Бейнекөрініс. Білім әлемі сайтындағы «Атом
құрылысы» атты бейнекөріністі тамашалау арқылы оқушылар өз
пікірлерін білдіре отырып жаңа тақырыпқа
түседі.
Оқушылар мұғаліммен бірлесе
отырып, сабақтың мақсатын ашады.
Мәтінмен жұмыс. Оқушы жеке
жұмыс жасайды.
Тапсырма1
INSERT
әдісі. Жұппен содан соң топпен
талқылайды.
Оқушылар кестені
толтырады.
1-топ бұрыннан білетін , 2-топ
өздеріне жаңалық болған , 3-топ білмейтін мәселелеріне
тоқталады.
Формальді емес
бағалау.
Динамикалық
қозғалыс: Шаттық шеңберін
құру.
Оқушылар көрші тұрған
көршісіне шарды бере отырып , химиялық термин сөздерді қолдану
арқылы мадақтама айту керек.
Мысалы:
Асқар , алтындай жарқырап
жүруіңе тілектеспін.
Самал, молекула түзген
атомдардай досың көп болсын.
Болатбек, болаттай достыққа
берік бол. Т.б
Тапсырма
2.
Топтарға тапсырмалары бар
парақшалар үлестіріледі.Топ мүшелері сағат тілі бағытымен
қызметтерін ауыстырып отырады.
1-топ
1.Атомдық нөмірі 3,13
элементтерінің периодтық жүйедегі орындарын тауып , қанша протон,
қанша нейтрон бар екенін
анықтаңыздар.
2.Ядросында бірдей
протон және нейтроны бар атомдарды
табыңыздар.
.
2-топ
1.Атомдық нөмірі 5, 11
элементтерінің периодтық жүйедегі орындарын тауып , қанша протон,
қанша нейтрон бар екенін
анықтаңыздар.
2.Атомының ядроларында 1
электрон, 14 нейтрон, 18 нейтрон, 19 протоны бар атомдарды
анықтаңыздар
3-топ:
1.Атомдық нөмірі 7 , 15
элементтерінің периодтық жүйедегі орындарын тауып , қанша протон,
қанша нейтрон бар екенін
анықтаңыздар.
2.Атомының ядроларында 4
протон, 11 электрон, 18 нейтрон, 5 электроны бар атомдарды
анықтаңыздар.
Формальді емес
бағалау.
«Бес жолды өлең »
стратегиясымен қорытындылау.
Формальді
бағалау
Шартты
белгілер
Оқушылар осы шартты белгілер
арқылы өзін бағалайды.
V-
мұғалімнің өтініші бойынша жауап бердім, жауап дұрыс
емес.
W- мұғалімнің өтініші бойынша
жауап бердім, жауап дұрыс.
!- өз еркіммен жауап бердім,
жауап дұрыс емес.
+ -өз еркіммен жауап бердім,
жауап дұрыс.
-
жауап бере алмадым.
|