Атмосфера және оның бөліктері .ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Атмосфера және оның бөліктері .ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ. жаңартылған бағдарлама түрінде жасалған.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ жоспарының




Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп:

Күні:25.10.17

Мұғалімнің аты-жөні:Муханова

Сынып: 7

Қатысқандар: 6

Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбы

Атмосфера және оның бөліктері



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.2.1-атмосфераның құрамын сипаттайды

7.3.2.2-атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп,түсіндіреді


Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген тапсымаларды орындайды.Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке,жұптық,топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік мақсаттар


«Атмосфера» ұғымын ауызша және жазбаша түрде түсіндіріп ,атмосфера құрылымын сипаттайды.

Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктері бейнеленген суреттер мен графиктерді сипаттап түсіндіреді.

Құндылықтарға баулу




«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары барысында.

Қоғамымыздағы ұлттық бірлік ,бейбітшілік пен келісім .

Пәнаралық байланыс

Биология,жаратылыстану,химия

Алдыңғы білім


Литосфералық катаклизм

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

(5мин)

Сәлемдесу

Оқушыларды қималар арқылы топқа бөлу:

Стратосфера-1топ

Тропосфера-2 топ

Мезосфера-3 топ

Топмүшелері көшбасшысы,таймкиппер,спикер,суретші –редактор болып бір-бірін сайлауы.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Көрші»

Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

Нұсқаулық:

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі тренинг барысы,

Біз үлкен отбасы.



«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.










(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)








Сабақтың ортасы

20 мин




























Білу және түсіну

Топтарға тапсырма:

Жаңа тақырып Жигсо әдісі арқылы

(Тақырыпты бөліктерге бөліп оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып бірге отырып талқылап,өз топтарына келіп түсіндіреді)

Атмосфераның қасиеттері және оның адамға әсері

Атмосфераның маңызды қасиеттеріне оның жылдам араласуы мен үлкен ара қашықтыққа орын ауыстыруы, басқа сфералармен, әсіресе мұхитпен байланысы жатады. Мұхитпен жанасуы нәтижесінде мұхит атмосферадағы көміртегінің қос оксиді мен оксидін, күкіртті газ және басқа қосылыстарды сіңіреді. Атмосферадағы қосылыстардың басым бөлігін өсімдіктер сіңіреді және зат алмасудың топрақ звеносына кіреді. Жылдам араласқыш қасиеті мен оның ластануды таратуы, сонымен қатар локальді ластануды ғаламдық ластануға айналдырушыфактор болып табылыды. Адам атмосфераның әр түрлі параметрлеріне және қасиеттеріне, оның химиялық құрамына, жылу режиміне, орын ауыстыру, радиоактивтілік, электромагниттік фон және т.б. әсер етеді.

Ерте кездерден ақ ауаның ластануына қарсы шаралар қолға алына бастады. XVIIIғасырда Англияда ірі қалаларда, Лондонда, көмірді отын ретінде қолдануға шектеу қойылды. Осы кездерден бастап жер үсті суларының ластануына қарсы, мысалы тұрмыстық қалдықтармен, шарлар қолдана бастады.

Адам ауаның құрамына кіретін негізгі химиялық элементтер- азот пен оттегінің концентрациясының өзгермеуі олардың концентрациясының жоғары ( азот-78,09%, оттегі- 20,95%) болуына байланысты. Бірақ мұны біз көмірқышқыл газына қатысты деп айта алмаймыз.Оның концентрациясы біртіндеп артып келеді, бұл көмірқышқыл газының атмосферада аз балу жағдайында келін түскен мөлшерінің анағұрлым жоғары болуына байланысты.

Сонымен қатар атмосфераның міндетті емес заттарының конценрациясы елеулі өзгеріске ұшырауда. Бұларға ең алдымен көптеген ластаушылар, соның ішінде тіршілік үшін бөгде заттар жатады. Адам қызметінің нәтижесінде атмосфераға атамосфера үшін бөтен немесе атмосфераға тән заттардың концентрациясының өзгеруіне байланысты ластаушы зат болып табылытын жүздеген заттар келіп түседі. Адамның атмосфераға әсерінің байқалуы, оның биосфералық процестерге белсенді түрде араласа бастауынан, орманды жою, жерді жырту, эрозия, құрғату, суару, қалалар мен өндіріс орындарын және т.б. салу нәтижесінде басталады

Қолдану «Интервью» әдісі

Жалпыға арналған тапсырма:Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.


