Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Күні:

    Сынып: 8

    Пән мұғалімі:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Атомдарда электрондардың таралуы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.3.1 бірінші 20 элементтің электрондар санын анықтау

    8.1.3.2 электрондардың қабаттарда орналасуының схемасын салу

    8.1.3.3 электрондар атомда ядродан арақашықтықтары артып келе жатқан орбитальдарда біртіндеп орналасатындығын түсіну

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    негізгі топшадағы химиялық элементтердің атом құрылысы мен оның қасиеттерінің өзгеру заңдылығын түсінеді

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Период бойынша элемент атомындағы электронның орналасу тәртібі мен заңдылығын түсіндіру, білімдерін дамытады

    Кейбір оқушылар:

    атомда электрондардың орналасу тәртібі мен заңдылығын және элемент қасиетінің өзгеру себебін түсіне отырып, атом құрылысы туралы білімдерін жетілдіреді

    Жетістік критерийлері

    Оқушылар:

    Ұсынылған атомдар үлгілерінің сызбаларын дұрыс салады және дұрыс көрсетеді;
    - Бейнеленген әр деңгейдегі толық (максимальды) орналасқан электрон сандарын кесте арқылы толтырады;
    - 16-дан астам элемент атомының электрондық конфигурациясын құрастыра алады.

    Тілдік мақсаты:

    Пәнге қатысты лексика мен терминология: атом (электрондық), қабат, энергетикалық деңгей, ядро, жүйелік, топ, қашықтық, жуық, барынша алшақ, ішкі, сыртқы / atom (electron), shell, energy level, nucleus, series of shells, group, distance, nearest, furthest, inner, outer.
    Диалог пен жазуға арналған сөздердің пайдалы жинағы:
    Бұл атом ядросы, ал мыналар электрондар. Электрондар қабығы атом ядросынан жақын/алыс орналасқан. Қай электронда энергия көп/аз?
    This is the nucleus and these/here are the electrons. Electrons have different energies and are grouped by energy in a series of shells. This shell of electrons is the nearest to/furthest from the nucleus of the atom. Which electrons have more/less energy?

    Құндылықтарды дарыту

    Жұптық жұмыс жасау барысында айтылған болжам бойынша бір-бірінің пікірлерін тыңдауға жағдай жасау. Функционалдық сауаттылықты дамытуға жағдай жасау.

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Негізгі бөлшектер – протон, нейтрон, электрон (6.4C).
    Бірінші 20 элемент құрылысы (7.1A).

    АКТ қолдану дағдылары

    Аудиожазба , таныстырылым.

    Тілдік құзыреттілік

    Табиғат

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу.

    Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынады

    Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою

    Қайталауға арналған сұрақтар

    Атом құрылысының моделін қай ғалым ұсынды?

    Атом қандай бөлшектерден тұрады?

    Химиялық элементтің қасиеті немен анықталады?

    Химиялық элементтердің периодтық жүйесі мен заңды кім құрастырды?

    Периодтық заң қалай оқылады?

    Период деген не? Саны қанша? Қалай жіктеледі?

    Период бойымен элементтердің қасиетттері қалай өзгереді?

    Топ деген не? Саны қанша? Топ ішінде элементтердің қасиетттері қалай өзгереді?

    Қызығушылықты ояту–10 мин.


    1. Карточкамен жұмыс

    2. Сұрақ-жауап:

    • Реттік нөмір нені білдіреді? Белгіленуі

    • Атомдар қандай бөлшектерден тұрады? Заряды?

    • Изотоп деген не?

    • Химиялық элемент деген не?

    • Периодтық система неше период, неше топтан тұрады?

    1. Венн диаграммасы: Электрон мен протонды салыстыру

    Электрон Протон








    1. Атом құрылысы тақырыбы бойынша тест: «Сандар сөйлейді»

    1. Оттектің неше изотобы бар?

    Ф) 1 Х) 2 Ц) 3

    1. Литийдегі нейтрон саны?

    И) 4 Й) 3 К) 7

    1. Алюминийдегі протон саны?
      Л) 27 М) 13 Н) 14

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    1. Бор нешінші периодта орналасқан?

    Ж) 5 З) 3 И)2

    1. Метанның СН4 құрамындағы элементтердің массалық қатынасы

    Э) 12 : 4 Ю)12 : 1 Я) 3:1





    Шаттық шебері








    Сабақтың ортасы

    8 минут



    Тақырыпты өз бетімен оқып постер қорғау

    Атомдағы электрондар ядродан әр түрлі қашықтықта орналаса отырып, электрон қабаттарын түзеді. Электрон қабаттары энергетикалық деңгейлер деп те аталады.

    Атомдағы энергетикалық деңгейдің саны, осы элемент тұрған периодтың нөміріне сәйкес келеді:

                                       1-период элементтеріне бір энергиялық деңгей немесе бір қабат

                                       2-периодта – екі,

                                       3-периодта – үш т.с.с.


    Период = деңгей = қабат


     Энергетикалық деңгейдегі болатын электрондардың максимал саны мына формуламен өрнектеледі: N = 2n2

     N-электронның максимал саны

    п-деңгей саны

    Осы формулаға сәйкес бірінші энергетикалық деңгей де 

    п=1;  N = 2n2= 2∙12=2        электрон,

    п=2;      N = 2n2=2∙22=8        электрон,

    п=3;      N = 2n2=2∙32=18      электрон,

    п=4;      N = 2n2=2∙42=32      электрон.

    Мысал:

    ) ) ) )

    1. +1H 1 2. +2H 2 3.+3Li 2 1

    ) ) ) ) )

    4. +4Be 2 2 5. +11Na 2 8 1


    Электрон бұлты болатын кеңістікті орбиталь деп атаймыз. Орбиталь деп нені атаймыз?

    Электрондық қауыз:

    Атомның барлық электрондары жиналып электрондық қауызын құрайды.

    Электрондық қауызды не құрайды?

    Өзара энергиясы жуық электрондар атомның электрондық қабатын түзеді.

    Электрондық қабатты қандай электрондар түзеді?

    Электрон қабаттар рет нөміріне қарай 1,2,3,4… деп белгіленеді.

    Әр қабаттағы орбитальдардың өзіндік энергиясы мен пішіндері болады.

    Электрондарды пішініне қарай жіктеңдер, кестені толтырыңдар.

    Шар тәрізді электрон бұлтын s-электрондар деп, ал орбитальдарды s-орбиталь д.а.

    Кейбір электрондар ядро маңында гантель тәрізді бұлт түзіп қозғалады, ондай электрондар p – орбитальдарын береді. Кеңістікте координаттардың 3 осі (x,y,z) бойынша орналасатындықтан рx,рy,рz орбитальдары деп бөлінеді



    Электрондық бұлттарды толтыру ережесі келесі:

    1. Ең алдымен элемент атомында қанша электрон бар екендігін анықтап алу. Ол үшін сол элементтің ядро зарядын білсек болғаны, ол Д.И. Менделеевтің периодтық жүйедегі элементтің реттік нөміріне тең. Реттік нөмірі (ядродағы протон саны) барлық атомдағы электрон санына тең.

    2. Бар электронмен 1s – орбитальдан бастап ұяшықтарды толтырамыз. Әрбір ұяшықта 1 не 2 электрон бола алады. Бір ұяшықта орналасқан екі электронды қарама – қарсы бағдаршамен белгілейді ( Паули принципі)

    3. Әрбір квант деңгейінде аттас орбитальдарда бір электроннан орналасады, қалғандары кейін қосылып жұп түзеді (Хунд ережесі)





    Бір деңгейде бола алатын электрон саны


    Осы деңгейде электронның сыйымдылығы


    1

    2

    2

    8

    3

    18

    4

    32

    Түсіндірме видео: https://twig-bilim.kz/film/atom-structure-electron-shells-5627/
    Атомның құрылысы, Электрондық қабаттар. 
    Видео Power Point "атом құрылысы" жөнінде презентация жасайды.
    (I) (f) Оқушылар алғашқы 20 элемент үшін электрондар таралуын көрсететін диаграмма құрайды және электрондар таралуының стандартты реттілігін пайдаланады (мысалы, 2:8:1).

    (I) (f) Оқушылар атомдарды электрондық қабаттар диаграммалары түрінде таныстырады / Learners represent atoms by shell diagrams.
    ЖҰМЫСТАРЫН СЫНЫП АЛДЫНДА ҚОРҒАУ, СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕРУ (пресс-конференция). 

    (W) Аяқталған сыртқы қабат атомды белсенді етпейтінін түсіндіріңіз. Сондықтан атомдар электрондарды қосып немесе беріп өзінің сыртқы қабатын толтырады, нәтижесінде қосылыстар түзіледі.

    1.«Протон» тобына тапсырмa.( мұғалім әрбір оқушыны жеке бағалайды.)



