Білім
Қызығушылық
тарын
ояту
|
Миға шабуыл әдісі бойынша
сұрақ-жауап
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға
жауап беру, топпен тапсырманы орындау
|
Өткен тақырыптар бойына
сұрақтарға жауап береді, топпен өз білімдерін
көрсетеді
|
Түсіну
|
Жигсо және трек сызба арқылы
жалпы өткен сабақтарды қайталайды
Әр топқа тапсырма беру
керек
|
Арнайы слайдтар арқылы өткен
тақырыптың мағанасын ашу арқылы 1-ші тірек сызба жүргізу және
«Жигсо» әдісін пайдалану. Әр топқа тапсырмада көрсетілген
тапсырмаларды орындау тапсырылады топ бойынша талқылап ойарын
қағазға жазу тапсырылды.
Жигсо
әдісі: Әр топта, яғни төрт топта 5
оқушы бар, әр топтың 1,2,3,4 нөмерлеріне бірдей есептер беріледі,
олар өздері есепті
шешіп, әр топтаға бірдей
нөмерлер бір партаға бірігіп есептерін бір- біріне көрсетіп,
тексереді, 4 сарапшы, яғни дарынды 4 оқушым топ басшылары
бақылаушы- сарапшы
ретінде сайланады. Олар
тексерудің нәтижесін сыныпқа жариялайды бірдей нөмірдегі шығарылған
есептердің жауабын айтады.
Соңында өз орындықтарына
қайта жиналады
Тақырыпты түсініп негізгі
мағынасын ашу үшін арнайы трек сызба әдісін инетербелсенді тақтада
пайдалану
Жобасы: Мен тек жалпы
көрсетемін олар өздері интербелсенді тақтада сызып толық мағанасын
түсіндіреді
Автобус
көлігі
|
-
СТО арқылы оқушылардың
сабаққа
-
қызғушылығын дамыту үшін
арнайы әдіс
-
арқылы әр топтаға бірдей
нөмерлер бірдей
-
есептер
тартату
-
2. Тапсырманы өздері орынндау
жолдарын
-
түсінеді, парақа жазып
алады.Тапсырманы орындайды,топ болып
ойланады
3.Жеке жұмыс тапсырмаларын
орындайды.
4.Әр топтың бірдей нөмердегі
оқушылар бір
партаға жиналып орындаған
тапсырмаларын бір-
біріне
көрсетеді
5.Топпен жұмыс
жасайды.
6. Нәтижесін өзара
бағалайды.
7. Тірек сызбаны толтыру
арқылы оқушы
Ойланады
-
Үшінші түрін жазу арқылы
бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады
-
Оқушылар интербелсенді тақтада
жазып-сызып көрсетеді
-
Олар сыни тұрғыдан ойлана
отырып сабақтың негізгі идеясын түсінеді
|
Қолдану
|
Тақырыптар туралы постер
әдісін пайдалану
Тавқырып:
|
Топтарға тақырып бойынша және
өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы
қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады.
Тапсырмалар туралы өз ойларын суретке
салады
|
Берілген тапсырманы уақытылы
орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы
қорғау
|
Сергіту
сәті
|
«Балапандар биі» атты жаттығу
жасау
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
|
Жинақтау
|
«Автобус көлігі
«Эссе
жазу»
|
Тапсырмалар бойынша әр топ
Эссе жазу, бағалау
|
Оқушылардың мақсаты берілген
тақырыпқа арнап өз ойларын жеткізу
|
Бағалау
|
Өткен тақырыптарды мен былай
түсіндім бойынша шағын әнгіме құрастырып, ойларын
жинақтау
|
Тапсырманы өздігімен дәптерге
жазғызу.
Бағалауды
басқару
Жауаптарын қабылдап, бағыт
беру
|
Ойлап табады,
байланыстырады,
шығарады. Ойын түйіндейді.
Дәптерге шағын әңгіме жазады. Дәптер аламсып тексереді
ЖБ
Бағалайды,талқылайды. Өз
пікірін айтады.
|