Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Аттестация сұрақ жауаптар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1 |
"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн білімді игеру үлгісі (Александр) |
талқылау |
2 |
"Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз əрекетіңді жоспарла" ережесі қай принципке жатады |
жүйелілік |
3 |
"Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар |
сайтта ақпаратты жариялайды |
4 |
"Жаңа педагогика" тəсілдемесінің аясында ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар |
электронды поштаны қолданады |
5 |
"Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге" деген ереже қандай принципке жатады |
бірізділік пен жүйелілік |
6 |
"Көпіршелер" деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі |
оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру |
7 |
"Оңайдан қиынға" ережесі қай принципке жатады |
түсініктілік |
8 |
«Жаңа педагогика» тəсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар |
электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды. |
9 |
«Мұғалім сабақта білім əліменіе терезе ашып қана қоймай, өзіне де көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани əлемін, рухани байлығын ашады» |
В.А.Сухомлинский |
10 |
«Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған ешнарсе жоқ» деп жазған |
Я.А.Коменский |
11 |
Lesson study кезеңдерінің бірі - "Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нəтижелерін жүйелеп, талдауы". Осыдан кейінгі кезең |
Зерделенген мəселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау |
12 |
Авторитарлы тəрбие, либералды тəрбие, демократиялық тəрбие, еркін тəрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген |
өзара қарым - қатынас стилі бойынша |
13 |
Адам тəжірибесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі |
эпизодты |
14 |
Адамгершілік тəрбиесі |
жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру |
15 |
Адамгершілік тəрбиесінің міндеттері |
Адамдарға құрмет сезімін дамыту |
16 |
Адамгершілік, еңбек, ақыл - ой, физикалық тəрбие - бұл |
тəрбиенің бағыты |
17 |
Адамзаттың жинақтаған тəжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам заңдарын тану нəтижесі |
білім |
18 |
Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы жəне қайта жаң,ыртуы ол |
білім |
19 |
АКТ қолдануда "көрсету" оқыту аспектісін қолданудың мысалы |
оқу жəне талқылау мақсатында оқушылардың жұмыстарды алмастыруы |
20 |
Александердің зерттеуіне сəйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау |
үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау |
21 |
Ата - анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі |
тұқым қуалаушылық |
22 |
Аударма жасау, интерпретация, экстраполяцияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі |
Түсіну |
23 |
Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандару, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану |
оперантты шарттылы |
24 |
Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі |
оқушылардың өзін – өзі бағалауға қатыстырылуы |
25 |
Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нəтижелерінің интерпретациясы |
алынған мəліметтердің мəнін анықтау |
26 |
Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. "Интерпретация" сипаттамасына сəйкес мұғалім əрекеті |
Оқушының жауабын критерийге сəйкестендіру |
27 |
Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. "Қадағалау" сипаттамасына сəйкес мұғалімнің əрекеті |
оқушының сұраққа жауабын тыңдау |
28 |
Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. «Қорытынды»ссипаттамасына тəн мұғалім əрекетін көрсетіңіз |
оқушының жауабына сəйкес шешім қабылдау |
29 |
Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара - қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады |
оқуды бағалау |
30 |
Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы |
Оқушыға бағдарланған |
31 |
Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен əрбір педагогтың қол жетерлік тəрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер |
педагогикалық шеберлік |
32 |
Баланы өз ықтиярымен оқыту - бұл |
педагогикалық жаңашылдықтың идеясы |
33 |
Бейнелеу көрнекілігіне жатады |
макет |
34 |
Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиімділігіне баға беретіндей нақты критерий |
жаңашылдық |
35 |
Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын ала игерілетін алгоримтдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі |
репродуктивті |
36 |
Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тəн? Асқар, ережені жақсы айттыңыз. Енді мысал келтіре аласыз ба? |
сынақтан өткізу |
37 |
Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тəуелсіз болатын типті жүйенің сипатын көрсетіңіз |
жұмыстың құндылығын айқындап, мақсатын, орындалу ұзақтығын, нəтижесін белгілейді |
38 |
Білім беру мазмұны |
ғылыми білімдер, іскерліктер мен |
|
|
дағдылар жүйесі |
39 |
Білім беру мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттар |
білім беру стандарты |
40 |
Білім берудегі инновациялық процестердің педагогикалық маңызды проблемасы |
озық педагогикалық тəжірибені зерттеу, жинақтау жəне тарату |
41 |
Білімді іс-əрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен жəне практикамен байланысын тереңдетуді талап ететін оқытудың принципі |
белсенділік |
42 |
Білімнің педагогикалық аспектісі |
Оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тəсілі |
43 |
Бірегей, жоғары сапалы жəне дана нəтижелер шығатын тұлғаралық жəне тұлғаішілік үдеріс |
шығармашылы |
44 |
Бітіруші түлектерге ұлттық біріңгай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты |
стандартты бақылау жəне орындау |
45 |
Блум таксономиясына сəйкес жаңа үлгідегі əртүрлі тəсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі |
жинақтау |
46 |
Бұл өлшемге тəн оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады |
күрделілікке деген сүйспеншілік |
47 |
Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тəжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады |
метатану |
48 |
В.В.Давыдов бойынша оқу іс-əрекетінің басты нəтижесі |
теориялық сана мен ойлау |
49 |
Ғылыми - жаратылыс пəндері |
физика, математика, химия, биология |
50 |
Ғылыми білімді игеру, арнайы жəне жалпы білімділік іскерлік пен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады |
білімділік |
51 |
Ғылыми педагогикалық тəжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық |
инновацияның негізгі критерийлері |
52 |
Дарынды жəне талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі |
ойлау қабілетінің жылдамдығы |
53 |
Дарынды жəне талантты балаларды анықтауды "өз білімін жетілдіру" өлшеміне сəйкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік |
олар өздерінің оқуларын реттей алады |
54 |
Дарынды жəне талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңі (Ренцулли мен Райс) |
жалпы зерттеу жаттығулары |
55 |
Дарынды жəне талантты оқушылардың ынталандыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз |
өзін-өзі сынайды, бағалай алады |
56 |
Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда жəне проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем |
икемділік |
57 |
Дəйектілікті дамытуда АКТ қолдану жəне оқыту аспектісінің мысалы |
Талдау жəне бағалау |
58 |
Дж.Флейвелл бойынша, оқушыға білмеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы |
өнімділік тапшылығы |
59 |
Дидактиканың нақты түсініктері |
сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу |
60 |
Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішінен икемділік сипаттамасына сəйкес келетінін көрсетіңіз |
тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады |
61 |
Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен "ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын жəне оның мəніне тез жететін" өлшем |
мəселені шешу |
62 |
Ең үздік оқушыларды анықтаудағы "өз білімін жетілдіру" сенімді өлшемнің сипаттамасы |
Олар өздерінің оқуларын реттей алады |
63 |
Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы |
басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған |
64 |
Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген əдіс |
орын əдісі |
65 |
Əр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін принцип |
мақсаттылық |
66 |
Əрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін əртүрлі жəне қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс - əрекетін басқару əдісі |
жаттығу |
67 |
Əрқашанда пайымдау, қорыту жəне дəлелдеуді талап ететін оқыту əдісі |
түсіндіру |
68 |
Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің жəне басқалардың алдында кінəлі сезінуге шақыратын əдіс |
жазалау |
69 |
Жазалау əдісі |
келеңсіз қылықтарды шектеп, тежеу үшін қолданылатын педагогикалық ықпал |
70 |
Жазалау əдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар |
оқушының жасы |
71 |
Жаңа білімдерді, əдістерді жəне ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум таксономисының қай қадамына сəйкес |
қолдану |
72 |
жаңа оқулықтың пəнді оқытудағы тиімділігін тəжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі бағалау мақсаты |
бағдарлама мазмұнын бақылау |
73 |
Жарыс əдісі |
