Материалдар / АТА-АНАЛАРЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ ЖҰМЫСЫ.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

АТА-АНАЛАРЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ ЖҰМЫСЫ.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-аналардың педагогикалық қолдау орталығы жұмыс мақсаттары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«М.Горький атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ-нің

ДТІЖО Алимбекова Б.Б



Баяндама





АТА-АНАЛАРЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ ЖҰМЫСЫ.





Орталық мақсаты : балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесі бойынша мектептің ата-аналармен қарым-қатынасын күшейту, сондай-ақ берекелі отбасы мәдениетін дамыту.

МІНДЕТТЕРІ :

1) балалардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін ата аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық және әлеуметтік құзыреттерін дамытуда ата аналарға жүйелі педагогикалық қолдауды ұйымдастыру;

2) балаларды тәрбиелеу мен дамытуда орта білім беру ұйымы мен отбасы арасындағы өзара іс-қимылды нығайту;

3) балаларды тәрбиелеу мен дамытуда атааналардың жауапкершілігін арттыру.

10-11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АТААНАЛАРЫНА АРНАЛҒАН САБАҚТАРДЫҢ МАЗМҰНЫ



  1. Боламын деген баланың бетін қақпа, белін бу... Тұлға – адамгершілік құндылықтар негізіндегі өзін-өзі дамыту нәтижесі ретінде

  2. Көркем мінез – баға жетпес байлық. Эмоционалдық интеллект – табысты тұлғаның негізі

  3. Сен жанбасаң лапылдап... Балаға өз қалауын табуға қалай көмектесеміз

  4. Құмарлыққа бой алдыру – тәуелділік құрдымы Жоғары сынып оқушыларының қауіп-қатер аймақтары

  5. Әлеуметтік желілер және интернет-кеңістігі: жоғары сынып оқушыларының қауіпсіз мінезқұлқы

  6. Күйзелістен шығар жол

  7. Сүйіспеншілік – сыйластық кілті

  8. Атадан өсиет, анадан қасиет. Отбасы дәстүрлері мен құндылықтары



Мектептің әлеуметтік педагогі:

1. «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» жобасына ата-аналарды тарту үшін педагогтер мен ата аналармен ынтымақтастық орнатады.

2. Орталық жұмысының мақсаты мен міндеті, қызметі туралы қоғамда насихат жұмыстарын жасайды және жобаға әлеуметтік серіктестерді тартады.

Мектептің педагог-психологі

1. «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» қызметі аясында ата-аналарға психологиялық қолдауды қамтамасыз етеді.

2. Орталық аясында педагогтерге ата-аналарға тренингтер, work-shop, коуч-сессиялар секілді сабақтың басқа да формаларын өтуге әдістемелік көмек көрсетеді.

Мектептің сынып жетекшісі

1. «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» жобасына ата-аналарды қатыстыруды қамтамасыз етеді.

2. «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» жобасын жүзеге асыру үшін ата-аналарға түсіндірме жұмыстарын жүргізеді.

3. Іс-шаралардың бекітілген жоспар мен сабақ кестесіне сәйкес өтуін қамтамасыз етеді.



Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының жоғарғы буынына жүмыс жасау ға мектептің педагог психологтары әлеметтік педагогтары және ДОІЖО- лары мен ДТІЖО- лары бірлесе жұмыс жасауда. 1-2 тоқсанда қамтылған тақырыптар жас ерекшілігіне сай

1. Боламын деген баланың бетін қақпа, белін бу... Тұлға – адамгершілік құндылықтар негізіндегі өзін-өзі дамыту нәтижесі ретінде

2.Көркем мінез – баға жетпес байлық. Эмоционалдық интеллект – табысты тұлғаның негізі

