Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Аттестаттау туралы ереженің жаңа жобасы
Материал туралы қысқаша түсінік
Педагог қызметкерлердің назарына! Аттестаттау туралы ереженің жаңа жобасы жарық көрді!
ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕР МЕН ОЛАРҒА ТЕҢЕСТІРІЛГЕН ТҰЛҒАЛАРДЫ ЖӘНЕ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ САЛАСЫНДАҒЫ БАСҚА ДА АЗАМАТТЫҚ ҚЫЗМЕТШІЛЕРДІ АТТЕСТАТТАУДАН ӨТКІЗУ ҚАҒИДАЛАРЫ МЕН ШАРТТАРЫНЫҢ ЖАҢА ЖОБАСЫ ЖАРИЯЛАНДЫ
ҚР Білім және ғылым министрлігі «Электрондық үкімет» веб-порталында «Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарының» жаңа редакциясын жариялады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
24 Маусым 2018
7056
27 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Педагог қызметкерлердің назарына! Аттестаттау туралы ереженің жаңа жобасы жарық көрді!
ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕР МЕН ОЛАРҒА ТЕҢЕСТІРІЛГЕН ТҰЛҒАЛАРДЫ ЖӘНЕ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ САЛАСЫНДАҒЫ БАСҚА ДА АЗАМАТТЫҚ ҚЫЗМЕТШІЛЕРДІ АТТЕСТАТТАУДАН ӨТКІЗУ ҚАҒИДАЛАРЫ МЕН ШАРТТАРЫНЫҢ ЖАҢА ЖОБАСЫ ЖАРИЯЛАНДЫ
ҚР Білім және ғылым министрлігі «Электрондық үкімет» веб-порталында «Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарының» жаңа редакциясын жариялады.
Статус: Жария талқылауда НҚА түрі: Бұйрық Қоғамдық талқылаудың мерзімі: 26/03/2018
ЖОБА
Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Осы Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын мемлекеттік білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Еңбек кодексі 139-бабының 7-тармағына, «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Заң) сәйкес әзірленді және мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын айқындайды.
2. Осы Қағидаларда мынадай терминдер мен анықтамалар қолданылады:
1) педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларға біліктілік санатын (растау) беру үшін аттестаттау – кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті қызметкердің кәсіби құзыреттілігінің бағасын белгілейтін бірізді әрекеттердің тәртібі;
2) педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар – «Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттарын және педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 30 қаңтардағы № 77 қаулысымен бекітілген педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар лауазымдарының тізбесінде көрсетілген лауазымды атқаратын тұлғалар;
3) аттестаттау комиссиясы – аттестаттау рәсімін өткізуге уәкілетті алқалы орган;
4) біліктілік санаты – осы ережемен анықталатын педагогогикалық қызметкерлерге және оларға теңестірілген тұлғаларға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес кәсіби құзыреттілігінің деңгейі;
5) ұлттық біліктілік тестілеу – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің уәкілетті органы әзірлеген тестілер бойынша педагог қызметкерлерді және оларға теңестірілген тұлғалардың кәсіби құзыреттілік деңгейін анықтау;
Педагогикалық қызметкерлерді ұлттық біліктілік тестілеуді білім саласындағы уәкілетті орган анықтаған орталық ұйымдастырады және өткізеді.
6) орталық – білім саласындағы уәкілетті органмен анықталатын, ұлттық біліктілік тестілеуді және «шебер педагог» біліктілік санатына үміткер педагогогикалық қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалардың қызметінің нәтижесін кешенді талдамалық жалпылауды ұйымдастыратын және өткізетін ұйым;
7) қызметтің қорытындыларын кешенді талдамалық жалпылау – педагог қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалардың кәсіби қызметін келесі көрсеткіштер: білім, біліктілік және дағды, оқушылардың (тәрбиеленушілердің) жетістіктері, сабақ беру (тәрбие беру және оқыту) сапасы және аттестаттау мерзіміндегі кәсіби жетістіктер негізінде кәсіби құзыреттілігін жүйелі, бірізді және объективті зерттеу;
8) педагог қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалардың біліктілігін арттыру – білім беру мен оқытудың сапасын арттыру үшін бұрын алған кәсіби білімін, біліктілігін, дағдыларын және құзыреттілігін жаңарту, сондай-ақ қолдау, кеңейту, тереңдету және жетілдіруге мүмкіндік беретін кәсіби оқытудың нысаны;
9) сараптамалық кеңес – педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың қызметінің қорытындысына кешенді талдамалық жалпылауды жүзеге асыратын біліктілікті арттыру жүйесі, ғылыми-педагогикалық кеңес, мектептің әдістемелік бірлестіктері және кабинеттері /орталықтары, өкілдерінен құрылған жұмыс органы.
3. Аттестаттау педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың біліктілік санатының біліктілік талаптарына сәйкестігін анықтау, білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлері мен оларға теңестірілген тұлғаларын аттестаттаудан өткізгенде бірыңғай тәсілді қамтамасыз ету, сондай-ақ сабақ беру (тәрбиелеу және оқыту) сапасын арттыру мақсатында өткізіледі.
4. Аттестаттаудың міндеттері:
1) педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың кадрлық құрамының жоғары сапасын қамтамасыз ету;
2) ресми қызметіне қатысты мемлекеттік білім беру саясатымен анықталған міндеттерді жүзеге асыру үшін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың жеке-кәсіби дайындығын арттыру;
3) қызметтік іс-әрекет шеңберінде педагог қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалардың үздіксіз білім алуына қолдау көрсету.
5. Педагогикалық қызметкерлерді және оларға теңестірілген адамдарды аттестаттаудың негізгі принциптері - алқалылық, ашықтық, жүйелілік, ашықтық, объективтілік.
2-тарау. Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары
1-Параграф. Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары
6. Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау (бұдан әрі – педагог қызметкер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау) кезекті және мерзімінен бұрын болып бөлінеді.
7. Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларға біліктілік санатын беру (растау) үшін кезекті аттестаттау Заңның 51-бабына сәйкес кемінде бес жылда бір реттен сиретпей өткізіледі. 8. Педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғаларға біліктілік санатын беру (растау) үшін аттестаттау екі кезеңде өткізіледі:
1) бірінші кезең – ұлттық біліктілік тестілеу (бұдан әрі – тестілеу);
2) екінші кезең – қызмет қорытындыларын кешенді талдамалық жинақтау.
9. Педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалар үшін «педагог», «педагог-модератор», «педагог-сарапшы», «педагог-зерттеуші», «шебер педагог» біліктілік санаттары беріледі.
10. Педагогикалық қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалардың біліктілік деңгейіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес екінші, бірінші, жоғары біліктілік санаттары бар педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалар осы ережеде көрсетілген біліктілік санаттарының біріне үміткер болуына құқығы бар.
Санатсыз педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалар «педагог» біліктілік санатына теңестіріледі.
11. Педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалардың қолданыстағы біліктілік санаттары келесі аттестаттау мерзіміне дейін сақталады.
12. «Педагог», «педагог-модератор», «педагог-сарапшы», «педагог-зерттеуші», «шебер педагог» біліктілік санаттарына қойылатын талаптар.
«Педагог» - жұмыс өтіліне қойылатын талаптарды көрсетпей, тиісті бейіні бойынша арнайы педагогикалық немесе кәсіптік білімі бар тұлға.
«Педагогтің» кәсіби біліктіліктері:
1) оқу пәнінің (пән, модуль), оқыту-тәрбие процесінің мазмұнын, сабақ беру (тәрбие беру және оқыту) және бағалау әдістемесін біледі;
2) оқушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту (тәрбие беру) құралдары және әдістері, тиімді формаларын қолданып, оқу (тәрбие-оқыту) процесін жоспарлайды және ұйымдастырады;
3) білім алушының (тәрбиеленушінің) жалпы мәдениетінің қалыптасуына және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді;
4) білім беру ұйымдарының деңгейінде іс-шараларға қатысады;
5) кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздерін біледі; 6) АҚТ-құзыреттілігінің жалпықолданыстағы деңгейіне ие;
7) өзінің кәсіби біліктілігін арттырады.
«Педагог-модератор» - «педагог» біліктілік санатына ие және мұғалім мамандығында 2 жылдан кем емес еңбек өтілі бар тұлға.
«Педагог-модератордың» кәсіби біліктіліктері: «педагог» біліктілік санатына қойылатын талаптарға жауап береді, сондай-ақ:
1) білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбие беруде жеке тәсілді жүзеге асырады;
2) кәсіби-педагогикалық диалогтің дағдыларына ие;
3) оқушылардың (тәрбиеленушілердің) жетістіктері деңгейінде білім беру (тәрбие беру) нәтижесіне жеке қосқан үлесін көрсету және талдау жүргізеді;
4) білім беру ұйымы деңгейінде өз іс-тәжірибесін таратады немесе білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары бар.
«Педагог-сарапшы» - «педагог-модератор» біліктілік санаты бар және мұғалім мамандығында 3 жылдан кем емес еңбек өтілі бар тұлға.
«Педагог-сарапшының» кәсіби біліктіліктері:
«педагог-модератор» біліктілік санатына қойылатын жалпы талаптарға жауап береді, сондай-ақ:
1) ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін талдау дағдысына ие;
2) білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін ескере отырып, оқытуда (тәрбиелеуде) дифференциалды тәсіл қолданады;
3) тәлімгерлікті жүзеге асырады және жеке және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын сындарлы түрде анықтайды;
4) цифрлық білім беру ресурстарын талдау дағдыларына ие;
5) өз іс-тәжірибесін аудандық/қалалық деңгейде таратады немесе аудандық/қалалық деңгейде олимпиадаларға, байқауларға, жарыстарға қатысушылары бар.
«Педагог-зерттеуші» - «педагог-сарапшы» біліктілік санаты бар және мұғалім мамандығында 4 жылдан кем емес еңбек өтілі бар тұлға.
«Педагог-зерттеушінің» кәсіби біліктіліктері:
«Педагог-сарапшы» біліктілік санатына қойылатын талаптарға жауап береді, сондай-ақ:
1) оқыту (тәрбие беру) әдістерін және бағалау құралдарын (индикаторы) әзірлеу дағдысына ие;
2) білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді;
3) тәлімгерлікті жүзеге асырады және педагогикалық қоғамдастықтағы даму стратегияларын сындарлы түрде анықтайды;
4) білім беру ресурстарын әзірлеу дағдысына ие;
5) өз тәжірибесін облыстық/Астана, Алматы қалаларының деңгейінде таратады немесе облыстық/Астана,Алматы қалаларының деңгейіндегі сайыстарға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары бар.
«Шебер педагог» - «педагог-зерттеуші» біліктілік санаты бар және мұғалім мамандығында 5 жылдан кем емес еңбек өтілі бар тұлға.
«Педагог-зерттеуші» біліктілік санатына қойылатын жалпы талаптарға жауап береді, сондай-ақ:
1) авторлық бағдарламасы бар немесе республикалық деңгейде қолдау алған және таратылған шығарылымдағы оқулықтар, оқыту-әдістемелік құралдар, монографиялар, жобалық жұмыстардың авторы (бірлескен автор) болып табылады;
2) ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді;
3) тәлімгерлікті жүзеге асырады және кәсіби қауымдастық желісін дамыту стратегиясын болжайды. 13. Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу кезінде мыналар айқындалады:
1) білім беру деңгейіне сәйкес мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды орындау;
2) ұсынылған біліктілік санаттарына сәйкес педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың біліктілік деңгейлеріне қойылатын біліктілік талаптарын сақтау;
3) өзінің кәсіби қызметінде Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілердің талаптарын орындау.
14. Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың біліктілік санаттарын көтеру үшін Заңның 51-бабы 2-тармағының 7) тармақшасына сәйкес біліктілік талаптарына сай өтініш негізінде мерзімінен бұрын аттестаттау өткізіледі.
15. Педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалар өтініш негізінде келесі біліктілік талаптарының біріне сәйкес біліктілік санатын алу үшін мерзімінен бұрын аттестаттауға жіберіледі:
«педагог-модератор біліктілік санатына»:
білім беру ұйымдары деңгейінде педагогикалық олимпиадалар, кәсіби байқаулардың жеңімпаздары болып табылатын тұлғалар;
білім беру ұйымдары деңгейінде уәкілетті органмен бекітілген тізімге сәйкес пән олимпиадалары, шығармашылық, кәсіби байқаулардың, ғылыми, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын дайындаған тұлғалар;
білім беру ұйымдары деңгейінде өзіндік педагогикалық іс-тәжірибесін таратқан тұлғалар;
жоғары оқу орнын «үздік» бітірген тұлғалар;
«Болашақ» бағдарламасының түлектері болып табылатын тұлғалар;
жоғары оқу орнын ағылшын тілінде немесе пәнді ағылшын тілінде беру құқығы бар мамандығы бойынша бітірген тұлғалар;
магистр академиялық дәрежесі бар тұлғалар;
кәсіптік орта (техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі) оқу орнын «үздік» бітірген және кемінде бір жыл педагог қызметінің өтілі бар тұлғалар;
өндірістен білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, кемінде үш жыл өндірістік жұмыс өтілі бар тұлғалар;
бейіндік пән (пән, модуль) бойынша спорт шеберіне үміткер болып табылатын тұлғалар.
«педагог-сарапшы» біліктілік санатына:
қалалық деңгейде кәсіби байқаулардың, педагогикалық олимпиадалардың жеңімпазы болып табылатын тұлғалар;
аудандық/қалалық деңгейде уәкілетті органмен бекітілген тізімге сәйкес пән олимпиадалары, шығармашылық, кәсіби байқаулардың, ғылыми, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын дайындаған тұлғалар;
облыстық деңгейде өзіндік педагогикалық іс-тәжірибесін таратқан тұлғалар;
доктор/ғылым кандидаты ғылыми дәрежесі бар тұлғалар; В2 (CEFR шкаласы бойынша) деңгейінде ағылшын тілін меңгерген тұлғалар;
жоғарғы оқу орнынан білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, магистр академиялық дәрежесі бар және кемінде екі жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар;
өндірістен білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, кемінде төрт жыл өндірістік жұмыс өтілі бар тұлғалар;
бейінді пән (пән, модуль) бойынша халықаралық дәрежедегі спорт шебері болып табылатын тұлғалар.
«педагог-зерттеуші» біліктілік санатына:
облыстық деңгейде уәкілетті органмен бекітілген тізімге сәйкес пән олимпиадалары, шығармашылық, кәсіби байқаулардың, ғылыми, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын немесе республикалық немесе халықаралық деңгейдегі қатысушылар дайындаған тұлғалар;
республикалық деңгейде өзіндік педагогикалық іс-тәжірибесін жинақтаған тұлғалар;
доктор/ғылым кандидаты ғылыми дәрежесі бар және кемінде үш жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар;
жоғарғы оқу орнынан білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, магистр академиялық дәрежесі бар және кемінде үш жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар;
өндірістен білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, кемінде бес жыл өндірістік жұмыс өтілі бар тұлғалар.
«шебер-педагог» біліктілік санатына:
республикалық деңгейде уәкілетті органмен бекітілген тізімге сәйкес пән олимпиадалары, шығармашылық, кәсіби байқаулардың, ғылыми, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын немесе халықаралық деңгейдегі қатысушылар дайындаған тұлғалар;
республикалық деңгейде уәкілетті органмен бекітілген тізімге сәйкес кәсіби байқаулардың, педагогикалық олимпиадалардың жеңімпаздарын немесе халықаралық деңгейдегі қатысушылар дайындаған тұлғалар;
халықаралық деңгейде өзіндік педагогикалық тәжірибе жинақтаған, педагогикалық тәжірибеде ғылыми негізделген әдістер, оқу және тәрбиенің авторлық технологияларын жүйелі қолданатын тұлғалар;
доктор/ғылым кандидаты ғылыми дәрежесі бар және кемінде бес жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар; 2016 жылғы 28 қаңтарда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің № 95 бұйрығымен бекітілген Педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және өткізу ережесінің 26-тармағында көрсетілген 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап ұзақ мерзімді курстардың тыңдарманы сертификатын алғандарға мерзімінен бұрын келесі біліктілік санатын алу мүмкіндігі беріледі.
16. Білім беру ұйымдарында қызмет ететін педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалар:
1) төмендегі модульдер бойынша тестілеудің бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша сертификат береді, мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады:
«Мектепке дейінгі педагогика және психология»;
«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту әдістемесі»;
2) төмендегі модульдер бойынша тестілеудің бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша сертификат береді, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады:
«Оқу пәнінің мазмұны»;
«Оқыту әдістемесі»;
3) төмендегі модульдер бойынша тестілеудің бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша сертификат береді, кәсіптік, кәсіби, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады:
«Оқу пәнінің (модульдің) / өндірістік оқудың мазмұны»; «Оқыту әдістемесі»;
4) төмендегі модульдер бойынша тестілеудің бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша сертификат береді, қосымша білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады:«Сабақ беру және оқыту әдістемесі».
17. «Педагог-модератор», «педагог-сарапшы», «педагог-зерттеуші», «шебер педагог» біліктілік санаттары үшін тестілеу 100 тесттік тапсырмадан тұрады.
Тестілеудің жалпы уақыты педагогикалық шеберлік деңгейі бойынша педагогикалық қызметкерлер үшін – 2 cағат 20 минут (140 минут), жаратылыстану-математикалық бағытының пәндері бойынша тапсыратын педагогтар үшін – 2 сағат 50 минутты (170 минут) құрайды.
18.Тестілеу қағаз форматында өткізіледі.
19.Тестілеу педагог қызметкерлерінің қалауы бойынша қазақ немесе орыс тілінде өткізіледі.
20. Тестілеу мына:
1) Авторлық ұжым жасаған тест тапсырмаларының негізінде сараптамадан өткен пән бойынша тест тапсырмалары біртұтас базадан алынады;
2) арнайы құжаты болып табылатын жасырын түрде жасалған сұрақ кітапшалары;
3) педагог қызметкерлердің мәліметтері және жауаптарын көрсету үшін қолданылатын кіріс және шығыс құжаты болып табылатын жауап парағы негізінде өткізіледі.
21. Бірінші тестілеу мерзімі күнтізбелік жылдың – 10 мен 17 мамырында, екінші тестілеу мерзімі -10 мен 17 қарашасында.
22. Орталық бағдарламалық жасақтама әзірлейді (бұдан әрі – БЖ)
- тест тапсырмаларының базасын алып жүру үшін;
- педагог қызметкерлердің (өтініштерді қабылдау) деректер базасын қалыптастыру үшін педагог қызметкерлердің мәліметтері ЖСН, аты-жөні, біліктілік санаты мен пәні, оқыту тілін енгізу үшін;
- аудиториялық қорды қалыптастыру үшін;
- тестілеуді ұйымдастыру және нәтижесін беру үшін;
- тестілеудің нәтижесін жария ету үшін.
23. Педагог қызметкерлердің деректер базасын қалыптастыру үшін өңделген БЖ аудандық (қалалық) білім бөлімдері, Астана мен Алматы қаласының білім басқармаларына жіберіледі.
24. Орталық өтініштерді қабылдау кезінде бағдарламалық жасақтаманың жұмысын алып жүреді.
25. Тестілеуге қатысу үшін өтініштерді қабылдау сәйкес аттестаттау комиссиясы жүргізеді. Бірінші тестілеу кезеңіне өтініштер қабылдау күнтізбелік жылдың 10 наурызынан 6 сәуіріне дейін, екінші кезеңге 10 тамыздан 6 қыркүйегіне дейін өткізіледі.
26. Облыстың білім басқармалары, аудандық және қалалық білім бөлімдері тестілеуді өөткізу күнін анықтайды.
Өтініш тапсыру барысында педагог қызметкерлердің құжаттарды ұсынады:
1) осы аталған Қағиданың 1-қосымшасына сәйкес берілген нысанда тестілеуге қатысу үшін өтініш;
2) 3 x 4 көлеміндегі екі фотосурет;
3) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
4) тестілеуге қатысуы үшін ақы төлегені туралы түбіртек.
27. Тестілеуге қатысу үшін өтініш берген педагог қызметкерлерге осы аталған Қағиданың 2-қосымшасына сәйкес берілген нысанда рұқсат қағазы беріледі.
28. Тестілеу өтетін аудиториялар және кабинеттер, ғимаратқа кіретін есіктер бейнебақылау жүйесімен қамтамасыз етіледі.
29.Педагог қызметкерлер аудиторияға бір-бірден кіргізіледі, бұл ретте жеке басын растайтын құжат және рұқсаттама түбіртегі негізінде педагог қызметкерлерді жеке басы сәйкестендіріліп тексеріледі.
30. Педагог қызметкерлер отырғызылғаннан кейін материалдармен жұмыс істеу тәртібі түсіндіріледі. Үш педагог қызметкердің қатысуымен аудиториядағы материалдар салынған қорапты ашуды ұйымдастырылады.
Шақырылған педагог қызметкерлер қораптағы мөрдің бүтіндігін тексереді.
Осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша материалдарды ашу туралы акті жасалып, қорап ашылады және қораптағы материалдар саналады.
31.Педагог қызметкерлерге тестілеуді өткізу барысында аудиториядан дәліз кезекшісінің міндетін атқаратын адамның рұқсатынсыз және алып жүруінсіз шығуға, сөйлесуге, орын ауыстыруға, материалдармен алмасуға, материалдарын аудиториядан шығаруға, шпаргалкалар, оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттер, калькулятор, фотоаппарат, ұялы байланыс құралдарын (ұялы телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), iPhone (Айфон), SmartPhone (Смартфон)), ноутбуктер, плейерлер, модемдер (мобильді роутерлер), радио-электрондық байланыстың (Wi-Fi (Вай-фай), Bluetooth (Блютуз), Dect (Дект), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), сымды және сымсыз құлаққаптар және басқалары) кез келген түрлерін аудиторияға кіргізуге және қолдануға, материалдар (жауап парағы мен кітапшалар) бүлдіру, түзету сұйықтығын қолдану, беттерді жырту, бояуға қарастырылмаған секторларды бояу (жауап парағының нөмірі) арқылы бүлдіруге рұқсат етілмейді.
32.Педагог қызметкер осы Қағидаларды бұзған жағдайда аудиторияда тыйым салынған заттың тәркіленуі және аудиторияда тәртіп сақтау ережесін бұзған педагог қызметкерді аудиториядан шығару туралы Қағидалардың 4-қосымшаға сәйкес акт жасайды.
33.Тестілеудің аяқталуына қарай немесе тестілеу уақыты аяқталғанда педагог қызметкер өзінің орнынан жауап парағы мен кітапшаны жауапты тұлғаға тапсырады.
34. Жауап парағы мен кітапшаны қабылдау барысында жауап парағындағы барлық қызметтік секторлардың және кітапша мұқабасының толтырылуы тексеріледі, содан соң педагог қызметкер аудиториядан шығады.
35.Тест тапсырмаларын орындағанын педагог қызметкерлерді бағалау төмендегідей жүзеге асырылады:
1) жауап нұсқаларынан бір дұрыс жауап таңдалған тапсырма үшін 1 балл, дұрыс орындалмаған тапсырмаға 0 балл беріледі;
2) бірнеше дұрыс жауап таңдалған тапсырмада.
- барлық дұрыс жауаптар үшін - 2 балл;
- жіберілген бір қате үшін - 1 балл;
- екі және одан көп қате жауап үшін - 0 балл беріледі.
36.Тестілеу нәтижелерін тестілеу өткізу күні аттестаттау комиссиясымен хабарланады және ақпараттық стендте ілінеді.
37.Тестілеу аяқталғаннан кейін қолданылған кітапшалар жойылады, осы Қағидалардың 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша кітапшаларды жою туралы акт жасалады.
38.Тестілеу нәтижелері бойынша әрбір педагог қызметкерге мемлекеттік комиссиямен тестілеу аяқталғаннан кейін күнтізбелік үш күн ішінде ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты беріледі.
39.Сертификатқа мемлекеттік комиссия төрағасының, Министрлік өкілінің қолдары қойылады және жерг
ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕР МЕН ОЛАРҒА ТЕҢЕСТІРІЛГЕН ТҰЛҒАЛАРДЫ ЖӘНЕ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ САЛАСЫНДАҒЫ БАСҚА ДА АЗАМАТТЫҚ ҚЫЗМЕТШІЛЕРДІ АТТЕСТАТТАУДАН ӨТКІЗУ ҚАҒИДАЛАРЫ МЕН ШАРТТАРЫНЫҢ ЖАҢА ЖОБАСЫ ЖАРИЯЛАНДЫ
ҚР Білім және ғылым министрлігі «Электрондық үкімет» веб-порталында «Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарының» жаңа редакциясын жариялады.
Статус: Жария талқылауда НҚА түрі: Бұйрық Қоғамдық талқылаудың мерзімі: 26/03/2018
ЖОБА
Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Осы Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын мемлекеттік білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы Еңбек кодексі 139-бабының 7-тармағына, «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Заң) сәйкес әзірленді және мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын айқындайды.
2. Осы Қағидаларда мынадай терминдер мен анықтамалар қолданылады:
1) педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларға біліктілік санатын (растау) беру үшін аттестаттау – кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті қызметкердің кәсіби құзыреттілігінің бағасын белгілейтін бірізді әрекеттердің тәртібі;
2) педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар – «Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттарын және педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 30 қаңтардағы № 77 қаулысымен бекітілген педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалар лауазымдарының тізбесінде көрсетілген лауазымды атқаратын тұлғалар;
3) аттестаттау комиссиясы – аттестаттау рәсімін өткізуге уәкілетті алқалы орган;
4) біліктілік санаты – осы ережемен анықталатын педагогогикалық қызметкерлерге және оларға теңестірілген тұлғаларға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес кәсіби құзыреттілігінің деңгейі;
5) ұлттық біліктілік тестілеу – Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің уәкілетті органы әзірлеген тестілер бойынша педагог қызметкерлерді және оларға теңестірілген тұлғалардың кәсіби құзыреттілік деңгейін анықтау;
Педагогикалық қызметкерлерді ұлттық біліктілік тестілеуді білім саласындағы уәкілетті орган анықтаған орталық ұйымдастырады және өткізеді.
6) орталық – білім саласындағы уәкілетті органмен анықталатын, ұлттық біліктілік тестілеуді және «шебер педагог» біліктілік санатына үміткер педагогогикалық қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалардың қызметінің нәтижесін кешенді талдамалық жалпылауды ұйымдастыратын және өткізетін ұйым;
7) қызметтің қорытындыларын кешенді талдамалық жалпылау – педагог қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалардың кәсіби қызметін келесі көрсеткіштер: білім, біліктілік және дағды, оқушылардың (тәрбиеленушілердің) жетістіктері, сабақ беру (тәрбие беру және оқыту) сапасы және аттестаттау мерзіміндегі кәсіби жетістіктер негізінде кәсіби құзыреттілігін жүйелі, бірізді және объективті зерттеу;
8) педагог қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалардың біліктілігін арттыру – білім беру мен оқытудың сапасын арттыру үшін бұрын алған кәсіби білімін, біліктілігін, дағдыларын және құзыреттілігін жаңарту, сондай-ақ қолдау, кеңейту, тереңдету және жетілдіруге мүмкіндік беретін кәсіби оқытудың нысаны;
9) сараптамалық кеңес – педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың қызметінің қорытындысына кешенді талдамалық жалпылауды жүзеге асыратын біліктілікті арттыру жүйесі, ғылыми-педагогикалық кеңес, мектептің әдістемелік бірлестіктері және кабинеттері /орталықтары, өкілдерінен құрылған жұмыс органы.
3. Аттестаттау педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың біліктілік санатының біліктілік талаптарына сәйкестігін анықтау, білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлері мен оларға теңестірілген тұлғаларын аттестаттаудан өткізгенде бірыңғай тәсілді қамтамасыз ету, сондай-ақ сабақ беру (тәрбиелеу және оқыту) сапасын арттыру мақсатында өткізіледі.
4. Аттестаттаудың міндеттері:
1) педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың кадрлық құрамының жоғары сапасын қамтамасыз ету;
2) ресми қызметіне қатысты мемлекеттік білім беру саясатымен анықталған міндеттерді жүзеге асыру үшін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың жеке-кәсіби дайындығын арттыру;
3) қызметтік іс-әрекет шеңберінде педагог қызметкерлердің және оларға теңестірілген тұлғалардың үздіксіз білім алуына қолдау көрсету.
5. Педагогикалық қызметкерлерді және оларға теңестірілген адамдарды аттестаттаудың негізгі принциптері - алқалылық, ашықтық, жүйелілік, ашықтық, объективтілік.
2-тарау. Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары
1-Параграф. Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттары
6. Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау (бұдан әрі – педагог қызметкер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттау) кезекті және мерзімінен бұрын болып бөлінеді.
7. Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларға біліктілік санатын беру (растау) үшін кезекті аттестаттау Заңның 51-бабына сәйкес кемінде бес жылда бір реттен сиретпей өткізіледі. 8. Педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғаларға біліктілік санатын беру (растау) үшін аттестаттау екі кезеңде өткізіледі:
1) бірінші кезең – ұлттық біліктілік тестілеу (бұдан әрі – тестілеу);
2) екінші кезең – қызмет қорытындыларын кешенді талдамалық жинақтау.
9. Педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалар үшін «педагог», «педагог-модератор», «педагог-сарапшы», «педагог-зерттеуші», «шебер педагог» біліктілік санаттары беріледі.
10. Педагогикалық қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалардың біліктілік деңгейіне қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес екінші, бірінші, жоғары біліктілік санаттары бар педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалар осы ережеде көрсетілген біліктілік санаттарының біріне үміткер болуына құқығы бар.
Санатсыз педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалар «педагог» біліктілік санатына теңестіріледі.
11. Педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалардың қолданыстағы біліктілік санаттары келесі аттестаттау мерзіміне дейін сақталады.
12. «Педагог», «педагог-модератор», «педагог-сарапшы», «педагог-зерттеуші», «шебер педагог» біліктілік санаттарына қойылатын талаптар.
«Педагог» - жұмыс өтіліне қойылатын талаптарды көрсетпей, тиісті бейіні бойынша арнайы педагогикалық немесе кәсіптік білімі бар тұлға.
«Педагогтің» кәсіби біліктіліктері:
1) оқу пәнінің (пән, модуль), оқыту-тәрбие процесінің мазмұнын, сабақ беру (тәрбие беру және оқыту) және бағалау әдістемесін біледі;
2) оқушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту (тәрбие беру) құралдары және әдістері, тиімді формаларын қолданып, оқу (тәрбие-оқыту) процесін жоспарлайды және ұйымдастырады;
3) білім алушының (тәрбиеленушінің) жалпы мәдениетінің қалыптасуына және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді;
4) білім беру ұйымдарының деңгейінде іс-шараларға қатысады;
5) кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздерін біледі; 6) АҚТ-құзыреттілігінің жалпықолданыстағы деңгейіне ие;
7) өзінің кәсіби біліктілігін арттырады.
«Педагог-модератор» - «педагог» біліктілік санатына ие және мұғалім мамандығында 2 жылдан кем емес еңбек өтілі бар тұлға.
«Педагог-модератордың» кәсіби біліктіліктері: «педагог» біліктілік санатына қойылатын талаптарға жауап береді, сондай-ақ:
1) білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбие беруде жеке тәсілді жүзеге асырады;
2) кәсіби-педагогикалық диалогтің дағдыларына ие;
3) оқушылардың (тәрбиеленушілердің) жетістіктері деңгейінде білім беру (тәрбие беру) нәтижесіне жеке қосқан үлесін көрсету және талдау жүргізеді;
4) білім беру ұйымы деңгейінде өз іс-тәжірибесін таратады немесе білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары бар.
«Педагог-сарапшы» - «педагог-модератор» біліктілік санаты бар және мұғалім мамандығында 3 жылдан кем емес еңбек өтілі бар тұлға.
«Педагог-сарапшының» кәсіби біліктіліктері:
«педагог-модератор» біліктілік санатына қойылатын жалпы талаптарға жауап береді, сондай-ақ:
1) ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін талдау дағдысына ие;
2) білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) қабілеттерін ескере отырып, оқытуда (тәрбиелеуде) дифференциалды тәсіл қолданады;
3) тәлімгерлікті жүзеге асырады және жеке және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын сындарлы түрде анықтайды;
4) цифрлық білім беру ресурстарын талдау дағдыларына ие;
5) өз іс-тәжірибесін аудандық/қалалық деңгейде таратады немесе аудандық/қалалық деңгейде олимпиадаларға, байқауларға, жарыстарға қатысушылары бар.
«Педагог-зерттеуші» - «педагог-сарапшы» біліктілік санаты бар және мұғалім мамандығында 4 жылдан кем емес еңбек өтілі бар тұлға.
«Педагог-зерттеушінің» кәсіби біліктіліктері:
«Педагог-сарапшы» біліктілік санатына қойылатын талаптарға жауап береді, сондай-ақ:
1) оқыту (тәрбие беру) әдістерін және бағалау құралдарын (индикаторы) әзірлеу дағдысына ие;
2) білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді;
3) тәлімгерлікті жүзеге асырады және педагогикалық қоғамдастықтағы даму стратегияларын сындарлы түрде анықтайды;
4) білім беру ресурстарын әзірлеу дағдысына ие;
5) өз тәжірибесін облыстық/Астана, Алматы қалаларының деңгейінде таратады немесе облыстық/Астана,Алматы қалаларының деңгейіндегі сайыстарға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары бар.
«Шебер педагог» - «педагог-зерттеуші» біліктілік санаты бар және мұғалім мамандығында 5 жылдан кем емес еңбек өтілі бар тұлға.
«Педагог-зерттеуші» біліктілік санатына қойылатын жалпы талаптарға жауап береді, сондай-ақ:
1) авторлық бағдарламасы бар немесе республикалық деңгейде қолдау алған және таратылған шығарылымдағы оқулықтар, оқыту-әдістемелік құралдар, монографиялар, жобалық жұмыстардың авторы (бірлескен автор) болып табылады;
2) ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді;
3) тәлімгерлікті жүзеге асырады және кәсіби қауымдастық желісін дамыту стратегиясын болжайды. 13. Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғаларды аттестаттаудан өткізу кезінде мыналар айқындалады:
1) білім беру деңгейіне сәйкес мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды орындау;
2) ұсынылған біліктілік санаттарына сәйкес педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың біліктілік деңгейлеріне қойылатын біліктілік талаптарын сақтау;
3) өзінің кәсіби қызметінде Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілердің талаптарын орындау.
14. Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың біліктілік санаттарын көтеру үшін Заңның 51-бабы 2-тармағының 7) тармақшасына сәйкес біліктілік талаптарына сай өтініш негізінде мерзімінен бұрын аттестаттау өткізіледі.
15. Педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалар өтініш негізінде келесі біліктілік талаптарының біріне сәйкес біліктілік санатын алу үшін мерзімінен бұрын аттестаттауға жіберіледі:
«педагог-модератор біліктілік санатына»:
білім беру ұйымдары деңгейінде педагогикалық олимпиадалар, кәсіби байқаулардың жеңімпаздары болып табылатын тұлғалар;
білім беру ұйымдары деңгейінде уәкілетті органмен бекітілген тізімге сәйкес пән олимпиадалары, шығармашылық, кәсіби байқаулардың, ғылыми, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын дайындаған тұлғалар;
білім беру ұйымдары деңгейінде өзіндік педагогикалық іс-тәжірибесін таратқан тұлғалар;
жоғары оқу орнын «үздік» бітірген тұлғалар;
«Болашақ» бағдарламасының түлектері болып табылатын тұлғалар;
жоғары оқу орнын ағылшын тілінде немесе пәнді ағылшын тілінде беру құқығы бар мамандығы бойынша бітірген тұлғалар;
магистр академиялық дәрежесі бар тұлғалар;
кәсіптік орта (техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі) оқу орнын «үздік» бітірген және кемінде бір жыл педагог қызметінің өтілі бар тұлғалар;
өндірістен білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, кемінде үш жыл өндірістік жұмыс өтілі бар тұлғалар;
бейіндік пән (пән, модуль) бойынша спорт шеберіне үміткер болып табылатын тұлғалар.
«педагог-сарапшы» біліктілік санатына:
қалалық деңгейде кәсіби байқаулардың, педагогикалық олимпиадалардың жеңімпазы болып табылатын тұлғалар;
аудандық/қалалық деңгейде уәкілетті органмен бекітілген тізімге сәйкес пән олимпиадалары, шығармашылық, кәсіби байқаулардың, ғылыми, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын дайындаған тұлғалар;
облыстық деңгейде өзіндік педагогикалық іс-тәжірибесін таратқан тұлғалар;
доктор/ғылым кандидаты ғылыми дәрежесі бар тұлғалар; В2 (CEFR шкаласы бойынша) деңгейінде ағылшын тілін меңгерген тұлғалар;
жоғарғы оқу орнынан білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, магистр академиялық дәрежесі бар және кемінде екі жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар;
өндірістен білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, кемінде төрт жыл өндірістік жұмыс өтілі бар тұлғалар;
бейінді пән (пән, модуль) бойынша халықаралық дәрежедегі спорт шебері болып табылатын тұлғалар.
«педагог-зерттеуші» біліктілік санатына:
облыстық деңгейде уәкілетті органмен бекітілген тізімге сәйкес пән олимпиадалары, шығармашылық, кәсіби байқаулардың, ғылыми, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын немесе республикалық немесе халықаралық деңгейдегі қатысушылар дайындаған тұлғалар;
республикалық деңгейде өзіндік педагогикалық іс-тәжірибесін жинақтаған тұлғалар;
доктор/ғылым кандидаты ғылыми дәрежесі бар және кемінде үш жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар;
жоғарғы оқу орнынан білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, магистр академиялық дәрежесі бар және кемінде үш жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар;
өндірістен білім беру ұйымдарына педагогикалық жұмысқа ауысқан, кемінде бес жыл өндірістік жұмыс өтілі бар тұлғалар.
«шебер-педагог» біліктілік санатына:
республикалық деңгейде уәкілетті органмен бекітілген тізімге сәйкес пән олимпиадалары, шығармашылық, кәсіби байқаулардың, ғылыми, спорттық жарыстардың жеңімпаздарын немесе халықаралық деңгейдегі қатысушылар дайындаған тұлғалар;
республикалық деңгейде уәкілетті органмен бекітілген тізімге сәйкес кәсіби байқаулардың, педагогикалық олимпиадалардың жеңімпаздарын немесе халықаралық деңгейдегі қатысушылар дайындаған тұлғалар;
халықаралық деңгейде өзіндік педагогикалық тәжірибе жинақтаған, педагогикалық тәжірибеде ғылыми негізделген әдістер, оқу және тәрбиенің авторлық технологияларын жүйелі қолданатын тұлғалар;
доктор/ғылым кандидаты ғылыми дәрежесі бар және кемінде бес жыл педагогикалық жұмыс өтілі бар тұлғалар; 2016 жылғы 28 қаңтарда Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің № 95 бұйрығымен бекітілген Педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру және өткізу ережесінің 26-тармағында көрсетілген 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап ұзақ мерзімді курстардың тыңдарманы сертификатын алғандарға мерзімінен бұрын келесі біліктілік санатын алу мүмкіндігі беріледі.
16. Білім беру ұйымдарында қызмет ететін педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген тұлғалар:
1) төмендегі модульдер бойынша тестілеудің бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша сертификат береді, мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады:
«Мектепке дейінгі педагогика және психология»;
«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту әдістемесі»;
2) төмендегі модульдер бойынша тестілеудің бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша сертификат береді, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады:
«Оқу пәнінің мазмұны»;
«Оқыту әдістемесі»;
3) төмендегі модульдер бойынша тестілеудің бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша сертификат береді, кәсіптік, кәсіби, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады:
«Оқу пәнінің (модульдің) / өндірістік оқудың мазмұны»; «Оқыту әдістемесі»;
4) төмендегі модульдер бойынша тестілеудің бірінші кезеңінің қорытындысы бойынша сертификат береді, қосымша білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады:«Сабақ беру және оқыту әдістемесі».
17. «Педагог-модератор», «педагог-сарапшы», «педагог-зерттеуші», «шебер педагог» біліктілік санаттары үшін тестілеу 100 тесттік тапсырмадан тұрады.
Тестілеудің жалпы уақыты педагогикалық шеберлік деңгейі бойынша педагогикалық қызметкерлер үшін – 2 cағат 20 минут (140 минут), жаратылыстану-математикалық бағытының пәндері бойынша тапсыратын педагогтар үшін – 2 сағат 50 минутты (170 минут) құрайды.
18.Тестілеу қағаз форматында өткізіледі.
19.Тестілеу педагог қызметкерлерінің қалауы бойынша қазақ немесе орыс тілінде өткізіледі.
20. Тестілеу мына:
1) Авторлық ұжым жасаған тест тапсырмаларының негізінде сараптамадан өткен пән бойынша тест тапсырмалары біртұтас базадан алынады;
2) арнайы құжаты болып табылатын жасырын түрде жасалған сұрақ кітапшалары;
3) педагог қызметкерлердің мәліметтері және жауаптарын көрсету үшін қолданылатын кіріс және шығыс құжаты болып табылатын жауап парағы негізінде өткізіледі.
21. Бірінші тестілеу мерзімі күнтізбелік жылдың – 10 мен 17 мамырында, екінші тестілеу мерзімі -10 мен 17 қарашасында.
22. Орталық бағдарламалық жасақтама әзірлейді (бұдан әрі – БЖ)
- тест тапсырмаларының базасын алып жүру үшін;
- педагог қызметкерлердің (өтініштерді қабылдау) деректер базасын қалыптастыру үшін педагог қызметкерлердің мәліметтері ЖСН, аты-жөні, біліктілік санаты мен пәні, оқыту тілін енгізу үшін;
- аудиториялық қорды қалыптастыру үшін;
- тестілеуді ұйымдастыру және нәтижесін беру үшін;
- тестілеудің нәтижесін жария ету үшін.
23. Педагог қызметкерлердің деректер базасын қалыптастыру үшін өңделген БЖ аудандық (қалалық) білім бөлімдері, Астана мен Алматы қаласының білім басқармаларына жіберіледі.
24. Орталық өтініштерді қабылдау кезінде бағдарламалық жасақтаманың жұмысын алып жүреді.
25. Тестілеуге қатысу үшін өтініштерді қабылдау сәйкес аттестаттау комиссиясы жүргізеді. Бірінші тестілеу кезеңіне өтініштер қабылдау күнтізбелік жылдың 10 наурызынан 6 сәуіріне дейін, екінші кезеңге 10 тамыздан 6 қыркүйегіне дейін өткізіледі.
26. Облыстың білім басқармалары, аудандық және қалалық білім бөлімдері тестілеуді өөткізу күнін анықтайды.
Өтініш тапсыру барысында педагог қызметкерлердің құжаттарды ұсынады:
1) осы аталған Қағиданың 1-қосымшасына сәйкес берілген нысанда тестілеуге қатысу үшін өтініш;
2) 3 x 4 көлеміндегі екі фотосурет;
3) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
4) тестілеуге қатысуы үшін ақы төлегені туралы түбіртек.
27. Тестілеуге қатысу үшін өтініш берген педагог қызметкерлерге осы аталған Қағиданың 2-қосымшасына сәйкес берілген нысанда рұқсат қағазы беріледі.
28. Тестілеу өтетін аудиториялар және кабинеттер, ғимаратқа кіретін есіктер бейнебақылау жүйесімен қамтамасыз етіледі.
29.Педагог қызметкерлер аудиторияға бір-бірден кіргізіледі, бұл ретте жеке басын растайтын құжат және рұқсаттама түбіртегі негізінде педагог қызметкерлерді жеке басы сәйкестендіріліп тексеріледі.
30. Педагог қызметкерлер отырғызылғаннан кейін материалдармен жұмыс істеу тәртібі түсіндіріледі. Үш педагог қызметкердің қатысуымен аудиториядағы материалдар салынған қорапты ашуды ұйымдастырылады.
Шақырылған педагог қызметкерлер қораптағы мөрдің бүтіндігін тексереді.
Осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша материалдарды ашу туралы акті жасалып, қорап ашылады және қораптағы материалдар саналады.
31.Педагог қызметкерлерге тестілеуді өткізу барысында аудиториядан дәліз кезекшісінің міндетін атқаратын адамның рұқсатынсыз және алып жүруінсіз шығуға, сөйлесуге, орын ауыстыруға, материалдармен алмасуға, материалдарын аудиториядан шығаруға, шпаргалкалар, оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттер, калькулятор, фотоаппарат, ұялы байланыс құралдарын (ұялы телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), iPhone (Айфон), SmartPhone (Смартфон)), ноутбуктер, плейерлер, модемдер (мобильді роутерлер), радио-электрондық байланыстың (Wi-Fi (Вай-фай), Bluetooth (Блютуз), Dect (Дект), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), сымды және сымсыз құлаққаптар және басқалары) кез келген түрлерін аудиторияға кіргізуге және қолдануға, материалдар (жауап парағы мен кітапшалар) бүлдіру, түзету сұйықтығын қолдану, беттерді жырту, бояуға қарастырылмаған секторларды бояу (жауап парағының нөмірі) арқылы бүлдіруге рұқсат етілмейді.
32.Педагог қызметкер осы Қағидаларды бұзған жағдайда аудиторияда тыйым салынған заттың тәркіленуі және аудиторияда тәртіп сақтау ережесін бұзған педагог қызметкерді аудиториядан шығару туралы Қағидалардың 4-қосымшаға сәйкес акт жасайды.
33.Тестілеудің аяқталуына қарай немесе тестілеу уақыты аяқталғанда педагог қызметкер өзінің орнынан жауап парағы мен кітапшаны жауапты тұлғаға тапсырады.
34. Жауап парағы мен кітапшаны қабылдау барысында жауап парағындағы барлық қызметтік секторлардың және кітапша мұқабасының толтырылуы тексеріледі, содан соң педагог қызметкер аудиториядан шығады.
35.Тест тапсырмаларын орындағанын педагог қызметкерлерді бағалау төмендегідей жүзеге асырылады:
1) жауап нұсқаларынан бір дұрыс жауап таңдалған тапсырма үшін 1 балл, дұрыс орындалмаған тапсырмаға 0 балл беріледі;
2) бірнеше дұрыс жауап таңдалған тапсырмада.
- барлық дұрыс жауаптар үшін - 2 балл;
- жіберілген бір қате үшін - 1 балл;
- екі және одан көп қате жауап үшін - 0 балл беріледі.
36.Тестілеу нәтижелерін тестілеу өткізу күні аттестаттау комиссиясымен хабарланады және ақпараттық стендте ілінеді.
37.Тестілеу аяқталғаннан кейін қолданылған кітапшалар жойылады, осы Қағидалардың 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша кітапшаларды жою туралы акт жасалады.
38.Тестілеу нәтижелері бойынша әрбір педагог қызметкерге мемлекеттік комиссиямен тестілеу аяқталғаннан кейін күнтізбелік үш күн ішінде ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты беріледі.
39.Сертификатқа мемлекеттік комиссия төрағасының, Министрлік өкілінің қолдары қойылады және жерг
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)