Материалдар / Атмосфералық қысым.Атмосфералық қысымды өлшеу.7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Атмосфералық қысым.Атмосфералық қысымды өлшеу.7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бағдарламасына сәйкес 7-сынып тақырыбы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1195
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.3.С Қысым

Мектеп:Б.Бөлтірікова атындағы №4 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Керимбаева Л.А.

Сынып: 7

Қатысқандарар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеу


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.1.9. Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну

Сабақтың мақсаты


Атмосфералық қысымды анықтауға арналған тәжірибені түсіндіру

Атмосфералық қысымның табиғатын түсіну, өлшеу әдістерін ұсыну

Атмосфералық қысымды есептеу барысында өлшем бірліктерді айналдыру, қысымның биіктікке тәуелділігін анықтау




Бағалау критерийі

Атмосфералық қысымды анықтауға арналған тәжірибені түсіндіре алады

Атмосфералық қысымның табиғатын түсініп, өлшеу әдістерін ұсынады

Атмосфералық қысымды есептеу барысында өлшем бірліктерді айналдырады, қысымның биіктікке тәуелділігін анықтайды


Тілдік мақсаттар


 Атмосфералық қысымның физикалық мағынасын ауызша және жазбаша түрде тұжырымдап,қорыту.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Барометр, Торричелли, мм.сын.бағ

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

-Биіктік артқан сайын атмосфералық қысым кемиді деп ойлаймын, себебі. . .

-мм.сын.бағанын Паскальға былайша айналдырады . . .

Құндылықтарға баулу

*шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,

*Топта жұмыс істей алу және достық қарым-қатынас жасау

*өмір бойы үздіксіз білім алу құнды екендігіне көз жеткізу,

Пәнаралық байланыс

- математика (дәрежерді есептеу, формуламен есептер шығару);
- тарих (атмосфералық қысымның ашылу тарихы, Торричелли өміріндегі шындықтар);
- биология (атмосфералық қысымның адам организміне әсері);
- география (Жердің әртүрлі биіктігіндегі атмосфералық қысым).

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Оқушылардың дүниетану және жаратылыстану пәндерінен атмосфера , атмосфералық қысым ұғымын, атмосфералық қысымның биіктікке тәуелділігін біледі.


 

Сабақ барысы




Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар





Сабақтың басы


3-мин

  1. Ұйымдастыру кезеңі

Сабақты бастамас бұрын сыныпты психологиялық дайындау. Әр оқушының таңдаған гүлдеріне байланысты (қызыл, жасыл,сары)олардың көңіл – күйлері сұралады. Сонымен қатар 3 топка бөлінеді

  1. «Допты тосып ал» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру. Кішкене доп лақтырылады және сұрақтар қойылады.

Қағаз қиындысынан гүлдер





Сабақтың ортасы


5-мин




Білу, түсіну




15-мин

















Қолдану, жинақтау


1 .«Стоп кадр» әдісі бойынша сабақтын мақсатын анықтау

Бейне фильмді дыбыссыз көрсету арқылы сабақтың тақырыбын анықтау және мақсатын нақтылау.

2.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты жеке,жұпта,топта талқылайды, постерге түсіріп қорғайды.

1-топ- Атмосфералық қысымды өлшеу.Торричелли тәжірибесі.

2-топ- Барометр.Барометр –анероид.

3-топ  Атмосфералық қысымның биіктікке тәуелділігі.

Топ жұмыстарын тыңдау. Топ жұмыстарын бағалау.



Смайлик арқылы кері байланыс аламын







3.Теориялық білімді іске асыру үшін деңгейлік тапсырмалар беру.

А деңгейінің тапсырмасы: Торричелли тәжірибесін түсіндір

Дескрипторы:

  • Торричелли тәжірибесінің маңызын түсінеді

  • Ауа райын болжау кезінде қолдануғаболатынын біледі

В деңгейінің тапсырмасы: Барометр таудың етегіндегі қысымның 76 мм.сын.бағанынан, ал оның ұшар басындағы қысым 72 мм.сын.ба,анына тең екенін көрсетеді. Таудың биіктігі қандай?

Дескрипторы:

-Шартын дұрыс жазады

-формуланы қорытады

-нәтижені талдайды

С деңгейінің тапсырмасы:



Дескрипторы:

-Тәжірибе мақсатын анықтайды

-тәжірибе нәтижесін сипаттайды

Бейнежазба







Мән –мәтін

Постер





































































Смайликтер арқылы





Сабақтың соңы


«Бағдаршам» арқылы кері байланыс алып сабақ мақсатына қаншалықты жеткенімізді анықтаймын, бағалаймын

Үйге тапсырма.Мәтінді оқу ,жаттығуды орындау.

Сабақты аяқтау






Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау







  Жаңартылған оқу бағдарламасы неізінде тиімді оқыту мен оқудағы “Саралау” және «белсенді» оқыту әдістерін қолдана отырып спиральды оқыту қағидаты бойынша мақсатқа жетуде жұптық,топтық жұмысының көмегі тиді. Оқудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында Деңгейлеп беру тапсырмасы арқылы жүргізілді.. Саралау барлық оқушылар үшін тиімді.«Стоп кадр» әдісін пайдалана отырып оқушыларға сын тұрғысынан ойлау дағдыларын қалыптастыра отырып шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау құндылығын дарыттым.Жаңа сабақты ашу мақсатында «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі арқылы оқушылар топта бірлескен оқу ортасын қалыптастырдым және диалогқа түсу арқылы белсенді оқу әдісін қолдандым. Себебі, топта оқушылар бір-бірінің тұжырымдарын тыңдап, талқылап, ортақ шешімге келу арқылы қарым-қатынасын реттейді. Диалогқы түсу арқылы ойларын жетілдіріп,ойлау қабілеті артады,тиімді шешім қабылдайды. Бұл тапсырмалар арқылы оқушылар тақырыпты толық түсініп қана қоймай, оны өмірде пайдаға асыруларына жағдай жасауға тырыстым. Тапсырмаларды қолдану барысында оқушыларға тиімді оқыту әдістерін ұсынуды ескердім.Сабақ соңында берілген тапсырмаларды орындауда үнемі кері байлас бере отырып критериалды бағалаудағы қалыптастырушы бағалауды жүргізу арқылы оқушылардың білімін ілгерілетуге жұмыстандым.

Сабақ басынан соңына дейін әр орындалған жұмысқа смайлик арқылы ауызша қалыптастырушы бағалау жүргіздім. « Допты тосып ал», «Стоп кадр», «Ойлан,жұптас,бөліс». әдістері арқылы оқушылардың алған білімдерін саралай отырып, ары қарай дамыту бағытында жұмыстар жүргіздім.Қалыптастырушы бағалау, ауызша бағалау арқылы оқушыларды қолдау менің тарапымнан жүргізілді. Жаңа сабақты талқылаған соң смайликтер арқылы деңгейлерін анықтап отырдым. Ал оқушылар критериалды бағалаудың дискрипторын қолдану арқылы өздерінің білім деңгейін анықтады.

Сабақ соңында тапсырмаларды орындап, кері байланыстарын « Бағдаршам» арқылы қорытындыладым.

Сабақ соңында рефлексивтік нысана арқылы оқушы алған білімінің, белсенділігінің деңгейін өзі бағалайды


Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.





Сабақбойынша рефлексия













Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:



Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:



Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?













 






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!