  1. Сен жанбасаң лапылдап... Балаға өз қалауын табуға қалай көмектесеміз

Педагогикалық қолдау орталығының жұмыстары сыныпта өтетін қалыпты ата-аналар жиналысына мүлде ұқсамайтын. Жеке тақырыпқа негізделген түрлі әдіс -тәсілдер пайдаланып ата-аналарға бала тәрбиесіне қажетті мағлұматтар мен кеңестер беретін жиналыс. Балаларды саналы, сергек етіп тәрбиелеу – отбасы мен қоғамдық тәрбие орындарының бірден-бір парызы, асыл мұраты.
Отбасы - адамзат бесігін тербеткен ұя болса, сол отбасындағы баланың бас ұстазы - ата-ана.
 Бүгінгі таңдағы жас өспірімдердің арасындағы құқық бұзушылықтың көп болуы алаңдатарлық жағдай. Көптеген отбасыларындағы ата-аналардың бала тәрбиесін заман талабына сай ұйымдастырудағы қабілеттері мен мүмкіндіктері бірдей болмай отыр. Сол себепті ұйымдастырып отырған ата-аналарға педагогикалық орталықтың отбасы мен мектептің өзара ынтымақтастығын нығайтуда және бала тәрбиесінде өте маңызды роль атқаруда.. Ата-ана мен ұстаздың біріге жұмыс істеуі ең алдымен балаға пайдалы. Екі жақтың қамқорлығын сезінген бала өз тарапынан да жауапкершілік көрсетіп, үлгілі тәрбие мен мектептегі тәрбие бірін-бірі толықтырып, жетілдіріп отырса ғана нәтижеге жетпек. Бір елдің болашағын көргің келсе, сол елдің қазіргі жастарына қара - деген екен бір ғұлама. Қазіргі ұрпақ еліміздің жарқын болашағы, жанашыры және иесі. Осы тұрғыдан алып қарағанда, қазақ елінің болашағы үшін бүгіннен бастап бар күш - жігерімізді салып, аянбай еңбек етсек нәтижелі іске де қол жеткізіп қалармыз. В.А.Сухомлинский өзінің «Ата-ана педагогикасы» деген еңбегінде былай дейді: «Қоғамдық тәрбие отбасынан басталады». Әсерлеп айтқанда, әуелі отбасында тамыры бітеді де, бұталары да, гүлдері де, жемісі де содан шығады. Ендеше: “Тәрбиенің негізгі тірегі - ата-ана мен ұстазы екенің ескере отырып, осы бағытта бірігіп жұмыстанайық, ағайын!” дегім келеді.Ата-аналарда педагогикалық қолдау орталығының жұмыс жасаус әдістемелік нұсқаулығында дайын сабаққар берілген, ал біздерге соның 30 пайызын өзгертуге болатындығын көрсетіп отыр.Бала тәрбиесіндегі көп жылдық еңбегіме сүйене отырып тек оқушылаға ғана емес ата-аналарға да «Даналық мектебінің» көпті көрген өмірден түйгендері көп қарияларды шақырып ақыл кеңестерін беріп отырса жақсы болар еді.

Ата-аналар жиналысын дайындау


1. Жиналысқа дейін жиналыс тақырыбы бойынша ата-аналарға сауалнама жүргізу. Сауалнамалар үйде толтырылады және олардың нәтижелері оны өткізу барысында пайдаланылады.

2. Ата-аналарды белсендіру және олардың жиналысқа келуін қамтамасыз ету үшін әр отбасына жиналыс тақырыбын ескере отырып, аппликациялар, конструкциялар түрінде шақыру қағаздарын жасаған жөн. Ата-аналарға арналған шақырулар-құпияларды жасауға балалардың қатысуы маңызды. Шақырулар жиналысқа бір апта қалғанда беріледі. (Тақырып, жиналыс жоспары, ұзақтығы көрсетіледі).

3. Жиналыс тақырыбына сәйкес кеңестермен түпнұсқа жадынамалар жасаңыз. Жадынамалардың мазмұны қысқа, мәтін үлкен әріппен басылуы тиіс.

4. Ата-аналарды ата-аналар жиналыстарына тартудың келесі түрлерін қолдануға болады: конкурстар, көрмелер дайындау. Бұл ретте конкурстарға балалар да, олардың ата-аналары да қатысады

Ата-аналар жиналысын өткізудің дәстүрлі емес түрлерін қандай қолдана аламыз?

  1. Дөңгелек үстел

  2. Ата-аналар конференциясы

  3. Отбасылық қонақ бөлмесі

  4. Презентация

  5. Бейне жазбалар, слайдшоу

  6. Аукцион

  7. Дәріс семинар

  8. Шын жүректен сөйлесу «Жүректен жүрекке»

  9. Іскерлік ойын

  10. Ток-шоу " Менің пікірім бар»

  11. Мастер – класс

  12.  Сұрақтар мен жауаптар кештері

  13. Педагогикалық қырыққабат

Дөңгелек үстел - жиналысты осы формада өткізу міндетті түрде дөңгелек емес, үстелдің болуын болжайды. Оның тәрбиешілер де, ата-аналар да, жиналыс қонақтары да оның артында отырғаны маңызды


