Материалдар / Австрия-Венгрия импреиясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Австрия-Венгрия импреиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Австрия-Венгрия импреиясы Елге,жерге деген құрметтеу қасиеттерін сақтау ХІХ ғасырдағы Габсбургтер әулетінің иеліктері, дуализм дәуіріндегі Венгрия жағдайы, ячех ұлттық қозғалысы жайында білу.талдау,түсіну Табыс критерийлері Барлық оқушылар: Көпшілік оқушылар: Жекелеген оқушылар: а)Жаңа білімді игереді ә)сұрақтарға жуап бере алады б) ХІХ ғасырдағы Габсбургтер әулетінің иеліктері жайында біледі а) Тақырыптың мазмұнын толық меңгереді ә)Өз ойын еркін жеткізе алады б) К.В.Меттернихтің «меттернихтік» жүесімен танысады. а) Тақырыпты менгерген мазмұндап талдай алады б)Өмірмен байланыстыра алады в)Тың ойларын ортаға салады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
600
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып:

8 «Г» сынып

Пәні:

Дүниежүзі тарихы

Сабақтың тақырыбы:

Австрия-Венгрия импреиясы

Негізгі түйінді идея:

Елге,жерге деген құрметтеу қасиеттерін сақтау

Оқу мақсаты:

ХІХ ғасырдағы Габсбургтер әулетінің иеліктері, дуализм дәуіріндегі Венгрия жағдайы, ячех ұлттық қозғалысы жайында білу.талдау,түсіну

Табыс критерийлері

Барлық оқушылар:

Көпшілік оқушылар:

Жекелеген оқушылар:

а)Жаңа білімді игереді

ә)сұрақтарға жуап бере алады

б) ХІХ ғасырдағы Габсбургтер әулетінің иеліктері жайында біледі


а) Тақырыптың мазмұнын толық меңгереді

ә)Өз ойын еркін жеткізе алады

б) К.В.Меттернихтің «меттернихтік» жүесімен танысады.


а) Тақырыпты менгерген мазмұндап талдай алады

б)Өмірмен байланыстыра алады

в)Тың ойларын ортаға салады

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

мақсаты

Мұғалім не істейді

Оқушылар не істейді

Ресурстар

2 мин








3мин




Ұйымдастыру









Топқа бөлу

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Ынтымақтастықта жұмыс істеуге ынтасын ояту

Ынтымақтастық атмосферасын құру



Оқушыларды 1,2,3,4 топқа бөледі

1-топ Австриялықтар

2-топ чехтар

3 топ- венгерлер

4 топ- италиялықтар деп Габсбергтер әулетінің иеліктері бойынша топқа бөлінеді

Оқушылар зейінін сабаққа аударады



Топқа бөлінеді.Топ ережесін еске түсіреді







15 мин

Негізгі кезең тапсымалары(қолдану)

Топтастыру стратегиясы

Білімнің негізгі түйінін беру,нақты,дәлелді мысалдар келтіру.ең негізгі мәселені меңгеру дәрежелерін байқау

Тақырыпты талдау:

1-топ Әлеуметтік – саяси және экономикалық дамуы

2-топ Дуалистік монархиянық құрылуы

3-топ Габсбергтік монархия және чех ұлттық қозғалысы

4-топ Дуализмнің дағдарысы

Бағыт-бағдар береді,бақылау.



Әр топтағы оқушылар жоспар бойынша жұмыс жасайды

1-топ

2-топ

3 топ

4 топ өз пікірлерін қорғайды

Оқулық слайд, қосымша ақпарат,телефон

2мин


Кім жылдам?

Ұшқыр ойларын,ойлау қабілеттерін дамыту

  1. Дуалистік монархия дегеніміз не?

  2. Австрияда «либералдық дәуір» деп аталған кезең мақсаты қандай болды?

  3. Австрия-Венгрия өнеркәсібінің дамуы қалай қарқындады?

  4. Дуалистік дағдарыс дегеніміз не?

Тыңдайды, тез әрі нақты жауап береді

Слайд

10мин



Кесте толтыру

Өзіндік зерттеу. Баяндайды

Оқушылардың топтық белсенділігін және бір-біріне деген достық қарым-қатынасын нығайту


Австрия-Венгрия

Овал 7 Овал 8

ата-анасын бала Саяси,қоғамдық





Оқушылар салыстырады,зерттейді.

АКТ,телефон,планшет,iPad

10мин


Жеке жұмыс

Жаңа сөздермен жұмыс

(таным дерек)

Жан-жақты зерттей білуге үйрену

Жылдармен жұмыс 1867ж

1815ж 1879ж

1830ж

1822ж

1848ж

1851-1859ж

Оқушылар дәптермен оқулықпен жұмыс жасайды

Дәптер, оқулық,қосымша ақпарат,слайд

10 мин


Жаңа сабақты бекіту

(жинақтау)

Дәптермен жұмыс

Оқушылардың алған білімдері бойынша шығармашылығын дамыту,оны қолдана білуге жетелеу



Әр оқушы өз ой түйінін жазбаша жұмыс арқылы талдайды, ойтолғау жазады

дәптер

2

мин

Бағалау

Формативті бағалау

Оқушылардың өзіндік көзқарасы,өзін-өзі және өзгені бағалауға дағдыландыру

Топ басшысының топты бағалауы, крийтериалды бағалау парағы мадақтайды.



Топ басшысы крийтериалды бағалайды,

Үйге: 19 тақырыпты оқу,мазмұндау,қосымша ақпарат

АКТ оқулық

1мин

Керібайланыс


пікірін қалыптастыру,білім мазмұнын бағалауға үйрету

«Екі жұлдыз, бір тілік» кері байланыс сабақтың тақырыбына


Параққа толтыру

стикерлер











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!