Материалдар / Атом құрылысының заманауи теориясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Атом құрылысының заманауи теориясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Атом құрылысының заманауи теориясы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2020
957
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-сабақтың тақырыбы: Атом құрылысының заманауи теориясы.Атомдағы электрондар куйі мен қозғалысы

Күні

Бекітемін

СЫНЫП: 10 (ЖМБ)

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Химиялық элементтер арасындағы байланысты көрсету;элементтердің қасиетін сипаттау үшін ПЖ-нің заңдылықтарын қолдана білуді жетілдіру. Атом құрылысы,атом ядросының құрамы мағлұматтарын тереңдете қарастыру; химиялық элементтің атомдық нөмірінің изотоптардағы және ядролық реакциялардағы физикалық мағынасы туралы оқушылардың білімдерін жетілдіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: ПЖ сипаттама бере алады


Оқушылардың басым бөлігі: ПЖ сипаттама беріп, жеке элементтерге талдау жасайды


Кейбір оқушылар: химиялық элементтің атомдық нөмірінің изотоптардағы және ядролық реакциялардағы мәні туралы түсінік ббереді


Тілдік мақсат

Оқушылар: Периодтық жүйе мен периодтық хаңдылықтарды еске түсіру, ПЖ-ге сипаттама бере алады,әр элементтің атом ядросының құрамын жаза алу

Негізгі сөздер мен тіркестер: Атом ядросы, атом құрамы, деңгей, деңгейше,Пж заңдылығы


Алдыңғы оқу

9 сынып материал дарын қайталау , бекіту жұмыстары

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

Сыныпта жақсы психологиялық ахуал туғызу Оқушыларды 4ке дейін санату арқылы топтарға бөлу

Оқушылараға постер таратылады, соған химиялық формулалар жазу тапсырылды.Кай топ көбірек формула жазады,ол жазылған формуланы оқу ,қай клас екенін дәлелдеу қажет.Атом ,молекула, химиялық элемент деген не?Анықтама беріңдер;

Мына элементтердің салыстырмалы атомдық массасын есептеңдер: калий, магний, алюминий

Сандар таратпа қағаздар

АКТ



Ортасы

Тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу;

-оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау;

  • Атом – күрделі өте кішкентай бөлшек

  • Молекула –бұл жай немесе күрделі заттың құрамы мен химиялық қасиетін сақтайтын, кішкентай бөлшектер

  • Химиялық элемент –ядро зарядтары бірдей атомдардың түрі.

  • 1 мольдің массасы - бұл молярлық масса

  • Молекулалық кристалл торы бар күрделі заттар, алыну әдісіне қарамастан құрамы тұрақты болады: құрам тұрақтылық заңы

  • Әрбір молекуланың салыстырмалы молекулалық массасы болады.

23

  • Кез-келген заттың 1 молінде 6.02*10 бөлшек болады

  • Бұл Авогадро саны

Бірдей жағдайда әртүрлі газдың бірдей көлеміндегі молекула саны да бірдей. Бұл Авогадро заңы.


Аяқталуы

жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою

Үй тапсрымасы:1,1-1,2 параграф 5-15 жаттығу


Қосымша ақпарат :

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау- Оқушылардың үйренгенін

тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АҚТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс.

*Үлгерім төмен сұрақтарға жауап беру тапсырмасы жекелеп беріледі

-Әрбір топтарға Ашық сұрақтар (НЕГЕ,ҚАЛАЙ) қойылады

- Ситуатциялық сұрақтар қойылады;



Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен

Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуд

2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!