Қаракөл орта мектебінің III деңгейде сертификатталған
Бастауыш сынып мұғалімі Шүрегеева Дариға
Дүниетану
|
Сабақтың тақырыбы |
Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер |
|||
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
Қазақтың әдет-ғұрпыноқушылардың бойына сіңіру.Оқушылардың бұрын алған білімдеріне және өмір тәжірибесіне сүйене отырып, ата-анаға қамқоршы, қартайғанда оларға басшы болу жайында бағыт беру, соған тәрбиелеу. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
сұрақ-жауап, топтық жұмыс, түсіндіру, ой жинақтау. |
|||
|
Күтілетін нәтижесі |
Ата-ана, отбасы туралы түсінік қалыптасады. Түйінді ой қорытынды жасайды. |
|||
|
Түйінді идея |
Нақты ойлау арқылы ой қорыту |
|||
|
№ |
Уа-қыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Дерек көздер, көрнекілік-тер |
|
1 |
2 мин |
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру Сабақтың ережесі: 1.Тыныштық сақтау 2.Сабаққа белсене араласу 3.Сабақта берілген жауаптарды қайталамау 4.Сабақ барысында өз нұсқаңды ұсыну |
«Ең жақсы тілек» |
Стикерлер плакат |
|
2 |
2 мин |
Топқа бөлу Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау |
|
Суреттер, топ аттары жазылған парақшалар |
|
3 |
1 мин |
Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру Үй тапсырмасын тексеру. 1.Үйге берілген тапсыманы тексеру 2.Оқушылар дайындаған эссені оқыту,талдау. |
|
|
|
4 |
5 мин |
Жаңа сабақтың ашылуы І.Білу. «Миға шабуыл» әдісі 1-саяхат. «Білемін, білгім келеді, үйрендім» сратегиясы бойынша. Жақындық қарым-қатынасты білдіретін атауларды атаңдар. I топ. Туыстық атулар туралы түсінік береді. II топ. Нағашы жұртының атаулары. III топ. Қайын жұртының атаулары. 2-саяхат. «Бағытталған оқу сратегиясын» тыңдау, «Өз ойыңды жеткіз» ойыны. I топ. «Өз жұрты» туралы. II топ. «Нағашы жұрты» туралы. III топ. «Қайын жұрты» туралы. |
Оқушылар өздерінің түсініктері бойынша постер жасайды |
Плакаттар, маркерлер |
|
5 |
5 мин |
ІІ. Түсіну. Оқулықпен жұмыс 1.«Атаңа не қылсаң,алдыңа сол келер» -мақалына талдау жасау (оқушы пікірі) 2.Мәтіннің бірінші бөлігін оқу,талдау Дәптермен жұмыс: 1.Мәтінде кездескен мақалдарды дәптерге жазу,талдау (оқушы ойы) Мұғалім ҚР республикасының жанұя,отбасына қатысты заңнамасы туралы айтып өтеді. |
Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды, өз пікірлерін айтады. Жаңа тақырып туралы білімдерінің қай дәрежеде екенін көрсетеді. |
|
|
6. |
5 мин |
ІІІ. Қолдану. амандасу қ Сыйластық арсыласпаурұқсат сұрау орын беру құрметтеу алдын кеспеу сыйлау Сонымен оқушылар демек біздің бүгінгі жүргізетін жұмысымызға арқау болатын бұл ата-анаға құрмет- сыйлау болмақ. |
Топтық жұмыс Жеке жұмыс Сұрақтарға жауап береді. |
Үлестірме қағаздар |
|
7 |
2 мин |
Сергіту сәті «Кел, билейік!» |
Оқушылар бейнероликтегі би қимылдарын музыка ырғағымен жасайды |
Бейнеролик көрсету |
|
7. |
5 мин |
ІV. Талдау Бала құқығы конвенциясынан 21-бап. Баланың отбасында өмiр сүру және тәрбиелену құқығы Баланың мүдделерiне қайшы келетiн жағдайларды қоспағанда, әрбiр баланың отбасында өмiр сүруге және тәрбиеленуге құқығы, өзiнiң ата-анасын бiлуге құқығы, олардың қамқорлығы мен тәрбиесiн алуға құқығы бар. 24-бап. Ата-анасының баланы тәрбиелеу, күтiп-бағу және асырау жөнiндегi мiндетi
1. Ата-анасы
немесе басқа да заңды өкiлдерi өздерiнiң қабiлетi мен қаржы
мүмкiндiктерi шегiнде баланың жан-жақты дамуы үшiн қажеттi жағдай
жасауға мiндеттi. 3.Кәмелеттік жасқа жеткенше асырап,бағуға,барлық жағдайын жасауға міндетті. |
Әр топ өз ойларын айтады. |
Суреттер |
|
8. |
5 мин |
V. Жинақтау «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша қорытынды жасау |
Оқушылар «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды Әр топ бір-бір сөйлемнен өз идеяларын айтады. |
Тоқыма жіп |
|
9. |
5 мин |
VІ. Бағалау
|
Блум таксономиясы бойынша бағалау парақшалары арқылы өздерін бағалайды. |
Бағалау шкаласы «5»-12-15ұпай. «4»-9-12ұпай. «3»-5-8үпай. |
|
10. |
1 мин |
« Бүгінгі сабақта алған білімімді не істеймін ?» кері байланыс жасау. Үйге тапсырма |
Оқушылар тақырыпты түсінгендері немесе түсінбеген сұрақтары жайлы стикерге жазады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Атаңа не қылсаң алдыңа сол келер