Ата-аналар конференциясы – конференцияның негізгі мақсаты-отбасылық білім беру тәжірибесімен бөлісу. Ата-аналар хабарламаны алдын-ала дайындайды, мұғалім қажет болған жағдайда тақырыпты таңдауға, сөйлеуді рәсімдеуге көмектеседі


  Отбасылық қонақ бөлме-бұл ата-аналар жиналысына балама, онда педагогикалық міндеттер тәрбиеленушілер мен мұғалімдердің отбасыларының еркін қарым-қатынасы түрінде шешіледі. Шай ішумен аяқталуы мүмкін және бос уақытты қамтиды


   Презентация. Бұл форма бір нәрсемен немесе біреумен танысуды қамтиды. Презентация алдын-ала дайындалады. Ол иллюстрацияларды, фото -, бейнематериалдарды көрсетумен бірге жүруі мүмкін. Презентацияны ата-аналар да, тәрбиешілер де дайындай алады.

    Бейнежазбалар, слайдшоулар бейнефильмдерді, слайдтарды көру әдетте жиналыс қатысушыларына өте ұнайды

     Аукцион. Ата аналар жиналысы таңдалған тақырып бойынша пайдалы кеңестер ұсыну түрінде өтеді


Дәріс-семинар. Жиналысты "Дәріс – семинар" түрінде өткізу үшін оның тақырыбы мен жүргізушісін анықтау қажет. Жиналыстың жүргізушілері сынып жетекші, ата-аналар, шақырылған мамандар бола алады



  Шын жүректен сөйлесу. Бұл жиналыс барлық ата-аналарға емес, тек балалары ортақ проблемалары бар адамдарға арналған: агрессивтілік, құрдастарымен қарым – қатынас жасау проблемалары, егер бала солақай болса, егер ол даму тапсырмаларын нашар орындаса және т. Б


Іскерлік ойындар-шығармашылыққа арналған кеңістік. Олар ойынға қатысушыларды нақты жағдайға барынша жақындатады, педагогикалық тұрғыдан дұрыс шешімдерді тез қабылдау дағдыларын, қателіктерін уақытында көру және түзету қабілетін қалыптастырады


        Мастер-класс. Бұл ата-аналар балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеудегі жетістіктерін көрсететін жиын. Мастер-класс теориялық және практикалық болуы мүмкін


"Пікірім бар" ток-шоуы. Ток – шоу түріндегі жиналыс бір мәселені әртүрлі көзқарастармен, мәселенің егжей-тегжейімен және оны шешудің ықтимал жолдарымен талқылауды қамтиды. Ток-шоуда мұғалім, ата-аналар өнер көрсетеді, сіз басқа мамандарды шақыра аласыз

Сұрақтар мен жауаптар кештері көбінесе пікірталас сипатына ие әр түрлі мәселелер бойынша шоғырланған педагогикалық ақпарат болып табылады және оларға жауаптар жиі қызу, мүдделі талқылауға ауысады


Педагогикалық қырыққабат. Бұл жиналыс емес, мұғалім, оқушылар, ата-аналарды біріктіретін іс-шара. Көңілді концерт ретінде өтуі мүмкін.

        

Жиналысты аяқтағаннан кейін келесі әдістерді қолдануға болады:

  • "Сұхбат"

  • "Анонимді кеңес" (қатысушылар сынып жетекшіге, жиналыстың басқа қатысушыларына кеңес енгізетін карточка алады).

  • "Білім гүл шоқтары" (ата-аналар гүл шоқтарын тоқу сияқты қол ұстасып, әрқайсысы оң болғанын, қандай білім, дағды алғанын айтады).

  • "Ғажайып дүңгіршек" (қатысушыларға жауап беру ұсынылады. Олар керемет дүңгіршекке не салғысы келеді және жиналыста білгендерінен болашаққа апарады).

Қорытындылай келе, ата-аналармен қарым-қатынас орнату, баланың тәрбиесінде отбасының күш-жігеріне қолдау көрсету және көмектесу үшін біз ата-аналар жиналысын өткізудің заманауи, дәстүрлі емес тәсілдерін іздейміз. Осындай кездесулерден кейін ортақ мүдделері бар ата-аналар жақындасады, қайта қоңырау шалады, дос бола бастайды, баласының достарын туған күніне, мерекелерге шақырады. Жұмыстың әртүрлі формалары барлық күткеннен асып түскенін атап өткім келеді. Олар ата-аналардың балалардың өміріне деген қызығушылығы едәуір артқанын көрсетті. Ата-аналар мектеппен байланысын үзбейді, олар көбінесе баласын тәрбиелеу және дамыту бойынша кеңес, көмек сұрайды.



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!