Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Аттестация сливтар Информатика 2024
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ИНФОРМАТИКА
Ондық кодпен жазылған 199 санының он алтылық коды
С7
118
01001110
167
«LXVI» -ның позициялық емес санау жүйесінде жазылуы
35
66
56
57
І буында қолданылған компьютер
ENIAC
Apple
IBM
ЭЕМ
Ақпаратты тек оқуға арналған жады
флеш
RAM
кэш
ROM
Дәлме-дәл анықталған нысандары мен пікірлері бар формальды логиканың бөлігі
ықтималдық
формальды
ақпарат
математикалық
Деректер пакетін тарату үшін екі не оданда көп желілерді байланыстыратын «ақылды» құрылғы
маршрутизатор
сервер
коммутатор
концентратор
Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үрдісі
кеңейтілген, қолжетімді
қолжетімді, тұтастық, құпиялық
қолжетімді, қауіпсіздік, құпиялылық.
сенімділік, ортақ, тұтастық
Тікбұрышты көшіру батырмасы. (Inkscape)
Ctrl+C
Ctrl+ V
Ctrl+D
Shift-C
Диаграмманың шеңбер түрі
сызықьтық
гистограмма
нүктелік
шеңбер
Статистикалық функция
ABS
СЧЕТЕСЛИ
ABC
ЕСЛИ
Деректер қорындағы мәтіндік типтердің символдар саны.
256
200
65536
255
Сүзгілеуді қолдану үшін берілген әдіс (MS Excel-2010)
Кірістіру-Сұрыптау және сүзгі-Сүзгілер
Басты-Сұрыптау және сүзгі-Сүзгілеу
Сүзгілеу-Сұрыптау және сүзгі -Сүзгі
Формулалар-Сұрыптау және сүзгі-Сүзгілеу
Slipt () әдісінің қызметі
*жолды бос орындар арқылы бөлуге мүмкіндік береді.
жолды сызық арқылы бөлуге мүмкіндік береді.
жолды қосуға мүмкіндік береді.
символдарды бір жолға қосып жазады.
Егер А саны «-2»-ге тең болса, экрандағы нәтиже If a==0: print(_) else: if a>0 print(_) else: print(_)
1
3
*-2
2
Pyton программалау тілінде өсу реті бойынша сұрыптау функциясы
extend()
*sorted()
append()
insert()
Массивтегі әрбір алынған жеке айнымалы
жиым типі
массив типі
массив индексі
*массив элементі
Үшінші жол қарібінің өзгеру нәтижесі <P> <I> 10 «А» сыныбы информатика пәні </I> <P> <U> 10 «А» сыныбы информатика пәні </U> <P> <S>10 «А» сыныбы информатика пәні </S>
*бетін сызады
астын сызады
қалыңдығы өзгереді
көлбеу
Барлық компоненттер үшін ортақ тармақталу блоктары, цикл, бірнеше экранды жұмыс және т.б
*басқару
математика
мәтін
логика
Бейне қоюдың негізгі коды
<video alt=«video1.avi»></video>
</audio alt=«video1.avi»></video>
*<video src=«video1.avi»></video>
<video map=«video1.avi»></video>
Жасанды интеллектің өсімдіктер күйін, ылғалдық деңгейін, тыңайтқыштар көлемін бақылап отыруда қолданылуы
зерттеуде
медицинада
ойында
*ауылшаруашылықта
Алфавиттік тәсілде мәтіндегі әрбір символдың ақпараттық салмағы болады деп есептеледі. Символдың салмағы алфавиттің қуаттылығына байланысты. Алфавиттің қуаттылығы артқан сайын символдың ақпараттық салмағы да артады. Екілік алфавит символының ақпараттық салмағы ақпараттық бірлік ретінде анықталады. Ол 1 бит деп аталады. Битпен сипатталған әрбір символдың ақпараттық салмағы-I және алфавиттің қуаттылығы-N Алфавиттің қуаттылығының формуласы
N=2ki
I=Ki
*N=2i
I=KN
Алфавиттік тәсілде мәтіндегі әрбір символдың ақпараттық салмағы болады деп есептеледі. Символдың салмағы алфавиттің қуаттылығына байланысты. Алфавиттің қуаттылығы артқан сайын символдың ақпараттық салмағы да артады. Екілік алфавит символының ақпараттық салмағы ақпараттық бірлік ретінде анықталады. Ол 1 бит деп аталады. Битпен сипатталған әрбір символдың ақпараттық салмағы - і және алфавиттің қуаттылығы – N. Ақпараттың салмағы өлшенеді