өз нəтижесін басқалармен салыстыра отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру жəне бекіту |
74 |
Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ |
төмен дəрежелі |
75 |
Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор |
отбасы |
76 |
Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тəрбиелік əсер етуге таңдаған əдістемелерді жүзеге асрыатын білім, шеберлік, дағдылардың жиынтығы |
педагогикалық технология |
77 |
Жеке тəжірибенің дамуы, басқалар жасаған тəжірибені жəне ғылыми басылымдарды меңгеру, қателер мен сынақтар əдісі, эксперимент |
мектепті жаңарту жолдары |
78 |
Жеке тəжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, ой мен ойлау, оқиға мен кейбір жағдайлар туралы еске алудың бір бөлігін айқындайтын жады түрі |
семантикалы |
79 |
Жеке тұлғаны дамыту, базалық мəдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады |
білім беру |
80 |
Жекелеп оқыту |
оқушылардың дербес ерекшеліктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру |
81 |
Жетекші іс-əрекеті ойын болып табылатын жастық даму кезеңі |
мектепке дейінгі жас |
82 |
Жинақталған мəліметтерді талдау, саралау, жинақтау жəне бағалау сияқты динамикалық үдерістер жүретін жады түрі |
жұмыс |
83 |
Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады |
тестілеу жəне растау |
84 |
Зерттеу тəжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлері жиынтығын анықтауға болады |
жаңашылдық, оптималдық, жоғары нəтижелілік, тəжірибеде шығармашылықпен қолдану мүмкнідігі |
85 |
Зерттеушілік əңгіме жүргізу кезінде оқушылардың əрекеті |
айтқандарын дəлелдейді |
86 |
Идея қайталанады жəне жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін əңгіме түрі |
кумулятивтік əңгіме |
87 |
Инновациялық білім беру үдерісінің негізінде педагогиканың басты мəселесі |
педагогикалық тəжірибені зерттеу жəне психология мен педагогика ғылымының жетістіктерін тəжірибеге жеткізу |
88 |
Инновациялық педагогикалық технологиялар |
мұғалімдердің даралығын жетілдіру, оларға кəсіби іс – əрекет аумағында жаңашылдық тұрғысынан шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік жəне дағдның көмегімен меңгеру арқылы мұғалім шеберлігін қалыптастыру |
89 |
Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол |
Педагогикалық-психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу |
90 |
Іс - əрекеттер арқылы дамитын білімді сақтау жадысы |
рəсімдік |
91 |
Іс - əрекетті зерттеу тəсіліндегі басты үрдіс |
сабақты зерттеу |
92 |
Іс - əрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны |
міндеттеме алу |
93 |
Іс-əрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыру нəтижесі |
оқушының оқу тəжірибесін жақсартады |
94 |
Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу жəне мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы |
технологиялық білім |
95 |
Көру (визуальды), есту (аудиалды) құралдары арқылы оқушылардың сезім мүшелеріне əсер ететін оқыту принципі |
көрнекілік |
96 |
Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушылардың өз бетімен орындайтын лабораториялық жұмысының кешендісі |
практикумдар |
97 |
Қазақ балаларын оқыту, оларға білім беру мəселелерін көтерген кім |
Ы.Алтынсарин |
98 |
Қайта тəрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады |
жағымсыз |
99 |
Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі |
рəсімдік |
100 |
Қоғамдық түрдегі тəрбие принципінің талаптары |
азаматты тəрбиелеу |
101 |
Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері |
технологиялық, əдістемелік, ұйымдастырушылық |
102 |
Құқықтық тəрбие негізі |
отбасы |
103 |
Құқықтық тəрбие нəтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады |
құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі |
104 |
Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын оқушыға тəн өлшем |
күрделілікке деген сүйспеншілік |
105 |
Л.С.Выготский зерттеулерінің теориялық атауы |
мəдени-тарихи даму теориясы |
106 |
Л.Шульман құзырлы мұғалімге тəн үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тəжірибелік дағдыларының сипаттамасы |
оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау əдістемелерін меңгеруі |
107 |
Латын тілінен аударғанда "бағалау" термині |
"білім алу" |
108 |
М.Чиксентмихайдың "Өзіндік мақсат" сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нəтижесі |
зерігу |
109 |
Мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы |
Педагогикалық білім |
110 |
Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалаудың мақсаты |
стандартты бақылау жəне орындау |
111 |
Мектеп жағдайында пайдаланып, арнайы құралдармен жабдықталған кабинеттерде мұғалімнің басшылығымен оқушылардың табиғи құбылыстарды, заттарды зерттеуін қамтитын оқыту əдісі |
