Атымтай жомарт

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Атымтай жомарт

Материал туралы қысқаша түсінік
материал ұстаздарға керек,көмегі өте зор
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ:

Мектеп: «Н.Төреқұлов атындағы №13жом»

Сынып: 5

Мұғалімнің аты-жөні: Акшаева А

Күні:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Бөлім/тақырып

Тәрбиенің қайнар бұлағы/ «Атымтай жомарт»

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады:

Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы көркем шығармадағы образды аша алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне талдау жасайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Кейіпкердің іс-әрекеттерін өмірмен байланыстырады.

Бағалау критерийі

1.Мәтін мазмұнын түсініп, кейіпкердің образын ашады.

2.Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеттеріне талдау жасайды.

3. Кейіпкердің іс-әрекеттеріне баға береді.

Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Жомарт,қанағат,дәулет

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Қазіргі заманда Атымтай жомарт сияқты адамдар бар ма?

2.Бүгінгі заманның Атымтай жомарттары қандай адамдар?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» идеясының құндылықтарын оқушы бойына қалыптастыру мақсатында еңбекқорлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану, қазақ тілі

Алдыңғы оқу

Оқылым дағдысы қалыптасқан.Мәтін бойынша түсініктерін көркемдеп жеткізеді және кейіпкерлерге талдау жасайды.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


3 минут







2 минут

Ширату жаттығуы:


«Миға шабуыл» әдісі.

Сұрақтар қою арқылы өтілген тақырыптар аясындағы білім деңгейлерін анықтайды.

1.Ы.Алтынсарин кім ?

2.Жазушы туралы не білесіңдер?

3.Ы.Алтынсариннің қандай шығармаларын атай аласың?

Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топтастырамын.

Оқулық

5 cынып

Қазақ әдебиеті

Алматы «Атамұра»2017





10 минут

1.Тапсырма. «Ой қозғау» әдісі .

Оқушылар оқулықтағы әңгімені оқиды.

- Әңгіме мазмұнын түсініп оқы.

- «Жомарт, қанағат, дәулет» сөздерінің мағынасын түсіндір.

- Мақал –мәтелдердің тәрбиелік мазмұнын түсіндір .

Сөздерді кестеге сал.


Сөз

Мағынасы

Мақал-мәтел


жомарт




қанағат




дәулет




«Атымтай жомарт» әңгімесі.

Бағалау критерийі

Мәтіннің мазмұнын түсініп, кейіпкердің образын ашады.

Дескрипторлар

- Әңгіменің мазмұнын түсінеді.

- Кейіпкерді анықтай алады.

- Мақал-мәтелдің мазмұнын түсіне алады.


15 минут

2.Тапсырма. Оқушылардың сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында «Қабырғадағы рөл» әдісі арқылы кейіпкердің портреті мен іс-әрекетін сипаттайды.

- Кейіпкерді сурет арқылы бейнеле.

-Кейіпкердің портреті мен іс-әрекетін сипатта.

-Кейіпкерді қосымша ақпараттармен салыстыр.

-Кейіпкердің әрекеттері және оны сипаттайтын сөздер мен сөз тіркестерін анықта.

Флипчарт, маркерлер

Бағалау критерийі

Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеттеріне талдау жасайды.

Дескрипторлар


-Кейіпкерді сурет арқылы бейнелейді.


- Кейіпкердің портреті мен іс-әрекетін сипаттайды .

-Кейіпкерді қосымша ақпараттармен салыстырады.

-Кейіпкердің әрекеттерін сипаттайтын сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды.

Бағдаршам

10 минут

3.Тапсырма.Кейіпкерлердің шығармадағы портреті мен әрекетіне өзіндік пікіріңізді жасаңыз.



Бағалау критерийі

Кейіпкердің іс-әрекеттеріне баға береді.

Дескрипторлар


- Кейіпкердің портреті мен іс-әрекетіне шығармадан айғақ табады.


-Анықталған әрекет немесе портрет арқылы кейіпкер бейнесіне өзіндік пікір білдіреді.

-Кейіпкер образын сын есім немесе мақал –мәтелмен тұжырымдайды.


5 минут



Қосымша ақпарат

Саралау– оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға

тапсырманы қалай

түрлендіресіз?

Бағалау– оқушы білімін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?


Пəнаралық

байланыс;

денсаулық жəне

қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс,

құндылықтармен

байланыс(тəрбие

элементі)




Оқушы сыни тұрғыдан ойлана алады. Топта бірігіп жұмыс жасай алады. Әңгімеден тірек сөздерді тауып эссе жазады.




«Бағдаршам» арқылы бағалау. Критерий арқылы және өзара бағалау.

Денсаулық технологияларын сақтау. Оқу белсенділігін арттыратын жұмыс түрлерін қолдану.


Рефлексия

Сабақ мақсаттары/ оқу

мақсаттары шынайы

ма?

Оқушылар бүгін не

үйренді?

Сабақтағы ахуал

қандай болды?

Жоспарланған саралау

жақсы іске асты ма?

Уақыт есебінен ауытқу

болды ма?

Жоспарға қандай

өзгеріс енгізілді?


Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды

пайдаланыңыз.

Сол жақтағы сіздің сабағыңызға анағұрлым тəн

сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды баға

Ең жақсы өткен екі нəрсе(оқыту мен оқуға қатысты)

1: «Ой қозғау» әдісі

2: «Хикая картасы» әдісі

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын

тигізер еді(оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде

келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2018
1288
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі