«Сұрақты ұстап
ал!» әдісі сұрақтар
қойылады.
-
Атмосфералық қысым дегеніміз не
?
-
Адам неліктен атмосфералық қысымға төзіп шыдай
алады ?
-
Атмосфералық қысымның өлшем бірлігіне не
алынады?
-
Барометр не үшін қолданылады
?
-
Барометр - анероид грекше
қандай мағына
береді?
-
Барометрмен тағы нені бақылауға
болады?
-
Э.Торричелли тәжірибесінің мәні
неде?
-
Э.Торричелли қай жылдары өмір
сүрген?
«Бағдаршам» арқылы
бағалаймыз .
«Миға шабуыл »
әдісі:
Атмосфералық қысым
таулы жерлерде жазықтағыдан гөрі неге төмен
болады?
Тапсырма -
1
Топтық жұмыс
«Джигсо» әдісі арқылы тақырыпты
ашу
1-топ. Атмосферадан
– ауа қысымының биіктікке тәуелділігі
айтады.
2-топ. Атмосфералық
қысымнан-Паскаль тәжірибесін дәлелдігін
айтады.
3- топ. Альтиметр мен Тропосфераны
айтады.
4-топ. Атмосфераның
тіршілік үшін маңызын
айтады.
«Бас бармақ»
әдісі арқылы бағалаймыз
Тапсырма-
2.
«Ойлан-
жұптас-бөліс» әдісі
Суретте атмосфералық
қысымды зерттеу үшін Б.Паскаль шәкіртінің жасаған тәжірибесінің
сұлбасы берілген. Тәжірибе нәтижесін
түсіндіріңіз.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Атмосфералық қысымды анықтауға
арналған тәжірибені сипаттап, биіктікті өлшей
алады
|
- тәжірибе мақсатын
анықтау;
- тәжірибе сұлбасын
сызу
-тәжірибе нәтижесін
сипаттау
|
Тапсырма
3.
«Эстафета»
әдісі арқылы есептер
шығарады.
1-топ. Адамның
денесіне ауа қысым түсіреді. Ауаның салмағы жүк тиеген КАМАЗ-дың
салмағына тең. Оның массасы 10 тонна. Неліктен адам атмосфералық
қысымды сезбейді?
2-топ. Барметр-
анериойдты пайдаланып, мектеп үйінің бірінші және ең жоғарғы
қабатындағы өлшеңдер. Өлшеу нәтижелеріне қарап, сол қабаттардың
арақашықтығын табыңдар.
3- топ. Останкино
теле мұнарасының биіктігі 540м. Етегіндегі атмосфералық қысым
қалыпты болғандағы оның шыңындағы барометрдің көрсеткіші қандай
болады? (Жауабы: 711 мм. сын. бағ.)
4-топ Қалыпты жағдайдағы Берлин мұнарасының шыңындағы барометрдің
көрсеткіші 727мм. сын. бағ.- на тең болса, онда оның биіктігі
қандай? (Жауабы: ~363м
«2 жұлдыз, 1
тілек» әдісі арқылы
бағалаймыз
|