лабораториялық жұмыс |
112 |
Мектеп шеберханасында, оқу-тəжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуды іске асыруға бағытталған оқыту əдісі |
практикалық жұмыстар |
113 |
Мектептен жəне сыныптан тыс тəрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне |
сабақ кестесін жасау |
|
жатпайды |
|
114 |
Мемлекет саясатының өзекті мəселелерінің бірі |
халыққа білім беру ісін жетілдіру |
115 |
Меңгерген білім мен өмірлік тəжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық жəне теориялық іс-əрекетке даярлық |
білік |
116 |
Метатануды өлшеудің екінші өлшемі |
тапсырмаға бағытталған |
117 |
Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар |
педагогикалық əдеп жəне ұстаздық шеберлік |
118 |
Мұғалім іс-əрекетінің нəтижелілігі |
Тиімділігімен анықталады |
119 |
Мұғалім қызметіндегі оң нəтижелердің барынша тұрақтылығын білдіретін педагогикалық инновацияның критерийі |
нəтижелілілк |
120 |
Мұғалім қызметіндегі сындырлы оқыту теориясына сəйкес маңызды басымдықтардың бірі |
Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну |
121 |
Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы |
психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нəтижесін педагогикалық қызметтің тəжірибесіне ендіру |
122 |
Мұғалім өз пəнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін - өзі тəрбиелеу, өзін-өзі дамыту жəне өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей |
іс-əрекет пен мінез құлықты жүйелік- модельдеуші деңгей |
123 |
Мұғалім педагогикалық іс-əрекет құралдары мен тəсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль |
пайымдаушы-əдісқойлық стильі |
124 |
Мұғалім сабақты жоспарлауды |
əрбір жеке сабақтың тақырыптық жоспарға сəйкестігін нақтылаудан бастауды |
125 |
Мұғалім тəжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тəсіл |
сабақты зерттеу |
126 |
Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік |
Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау |
127 |
Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік |
өзінің сабақты түсіндіруі мен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабын реакцияларын қабылдау |
128 |
Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік |
балалардың психофизикалық күйлерін байқау |
129 |
Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік |
оқушының жеке дара бейімділіктері мен қабілеттерін байқау |
130 |
Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік |
оқушының материалды түсінуін, жұмыс қарқынын байқау |
131 |
Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік |
сабақ барысында өзінің мінез - құлқы мен сөйлеуін қадағалау |
132 |
Мұғалімдердің белгілі бір тəсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін зерделеуі |
сабақты зерттеу |
133 |
Мұғалімнің инновациялық іс - əрекеті |
озық педагогикалық тəжірибелерді оқу - тəрбие үрдісіне енгізу |
134 |
Мұғалімнің қандай жоспарында оқушылардың əртүрлі сыныптан тыс іс-əрекеттері жəне басқа іс-шаралар көрсетіледі |
сынып жетекшісінің тəрбие жұмыс жоспарында |
135 |
Мұғалімнің озық педагогикалық тəжірибесінің жай тəжірибеден артықшылығы |
логикасы, əдісі, тəсілі жағынан ерекше тиімді нəтиже береді |
136 |
Мұғалімнің сабаққа дайындығының бірінші кезеңі |
сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау |
137 |
Мұғалімнің субъект, пəн жүргізуші, əдіскер, зерттеуші, оқушылардың іс-əрекетін ұйымдастырушы ретінде қарастырылуы |
кəсіби педагогикалық позициялар |
138 |
Н.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дəйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік əңгіме сипаттамасын көрсетіңіз |
ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады |
139 |
Н.Мерсер зерттеуіне сəйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тындайтын əңгіме түрі |
Кумулятивтік |
140 |
Н.Мерсердің зерттеуіне сəйкес, ұжымдық əңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын əңгіменің түрі |
зерттеушілік əңгіме |
141 |
Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын жəне əрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сақтайтын жадының түрі |
рəсімдік |
142 |
Нəтижеге қол жеткізуге мұғалім мен оқушының жұмсаған күшінің шығыны мен қолданылған тəсілдерінің тиімділігін анықтайтын педагогикалық инновациялық критерий |
оптималдық |
143 |
Озық тəжірибенің ең жоғарғы деңгейі |
жаңашылдық |
144 |
Ойын - тəрбиенің қай бөлімінің негізгі құралы |
ақыл - ой |
145 |
Оқу бағдарламасы, пəндік мазмұн қамтылатын жоспар |
ұзақ мерзімді жоспар |
146 |
Оқу пирамидасына сəйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына көмектесетін тəсілді көрсетіңіз |
көрсетілім |
147 |
Оқу пирамидасына сəйкес оқушылардың алған ақпаратты 75% есте сақтауына көмектесетін тəсілді көрсетіңіз |
тəжірибе жасау |
148 |
Оқу пирамидасына сəйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі |
өзгелерді оқыту |
149 |
Оқу сабақтарының стандартсыз формалары |
сабақ-конференция, панарама-сабақ, интеграцияланған сабақ |
150 |
Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді өлшем |
өз білімін жетілдіру |
151 |
Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктері мен дамуы туралы хабарлау |
кері байланыс |
152 |
Оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлардың бірі |
балалардың қалай оқитынын мұғалімнің түсінуі |
153 |
Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірі |
нені оқу керектігін түсіну |
154 |
Оқу үшін бағалаудың мақсаты |
табысқа жетуге бағыт беру |
155 |
Оқуға қызығуды ынталандыру əдісі - бұл |
танымдық ойындар |
156 |
Оқуда қолданылатын зерттеушліік əңгімеге тəн белгі |
əркімнің идеясы пайдалы деп саналғанмен, мұқият бағаланады |
157 |
Оқуды бағалаудың мақсаты |
баға қойып, нəтижені тіркеу |
158 |
Оқуды даралаудың шешуші критерий |
Білім алуда тəуелсіздікті қамтамасыз ету |
159 |
Оқулыққа қойылатын талаптар |
оқу материалдарының жоғары идеялық жəне ғылыми деңгейінде түсінікті болып баяндалуы |
160 |
Оқушы жетістіктерін белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен салыстырған соң қорытынды жасалады |
оқуды бағалау |
161 |
Оқушы қалай ойлайтынын, оқитынын қадағалау, бағалау, бақылау, осы ойлау нəтижелерін кейін оқу үдерісінде саналы пайдалану үдерісі |
метатану |
162 |
Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмгендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алауы (Дж.Флейвелл) |
өнімділік тапшылығы |
163 |
Оқушылар бір - біріне сұрақ қойып, айтқандарын дəлелдейтін жəне өзара келісімге жетуге тырысатын əңгіме түрі |
зертеушілік |
164 |
Оқушылар бір - бірінің үлесін сынамайтын жəне сындарлылыққа негізделетін əңгіме түрі |
кумулятивтік |
165 |
Оқушылар жаңа білімді игеріп, өздерінің пікірін бекітіп, көзқарасын дəлелдеп шығуға көмектесетін оқыту əдісі |
дискуссиялық |
166 |
Оқушылар жауап бергеннен кейін мұғалімнің кідіріс жасау уақытын ұлғайтуы |
жауаптарын түзетуге, нақтылауға, дұрыстауға мүмкіндік береді |
167 |
Оқушылар іс - əрекетінің мазмұны мен түрінің олардың жасына, өмір тəжірибесіне, күш-қуаты мен мүмкіндіктеріне сəйкес болуы |
Тəрбиенің оқушылардың жас жəне дербес ерекшеліктеріне сəйкестігі |
168 |
Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, идеяларын дамытуға көмектесетін, тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тəсілі |
түрткі болу |
169 |
Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыру жағдайында дағдылар мен міндеттердің сəйкес келуінің нəтижесі |
ағын |
170 |
Оқушыларды тұжырымдар жасай отырып, негізгі дереккөздерді салыстыру жəне талқылауға жетелегенде дамитын сыни ойлау дағдысы |
қорытындылау |
171 |
Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ тəсілі |
сынақтан өткізу |
172 |
Оқушылардың барлығына оқу ептілігі жəне білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің қолайлы жағдай қалыптастыруы |
оқыту ортасын құру |
173 |
Оқушылардың барлық қорытындылары бағалап, болжамды көзқарастар мен мүмкіндіктерді қарастыруын білдіретін сыни ойлау ерекшелігі |
сыңаржақтылықтың болмауы |
174 |
Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланылатын басқаға бағыттау, сұрақ қою мысалын көрсетіңіз |
Көмектесе алатындар бар ма |
175 |
Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланылатын сынақтан өткізуде сұрақ қою мысалы |
осы ойыңызды дəлелдейтін мысал бар ма |
176 |
Оқушылардың кəсіби бағдарлығын анықтайтын əдістеме |
"Менің қалауым" дифференциалды- диагностикалық сауалнамасы |
177 |
Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты |
мұғалімнің қолданған əдіс-тəсілі |
178 |
Оқушылардың нені білетіндігін жəне не істей алатындығын, сонымен қатар олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау үшін мұғалім өткізетін бағалау кезеңі |
қадағалау |
179 |
Оқушылардың өзін - өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен қызығушылықтарының пайда болуы |
ішкі уəж |
180 |
Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктері «сыңаржақтылықтың болмауына » сəйкес келетін сипаттама |
көзқарастардың барлығын қарастыру |
181 |
Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктерінің бірі |
өзге идеяларды қабылдауға ашық болуы |
182 |
Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктерінің бірі "пайымға" тəн сипаттама |
