Материалдар / Атыс дайындығы. Автоматты бөлшектеу және жинақтау норматив № 12,13
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Атыс дайындығы. Автоматты бөлшектеу және жинақтау норматив № 12,13

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Маусым 2018
785
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарлау

Күні:

Мектеп директоры:

Пәні: АӘД

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Атыс дайындығы. Автоматты бөлшектеу және жинақтау норматив № 12,13

Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары)

Атыс құралын қолдануға оқушылардың дағдысын жетілдіру

Нормативтерді орындауға оқушыларды жаттықтыру

Тапсырмалар орындату арқылы өтілген тақырыпты меңгерту .

Күтілетін нәтиже:

Барлық оқушылар:Автомат қаруының шығу тарихын топта, жұпта талқылайды. Автоматты бөлу және жинау тәсілдерін меңгереді және жасайды. Талқылауға арналған тармақтар. Автоматты қолданылуы мен ұрыстық қасиеттерін біледі.


Оқушылардың басым бөлігі: Автоматты бөлшектеу мен жинақтау тәртібін меңгереді және оны өздері практика жүзінде жасап көреді.


Кейбір оқушылар:Автомат қаруының құрылысы қолданылуы және тұрыстық қасиеттерін білу. Автомат қаруын бөлшектеу және жинақтау тәртібін меңгереді

Тілдік мақсат

Оқушылар:


Топта, жұпта автомат қаруының шығу тарихын талқылайды. Автоматты бөлшектеп жинау тәртібін меңгереді, Баяндау арқылы көркем сөйлеуге дағдыланады.


Негізгі сөздер мен тіркестер: АК-74,автомат құрылымының терминдері


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Калашников деген кім? АК-74 шығу тарихы


Талқылауға арналған тармақтар: Автомат Калашников туралы мәліметтермен танысады.


Жазылым бойынша ұсыныстар: Автомат туралы құрылымын жазып шығады.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар : сапқа тұрғызу арқылы топқа бөлемін "Сұңқар" , "Тұлпар"

Ресурстар


3-минут

Психологиялық дайындық екі команда оқушылары бір-біріне сабаққа сәттілік тілейді. Әскери шен әдістерімен.



Топтық жұмыс

10 минут

  1. «Ой қозғау» әдісі арқылы ашық сабақ сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын меңгереді және сабақ тақырыбы ашылады.

2. Атыс дайындығы. Автоматты бөлшектеу және жинақтау тәсілдерін, теориялық айту және практикалық көрсету арқылы Джигсо әдісімен түсіндіреді. Жұптасып жұмыс жасайды.

АК-74 плакаты


АК-74 –нің оқулық қаруы.

Стол, ак мата

Кім жылдам ойыны

10 мин

Бөлшектеу және жинақтау әдістері іс жүзінде орындайды. N12 және N13 жаттығуларды. Екі команда жарысып үздіктерді анықтайды.



Топтық жұмыс

5 мин


Сөзжұмбақ шешу


  1. Шабуылда қолданылатын жарықшақты қол гранаты

  2. ҚРҚ Күштері Жоғары Бас Қолбасшысы

  3. ҚРҚ Күштерінің негізгі жарлықтарының бірі

  4. Кіші офицерлік құрамындағы Әскери шен

  5. Ұрыстың түрі

  6. Автоматтыңнегізгі бөлшектерінің бірі

  1. Ш

    Г


    Р


    А





    Н


    А


    Т,


    аб









Постер

Жеке жұмыс

10мин

Карточкамен жұмыс.
















АК -74 автоматының құрлысы туралы карточкалар Кеспе қағаз

Аяқтау
Бағалау

Кері байланыс 5-минут


"Ия,жоқ" әдісі бойынша бағаланады
+, - қызықты әдісі

Үйге тапсырма беру 2- минут

Автоматты бөлшектеу және жинақтау


Саралау- Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті

жоғары оқушыларға

тапсырманы күрделендіруді

қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбек қорғау ережелері

АТК-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс


Карточкалармен сөзжұмбақпен сайыстар арқылы. Тақырыпты

талдауда көмек беремін.


Формативті бағалау мұғалім оқушылармен жиынтық бағасын

шығарады. Таңба "Бесжұлдыз" арқылы


  • Қазақстан тарихы, Техникалық

қауіпсіздік ережелері

Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма ?

Бүгін оқушылар не білді?


Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Сабақ жоспарға сай взвод командирінің оқушыларды сапқа тұрғызумен және әскери жетекшіге мәлімет беруімен әскери жетекшінің оқушылармен амандасуы және оқушылардың әскери киім үлгісі тазалығына көңіл бөлуі мен жаңа сабаққа байланысты топқа бөлдім. Бүгін оқушылар автомат қаруын бөлшектеу және жинақтау тәсілдерін меңгерді деп санаймын. Өйткені оқушылар әр тәсілді жасауға мейлінше қызығушылықпен атсалысты. Сыныптағы ахуал оқушылардың көңіл –күйлері көтеріңкі болды.деңгейде болды. Сабақ өз мақсатында шынайы жетті деп ойлаймын, өйткені оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы арта түсті. Бүгін оқушылар автомат қаруын бөлшектеу және жинақтау тәсілдерін жақсы меңгеріп теориялық білімдерін практикамен ұштастыра білді, және ойдағыдай жақсы көрсеткіш көрсете білді. Сабақ барысында оқушылар Джигсо әдісін пайдаланып бір-біріне түсіндіріп отырды. Әр команда ең үздіктерін ортаға шығарып автомат қаруын бөлшектеу мен шашу нормативтерінен жарысты. Нәтижесі Сұңқар командасының жеңісімен аяқталды. Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды. Әсіресе оқушылардың тақырыпқа байланысты. "Топтық жұмысы", "Сөзжұмбақ шешу" граната атауын табу оқушылардың біршама ізденуіне тура келді және сөзжұмбақ шешімін тапты да. Ал жеке жұмысы кезінде оқушылар АК-74-автоматының құрылысы туралы карточканы толтырды. Бұл жерде оқушылар өздерінің теориялық білімдерін шыңдады, және карточкаларға автоматтың атауларын жазып түсірді. АК-74 автоматының құрылысын түсініп шашу жинақтау жаттығуларын уйренгенін бағаланды. Қызықты болғаны топта жарыс ретінде ұйымдастырылуы. Автоматтың құрылысына түсінбеген оқушыларға жеке тапсырма беріліп, + - қызықты әдіс қолдандым. Мен сабақты берілген уақыт ішінде үлгердім. Өйткені осы қолданған әдістер мен амалдар арқылы оқушылар өздеріне қажетті мағлұматты алды деп ойлаймын. Сабаққа өзгеріс енгізгенім оқушылардың ойлау қабілеті мен теориялық білімдерін ұштастыру, әдіс-тәсілдерді пайдалануға бет бұрдым және оны қолдандым да. Сөзжұмбақ сабаққа байланысты карточкаларды шешу тұрғысын оқушылар жақсы менгерді.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

  1. І кестесі әдісі арқылы оқушылар үй тапсырмасын пысықтау

2:Оқушылар бөлшектеу және жинақтау әдісін жақсы меңгерді

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Топтағы бірлескен жұмыс

  1. Жеке жұмыс

Сабақ барысында мен сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінен не білдім?

Мен жұптық жұмыс бойынша оқушылар, бір-біріне көмек қолын созды, менің келесі сабағымда, жетілдіруді бір-біріне үйретеді деп сенемін.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!