Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда
шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
3. Оқушыларды топтарға
біріктіру.
|
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының
суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды
таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа
бірігеді.
1 топ: Кітап
2 топ: Дәптер
3 топ: Қаламсап
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Мектеп
алаңы
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
(Қазіргі
жағдайда) ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Жаттығу жасайды.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1. Заттарды құрайтын бөлшектер қалай
аталады?
2. Молекула дегеніміз не?
3. Заттардың молекулалары бірдей
ме?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
15
мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
|
Дескриптор:
- Атом-молекулалық ілім химия
ғылымына кім енгізгенін
біледі-2б
Тәжірибе жүргізеді: суды
айыратын аппараттың екі түтігінде екі түрлі газ пайда болатынын
байқайды-2б.
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Топтық жұмыс «жалғасын тап» 6
мин
|
Жалғасын тап топтық
жұмысында тапсырманы орындатад,
бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Дене неден құралады
...............................................................
Зат нелерден
құралады...........................................
Атомдар мен молеукулалар құрлысын
ата..........................
Атомдық ілімді химия ғылымында
қолданған-----------------
Заттың химиялық
бөлінбейтін ұсақ бөлшектері
|
Дескриптор:
Жалпы -3 балл
-Түсіп қалған
сөздерді қойып сөйлемді толықтырып дәптерге
жазады.
-Атомдар мен
молекулалар тақырыбына презентация
дайындайды.
|
Презентация
|
Жеке жұмыс
5
мин
|
Су молеку-
ласының ыдырап, нәти-
жесінде сутек және от-
тек молекулаларының
түзілуін көрсету?
|
су молекулалары
сутек молекулалары
оттек молекулалары
|
Дескриптор
Жалпы–3
балл
-Су молекуласын ыдырата
алады.
-Бір-бірінен айырмашылығын
түсіндіре алады
|
ДК
экраны
7-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|