«Жигсо» әдісі арқылы түсіндіріледі.



«Интервью» әдісі

Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады


Сергіту сәті

2 мин

«Жауын»





Сабақтың соңы

10мин















Синтез

Атмосфераның құрамы және маңызы

Атмосфера — Жер шарының ауа қабығы, ол салмақ күшіне байланысты ғаламшармен бірге айналып, қозғалысқа түседі. Жалпы массасы 5-1015 т шамасында болатын атмосфера түрлі газдардан, су тамшылары мен шаң-тозаңнан тұрады. Атмосфераның төменгі бөлігі Жер бетімен шектесіп жатыр. Ал жоғары шекарасы ретінде соңғы ғылыми деректер бойынша 1000 км биіктік алынады, бұдан әрі қарай ауа өте сиреген күйде болады.

Шамамен 100 км-ге дейінгі биіктік аралығында ауа құрамы мынадай газдардан: азот — 78%, оттек — 21%, инертті газдар — 1%-ға жуық (оның 0,93%-ы аргон), көмірқышқыл газынан — 0,03%-ы тұрады. Ауа құрамындағы криптонксеноннеонгелий және сутек газдары өте аз мөлшерде болады. Атмосфераның төменгі қабатында ауа құрамы салыстырмалы түрде тұрақты болады, тек өнеркәсіпті аудандар мен ірі қалалар үстінде көмірқышқыл газының үлесі он есеге дейін артуы мүмкін. Лас ауаның құрамында бөгде қосылыстар да кездеседі. Шамамен 200—1000 км биіктікте ауа құрамында оттек басым, ол ультра- күлгін

сәулелер әсерінен атомдарға ыдыраған күйінде болады. 1000 км-ден биікте сиреген атмосфера негізінен гелий мен сутектен турады, сутек зарядталған атомдар күйінде таралған.

Атмосфера құрамындағы әрбір газдың атқаратын қызметі бар. Азот нәруызды (белок) заттар мен нуклеин қышқылдарының құрамына енеді, ал оның қосылыстары өсімдіктерді Минepaлды қорекпен қамтамасыз етеді. Оттексіз тірі организмдердің тыныс алуы мүмкін емес, сондай-ақ жану мен тотығу процестері де жүрмейді. Жасыл өсімдіктер көмірқышқыл газын пайдаланып, органикалық заттар түзеді. Атмосфера газдары тау жыныстарының химиялық үгілуіне қатысады. Ал шамамен 25—30 км биіктіктегі озон қабаты Күннен келетін ультра-күлгін сәулелерді ұстап қалу арқылы тірі организмдерді бұл сәулелердің зиянды әсерінен қорғайды. Ауа құрамындағы жай көзге көрінбейтін су булары белгілі жағдайда су тамшылары түрінде бөлініп шығып (конденсациялану), олардың тұтасуынан бұлттар қалыптасады. Атмосфераның құрылысы. Биіктеген сайын ауаның физикалық қасиеттері (температурасы, тығыздығы, қысымы және т.б.) өзгереді, сондықтан атмосфераны тропосфера, стратосфера, жзосфера, термосфера, экзосфера деп аталатын қабаттарға бөледі.

Атмосферада күн сәулелерін озон, көмірқышқыл газы мен бұлттар, су тамшылары мен шаң-тозаң жұтады. Жалпы алғанда, атмосферада Күннен келетін радиацияның 15—20%-ы жұтылады. Осылайша күннің сәулелік энергиясының біразы атмосферада жылуға айналса, басым бөлігі жер бетін жылытуға жұмсалады. Кез келген қызған денелер жылу бөлетіні сияқты, жер бетінен көтерілген жылу атмосфераның төменгі қабатын жылытады. Жиынтық радиацияның кері шағылу мен жер бетінің жылулық сәулеленуіне жұмсалғаннан қапған бөлігін радизциялық баланс немесе қапдық радиация деп атайды. Радиациялық баланс мөлшері экватордан полюстерге қарай кемиді. Қоңыржай ендіктерде қыс кезінде радиациялық баланс теріс мәнге ие, ал экватордан, шамамен, 40' ендіктер аралығында бұл көрсеткіш жыл бойы оң болады.

Ауа температурасының атмосферада таралуы мен онъщ үздіксіз өзгерістері атмосфераның жылу режімі деп аталады, ол атмосфера мен қоршаған орта арасындағы жылу алмасуы нәтижесінде жүзеге асады. Тропосферада жұтылған радиация тәулігіне ауа температурасын 0,5°С-ка ғана жоғарылата алады.

Екі түрлі түсініктеме күнделігі.

Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:



Бөліктің оң жағына

Сол жағына

Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)




Оқушылар кестемен жұмыс жасайды

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Ресурс пен мәтін бойынша саралау

Нәтиже мен жауап бойынша саралау

Қарым-қатынас формалары бойынша саралау

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.




Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?














Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу


1 коучинг жоспары



Күні: 28.09.2017 ж

4-күн

Кім

Қазбекова Айнаш Жарасовна,

Жакупова ШараБайденқызы

Мендеш Гүлзира

Сабақ тақырыбы:

 Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу


Жалпы мақсат:

. Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы оқу-оқыту,сапасын жақсарту мақсатында жас ерекшеліктерге қарай тапсырмалардың маңыздылығын ұғындыру


Күтілетін нәтиже

. Балалардың  табысты оқуы үшін  пәнге деген қызығышылығын оятады, оқушылардың  сенімділігін аттырады. Сапалы білім алуына жетелейді.


Түйінді идеялар:

Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып,  оқу сапасын  арттыру.


Сабаққа қолданылатын материалдар:

Компьютер, проектор, оқулық, түрлі-түсті маркер, үлестірмелі қағаздар, А3 форматтағы ақ қағаздар, түрлі суреттер

Дерек көздері:

МАН (мұғалімге арналған нұсқаулық 45-53 бет), ғаламтор

Тапсырмалар:

Постермен жұмыс

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

Бөлім

Уақыты

Коучтің іс-әрекеті

Қатысушылардың іс-әрекеті


Басталуы

Психлолгиялық


ахуал /2 мин./

Коучинг қатысушыларға ең алдымен психологиялық жағымды ахуал қалыптастырып, сабақты бастарда:

- Сәлеметсіздер, ме ?

  • Көңіл- күйлеріңіз қалай?

  • Топтасып, жұптасып, жеке жұмыс істеуге дайынсыздар ма ?

  • Сабақ бастауға дайынсыздар ма?

Тренинг

Егер сіздің досың болса көршіңнің басын сипаңыз

Егер сіздің үйіңізде мысық болса, оз басыңызды сипаңыз, Егер сіз итті жақсы көрсеңіз көршіңізді құшақтаңыз,Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып құстарша қанат қағыңыз. Егер сіз оз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды топырлатыңыз, Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіз, алақаныңызды соғыздар. Рахмет

Бір-біріне тілек тілейді Жүректен жүрекке

Топқа бөлу

Есте сақта!» ойын.Ортаға түрлі мектепке қатысты бұйымдарды көрсетемін.Бұл ойынды тақырыппен байланыстырып,өз топтарына қатысты заттарды табуға тапсырамын .Мұғалімдер қанша және қандай заттар көрсетілгенін есте сақтаукерек.(Мысалы: Бастауыш сынып-ойыншық,қалам,дәптер..

Жасөспірімдік кезең-сотка,айна,атлас.

Жеткіншектік кезең –бояу,наушник,




Топқа бөлінеді

1-топ «Бастауыш »

2-топ «Жасөспірім»

3-топ Жеткіншектік кезең

Ой қозғау/ 2 мин/

. Дейін- кейін» стратегиясы

Әр топқа бір-бір журнал тастап,тек сыртына ғана сипаттама жазуды тапсырамын.


Мұғалімдер  журналдың

сыртын сипаттайды.(негізінен

Біз баланың сыртына ғана

сипаттама бермей,ішкі жан дүниесіне,жас ерекшелігіне,дарындылығына

да назар аудару керек екендерімізді ұғады.)



Презентация. Бейне сюжет

 Белгілі бір шақтық кезеңге тән анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерді әдетте жас ерекшеліктер деп атайды.

Мектеп жасындағы балалар мен жасөспірімдердің өсіп-жетілуін мынадай кезеңдерге бөлу қабылданды:

1) төменгі сынып шағындағы кезең(7 жастан 11 жасқа дейін);2) негізгі мектеп шағындағы жеткіншектік кезең (12 жастан 15 жасқа дейін);

3) орта мектеп шағындағы жасөспірімдік кезең (15 жастан 18 жасқа дейін).Олардың жеке ерекшеліктеріне тоқталып өтемін.


Жас ерекшеліктеріне сәйкес пікір айту


Ортасы


Мәтін таратылады

/20 мин/


І топ.

Жас ерекшеліктері тұрғысынан оқу үдерісінің тарихына шолу және заманауи түсінік.

Оқудағы бихевиористикалық тәсіл.

Оқудағы танымдық тәсіл.

Оқудағы гуманистік тәсіл.

Оқудағы әлеуметтік жағдаяттық тәсіл.

Зейін оқушылардың жас ерекшелігі тұрғысынан.

ІІ топ

Жады оқушылардың жас ерекшеліктері тұрғысынан.

Қысқа мерзімді жады.

Ұзақ мерзімді жады(Рәсімдік жады, эпизодтық жады, семантикалық жады)

Сөйлеу оқушылардың жас ерекшеліктері тұрғысынан.

Метасана оқушылардың жас ерекшеліктері тұрғысынан

Пайым оқушылардың жас ерекшеліктері тұрғысынан(Ұқсастық бойынша пайымдау,моральдық пайымдау)





ІІІ топ

Зерде теориясы оқушылардың жас ерекшеліктері тұрғысынан(Зерде теориясы)

Шығармашылық оқушылардың жас ерекшеліктері тұрғысынан.

Мұғалімдер үшін маңыз




Джиксо »әдісі бойынша топтар тапсырманың мазмұнын ашады ,постер қорғау

Бірін-бірі бағалайды.

Сергіту сәті

Белсенді тақтадан жас ерекшеліктеріне байланысты әуен мен би қосылады.

Мұғалімдер олардың қимылын қайталап бой сергітіп алады


Аяқталуы


Рефлексия /2 мин/






Қорытынды

«Алты қалпақ» ой қозғау әдісі

Жалпы тақырыпқа өз көзқарастары мен коучингке берер бағасын білу мақсатында әр топқа екі тапсырмадан ,яғни алты қалпақ таратамын.

1.Ақ қалпақ: Коучинг сізге ұнады ма?

2.Қара қалпақ: Сіздерді жас ерекшелікке байланысты қандай мәселелер толғандырады?

3. Қызыл қалпақ: Коучингтен алған көңіл –күйіңіз?

4. Сары қалпақ: Коучингте сізге қандай тақырып ұнады?

5.Жасыл қалпақ: Жас ерекшелікке байланысты алған білімдеріңіз сіздің шығармашылық деңгейіңізді толық көрсете алды ма?

6.Көк қалпақ:

Әріптесіңізге тілек

Алты қалпақ»ой қозғау әдісі сүйене отырып коучинг қатысушылары ең жақсы жетістігі және жіберген кемшілігіне ұсынысын

айтады


























Бекітемін»

Мектеп директоры: _____ Бәлкембаев Е. Т.

« 23»_қазан 2017ж

Тәлімгерлік жоспар

Жұмыс мазмұны

Мақсаты

әдістер

Нәтиже

мерзімі

1

Мектеп әкімшілігі және әдістемелік жетекшілерімен келісе отырып тәліп тарту.

Мектепте тәліп болатын мұғалімді анықтау

сұхбаттасу

Сенімді қарым-қатынас құру

Қазан

2

Тәлімгер дегеніміз кім?(Отырыс откіз)

Тәлімгерлік үрдісін енгізу,жақсы тәлімгер қандай болатындығын және тәлімгер әріптестерінің кәсіби дамуына қалай көмектесе алатынын анықтау .

Сұбхат талқылау

Тәлімгерлік арқылы әріптестерінің жұмыс әдістерін қалай жетілдіруге

болатынын біледі.

Қараша

3

Тәліппен бірігіп жұмыс жоспарын құру

Бірігіп жұмыс істеу барысында тәліптен жұмысындағы кемшіліктерді жою

ұсыныс

Жұмыс жоспары құрылып мақсаты мен міндеті анықталады

Қараша

4

Тәліптің сабағына кіру

Тәліптің жіберген қателіктерімен кемшіліктерін анықтап күнделігіме жазып алу.

Бақылау

Сабаққа құрған жоспары мен әдістерінің тиімділігіне сын айту

Қараща

5

Тәліппен бірге сабағын талқылау

Сабақта жіберілген қателіктерін анықтай отырып ,қателіктерді түзетуді жоспарлаймыз.

SWOT талдау

Жіберілген кемшіліктерді ескере отырып,шығу жолдарын қарастырып ,ұсыныс пен пікір айту

Қараша

6

Тәліпті өз сабағыма шақырамын

Тәжірибе бөлісу

Кері байланыс

Өз сабағынан айырмашылығын көреді,әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланудың маңызын түсінеді.

қараша

8

ҚМЖ –ның жаңа үлгісімен таныстыру

Жаңа үлгідегі сабақ жоспарының жазылатындығымен таныстыру

Кәсіби сұхбат

ҚМЖ жасауды үйренеді

қараша

9

Тәліптің сабағына жоспар құру

Өткен сабақта жіберілген қателіктерді ескере отырып ,сабақ жоспарына тиімді әдістерді енгізу

SMART талдау арқылы

Сабақтың әрбір кезеңінде мақсатқа жету жолдарын көздеу

Қараша

10

1-жоспарланған сабақ

Жоспар бойынша сабақ жүргізілуін қадағалау

Сабаққа қатысу

Таңдаған әдістерін тиімділігін анықтап ,әлдеде сабақты өзгертуіне ұсыныс айту

Қараша

11

Сабақты талдау

Рефлексиялық есебін тыңдау

Кәсіби сұхбат

Өз жоспарынан жүзеге асқан жерін және толықтыратын тұстарына тоқтайды

Кемшіліктерді ескере отырып жана толықтырылған жоспар құру

Қараша

12

2-жоспарланған сабақ

Жоспар бойынаш сабақ жүргізілуін қадағалау

Сабаққа қатысу

2 сабаққа алынған әдіс-тәсілдерінің тиімділігін бақылау және ұсыныстар айту

қараша

13

Сабақты талдау

Рефлексиялық есесбін тыңдау

Кәсіби сұхбат

Екі сабақты салыстыра отырып,сабақтың нәтижелі болу әдістердің тиімділігіне байланысты екеніне тоқталады.

Қараша

14

Тәлімгерлік «Сындарлы оқыту теориясы» тақырыбында тәлімгерлік жүргізу

Оқытудың сындарлы теориясының мақсатын түсінуіне, өз сабақтарында қолдана білуіне ықпал жасау.

Кәсіби сұхбат


Оқытудың сындарлы теориясының мақсатын түсінеді, өз сабақтарында қолданады

қараша

15

Күнделікті сабақ жоспарын Блум таксономиясы бойынша жасауға үйрету. Блум таксономиясының ойлау деңгейлерін түсіндіру

Күнделікті сабақ жоспарын Блум таксономиясы бойынша жасауды үйрену.

Кәсіби сұхбат

Күнделікті сабақ жоспарын Блум таксономиясы бойынша жасауды үйренеді.

қараша

16

Әдістемелік көмек

Сабақ жоспарлауда бағыт беру

Кәсіби сұхбат

Тәліпке кәсіби көмек пен ұсыныс беру

Қараша



Тәлімгер: Жакупова Ш.Б. Тәліп: Нәдір А.А.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2019
436
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі