Материалдар / Аттестациядан өтетін мұғалім сабағына пікір

Аттестациядан өтетін мұғалім сабағына пікір

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдерінің аттестациядан өтуі кезінде мектеп әкімшілігінің, мұғалім сабақтарына пікірлері Сабақты ұйымдастыру кезеңінде окушыларды спорттық кімінін болу қадағалады техника қауыпсіздігін ескерті. Жаңа сабақты өтілу барысымен таныстырды оқушылармен бірге жақсы тілектер айтып психологиялық көңіл күйін көтерді. Оқушыларды сабаққа тез қосуға, танымдық белсенділікті арттыруға мүмкіндік берді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2024
100
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ы.Алтынсарин атындағы Обаған жалпы білім беретін мектебінің дене шынықтыру пәні мұғалімі

А.Т.Ә.


Пікір

Пәні: Дене шынықтыру

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: Волейбол ойынының әдіс тәсілдерін жетілдіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):

5.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға волейбол ойынында допты жоғардан және төменнен қабылдау әдісін толық меңгерту, үйрету арқылы волейбол ойынына деген қызығушылықтарын арттыру. Спорттық қабілеттерін дамыту Салауаттылыққа тәрбиелеу

Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту сабағы.

Сабақты ұйымдастыру кезеңінде окушыларды спорттық кімінін болу қадағалады техника қауыпсіздігін ескерті. Жаңа сабақты өтілу барысымен таныстырды оқушылармен бірге жақсы тілектер айтып психологиялық көңіл күйін көтерді. Оқушыларды сабаққа тез қосуға, танымдық белсенділікті арттыруға мүмкіндік берді.

Кіріспе кезеңде оқушылар саптық жаттығулар түрлерін қолданып, жүгіру,секіру жаттығуларын орындады. Негізгі кезеңде жаңа сабақты ашу мақсатында АКТ ресурстарын пайдаланып волейбол ережесімен таныстырып допты жоғарыдан және төменнен қабылдау әдістерін көрсетті.сабақ барысында оқушыларға қажетті құралдар толықтай табысталды оқушылар сабақтың негізгі болімінде жекели жұптық жәнеде топпен жаттығулар жасады.

Оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде белсенділік пен ұйымшылдық көрсетті. Бұл кезеңнің міндеті – оқылған материалды түсіну, оқушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтау және оларды жою, білім мен дағдыларды жетілдіру болды.

Оқушыларға үйге тапсырма ентернет желісінен волейбол ойнының әдіс тәсілдерін толық қарауға берілді Сабақ барысында жасалған реакциялар оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттырып, қолданылған әдістер және жұмыс түрлері сабақ міндеттеріне сай болды, дұрыс ұйымдастырылды. Сабақ барысында жұппен және жеке жұмыс жасаған оқушылар бірін-бірі бағалады. Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты Бағалаудың үш сатысына стикерлер жапсырады «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы сабақта алған әсерлерімен бөлісті (рефлекция) оқушылармен кері байланыс жасады.

Сабақта оқушылармен ұжымдық қарым-қатынас сақтап, олардың белсенді жұмыс ұйымдастыра білді. Сабақ мақсатына жетті.




Мектеп басшысы :







. Ы.Алтынсарин атындағы Обаған жалпы білім беретін мектебінің дене шынықтыру пәні мұғалімі



Пікір

Пән: дене шынықтыру.

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме): 5.3.2.1 - дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау

Сабақтың мақсаты: Акробатикалық жаттығулардың элементтерінің жинағын жекелеп, кешенді жинақтай, реттілік сақтап орындап көрсету.

Сабақтың басында, мұғалім оқушылармен сыныпта жарақаттанудың алдын алу мақсатында қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқама жүргізіп, оқушылардың сабаққа бейімділігі мен дайындығына , спорттық киіміндеріне назар аударды.

Дайындық бөлімінде, оқушылардың сабаққа қызығушылығын оятып жаңа сабақ материалдарымен таныстырып, сыныпта жақсы психологиялық ақуалды қалыптастыру мақсатында «Жетістік баспалдағы» әдісін пайдаланды.

Оқушыр жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу; жалпы дамыту,жетілдіру үшін дайындық жаттығуларын орындады.

Сабақ барысында әр түрлі отырған қалыптан, арқада жатқан қалыптағы жатығулар; тіреле отырған қалыптан, тізеде тұрған қалыптан алға аунау сияқты жаттығулар жиынтығы орындалды. Жаттығуларды орындау кезінде аяқтың қолдың белдің дұрыс бағытта қозғалуын дұрыс орындайды

қатаң түрде сақталуын ескертіп отырды.

Оқушының жаттығуларды орындаушылық қабілеті, ол дене әзірлігі жағынан қаншалықты дайын болуына байланысты екенін ескере отырып, мұғалім осы бағытта оқушылардың бойындағы ізденушілік, белсенділік, жинақылық сияқты қасиеттерін дамытуға тырысты.

Сонымен бірге мұғалім сабақта оқушылардың теориялық курсты меңгеруі үшін керекті әдіс-тәсілдерді қолданды. Сауалнама жүргізу , сұрақтарға ауызша жауап беру арқылы, практикалық тапсырмаларды орындау түрінде өткізіп отырды.

Оқушылардың жаттығулары жас ерекшеліктеріне сәйкестендіріп, сабақ жүктемесін жаттығу, ойын дәрежесіне сай реттеп отырды. Барлық оқушылардың жаттығуларға, қимыл-қозғалыстарға белсене қатысуына көңіл бөліп отырды.

Оқушылардың дене қабілеттері мен қозғалыс дағдыларын дамыту үшін, әдіс-тәсілдерді жан-жақты тиімді қолданып және жаттығулар мен жүктемелерді қиыннан оңайға, оңайдан қиынға ауыстыра жүргізу қағидалары арқылы сабақтың мақсатына қол жеткізді.




ӘБ жетекшісі:





Ы.Алтынсарин атындағы Обаған жалпы білім беретін мектебінің пәні мұғалімі



Пікір

Пәні: Дене шынықтыру

Сынып: 5

Сабақтың тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар комбинациясын орындау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):

5.3.2.1 - дене қыздыру мен қалпына келу техникаларының басты құрамдарының ағзаға тигізетін әсерін түсіндіру және оларды орындау

Сабақтың мақсаты: Акробатикалық жаттығулардың элементтерінің жинағын жекелеп, кешенді жинақтай, реттілік сақтап орындап көрсету

Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту сабағы.

Сабақты ұйымдастыру кезеңінде окушыларды спорттық кімінін болу қадағалап техника қауыпсіздігін ескертіп атап өтті. Жаңа тақырыпты ашу мақсатында миға шабуыл жасап сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашты. Сабақты ұйымдастыру кезеңінен бастап, оқушылардың акробатикалық жаттығуға деген қызығушылығын оятты. Кіріспе кезеңде оқушылар саптық жаттығу түрлерін қолданып, жүгіру,секіру жаттығуларын орындадап дене бұлшықеттерін қыздырды. Негізгі кезеңде жаңа сабақты ашу мақсатында АКТ ресурстарын пайдаланып Алға Артқа домалау және Көпірге тұру(мостик) әдіс тәсілдерін толыққанды көрсете білді Орындау техникасы әдіс тәсілімен таныстырды, жекели және топпен жұмыс жасап акробатикалық жаттығулармен екі жақты эстафета сайысы болды. Оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде белсенділік пен ұйымшылдық көрсетті. Бұл кезеңнің міндеті көрсетілген жаттығуларды түсіну, оқушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтау және оларды жою, білім мен дағдыларды жетілдіру болды. Оқушыларға үйге тапсырма осы жаттығуларды техника қауыпсіздігін сақтай отырып үй жағдайында қайталауға берілді Сабақ барысында жасалған реакциялар оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттырып, қолданылған әдістер және жұмыс түрлері сабақ міндеттеріне сай болды, дұрыс ұйымдастырылды. Сабақ барысында жұппен және жеке жұмыс жасаған оқушылар бірін-бірі бағалады. Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты Бағалаудың үш сатысына стикерлер жапсырады «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі арқылы сабақта алған әсерлерімен бөлісті (рефлекция) оқушылармен кері байланыс жасады.

Сабақта оқушылармен ұжымдық қарым-қатынас сақтап, олардың белсенді жұмыс ұйымдастыра білді. Сабақ мақсатына жетті.




Оқу ісінің меңгерушісі:




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!