Атаңа не қылсаң алдыңа сол келер
Қаракөл орта мектебінің III деңгейде сертификатталған
Бастауыш сынып мұғалімі Шүрегеева Дариға
Дүниетану
|
Сабақтың тақырыбы |
Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер |
|||
|
Сабақтың жалпы мақсаты |
Қазақтың әдет-ғұрпыноқушылардың бойына сіңіру.Оқушылардың бұрын алған білімдеріне және өмір тәжірибесіне сүйене отырып, ата-анаға қамқоршы, қартайғанда оларға басшы болу жайында бағыт беру, соған тәрбиелеу. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
сұрақ-жауап, топтық жұмыс, түсіндіру, ой жинақтау. |
|||
|
Күтілетін нәтижесі |
Ата-ана, отбасы туралы түсінік қалыптасады. Түйінді ой қорытынды жасайды. |
|||
|
Түйінді идея |
Нақты ойлау арқылы ой қорыту |
|||
|
№ |
Уа-қыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Дерек көздер, көрнекілік-тер |
|
1 |
2 мин |
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастыру Сабақтың ережесі: 1.Тыныштық сақтау 2.Сабаққа белсене араласу 3.Сабақта берілген жауаптарды қайталамау 4.Сабақ барысында өз нұсқаңды ұсыну |
«Ең жақсы тілек» |
Стикерлер плакат |
|
2 |
2 мин |
Топқа бөлу Оқушыларды топқа бөлу арқылы алдағы сабақтың не туралы болатынын пайымдату, назарларын жаңа сабаққа қарай бағыттау |
|
Суреттер, топ аттары жазылған парақшалар |
|
3 |
1 мин |
Сабақтың бағалау критерийлерімен таныстыру Үй тапсырмасын тексеру. 1.Үйге берілген тапсыманы тексеру 2.Оқушылар дайындаған эссені оқыту,талдау. |
|
|
|
4 |
5 мин |
Жаңа сабақтың ашылуы І.Білу. «Миға шабуыл» әдісі 1-саяхат. «Білемін, білгім келеді, үйрендім» сратегиясы бойынша. Жақындық қарым-қатынасты білдіретін атауларды атаңдар. I топ. Туыстық атулар туралы түсінік береді. II топ. Нағашы жұртының атаулары. III топ. Қайын жұртының атаулары. 2-саяхат. «Бағытталған оқу сратегиясын» тыңдау, «Өз ойыңды жеткіз» ойыны. I топ. «Өз жұрты» туралы. II топ. «Нағашы жұрты» туралы. III топ. «Қайын жұрты» туралы. |
Оқушылар өздерінің түсініктері бойынша постер жасайды |
Плакаттар, маркерлер |
|
5 |
5 мин |
ІІ. Түсіну. Оқулықпен жұмыс 1.«Атаңа не қылсаң,алдыңа сол келер» -мақалына талдау жасау (оқушы пікірі) 2.Мәтіннің бірінші бөлігін оқу,талдау Дәптермен жұмыс: 1.Мәтінде кездескен мақалдарды дәптерге жазу,талдау (оқушы ойы) Мұғалім ҚР республикасының жанұя,отбасына қатысты заңнамасы туралы айтып өтеді. |
Оқушылар топ болып тақырыпты оқиды, өз пікірлерін айтады. Жаңа тақырып туралы білімдерінің қай дәрежеде екенін көрсетеді. |
|
|
6. |
5 мин |
ІІІ. Қолдану. амандасу қ Сыйластық арсыласпаурұқсат сұрау орын беру құрметтеу алдын кеспеу сыйлау Сонымен оқушылар демек біздің бүгінгі жүргізетін жұмысымызға арқау болатын бұл ата-анаға құрмет- сыйлау болмақ. |
Топтық жұмыс Жеке жұмыс Сұрақтарға жауап береді. |
Үлестірме қағаздар |
|
7 |
2 мин |
Сергіту сәті «Кел, билейік!» |
Оқушылар бейнероликтегі би қимылдарын музыка ырғағымен жасайды |
Бейнеролик көрсету |
|
7. |
5 мин |
ІV. Талдау Бала құқығы конвенциясынан 21-бап. Баланың отбасында өмiр сүру және тәрбиелену құқығы Баланың мүдделерiне қайшы келетiн жағдайларды қоспағанда, әрбiр баланың отбасында өмiр сүруге және тәрбиеленуге құқығы, өзiнiң ата-анасын бiлуге құқығы, олардың қамқорлығы мен тәрбиесiн алуға құқығы бар. 24-бап. Ата-анасының баланы тәрбиелеу, күтiп-бағу және асырау жөнiндегi мiндетi
1. Ата-анасы
немесе басқа да заңды өкiлдерi өздерiнiң қабiлетi мен қаржы
мүмкiндiктерi шегiнде баланың жан-жақты дамуы үшiн қажеттi жағдай
жасауға мiндеттi. 3.Кәмелеттік жасқа жеткенше асырап,бағуға,барлық жағдайын жасауға міндетті. |
Әр топ өз ойларын айтады. |
Суреттер |
|
8. |
5 мин |
V. Жинақтау «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша қорытынды жасау |
Оқушылар «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды Әр топ бір-бір сөйлемнен өз идеяларын айтады. |
Тоқыма жіп |
|
9. |
5 мин |
VІ. Бағалау
|
Блум таксономиясы бойынша бағалау парақшалары арқылы өздерін бағалайды. |
Бағалау шкаласы «5»-12-15ұпай. «4»-9-12ұпай. «3»-5-8үпай. |
|
10. |
1 мин |
« Бүгінгі сабақта алған білімімді не істеймін ?» кері байланыс жасау. Үйге тапсырма |
Оқушылар тақырыпты түсінгендері немесе түсінбеген сұрақтары жайлы стикерге жазады. |
|
шағым қалдыра аласыз