N
K
a
*i
Алфавиттік тәсілде мәтіндегі әрбір символдың ақпараттық салмағы болады деп есептеледі. Символдың салмағы алфавиттің қуаттылығына байланысты. Алфавиттің қуаттылығы артқан сайын символдың ақпараттық салмағы да артады. Екілік алфавит символының ақпараттық салмағы ақпараттық бірлік ретінде анықталады. Ол 1 бит деп аталады. Битпен сипатталған әрбір символдың ақпараттық салмағы-I және алфавиттің қуаттылығы-N 64 Символдық алфавит көмегімен жазылған 40 символдан тұратын хабарламаның ақпараттық көлемі
*30 байт
5 байт
200 байт
40 байт
Алфавиттік тәсілде мәтіндегі әрбір символдың ақпараттық салмағы болады деп есептеледі. Символдың салмағы алфавиттің қуаттылығына байланысты. Алфавиттің қуаттылығы артқан сайын символдың ақпараттық салмағы да артады. Екілік алфавит символының ақпараттық салмағы ақпараттық бірлік ретінде анықталады. Ол 1 бит деп аталады. Битпен сипатталған әрбір символдың ақпараттық салмағы-I және алфавиттің қуаттылығы-N Алфавиттің қуаттылығы 256 символ, ақпарат көлемі 1.5 Кбайт болса, мәтінде символ саны
400
2048
с)1024
*1536
Алфавиттік тәсілде мәтіндегі әрбір символдың ақпараттық салмағы болады деп есептеледі. Символдың салмағы алфавиттің қуаттылығына байланысты. Алфавиттің қуаттылығы артқан сайын символдың ақпараттық салмағы да артады. Екілік алфавит символының ақпараттық салмағы ақпараттық бірлік ретінде анықталады. Ол 1 бит деп аталады. Битпен сипатталған әрбір символдың ақпараттық салмағы-I және алфавиттің қуаттылығы-N Кітаптың 55 беті компьютерде терілген. Әр бетте 20 қатар, әр қатарда 15 символ бар және 8 ақпараттық салмағы. Кітаптағы ақпараттың көлемі.
*132000 бит
150000 бит
125000 бит
15850 бит
Оперативті есте сақтау құрылғысы немесе ЭЕМ-ның жедел жады (RAM), сондай-ақ тұрақты есте сақтау құрылғысы (ROM) компьютердің ішкі жадын құрайды. Ішкі жады жұмыс кезінде процессормен мәлімет алмасып отырады. Өңделу қажет кез-келген мәлімет алдымен компьютердің сыртқы жадында (магниттік дискілерден) жедел жадына жазылады. Компьютердің жедел жадына осы мезетте жылдам өңделуі тиіс мәліметтер мен программалар сақталады. Ішкі жады жүйелік блокта орналасқан микропрцессормен жұмыс істеуге арналған. Сыртқы жады ақпараттарды сыртқы тасымалдаушыларда сақтайды. Компьютерлік жады бөлінеді
1
*2
3
4
Оперативті есте сақтау құрылғысы немесе ЭЕМ-ның жедел жады (RAM), сондай-ақ тұрақты есте сақтау құрылғысы (ROM) компьютердің ішкі жадын құрайды. Ішкі жады жұмыс кезінде процессормен мәлімет алмасып отырады. Өңделу қажет кез-келген мәлімет алдымен компьютердің сыртқы жадында (магниттік дискілерден) жедел жадына жазылады. Компьютердің жедел жадына осы мезетте жылдам өңделуі тиіс мәліметтер мен программалар сақталады. Ішкі жады жүйелік блокта орналасқан микропрцессормен жұмыс істеуге арналған. Сыртқы жады ақпараттарды сыртқы тасымалдаушыларда сақтайды. Ішкі жады жұмыс кезінде мәлімет алмасатын құрылғы
*процессор
диск
ROM
флеш-жады
Сыртқы жады құрамына кіреді.
Оптикалық дискілер, тұрақты жады, флеш жады.
*оптикалық дискілер, флеш жады, магниттік дискі
оптикалық дискілер, кэш-жады, тұрақты жады
магниттік дискі, жедел жады, тұрақты жады.