    1.Кальций элементін периодтық жүйедегі орны бойынша сипаттаңдар( ауызша) «Химиктер» тапсырмасы

    2.Электрондық, графиктік формулаларын құрастырыңдар.(жазбаша) «Химиктер» тапсырмасы

    3.Кальцийдің адам ағзасындағы ролі (ауызша) «Биологтар» тапсырмасы



    2.«Электрон» тобына тапсырма.



    1. Магний элементін периодтық жүйедегі орны бойынша сипаттаңдар( ауызша) «Химиктер» тапсырмасы



    2.Электрондық, графиктік формулаларын құрастырыңдар. (жазбаша) «Химиктер» тапсырмасы



    3.Магнийдің адам ағзасындағы ролі «Биологтар» тапсырмасы



    2. Деңгейлік тапсырмалар. «Протон тобына» Бірін бірі бағалау әдісі қолданылады.



    1. «А» деңгейі: 32 Ge элементі атомының электрондық формуласын құрастырыңдар.
    2. «Ә» деңгейі: 1s
    22s 22p 63s 1 элементінің оттекпен әрекеттесу теңдеуін жазыңыз.
    3. «Б» деңгейі: : 1s
    22s 22p 63s 23p 4 элемент (ІV) оксидінің сумен әрекеттесу теңдеуін жазыңыз.



    Деңгейлік тапсырмалар. «Электрон тобына.»



    1. «А» деңгейі: 23 V элементі атомының электрондық формуласын құрастырыңдар.

    2. «Ә» деңгейі: 1s 22s 22p 63s 23p 3 элементінің оттекпен әрекеттесу теңдеуін жазыңыз

    3. «Б» деңгейі: 1s 22s 22p 2 элемент (ІV) оксидінің сумен әрекеттесу теңдеуін жазыңыз.





    «Протон» тобының жауабы интербелсенді тақтаға шығарылады



    +32Ge1s 22s 22p 63s 23p 6 4s 2 3d 10 4 p 2

    4Na+O 2=2Na 2

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нахипова Насиба Парменкуловна
    13 Маусым 2019
    936
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Атомдарда электрондардың таралуы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Атомдарда электрондардың таралуы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ химия пәніне арналған көмекші құрал ретінде 8-сыныптарға қажетті құрал болып табылады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Күні:

    Сынып: 8

    Пән мұғалімі:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Атомдарда электрондардың таралуы.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.1.3.1 бірінші 20 элементтің электрондар санын анықтау

    8.1.3.2 электрондардың қабаттарда орналасуының схемасын салу

    8.1.3.3 электрондар атомда ядродан арақашықтықтары артып келе жатқан орбитальдарда біртіндеп орналасатындығын түсіну

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    негізгі топшадағы химиялық элементтердің атом құрылысы мен оның қасиеттерінің өзгеру заңдылығын түсінеді

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Период бойынша элемент атомындағы электронның орналасу тәртібі мен заңдылығын түсіндіру, білімдерін дамытады

    Кейбір оқушылар:

    атомда электрондардың орналасу тәртібі мен заңдылығын және элемент қасиетінің өзгеру себебін түсіне отырып, атом құрылысы туралы білімдерін жетілдіреді

    Жетістік критерийлері

    Оқушылар:

    Ұсынылған атомдар үлгілерінің сызбаларын дұрыс салады және дұрыс көрсетеді;
    - Бейнеленген әр деңгейдегі толық (максимальды) орналасқан электрон сандарын кесте арқылы толтырады;
    - 16-дан астам элемент атомының электрондық конфигурациясын құрастыра алады.

    Тілдік мақсаты:

    Пәнге қатысты лексика мен терминология: атом (электрондық), қабат, энергетикалық деңгей, ядро, жүйелік, топ, қашықтық, жуық, барынша алшақ, ішкі, сыртқы / atom (electron), shell, energy level, nucleus, series of shells, group, distance, nearest, furthest, inner, outer.
    Диалог пен жазуға арналған сөздердің пайдалы жинағы:
    Бұл атом ядросы, ал мыналар электрондар. Электрондар қабығы атом ядросынан жақын/алыс орналасқан. Қай электронда энергия көп/аз?
    This is the nucleus and these/here are the electrons. Electrons have different energies and are grouped by energy in a series of shells. This shell of electrons is the nearest to/furthest from the nucleus of the atom. Which electrons have more/less energy?