дəлелдердің деңгейін, маңызын мойындау |
183 |
Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктерінің бірі "тəртіпке" тəн сипаттама |
тиянақты, нақты жəне жан-жақты болуы |
184 |
Оқушылармен тұрақты араласатын, оларды дербестікке ынталандыратын мұғалімнің стилі |
демократиялық |
185 |
Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі |
Оқушының жауабына сəйкес шешім қабылдау |
186 |
Оқушының білім алуын қолдау үшін қойылатын сынақтан өткізу сұрағы |
осы айтқандарыңызға мысал келтіре аласыз ба |
187 |
Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға алмау үшін оқуы |
сыртқы уəж |
188 |
Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттілігі |
оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға мүмкіндік алады |
189 |
Оқушының сабаққа ықыласты болуы жəне өзін - өзі ынталандыруы |
ішкі уəж |
190 |
Оқушының сын тұрғысынан ойлауындағы "дəлелдерді талап етіп, кез келген дəлелді есепке алып отыруын" көрсететін ерекшелігі |
ұтымдылық |
191 |
Оқып үйренуге деген уəжін қиынырақ, ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем. |
күрделілікке деген сүйіспеншілік |
192 |
Оқыту барысында оқушылардың меңгеруі тиіс міндетті білім мазмұнының құрылымы |
ғылыми білімдер, дағды, дүниетанымдық, адамгершілік, эстетикалық идеялар |
193 |
Оқыту əдістемесінің əдістемелік негіздері |
таным теориясы |
194 |
Оқыту əдістері анықталмайды |
оқушылардың қызығушылығымен |
195 |
Оқыту заңдылықтары мен құбылыстарына қатысты ілімдер мен оқыту ілімі |
дидактика |
196 |
Оқыту мазмұны оқушыларды объективті ғылыми дəйектермен, теориялармен, заңдармен таныстырса жəне ғылымның қазіргі жағдайын көрсете алса, ол қай принципке жатады |
ғылымилық |
197 |
Оқыту принципінің мəні |
дидактикалық процесті ұйымдастырдағы жəне өткізудегі нормативті талаптар, жетекші идеялар |
198 |
Оқыту процесінде оқушылар меңгеруге тиіс іс - əрекеттер тəсілдері мен ғылыми білім, білік жəне дағды жүйесі - бұл |
білім беру мазмұны |
199 |
Оқыту үдерісі кезінде ең үздік оқушыларды анықтауға арналған өлшемдерінің бірі болып табылатын икемділік сипаттамасы |
тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады |
200 |
Оқытуда басшылыққа алатын идея, негізгі талап |
принцип |
201 |
Оқытудағы саналық пен белсенділік принципі немен сипатталады |
оқыту процесінде оқушылардың белсенді қатысуымен оқу материалын меңгерумен |
202 |
Оқытудағы тəжірибе үлгісі жəне ақпараттық - коммуникациялық технологиялар көмегімен "бағалау жəне талдау" акспектілері арасындағы сəйкестік |
əртүрлі жұмыстарды салыстыру |
203 |
Оқытудағы тəжірибе үлгісі жəне ақпараттық - коммуникациялық технологиялар көмегімен "көрсету" аспектілері арасындағы сəйкестік |
өлшеулерді қалай жүргізу керектігін көрсету |
204 |
Оқытудың ғылымилылық принципі |
оқушылардың дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесімен қарулану |
205 |
Оқытудың жаңа тəсілдерін əзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тəсілінің түйінді сипаты |
креативтілік |
206 |
Оқытудың мазмұнын, ұйымдастыру түрлерін, əдістерін, оқытудың мақсаты мен заңдылықтарына сай анықтайтын қағидалар жүйесі |
дидактикалық принциптер |
207 |
Оқытудың мақсаты, оқушылардың білімдеріне, біліктері мен дағдыларына қойылатын талаптар, олардың білімін бағалау жолдары, оқытудың түрлері мен əдістері туралы нұсқаулар, қажетті əдебиеттер қайда көрсетіледі |
оқу бағдарламасының құрамында |
208 |
Оқытудың негізгі компоненттері |
білім, іскерлік, дағды |
209 |
Оқытудың тəжірибе үлгісі жəне ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен "модельдеу" аспектілері арасындағы сəйкестік |
ықтимал əсерлерді имитациялау |
210 |
Оқытудың тиімділігін, сапасын жақсарту үшін оқушылардың білімдерінің толық, терең, нақты қамтитын оқыту принципі |
беріктік |
211 |
Орта бірлесуден гөрі, бəсекеге бағытталатын əңгіменің түрі |
əңгіме - дебат |
212 |
Орта бірлесуден гөрі, бəсекеге бағытталған əңшіменің түрі |
Əңгіме - дебат |
213 |
Орта мерзімді жоспардың қызметі |
тізбектелген сабақтар жоспарын құру |
214 |
Орта мерзімді жоспарлауда оқу мақсаттарын қалыптастыру шараларын білуге бағыттайтын негізгі сұрақтың бірі |
оқушылар нені білуге тиіс |
215 |
Орта мерзімді жоспарлауды қамтитын мазмұн |
тізбектелген сабақтар топтамасы |
216 |
Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсайды, бірақ жоспарды тез жүзеге асыратын оқушыға сəйкес өлшем |
ойлау қабілетінің жылдамдығы |
217 |
Өзін - өзі тəрбиелеудің негізгі əдісі |
өзіндік талдау өзіндік бағалау, өзіндік бақылау, өзіндік жүзеге асу |
218 |
Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ |
түрткі болу |
219 |
