Бөлім:
|
7.2A Атомдар. Молекулалар.
Заттар
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Махмудаева Разия
Почтановна
|
Күні:
|
23.11.2023
|
Сыныбы:7А
|
Қатысушылар саны: 25
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Атомның құрамы мен
құрылысы.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
|
7.1.2.5
–протон, электрон, нейтронды
және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын
білу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар үшін:
Атомның құрамы мен
құрылысын біледі
Көпшілік
оқушылар үшін:
Білім алушылар
p+,
n0, e не екенін
біледі
Кейбір
оқушылар үшін:
массасын зарядын
біледі
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
2
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
сәлемдесу.
Топтастыру.
Әр топқа топ басшысына бағалау
парағы таратылады.
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру: «Рандом
шеңбері »
әдісі
көмегімен оқушыларды
3 топқа біріктіру.
I – Электрон
тобы
II – Протон
тобы
III – Нейтрон
тобы
|
Мақсаты: оқушылар
бойында тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық
оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Flippity.net платформасы «Рандом
шеңбері»
әдісі
|
Үй тапсырмасын
тексеру. 3 мин
3
мин
|
1.«
Барабан» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі.
2.Сәйкестендіру
Оқушылар тапсырмаларды
орындағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
.«
Барабан» әдісі.
Сұрақтар
1.Атом дегеніміз
не?
2. Молекула
дегеніміз не?
3.Химиялық элемент
дегеніміз не?
4.Жай
заттар
дегеніміз
не?
5.Күрделі заттар
дегеніміз
не?
Элементтің
аты
|
Элемент
таңбасы
|
Оқылуы
|
Сутек
|
S
|
эс
|
Күкірт
|
Cu
|
силициум
|
Азот
|
P
|
купрум
|
Кремний
|
H
|
аш
|
Мыс
|
Si
|
эн
|
Фосфор
|
Zn
|
цинк
|
Мырыш
|
N
|
пэ
|
|
Мақсаты: Жылдам әрі
функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының
танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен
байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға
мүмкіндік береді.
Дескриптор: Химиялық элементтің атауын
оның таңбасымен және оқылуымен
сәйкестендіреді-2б
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе.
8
мин
|
Жаңа сабақты видео
көрсетілім арқылы тыңдайды.
|
Оқулықтағы тірек
сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
https://youtu.be/MBH969HmoDE
|
|
Презентация
https://youtu.be/MBH969HmoDE
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
Топтық
жұмыс
5
мин
|
Тапсырма
«Тарсия
» әдісі.
|
Оқушылар топпен
жұмыс жасайды
file:///C:/Users/Admin/Desktop/7%20%D1%81%D1%8B%D0%BD%D1%8B%D0%BF%20%D0%90%D1%88%D1%8B%D2%9B%20%D1%81%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D2%9B/tarsia%20(6).pdf
tarsia
(6).pdf
|
Дескриптор:
Жалпы – 3
балл
-атом құрамы мен
құры-
лысын
оқып-үйренеді;
-Атомның құрамын
анықтай алады -1б
-нейтронды анықтай
алады-1б
-электрон мен протон
сандарын таба алады-1б
|
ДК
экраны
|
Жұптық
жұмыс
6
мин
|
«Сәйкестендіру
тесті» әдісі арқылы есептер
шығару.
Оқулықтағы кесте
бойынша электрон
протон нейтрон сандарын
табу
|
N =
Ar –
Z,
Àr —
химиялықэлементтіңсалыс-
тырмалыатомдықмассасы, Z —
оныңреттік
нөмірі (протон
саны), N — нейтрон саны.
|
Дескриптор:
- электрон, протон,
нейтрон сандарын таба
алады-1б
|
ДК
экраны
|
Жеке
жұмыс
6
мин
|
«Qr
код» әдісі.
Топ басшылары
орындайды.
|
|
Дескриптор:
- электрон, протон,
нейтрон сандарын таба
алады-1б
|
ДК
экраны
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Қорытындылау.
Жеке
жұмыс. «Сертификат» әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Үйге тапсырма
беріледі.
|
Жеке
жұмыс «Сертификат»
әдісі.
https://www.flippity.net/cq.php?k=11QYQA6OC4ZLYmKpG5CuWVTnMHGDmW_7y3BOozxLP_d8
Кері
байланыс
Ватсап арқылы кері байланыс
алынады.
1.Сабақта
ұнағаны
2.Сабақ туралы айтарым
бар
3.Достарыммен
бөлісемін
4. Есіме
сақтадым
|
Мұғалім оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|