|
Бөлім: 6.2А Заттардың құрылысы мен қасиеттері Мерзімі: Сынып: 6 |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Атом. Молекула. Жай және күрделі заттар. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.3.1.1 - атом мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды айыра білу |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың оқыту мақсаты |
Атом мен молекула ұғымдарын айыра білу Молекула атомдардан тұратындығын түсіну Жай және күрделі заттарды ажырата алу |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар -терминдер
|
Тілдік мақсат: • оқушылар атом заттың ең кіші химиялық жолмен бөлінбейтін бөлшек екендігін түсіндіре алу керек; • атомдар, молекулалар арасында айырмашылығын, жай және күрделі заттар арасында айырмашылығын түсіндіре алу керек Пәндік лексика және терминология: атом, молекула, жай/қарапайым зат, күрделі зат Жазу/диалог үшін пайдалы фразалар Атом – бұл …. бөлшек Молекулалар …. тұрады Екі және одан да көп атомдар қосылып ... түзеді Бұл … зат, өйткені … тұрады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды тәрбиелеу
|
Бір бірінің құндылықтарын құрметтеу, ынтымақтастық. Қоршаған ортаға қамқорлық ету және тұрақты дамуға талпыну, барлық заттар бірдей атомдардан және молекулалардан тұратындығы арқылы барлық адамдарды бірдей құрметтеу |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
5-сынып Қатты, сұйық және газтектес заттарды бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
1-6 |
1.Белсендіру: Оқушылардан мини-тақталарда немесе дәптерде қатты, сұйық және газтектес заттардың құрылысын салуды сұраңыз. Осы салған суреттерде олар дөнгелекпен бейнелеген бөлшектер атом екендігін айтыңыз.
2. Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен, тілдік мақсаттарымен таныстырыңыз. |
Слайд 1-3 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
7-12 13-20 |
3. Мәтінмен жұмыс. Оқушылар мәтінді оқып жұпта Дальтон теориясының негізгі ұстанымдарын ежелгі гректерінің ойларымен салыстыруы керек. Келесі факторлар бойынша сұраңыз:
4.Мұғалім келесі екі суретті көрсетіп біріншісі атомдар екендігін, ал екіншісі молекулалар екендігін айтыңыз.
Оқушыларға 1 минут ойлануға беру. Айырмашылықтарды тапқаннан кейін оқушыларды мини-тақталарда келесі суреттерде атомдар не молекулалар көрсетілгенін белгілеуді сұраңыз.
Осыдан кейін оқушыларға келесі екі суретті көрсетіңіз, бірінші -жай зат, екінші -күрделі зат.
Енді оқушылар өздері келесі суреттерге қарап жай және күрделі затты анықтау керек.
Осыдан шыққан анықтамаларды дәптерге жазып алу 1. Атом – элементтің ең кіші бөлшегі 2. Молекула – екі немесе одан да көп атомдардың қосылысы 3. Жай зат – атомдардың бір түрінен жасалаған молекула 4. Күрделі зат – әртүрлі атомдардан жасалған молекула
|
Қосымша 1 Слайд 4-9 |
|||||||||||||||||||||||||
|
21-25 |
5. Келесі активити үшін түсті қағаздар керек болады, сыныптағы оқушылар санын 3-ке бөліп, осы сан бойынша 3 түрлі түсті қағаз жапырақтары қажет. Әр оқушыға бір парақтан таратып, бірдей түсті парағы бар оқушылар бірдей атомдар екендігін түсіндіру қажет. Енді мұғалімнің сөзі бойынша оқушылар келесі 4 жағдайды, бір бірмен қосылып көрсетуі керек:
|
Слайд 10 |
|||||||||||||||||||||||||
|
26-31 32-37 |
6. Кері байланыс: Бинго Оқушыларға кейбір терминдері бар кесте беріледі. Мұғалім осы терминдердің анықтамаларын оқиды, барлық терминдері аталған оқушы: БИНГО! деп қатты айтуы керек. 3 бингоға дейін ойын жалғасады. 1 нұсқа
2 нұсқа
3 нұсқа
4 нұсқа
Анықтамалар: 1. Атом – элементтің ең кіші бөлшегі 2. Молекула – екі немесе одан да көп атомдардың қосылысы 3. Жай зат – атомдардын бір түрінен жасалаған молекула 4. Күрделі зат – әртүрлі атомдардан жасалған молекула
7. Жікте. Берілген тізімдегі заттарды жай және күрделі заттарға жікте. Дескриптор: -Берілген тізімдегі заттарды жай және күрделі заттарға жіктейді - Әр таңдаған жауабын түсіндіреді
Әр таңдаған жауабыңды түсіндір.
|
Слайд 11
Қосымша 2 Слайд 12 |
|||||||||||||||||||||||||
|
38-40 |
Кері байланыс
|
Слайд 13 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация |
Бағалау – оқушыларды қалай тексересіз |
Денсаулық пен қауіпсіздік ережелердің сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Әлсіз оқушыларға жұмыс барысы бойынша көмек беру керек. Кейбір оқушылар негізгі тапсырманы орындау барысында басқа оқушыларға көиек көрсете алады. |
Оқушыларды мұғалім бағалайды, сонымен бірге оқушыларға өздерін бағалауға мүмкіндік береді. |
Сыныпты желдетіп барынша жарықпен қамтамасыз ету керек. Презентация қара-ақ контрастымен ыңғайлы оқу үшін жасалған. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? |
1:
2: 3: |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
|
1: 2: 3: |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
1:
2:
3: |
|
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Атом, молекула 6 сынып
Атом, молекула 6 сынып
|
Бөлім: 6.2А Заттардың құрылысы мен қасиеттері Мерзімі: Сынып: 6 |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Атом. Молекула. Жай және күрделі заттар. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
6.3.1.1 - атом мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды айыра білу |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың оқыту мақсаты |
Атом мен молекула ұғымдарын айыра білу Молекула атомдардан тұратындығын түсіну Жай және күрделі заттарды ажырата алу |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар -терминдер
|
Тілдік мақсат: • оқушылар атом заттың ең кіші химиялық жолмен бөлінбейтін бөлшек екендігін түсіндіре алу керек; • атомдар, молекулалар арасында айырмашылығын, жай және күрделі заттар арасында айырмашылығын түсіндіре алу керек Пәндік лексика және терминология: атом, молекула, жай/қарапайым зат, күрделі зат Жазу/диалог үшін пайдалы фразалар Атом – бұл …. бөлшек Молекулалар …. тұрады Екі және одан да көп атомдар қосылып ... түзеді Бұл … зат, өйткені … тұрады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды тәрбиелеу
|
Бір бірінің құндылықтарын құрметтеу, ынтымақтастық. Қоршаған ортаға қамқорлық ету және тұрақты дамуға талпыну, барлық заттар бірдей атомдардан және молекулалардан тұратындығы арқылы барлық адамдарды бірдей құрметтеу |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
5-сынып Қатты, сұйық және газтектес заттарды бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
1-6 |
1.Белсендіру: Оқушылардан мини-тақталарда немесе дәптерде қатты, сұйық және газтектес заттардың құрылысын салуды сұраңыз. Осы салған суреттерде олар дөнгелекпен бейнелеген бөлшектер атом екендігін айтыңыз.
2. Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен, тілдік мақсаттарымен таныстырыңыз. |
Слайд 1-3 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
7-12 13-20 |
3. Мәтінмен жұмыс. Оқушылар мәтінді оқып жұпта Дальтон теориясының негізгі ұстанымдарын ежелгі гректерінің ойларымен салыстыруы керек. Келесі факторлар бойынша сұраңыз:
4.Мұғалім келесі екі суретті көрсетіп біріншісі атомдар екендігін, ал екіншісі молекулалар екендігін айтыңыз.
Оқушыларға 1 минут ойлануға беру. Айырмашылықтарды тапқаннан кейін оқушыларды мини-тақталарда келесі суреттерде атомдар не молекулалар көрсетілгенін белгілеуді сұраңыз.
Осыдан кейін оқушыларға келесі екі суретті көрсетіңіз, бірінші -жай зат, екінші -күрделі зат.
Енді оқушылар өздері келесі суреттерге қарап жай және күрделі затты анықтау керек.
Осыдан шыққан анықтамаларды дәптерге жазып алу 1. Атом – элементтің ең кіші бөлшегі 2. Молекула – екі немесе одан да көп атомдардың қосылысы 3. Жай зат – атомдардың бір түрінен жасалаған молекула 4. Күрделі зат – әртүрлі атомдардан жасалған молекула
|
Қосымша 1 Слайд 4-9 |
|||||||||||||||||||||||||
|
21-25 |
5. Келесі активити үшін түсті қағаздар керек болады, сыныптағы оқушылар санын 3-ке бөліп, осы сан бойынша 3 түрлі түсті қағаз жапырақтары қажет. Әр оқушыға бір парақтан таратып, бірдей түсті парағы бар оқушылар бірдей атомдар екендігін түсіндіру қажет. Енді мұғалімнің сөзі бойынша оқушылар келесі 4 жағдайды, бір бірмен қосылып көрсетуі керек:
|
Слайд 10 |
|||||||||||||||||||||||||
|
26-31 32-37 |
6. Кері байланыс: Бинго Оқушыларға кейбір терминдері бар кесте беріледі. Мұғалім осы терминдердің анықтамаларын оқиды, барлық терминдері аталған оқушы: БИНГО! деп қатты айтуы керек. 3 бингоға дейін ойын жалғасады. 1 нұсқа
2 нұсқа
3 нұсқа
4 нұсқа
Анықтамалар: 1. Атом – элементтің ең кіші бөлшегі 2. Молекула – екі немесе одан да көп атомдардың қосылысы 3. Жай зат – атомдардын бір түрінен жасалаған молекула 4. Күрделі зат – әртүрлі атомдардан жасалған молекула
7. Жікте. Берілген тізімдегі заттарды жай және күрделі заттарға жікте. Дескриптор: -Берілген тізімдегі заттарды жай және күрделі заттарға жіктейді - Әр таңдаған жауабын түсіндіреді
Әр таңдаған жауабыңды түсіндір.
|
Слайд 11
Қосымша 2 Слайд 12 |
|||||||||||||||||||||||||
|
38-40 |
Кері байланыс
|
Слайд 13 |
|||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциация |
Бағалау – оқушыларды қалай тексересіз |
Денсаулық пен қауіпсіздік ережелердің сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Әлсіз оқушыларға жұмыс барысы бойынша көмек беру керек. Кейбір оқушылар негізгі тапсырманы орындау барысында басқа оқушыларға көиек көрсете алады. |
Оқушыларды мұғалім бағалайды, сонымен бірге оқушыларға өздерін бағалауға мүмкіндік береді. |
Сыныпты желдетіп барынша жарықпен қамтамасыз ету керек. Презентация қара-ақ контрастымен ыңғайлы оқу үшін жасалған. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? |
1:
2: 3: |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
|
1: 2: 3: |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
1:
2:
3: |
|
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


