Өткен сабақты талдаудың негізгі мəселесі |
сабақтың дидактикалық жəне тəрбиелік міндеттері қалай шешіледі |
220 |
Падкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы |
сауаттылық дағдыларын жетілдіреді |
221 |
Педагогика ғылымының саласы |
Педагогика тарихы |
222 |
Педагогикалық жаңалықтарды жасау, оларды педагогикалық қауымдастықтың игеруі, бағалануы, пайдалануы мен оқыту жəне тəрбиелеу практикасына ендіру үрдісі |
инновациялық |
223 |
Педагогикалық жаңалықтардың пайда болуы, олардың практикада игерілуі мен пайдаланудың ортасы |
инновациялық орта |
224 |
Педагогикалық жаңалықты жасау, игеру жəне пайдалануға негізделген мұғалім қызметі |
инновациялық бағыттылығын көрсетеді |
225 |
Педагогикалық зерттеудің негізгі əдістерін білу мұғалімге не үшін қажет |
тəрбие мен оқытудың міндеттерін шешу үшін |
226 |
Педагогикалық процестің бағыттылық принципі |
оқыту мен тəрбие үйлесімділігіне ықпалы |
227 |
Педагогтың өз ішкі дүниесін түсіну, ұғыну, вербализациялау арқылы психологиялық талдау жасау күйі |
педагогикалық рефлексия |
228 |
Педагогтың тұлғалық центрациясын психология саласында зерттеген ғалым |
А.Б.Оралов |
229 |
Пəн бойынша білімдерді, əдістерді жəне ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум таксономиясының қай қадамына сəйкес |
қолдану |
230 |
Пəн бойынша педагогикалық білімнің сипаттамасын көрсетіңіз |
ғылыми идеяларды оңтайлы түсіндіру тəсілі |
231 |
Проблемалық ситуация |
бар білімге сүйене отырып тапсырманы шеше алмау немесе фактіні түсіндіре алмау қиыншылығының психологиялық жағдайы |
232 |
Проблеманы шешуде дəстүрлі тəсілді қолдануды меңзейтін жəне нəтижесінде сол тəріздес идеялар туындайтын ойлаудың түрі |
конвергентті |
233 |
Ренцулли мен Райстың дарынды жəне талантты оқушылардың білімін жетілдіру моделінің үш кезеңі |
жетілдіру, үдеріс, нəтиже |
234 |
Рефлекциялаушы практиктің өзгеріп жатқан жағдайға сай əрекет ететін көмектесетін үдеріс |
іс-əрекеттегі толғаныс |
235 |
Саабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің зерттеу сабағын жоспарлауға дейінгі кезеңі |
Топ мүшелерінің бақылауға алынатын оқушыларды анықтауы |
236 |
Сабақ беруде пайдаланылатын тəсілдерін, жұмыс амалдарын ұғынуға бағытталған мұғалімнің рефлекциялық іс - əрекеті |
сабақты психологиялық талдау |
237 |
Сабақ жоспарының соңғы кезеңі |
сабақты қорытындылау |
238 |
Сабаққа психологиялық талдау жасау ол |
мұғалімнің проективті - рефлексивті іс-əрекеті |
239 |
Сабақты жоспарлау жəне оны өткізу технологияларын дайындаудың бірінші бөлігі |
сабақ мақсатын, оның əрбір қадамын терең ойластыру |
240 |
Сабақты жоспарлауда жəне оны өткізу технологияларын дайындауда өзара байланысты қанша бөлік бар |
2 |
241 |
Сабақты жоспарлауда мұғалім алдында қойылатын алғашқы сұрақ |
сабақтың мақсаты қандай |
242 |
Сабақты зертеу тобы зерттеу сабағынан кейін жүргізілетін талқылау құрылымының соңғы кезеңінде қарастырылады |
Келесі сабақты зерттеуді жоспарлау |
243 |
Сабақты зерттеу (Lesson Study) тəсіліндегі ең басты үдеріс |
сабақты зерттеу |
244 |
Сабақты зерттеу тəсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мəн беріледі |
«Бақылаудағы» оқушылардың сабақта өтілетін материалды игеру |
245 |
Сабақты зерттеу тəсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі |
мұғалім зерттеу барысында жинақтаған білімімен педагог қауыммен кеңінен бөлісе алады |
246 |
Сабақты зерттеу тəсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі |
оқыту мен сабаққа берілген кез келген баға тұтас топ жұмысына қатысты |
247 |
Сабақты зерттеу тəсілінің қажеттілігі |
оқу сапасын арттыру |
248 |
Сабақты зерттеу тəсілінің тиімділігін көрсететін оқушылардың оқуы туралы деректерді жинауды көздейтін түйінді сипаты |
ғылыми дəлділік |
249 |
Сабақты зерттеу тобы зерттеу сабағынан кейін жүргізілетін талқылау құрылымына сай бірінші қарастырылады |
"бақыланатын" оқушылардың оқуы |
250 |
Сабақты зерттеу үдерісінде білім сапасын арттыратын белгілі бір тəсілді дамыту жолын анықтау үшін зерделенеді |
оқушылардың оқу үдерісі |
251 |
Сабақты зерттеуде зерттеу үшін жауапкершілік алады |
бүкіл зерттеу тобы |
252 |
Сабақты зерттеуді жүзеге асыратын педагогтар |
оқытудың жаңа тəсілін модельдейді |
253 |
Сабақты зерттеудің (Lesson Study) түйінді сипатының бірі |
креативтілік |
254 |
Сабақты психологиялық талдау - бұл |
мұғалімнің проективті - рефлексивті іс - əрекеті |
255 |
Сабақтың мазмұнын ойластырып алу...оқыту принципіне негізделеді |
бірізділік |
256 |
Сандық технологияны пайдалана отырып, деректердің орналасқан жерін анықтап, оны түсіну, бағалау қабілеті |
ақпараттық сауаттылық |
257 |