Оперативті есте сақтау құрылғысы немесе ЭЕМ-ның жедел жады (RAM), сондай-ақ тұрақты есте сақтау құрылғысы (ROM) компьютердің ішкі жадын құрайды. Ішкі жады жұмыс кезінде процессормен мәлімет алмасып отырады. Өңделу қажет кез-келген мәлімет алдымен компьютердің сыртқы жадында (магниттік дискілерден) жедел жадына жазылады. Компьютердің жедел жадына осы мезетте жылдам өңделуі тиіс мәліметтер мен программалар сақталады. Ішкі жады жүйелік блокта орналасқан микропрцессормен жұмыс істеуге арналған. Сыртқы жады ақпараттарды сыртқы тасымалдаушыларда сақтайды. Ішкі жады құрамына кіреді
жедел жады, тұрақты жады, флеш-жады
жедел жалы, флеш жады, магниттік дискі
процессор, тұрақты жады, флеш жады
*жедел жады, тұрақты жады, кэш жады
Оперативті есте сақтау құрылғысы немесе ЭЕМ-ның жедел жады (RAM), сондай-ақ тұрақты есте сақтау құрылғысы (ROM) компьютердің ішкі жадын құрайды. Ішкі жады жұмыс кезінде процессормен мәлімет алмасып отырады. Өңделу қажет кез-келген мәлімет алдымен компьютердің сыртқы жадында (магниттік дискілерден) жедел жадына жазылады. Компьютердің жедел жадына осы мезетте жылдам өңделуі тиіс мәліметтер мен программалар сақталады. Ішкі жады жүйелік блокта орналасқан микропрцессормен жұмыс істеуге арналған. Сыртқы жады ақпараттарды сыртқы тасымалдаушыларда сақтайды. Оперативті есте сақтау құрылғысы (RAM) тазарады
*машина жұмысын аяқтағанда
жұмыс істеп отырған бағдарламаны жапқанда
компьютер жұмыс істеп тұрғанда
компьютерден сыртқы құрылғыға ақпаратты көшіргенде
ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
2-нұсқа
Білім беру саласындағы практик-маман үнсіз қабылдайтын, мінсіз қоғамның бейнесін іске асыруға бағытталаған праксис нысаны
әлеуметтік қызмет
психологиялық қызмет
қоғамдық қызмет
*педагогикалық қызмет
«Балалар өздерінің сеніміне, біліміне сүйеніп пайымдау жасай алады»- деген түсінікке негізделген оқыту ортасы
жас ерекшелікке бағыныдырылған
оқу материалына бағдарланған
әріптестікке бағдарланған
*оқушыға бағдарланған
Жаттап алуға бағытталаған сұрақ
жоғары дәрежелі
сынақтан өткізу
*төмен дәрежелі
жетелеуші
Балалардың қабілеті жетіп тұрса да кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы
«әрекет тапшылығы»
«бағалау тапшылығы»
«мәтін тапшылығы»
*«өнімділік тапшылығы»
Оқу нәтижелерін оқушының жеке тұлғалық аспектісі ретінде қарастыратын тұжырымдама
алынған білімнің өмірмен байланысын ұғыну
кітаптан, мұғалімнен, ғаламтордан ақпарат алу
қайта өңдеуге болатын білімдерді есте сақтау
*алынған ақпаратты қайта өңдеп, толықтыру
Оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін сұрақты қарапайым етіп қою
басқаға бағыттау
сынақтан өткізу
*түрткі болу
сөзге тарту
«Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі
оқушының басқамен қарым-қатынас орнатуына бірқатар мүмкіндіктің болуы
оқушылардың өзіндік құзіреттілігінің төменгі деңгейіне қол жеткізуіне қанағаттану
*оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру
оқушыға басқаның қолдауынсыз өз бетінше орындай алатын тапсырма ғана ұсыну
Тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тәсілі
түрткі болу
*сынақтан өткізу
мәселені шешу
басқаға бағыттау
Жаңа білімдерді, әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум таксономиясының қай қадамына сәйкес
бағалау
жинақтау
білу
*қолдану
Субъектілерге басқалардың мінез-құлқының салдарын көруге, әртүрлі мінез-құлықтың салдары туралы белгілі түсінік алуға мүмкіндік беретін тәсілдердің бірі
гуманистік
бақылау
танымды
*бихевиористикалық
Тәрбие әдістерін таңдап алу шарттары
ұжымның ұйымшылдығына қарай
оқушыларға кәсіптік бағдар беруге сәйкес
оқушылардың пәнді білуіне қарай
*тәрбиенің мақсаты мен міндеті, мазмұнына қарай
Білім берудің екі аспектісі:
ықпалдастыру, шығармашылық
ментальды, эмоциональды
*интеллектуалды, рухани-адамгершілік
рухани, табиғи
С.Н.Лысенкова технологиясының ерекшелігі
блокқа бөліп қарастыру
*ынтымақтастық
мәселе қою
модульге бөлу
Сынып-сағаттық жүйені реформалауды алғаш ұсынған
Й.Зиккингер
*А.Белл, Дж.Ланкестер
Я.А.Коменский
Е.Праксхерт
Педагогиканы оқыту әдістемесінің зерттеу нысаны болып табылады
оқыту мазмұны
оқыту теориясы
*педагогиканы оқыту үдерісі
зерттеу технологиясы
Сабақта оқушылардың оқу жұмыстарын ұйымдастыру формалары
жаттығу, экскурция-сабақ
*дербес, топтық және фронтальді
дидактикалық ойындар, конференция-сабақ
проблемалық оқыту, бағдарламалық оқыту, түсіндірмелі-иллюстративтік оқыту
ХХІ ғасыр
баланы қызықтыру дәуірі
тұлғаны тәрбиелеу дәуірі
отбасын зерттеу дәуірі
*технологиялық мәдениет дәуірі
Болмыстағы және өмірдегі сұлулық пен әдемілікті дұрыс қабылдау қабілетін қалыптастыру
дене тәрбиесі
еңбек тәрбиесі
экологиялық тәрбие
*эстетикалық тәрбие
Техникалық құралдарға жатады
оқулықтар, оқу әдістемелік кітаптар
*үнтаспа, телеарна, бейнетаспа, компьютер
кесте,сызба
сурет, альбом
Іскерлік ойын
*тұлғалық бағдарлы оқытудың формасы
белсенді оқытудың формасы
дәстүрлі оқытудың формасы
проблемалық оқытудың формасы
сертификат алыңыз!