Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Сабақтың
басы
10
минут
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
10
минут
Бекіту
15
минут
Кері
байланыс
Сабақтың
соңы.
10
мин
Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Жаңа
сабақ.
«Ширату» жаттығуы.Біз қалай тыныс
аламыз?
1) Диафрагма өкпенің көлемін
ұлғайтады. Өкпедегі ауаның қысымы ... Ол атмосфералық қысымға
қарағанда ... Ауа өкпеге
енеді.
2) Диафрагма өкпені қысқанда,
өкпенің көлемі кішірейеді. Сондықтан өкпедегі ауаның қысымы ... Ол
атмосфералық қысымға қарағанда ... Ауа өкпеден сыртқа
шығады.
1
тапсырма.«Сәйкесін тап» әдісі
(I)
Суретте ауа қабаттарына сәйкес
келетін денелердің орналасуын
анықтаңыз.

2
тапсырма.«Ойлан,тап» әдісі(I) жеке
жұмыс
-
Адамның денесіне ауа қысым
түсіреді. Ауаның салмағы жүк тиелген КАМАЗ-дың салмағына тең. Оның
массасы 10 тонна. Неліктен адам атмосфералық қысымды
сезбейді?
-
Барометр –анеройдты
пайдаланып,мектеп үйінің бірінші және ең жоғарғы қабатындағы
атмосфералық қысымды өлшеңдер.Өлшеу нәтижелеріне қарап,сол
қабаттардың арақашықтығын
табыңдар?
-
Стакан,су,қағаз.Стакандағы
суды қағазбен жауып тұрып төңкергенде,су
ақпайды?Неге?
3
тапсырма.«Кім жылдам» әдісі арқылы
есептер шығару (I)
-
Эйфель мұнарасының етегінде
атмосфералық қысымның 745 мм сын. бағанасына тең. Мұнараның
биіктігі 324 метр. Мұнараның үстіңгі бөлігіндегі қысым нешеге
тең?
-
Қалыпты қысымдағы суға
толтырылған бағананың биіктігін
тап.
-
Барометр таудың етегіндегі
қысымның 760 мм сын.бағанына, ал оның ұшар басындағы қысым 722 мм
сын.бағанына тең екенін көрсетеді. Таудың биіктігі
қандай?
Кері байланыс.
«Тазалық»
Чемодан – керекті
ақпарат
Ет тартқыш – әлі оқуым керек,
толықтыруым керек
Қоқыс жәшігі – қате
пікірлер
Бүгінгі сабақ бойынша
рефлекция
Мен сабақ қызықты
_____________ қызықсыз болды деп
ойлаймын.
2. Мен сабақта: үйрендім көп
нәрсені _____________ үйренгенім аз
болды.
3. Мен басқаларды мұқият
______________ зейінсіз
тыңдадым
Сабақ соңында әр тапсырманың
бағалау критериилері бойынша жалпы баллдық жүйемен
бағалау
1 топ. Атмосфералық қысымның
техникада қолданылуы
2 топ. Атмосфералық қысымның
медицинада қолданылуы
3 топ. Атмосфералық
қысымның тірі табиғаттағы
қолданылуы
|
Оқушылар барлығы жақсы
көңіл-күймен сабақты
бастайды.
Біз қалай тыныс аламыз деген
сұрақтың негізінде бүгінгі сабақ тақырыбын
ашады
Оқушылар суреттегі ауа
қабаттарын жазып көрсетеді.
Оқушылар атмосфералық қысымға
байланысты тәжірибе жасап
көрсетеді.
Оқушылар жылдамдыққа
байланысты еептер шығарады.
|
Бағалау
критерийлері
-Атмосфералық қысымның
табиғатын түсінеді
-Атмосфералық қысымды өлшеудің
әдістерін сипаттайды
-Алған білімдерін есептер
шығару арқылы
түсіндіреді
Дескриптор:
- Атмосфералық қысымның
табиғатын түсінеді.
-Ауа қабаттарын сипаттап
жазады.
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
-Атмосфералық қысымды
күнделікті өмірмен байланысын
түсінеді.
-Атмосфералық қысымды өлшейтін
құралды біледі.
-Атмосфералық қысымға
байланысты тәжірибелер
жасайды.
Жалпы
балл-3
Дескриптор:
- Атмосфералық қысымның
биіктікке байланысты өзгеруін
түсінеді
-Атмосфералық қысымды өлшеу
әдістерін қолданады
-Атмосфералық қысымдарға
байланысты есептер
шығарады
Жалпы
балл-5
Жалпы бағалау критерийлер
бойынша 10 балл
|
ДК
экран
Слайд

ДК
экран
Слайд
Су, кағаз,
стакан
|