Материалдар / Атомдар мен молекулалар. Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар

Атомдар мен молекулалар. Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар

Материал туралы қысқаша түсінік
молекулалар туралы түсінік беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2023
216
1 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

Мектеп директоры

_________Қ.Саткожаев

Бөлім:

7.2A Атомдар. Молекулалар. Заттар


Педагогтің аты-жөні:

Хасенова.А

Күні:11.12.22


Сыныбы:7А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Атомдар мен молекулалар.Химиялық элементтер.Жай және күрделі заттар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.1 -атомдар мен молекулалардың айырмашылығын білу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Атом заттың ең кіші бөлшегі екенін біледі;

Көпшілік оқушылар үшін:

Молекула заттың құрамы мен қасиетін сақтайтын ең кіші бөлшегі екенін біледі

Кейбір оқушылар үшін:

Атомдар мен молекулалардың айырмашылығын біледі

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.


Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ: Кітап

2 топ: Дәптер

3 топ: Қаламсап


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Мектеп алаңы

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы


(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Жаттығу жасайды.




Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1. Заттарды құрайтын бөлшектер қалай аталады?

2. Молекула дегеніміз не?

3. Заттардың молекулалары бірдей ме?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

15 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор:

- Атом-молекулалық ілім химия ғылымына кім енгізгенін біледі-2б

Тәжірибе жүргізеді: суды айыратын аппараттың екі түтігінде екі түрлі газ пайда болатынын байқайды-2б.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Топтық жұмыс «жалғасын тап» 6 мин


Жалғасын тап топтық жұмысында тапсырманы орындатад, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Дене неден құралады ...............................................................

Зат нелерден құралады...........................................

Атомдар мен молеукулалар құрлысын ата..........................


Атомдық ілімді химия ғылымында қолданған-----------------

Заттың химиялық бөлінбейтін ұсақ бөлшектері

Дескриптор:

Жалпы -3 балл

-Түсіп қалған сөздерді қойып сөйлемді толықтырып дәптерге жазады.

-Атомдар мен молекулалар тақырыбына презентация дайындайды.

Презентация

Жеке жұмыс

5 мин

Су молеку-

ласының ыдырап, нәти-

жесінде сутек және от-

тек молекулаларының

түзілуін көрсету?





су молекулалары


сутек молекулалары


оттек молекулалары


Дескриптор

Жалпы–3 балл

-Су молекуласын ыдырата алады.

-Бір-бірінен айырмашылығын түсіндіре алады

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23







Алматы облысы

Еңбекшіқазақ ауданы

«М. Маметова атындағы орта мектеп

мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық

мемлекеттік мекемесі



Ашық сабақ 7 «А» сынып

Сабақтың тақырыбы:

Атомдар.Молекулалар.Заттар

Тақырып: «Химиялық элементтер»



Өткізген: Хасенова.А

2022-2023 оқу жылы









Өткізген: Хасенова.А

2022-2023 оқу жылы





















Өткізген: Хасенова.А

2022-2023 оқу жылы













Атомдар.Молекулалар.Заттар

Тақырып: «Химиялық элементтер»



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!