    Құндылықтарды дарыту

    Жұптық жұмыс жасау барысында айтылған болжам бойынша бір-бірінің пікірлерін тыңдауға жағдай жасау. Функционалдық сауаттылықты дамытуға жағдай жасау.

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Негізгі бөлшектер – протон, нейтрон, электрон (6.4C).
    Бірінші 20 элемент құрылысы (7.1A).

    АКТ қолдану дағдылары

    Аудиожазба , таныстырылым.

    Тілдік құзыреттілік

    Табиғат

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    5 минут

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу.

    Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынады

    Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою

    Қайталауға арналған сұрақтар

    Атом құрылысының моделін қай ғалым ұсынды?

    Атом қандай бөлшектерден тұрады?

    Химиялық элементтің қасиеті немен анықталады?

    Химиялық элементтердің периодтық жүйесі мен заңды кім құрастырды?

    Периодтық заң қалай оқылады?

    Период деген не? Саны қанша? Қалай жіктеледі?

    Период бойымен элементтердің қасиетттері қалай өзгереді?

    Топ деген не? Саны қанша? Топ ішінде элементтердің қасиетттері қалай өзгереді?

    Қызығушылықты ояту–10 мин.


    1. Карточкамен жұмыс

    2. Сұрақ-жауап:

    • Реттік нөмір нені білдіреді? Белгіленуі

    • Атомдар қандай бөлшектерден тұрады? Заряды?

    • Изотоп деген не?

    • Химиялық элемент деген не?

    • Периодтық система неше период, неше топтан тұрады?

    1. Венн диаграммасы: Электрон мен протонды салыстыру

    Электрон Протон








    1. Атом құрылысы тақырыбы бойынша тест: «Сандар сөйлейді»

    1. Оттектің неше изотобы бар?

    Ф) 1 Х) 2 Ц) 3

    1. Литийдегі нейтрон саны?

    И) 4 Й) 3 К) 7

    1. Алюминийдегі протон саны?
      Л) 27 М) 13 Н) 14

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    1. Бор нешінші периодта орналасқан?

    Ж) 5 З) 3 И)2

    1. Метанның СН4 құрамындағы элементтердің массалық қатынасы

    Э) 12 : 4 Ю)12 : 1 Я) 3:1





    Шаттық шебері








    Сабақтың ортасы

    8 минут



    Тақырыпты өз бетімен оқып постер қорғау

    Атомдағы электрондар ядродан әр түрлі қашықтықта орналаса отырып, электрон қабаттарын түзеді. Электрон қабаттары энергетикалық деңгейлер деп те аталады.

    Атомдағы энергетикалық деңгейдің саны, осы элемент тұрған периодтың нөміріне сәйкес келеді:

                                       1-период элементтеріне бір энергиялық деңгей немесе бір қабат

                                       2-периодта – екі,

                                       3-периодта – үш т.с.с.


    Период = деңгей = қабат


     Энергетикалық деңгейдегі болатын электрондардың максимал саны мына формуламен өрнектеледі: N = 2n2

     N-электронның максимал саны

    п-деңгей саны

    Осы формулаға сәйкес бірінші энергетикалық деңгей де 

    п=1;  N = 2n2= 2∙12=2        электрон,

    п=2;      N = 2n2=2∙22=8        электрон,

    п=3;      N = 2n2=2∙32=18      электрон,

    п=4;      N = 2n2=2∙42=32      электрон.

    Мысал:

    ) ) ) )

    1. +1H 1 2. +2H 2 3.+3Li 2 1

    ) ) ) ) )

    4. +4Be 2 2 5. +11Na 2 8 1


    Электрон бұлты болатын кеңістікті орбиталь деп атаймыз. Орбиталь деп нені атаймыз?

    Электрондық қауыз:

    Атомның барлық электрондары жиналып электрондық қауызын құрайды.

    Электрондық қауызды не құрайды?

    Өзара энергиясы жуық электрондар атомның электрондық қабатын түзеді.

    Электрондық қабатты қандай электрондар түзеді?

    Электрон қабаттар рет нөміріне қарай 1,2,3,4… деп белгіленеді.

    Әр қабаттағы орбитальдардың өзіндік энергиясы мен пішіндері болады.

    Электрондарды пішініне қарай жіктеңдер, кестені толтырыңдар.

    Шар тәрізді электрон бұлтын s-электрондар деп, ал орбитальдарды s-орбиталь д.а.

