Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Атыс дайындығы. Автоматты бөлшектеу және жинақтау норматив № 12,13
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Маусым 2018
732
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспарлау
Күні: | Мектеп директоры: | |
Пәні: АӘД | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 10 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы: | Атыс дайындығы. Автоматты бөлшектеу және жинақтау норматив № 12,13 | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) | Атыс құралын қолдануға оқушылардың дағдысын жетілдіру Нормативтерді орындауға оқушыларды жаттықтыру Тапсырмалар орындату арқылы өтілген тақырыпты меңгерту . | |
Күтілетін нәтиже: | Барлық оқушылар:Автомат қаруының шығу тарихын топта, жұпта талқылайды. Автоматты бөлу және жинау тәсілдерін меңгереді және жасайды. Талқылауға арналған тармақтар. Автоматты қолданылуы мен ұрыстық қасиеттерін біледі. | |
Оқушылардың басым бөлігі: Автоматты бөлшектеу мен жинақтау тәртібін меңгереді және оны өздері практика жүзінде жасап көреді. | ||
Кейбір оқушылар:Автомат қаруының құрылысы қолданылуы және тұрыстық қасиеттерін білу. Автомат қаруын бөлшектеу және жинақтау тәртібін меңгереді | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар: | |
Топта, жұпта автомат қаруының шығу тарихын талқылайды. Автоматты бөлшектеп жинау тәртібін меңгереді, Баяндау арқылы көркем сөйлеуге дағдыланады. | ||
Негізгі сөздер мен тіркестер: АК-74,автомат құрылымының терминдері | ||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Калашников деген кім? АК-74 шығу тарихы | ||
Талқылауға арналған тармақтар: Автомат Калашников туралы мәліметтермен танысады. | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар: Автомат туралы құрылымын жазып шығады. | ||
Жоспар | ||
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар : сапқа тұрғызу арқылы топқа бөлемін "Сұңқар" , "Тұлпар" | Ресурстар |
3-минут | Психологиялық дайындық екі команда оқушылары бір-біріне сабаққа сәттілік тілейді. Әскери шен әдістерімен. | |
Топтық жұмыс10 минут | АК-74 плакаты | |
АК-74 –нің оқулық қаруы. Стол, ак мата | ||
Кім жылдам ойыны10 мин | Бөлшектеу және жинақтау әдістері іс жүзінде орындайды. N12 және N13 жаттығуларды. Екі команда жарысып үздіктерді анықтайды. | |
Топтық жұмыс5 мин | Сөзжұмбақ шешу | Постер |
Жеке жұмыс10мин | Карточкамен жұмыс. | АК -74 автоматының құрлысы туралы карточкалар Кеспе қағаз |
АяқтауБағалауКері байланыс 5-минут | "Ия,жоқ" әдісі бойынша бағаланады+, - қызықты әдісі | |
Үйге тапсырма беру 2- минут | Автоматты бөлшектеу және жинақтау | |
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбек қорғау ережелеріАТК-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс |
Карточкалармен сөзжұмбақпен сайыстар арқылы. Тақырыпты талдауда көмек беремін. | Формативті бағалау мұғалім оқушылармен жиынтық бағасын шығарады. Таңба "Бесжұлдыз" арқылы | |
РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма ?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Сабақ жоспарға сай взвод командирінің оқушыларды сапқа тұрғызумен және әскери жетекшіге мәлімет беруімен әскери жетекшінің оқушылармен амандасуы және оқушылардың әскери киім үлгісі тазалығына көңіл бөлуі мен жаңа сабаққа байланысты топқа бөлдім. Бүгін оқушылар автомат қаруын бөлшектеу және жинақтау тәсілдерін меңгерді деп санаймын. Өйткені оқушылар әр тәсілді жасауға мейлінше қызығушылықпен атсалысты. Сыныптағы ахуал оқушылардың көңіл –күйлері көтеріңкі болды.деңгейде болды. Сабақ өз мақсатында шынайы жетті деп ойлаймын, өйткені оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы арта түсті. Бүгін оқушылар автомат қаруын бөлшектеу және жинақтау тәсілдерін жақсы меңгеріп теориялық білімдерін практикамен ұштастыра білді, және ойдағыдай жақсы көрсеткіш көрсете білді. Сабақ барысында оқушылар Джигсо әдісін пайдаланып бір-біріне түсіндіріп отырды. Әр команда ең үздіктерін ортаға шығарып автомат қаруын бөлшектеу мен шашу нормативтерінен жарысты. Нәтижесі Сұңқар командасының жеңісімен аяқталды. Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды. Әсіресе оқушылардың тақырыпқа байланысты. "Топтық жұмысы", "Сөзжұмбақ шешу" граната атауын табу оқушылардың біршама ізденуіне тура келді және сөзжұмбақ шешімін тапты да. Ал жеке жұмысы кезінде оқушылар АК-74-автоматының құрылысы туралы карточканы толтырды. Бұл жерде оқушылар өздерінің теориялық білімдерін шыңдады, және карточкаларға автоматтың атауларын жазып түсірді. АК-74 автоматының құрылысын түсініп шашу жинақтау жаттығуларын уйренгенін бағаланды. Қызықты болғаны топта жарыс ретінде ұйымдастырылуы. Автоматтың құрылысына түсінбеген оқушыларға жеке тапсырма беріліп, + - қызықты әдіс қолдандым. Мен сабақты берілген уақыт ішінде үлгердім. Өйткені осы қолданған әдістер мен амалдар арқылы оқушылар өздеріне қажетті мағлұматты алды деп ойлаймын. Сабаққа өзгеріс енгізгенім оқушылардың ойлау қабілеті мен теориялық білімдерін ұштастыру, әдіс-тәсілдерді пайдалануға бет бұрдым және оны қолдандым да. Сөзжұмбақ сабаққа байланысты карточкаларды шешу тұрғысын оқушылар жақсы менгерді. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)