Сандық технологияны пайдалана отырып, мəліметтердің орналасқан жерін анықтап, оны түсіну, бағалау қабілеті |
педагогикалық сауаттылық |
258 |
Сендірудің маңызды əдісі |
өнеге - үлгі |
259 |
Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар, оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді |
өз жауабын түзетуге, нақтылауға |
260 |
Сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау жəне толығырақ жауап беруге итермелейтін сұрақ тəсілі |
түрткі болу |
261 |
Сын тұрғысынан ойлау, қарым - қатынас жасау дағдыларын дамытудың негізгі тəсілі |
дəлелдеу |
262 |
Сынақтан өткізу сұрағы |
осы айтқандарыңызға дəлел келтіре аласыз ба |
263 |
Сынып сағатына жатады |
форма |
264 |
Сыныпта талқылау кезінде өз сөзін дəйектеудің əңгіме - дебат түрі |
басқа адамдардың көзқарасын қабылдауды қаламайды |
265 |
Табитғат, қоғам, мəдениет, ойлау дамуының заңдылықтарын білуді талап ететін оқыту принципі |
ғылымилылық |
266 |
Талдау, жинақтау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ |
жоғары дəрежелі |
267 |
Танымдық үдерістерді білу, түсіну, реттеу |
метатану |
268 |
Танымдық, эмоционалдық жəне психомоторлық бағыттар бойынша оқушыларды оқыту мақсаттарының тізімін жасауға негізделген модель |
Блум таксономиясы |
269 |
Тəрбие əдісі ретінде жаттығудың мəне неде |
мінез - құлық нормалары мен ережелеріне сай тəрбиешінің əр түрлі іс əрекетті ұйымдастыру |
270 |
Тəрбие əдістеріне жатады |
əңгімелесу |
271 |
Тəрбие əдістерінің логикалық қатарынан қайсысына шектеу қоюға болады |
көрнекілік |
272 |
Тəрбие процесі көпфакторлы процесс |
объективті, субъективті |
273 |
Тəрбие процесі нəтижелігінің басты белгісі |
Тəрбиеленушілердің өз жас ерекшеліктеріне қарай мінез - құлыө нормаларын жəне ережелерін білу |
274 |
Тəрбие процесі нəтижелігінің маңызды сипаты |
тəрбиеленушілердің жас ерекшеліктері мен мінез-құлық ерекшеліктеріне сəйкес білімі |
275 |
Тəрбие процесіндегі субъективті факторлар |
тұлғаның ішкі қажеттіліктерін білдіріп, тұлға қалыптасып, өмір сүретін объективті жағдай |
276 |
Тəрбие процесінің диалектикалық қайшылығы |
өзіндік алғашқы түсінігін өзіне қойылатын талаптар мен оларды орындау мүмкіндігі арасныда |
277 |
Тəрбие процесінің ерекшеліктері |
тəрбиелік іс-əрекеттер нəтижесінің мақсаттылығы, көпфакторлылығы, үздіксіздігі |
278 |
Тəрбие процесінің қиындықтары |
өзгерісті, динамикалық, қозғалмалы |
279 |
Тəрбие процессі |
сыртқы мақсат бағдарлы ықпал мен тұлғаның өзін - өзі тəрбиелеуін кірістіре жүргізілетін тұлға қалыптастыру, дамыту процесі |
280 |
Тəрбие тəсілі |
жалпы əдістің бөлігі, жеке дара əрекет, нақты іс |
281 |
Тəрбиелік ықпалдардың тізбектілігі, жүйелілігі, беріктігі жəне үздіксіздік принципі |
Əрбір бөліктері мен элементтері түгел бір тұтастықты құрайтын педагогикалық жүйе |
282 |
Тəрбиенің идеялылығы мен мақсаттылығы |
Тəрбиенің алдына қоғам болашағына берік сенімі бар азаматтарды қалыптастыру міндеті қойылады |
283 |
Тəрбиенің құрамды бөлігі |
дене тəрбиесі |
284 |
Тəрбиенің мақсаты |
жеке тұлғаны жан - жақты дамыту |
285 |
Тəрбиенің негізгі құрамдас бөліктері |
ақыл-ой, дене, адамгершілік, экономикалық, еңбек |
286 |
Тəрбиенің негізгі мақсаты |
жеке адамды қалыптастыру жəне оның жан-жақты толыққанды дамуын қамтамасыз ету |
287 |
Тəрбиенің объективті факторлары |
тұрмыстың шарттары, қоғамдық қатынастар |
288 |
Тəрбиенің өмірмен, еңбекпен, қоғам құрылысының тəжірибесімен байланыс принципі |
қоғамның экономикалық, əлеуметтік жəне рухани қатынастарын, өмір шыңдығының моралі жəне əсемділікке көзқарасын тəрбие ісінде қолдану |
289 |
Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін жəне тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ |
сынақтан өткізу |
290 |
Топ бəсекелестікте болып, ортақ шешімге келе алмайтын əңгіме түрі |
əңгіме - дебат |
291 |
Тұлғаның білім алуында ақыл - ой үдерістеріне мəн беретін оқу тəсілі |
танымдық тəсіл |
292 |
Тұлғаның өмір жолында өзін – өзі дамытуына, мүмкіншілктеріне жете білуіне бағытталған тұтас процесс |
білім беру |
293 |
Ұжымдық танымдық іс - əрекет формасына кірмейді |
оқушының сабақтағы жауабы |
294 |
Ұзақ мерзімді жадыда тəжірибелердің толық тізімі алғашқы болып сақталатын компонент |
эпизодты |
295 |
Факультатив |
оқытудың қосымша формасы |
296 |
Эстетикалық білімнің негізін қалыптастырады |
оқу пəндері |
297 |
Эстетикалық тəрбиенің міндеттері |
оқушылардың əсемдікті тануға орайласқан санасын, қасиетін, бағалау-эстетикалық қатынастарын ашу |
298 |
Эстетикалық ұғым, пайымдау тəрбиенің қай саласы |
эстетикалық |
299 |
Этикалық əңгіме |
оқушылардың бойындағы белгілі қасиеттерді тəрбиелеу жоспарлы түрде өткізіледі |