    Кейбір электрондар ядро маңында гантель тәрізді бұлт түзіп қозғалады, ондай электрондар p – орбитальдарын береді. Кеңістікте координаттардың 3 осі (x,y,z) бойынша орналасатындықтан рx,рy,рz орбитальдары деп бөлінеді



    Электрондық бұлттарды толтыру ережесі келесі:

    1. Ең алдымен элемент атомында қанша электрон бар екендігін анықтап алу. Ол үшін сол элементтің ядро зарядын білсек болғаны, ол Д.И. Менделеевтің периодтық жүйедегі элементтің реттік нөміріне тең. Реттік нөмірі (ядродағы протон саны) барлық атомдағы электрон санына тең.

    2. Бар электронмен 1s – орбитальдан бастап ұяшықтарды толтырамыз. Әрбір ұяшықта 1 не 2 электрон бола алады. Бір ұяшықта орналасқан екі электронды қарама – қарсы бағдаршамен белгілейді ( Паули принципі)

    3. Әрбір квант деңгейінде аттас орбитальдарда бір электроннан орналасады, қалғандары кейін қосылып жұп түзеді (Хунд ережесі)





    Бір деңгейде бола алатын электрон саны


    Осы деңгейде электронның сыйымдылығы


    1

    2

    2

    8

    3

    18

    4

    32

    Түсіндірме видео: https://twig-bilim.kz/film/atom-structure-electron-shells-5627/
    Атомның құрылысы, Электрондық қабаттар. 
    Видео Power Point "атом құрылысы" жөнінде презентация жасайды.
    (I) (f) Оқушылар алғашқы 20 элемент үшін электрондар таралуын көрсететін диаграмма құрайды және электрондар таралуының стандартты реттілігін пайдаланады (мысалы, 2:8:1).

    (I) (f) Оқушылар атомдарды электрондық қабаттар диаграммалары түрінде таныстырады / Learners represent atoms by shell diagrams.
    ЖҰМЫСТАРЫН СЫНЫП АЛДЫНДА ҚОРҒАУ, СҰРАҚТАРҒА ЖАУАП БЕРУ (пресс-конференция). 

    (W) Аяқталған сыртқы қабат атомды белсенді етпейтінін түсіндіріңіз. Сондықтан атомдар электрондарды қосып немесе беріп өзінің сыртқы қабатын толтырады, нәтижесінде қосылыстар түзіледі.

    1.«Протон» тобына тапсырмa.( мұғалім әрбір оқушыны жеке бағалайды.)



    1.Кальций элементін периодтық жүйедегі орны бойынша сипаттаңдар( ауызша) «Химиктер» тапсырмасы

    2.Электрондық, графиктік формулаларын құрастырыңдар.(жазбаша) «Химиктер» тапсырмасы

    3.Кальцийдің адам ағзасындағы ролі (ауызша) «Биологтар» тапсырмасы



    2.«Электрон» тобына тапсырма.



    1. Магний элементін периодтық жүйедегі орны бойынша сипаттаңдар( ауызша) «Химиктер» тапсырмасы



    2.Электрондық, графиктік формулаларын құрастырыңдар. (жазбаша) «Химиктер» тапсырмасы



    3.Магнийдің адам ағзасындағы ролі «Биологтар» тапсырмасы



    2. Деңгейлік тапсырмалар. «Протон тобына» Бірін бірі бағалау әдісі қолданылады.



    1. «А» деңгейі: 32 Ge элементі атомының электрондық формуласын құрастырыңдар.
    2. «Ә» деңгейі: 1s
    22s 22p 63s 1 элементінің оттекпен әрекеттесу теңдеуін жазыңыз.
    3. «Б» деңгейі: : 1s
    22s 22p 63s 23p 4 элемент (ІV) оксидінің сумен әрекеттесу теңдеуін жазыңыз.



    Деңгейлік тапсырмалар. «Электрон тобына.»



    1. «А» деңгейі: 23 V элементі атомының электрондық формуласын құрастырыңдар.

    2. «Ә» деңгейі: 1s 22s 22p 63s 23p 3 элементінің оттекпен әрекеттесу теңдеуін жазыңыз

    3. «Б» деңгейі: 1s 22s 22p 2 элемент (ІV) оксидінің сумен әрекеттесу теңдеуін жазыңыз.





    «Протон» тобының жауабы интербелсенді тақтаға шығарылады



    +32Ge1s 22s 22p 63s 23p 6 4s 2 3d 10 4 p 2

    4Na+O 2=2Na 2

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары 8 сынып
    13.06.2019
    936
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нахипова Насиба Парменкуловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации