Сынып:
|
8 «Г» сынып
|
Пәні:
|
Дүниежүзі тарихы
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Австрия-Венгрия
импреиясы
|
Негізгі түйінді идея:
|
Елге,жерге деген құрметтеу қасиеттерін
сақтау
|
Оқу мақсаты:
|
ХІХ ғасырдағы Габсбургтер әулетінің иеліктері,
дуализм дәуіріндегі Венгрия жағдайы, ячех ұлттық қозғалысы жайында
білу.талдау,түсіну
|
Табыс критерийлері
|
Барлық оқушылар:
|
Көпшілік оқушылар:
|
Жекелеген оқушылар:
|
а)Жаңа білімді игереді
ә)сұрақтарға жуап бере алады
б) ХІХ ғасырдағы Габсбургтер әулетінің иеліктері
жайында біледі
|
а) Тақырыптың мазмұнын толық
меңгереді
ә)Өз ойын еркін жеткізе алады
б)
К.В.Меттернихтің
«меттернихтік» жүесімен
танысады.
|
а) Тақырыпты менгерген мазмұндап талдай
алады
б)Өмірмен байланыстыра алады
в)Тың ойларын ортаға салады
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
мақсаты
|
Мұғалім не істейді
|
Оқушылар не істейді
|
Ресурстар
|
2 мин
3мин
|
Ұйымдастыру
|
Топқа бөлу
|
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын
арттыру
Ынтымақтастықта жұмыс істеуге ынтасын
ояту
|
Ынтымақтастық атмосферасын құру
Оқушыларды 1,2,3,4 топқа бөледі
1-топ Австриялықтар
2-топ чехтар
3 топ- венгерлер
4 топ- италиялықтар деп Габсбергтер әулетінің
иеліктері бойынша топқа бөлінеді
|
Оқушылар зейінін сабаққа
аударады
Топқа бөлінеді.Топ ережесін еске
түсіреді
|
|
15
мин
|
Негізгі кезең
тапсымалары(қолдану)
|
Топтастыру стратегиясы
|
Білімнің негізгі түйінін беру,нақты,дәлелді
мысалдар келтіру.ең негізгі мәселені меңгеру дәрежелерін
байқау
|
Тақырыпты талдау:
1-топ
Әлеуметтік – саяси және
экономикалық дамуы
2-топ Дуалистік монархиянық
құрылуы
3-топ
Габсбергтік монархия және
чех ұлттық қозғалысы
4-топ Дуализмнің дағдарысы
Бағыт-бағдар береді,бақылау.
|
Әр топтағы оқушылар жоспар бойынша жұмыс
жасайды
1-топ
2-топ
3 топ
4
топ өз пікірлерін қорғайды
|
Оқулық слайд, қосымша
ақпарат,телефон
|
2мин
|
|
Кім
жылдам?
|
Ұшқыр ойларын,ойлау қабілеттерін
дамыту
|
-
Дуалистік монархия дегеніміз
не?
-
Австрияда «либералдық дәуір» деп аталған кезең
мақсаты қандай болды?
-
Австрия-Венгрия өнеркәсібінің дамуы қалай
қарқындады?
-
Дуалистік дағдарыс дегеніміз
не?
|
Тыңдайды, тез әрі нақты жауап
береді
|
Слайд
|
10мин
|
|
Кесте толтыру
Өзіндік зерттеу. Баяндайды
|
Оқушылардың топтық белсенділігін және бір-біріне
деген достық қарым-қатынасын нығайту
|
Австрия-Венгрия
ата-анасын бала Саяси,қоғамдық
|
Оқушылар салыстырады,зерттейді.
|
АКТ,телефон,планшет,iPad
|
10мин
|
|
Жеке жұмыс
Жаңа сөздермен жұмыс
(таным дерек)
|
Жан-жақты зерттей білуге үйрену
|
Жылдармен жұмыс 1867ж
1815ж 1879ж
1830ж
1822ж
1848ж
1851-1859ж
|
Оқушылар дәптермен оқулықпен жұмыс
жасайды
|
Дәптер, оқулық,қосымша
ақпарат,слайд
|
10 мин
|
Жаңа сабақты бекіту
(жинақтау)
|
Дәптермен жұмыс
|
Оқушылардың алған білімдері бойынша
шығармашылығын дамыту,оны қолдана білуге жетелеу
|
|
Әр
оқушы өз ой түйінін жазбаша жұмыс арқылы талдайды, ойтолғау
жазады
|
дәптер
|
2
мин
|
Бағалау
|
Формативті бағалау
|
Оқушылардың өзіндік көзқарасы,өзін-өзі және
өзгені бағалауға дағдыландыру
|
Топ басшысының топты бағалауы, крийтериалды
бағалау парағы мадақтайды.
|
Топ басшысы крийтериалды
бағалайды,
Үйге: 19 тақырыпты оқу,мазмұндау,қосымша
ақпарат
|
АКТ
оқулық
|
1мин
|
Керібайланыс
|
|
пікірін қалыптастыру,білім мазмұнын бағалауға
үйрету
|
«Екі жұлдыз, бір тілік» кері байланыс сабақтың
тақырыбына
|
Параққа толтыру
|
стикерлер
|