Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Авторлық бағдарлама Тіл дамыту үйірмесі "Маржан сөз"1-4 сыныптар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсініктеме
Республикамыздың егемендік алып, тіліміздің мәртебеге ие болуына байланысты қазақ мектептерінің білім беру саласында көптеген өзгерістер болып жатқаны баршамызға аян.Тіл мамандарына оқу процесінде оқушының сөйлеу қабілетінің дамуына әсер ететін жайға көп көңіл бөлу қажет. Себебі тілі жетік оқушы барлық гуманитарлық пәндерден жақсы нәтиже көрсете алады.Ал тілі дамымаған шәкірт біліп тұрған білімін өз дәрежесінде жеткізе алмай қиналады. Сондықтан да бұл «Маржан сөз» үйірмесі баланың тілін дамытуға арналған.Тіл дамыту дегеніміз тілдің жетілуі,оны дұрыс, әдемі қолдану.Тілдік норма жетілу үшін оқушының ауызекі сөйлеу тілін , жазба тілін дамытқан жөн. Осы мақсатпен осы тіл дамытуға арналған «Маржан сөз» үйірмесі оқушыларға еркін тақырып аясында ауызша мәтіндер құрауға, өздері оқыған шығармаларын мазмұндап ,көркемдеп баяндауға, ертегі , әңгіме құрастыруға, өз ойын жүйелі түрде еркін жеткізе білуге үйретеді.Сөйлеу арқылы ауызша тілін дамыта отырып,еркін тақырыпқа жазылған мақала эссе, ойтолғау, әңгіме, мазмұндама, шағын шығарма жазу арқылы жазба тілін дамытуға болады.
Мақсаты:
-
Бастауыш сынып оқушыларын сауатты оқи отырып, түсінгенін сауатты түрде жүйелі айта білуге,айтылатын ойға байланысты дауыс ырғаған келтіріп сөйлей білуге үйрету
-
Мақал мәтел, нақыл сөздер, шешендік сөздер ертегілер аңыздар,әңгімелерді оқыту арқылы сөздік қорын, сөйлеу қабілетін ,тіл байлығын дамыту.
-
Әдептілікке , мәдениеттілікке, көпшілік алдына шығып сөйлей білуге, өзін көпшілік алдында ұстай білуге тәрбиелеу
Міндеттері:
1.Әдебиеттен алған білімін тереңдете түсу.
2. Сыныптан тыс оқуды ұйымдастыру
3. Оқушылардың шығармашылық қабілетін ашу
4.Кітап оқуға құмарлығын арттыру.
5. Қабілетті дарынды оқушыларды сайыстарға дайындау
Күтілетін нәтиже
1.Өз ойын жинақтауга, қорытынды жасауға үйренеді.
2. Өзіндік пікір қалыптасады.
3.Оқыған шығармаларын талдауға , мазмұндауға, жаттап мәнерлеп айтуға үйренеді
4. Әр түрлі сайыстарға қатысады.
5. Өз шығармашылықтарын баспаға ұсынады
6. Әртүрлі тақырыптарда шығармалар жазу сайысына қатысады.
7.Өзіндік ой пікірін, жобаларын қорғауға, Ғылыми конференцияларға қатысады.
8.Байланыстырып сөйлеу арқылы тіл байлығы дамиды
9. Кітап оқуға құмарлығы артады
1-сыныпқа арналған «Маржан сөз» тіл дамыту үйірмесінің тақырыптық күнтізбелік жоспары. Аптасына 2 сағаттан 68 сағат
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 |
Білім еліне саяхат |
2 |
|
2 |
Жомарт күз Сипаттау |
2 |
|
3 |
Бау бақша |
2 |
|
4 |
«Нан қайдан келеді?» ертегі |
2 |
|
5 |
Менің отбасым әңгіме құрау |
2 |
|
6 |
Біздің үй сипаттау |
2 |
|
7 |
«Қасқыр ,түлкі, әтеш « ертегісі |
2 |
|
8 |
Үй құстары және үй жануарлары |
2 |
|
9 |
Жабайы аңдар |
2 |
|
10 |
1001 мақал ,101 жұмбақ |
2 |
|
11 |
Елордасы -Астана |
2 |
|
12 |
«Жыл басына таласқан жануарлар» |
2 |
|
13 |
Қысқы киімдер Сюжеттік рольдік ойындар |
2 |
|
14 |
Көңілді қыс және қысқы ойындар |
2 |
|
15 |
«Тәуелсіздік төрімде» мәнерлеп оқуға үйрену |
2 |
|
16 |
Қош келдің, Жаңа жыл! Рольдік сөйлеу |
2 |
|
17 |
Құстардың тіршілігі |
2 |
|
18 |
Жабайы жануарлардың қысқы тіршілігі |
2 |
|
19 |
Көшедегі көліктер |
2 |
|
20 |
«Жеті қазынының бірі» ертегі |
2 |
|
21 |
Мамандықтың бәрі жақсы |
2 |
|
22 |
Бір уыс мақта көрініс |
2 |
|
23 |
Шуақты көктем келді! |
2 |
|
24 |
Аналарға тілек |
2 |
|
25 |
Хайуанаттар бағындағы қызықтыр |
2 |
|
26 |
Наурызға шашу өлең жаттау ,жазу, оқу |
2 |
|
27 |
Алтын сақа ертегісі |
2 |
|
28 |
«Бірлік болмай, тірлік болмас» ертеңгілік |
2 |
|
29 |
«Ер есімі ел есінде» кездесу |
2 |
|
30 |
Алақай, жаз келді! Сурет бойынша әңгіме |
2 |
|
31 |
Балалар мерекесі |
2 |
|
32 |
Жазғы каникул кезінде... шығарма жазу |
2 |
|
33 |
Хат жазу |
2 |
|
34 |
Қорытынды сабақ |
2 |
|
2-сыныпқа арналған «Маржан сөз» тіл дамыту үйірмесінің тақырыптық күнтізбелік жоспары. Аптасына 2 сағаттан 68 сағат
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 |
Менің жазғы демалсым |
2 |
|
2 |
Ата заңым ардағым |
2 |
|
3 |
Күз кереметтері. Шығарма жазу |
2 |
|
4 |
«Туған тілім тірлігімнің айғағы».Эссе |
2 |
|
5 |
ТІл туралы өлең, мақал мәтел жаттау |
2 |
|
6 |
«Мен қазақ баласымын».Эссе |
2 |
|
7 |
«Сәлем сөздің анасы» |
2 |
|
8 |
Ы.Алтынсарин. «Талаптың пайдасы.» |
2 |
|
9 |
Қ. Мұқанов. «Өтіріктің өресі тар.» |
2 |
|
10 |
«Салпаң, салпаң салақ бала» сахналау |
4 |
|
11 |
Ы.Алтынсарин. «Әке мен бала» |
2 |
|
12 |
«Жирен жаман әдеттен». Тыйым сөздер |
2 |
|
13 |
«Төрелік айтқан Төле би». Саханалау |
4 |
|
14 |
Қаз дауысты Қазбек би. |
2 |
|
15 |
Әділетті Әйтеке би. |
2 |
|
16 |
Шешендік өнер |
2 |
|
17 |
Қаракерей Қабанбай |
2 |
|
18 |
Қанжығалы Бөгенбай, Шапырашты Наурызбай |
2 |
|
19 |
«Батыр туса ел ырысы», Альбом жасау |
2 |
|
20 |
«Мен Алдармын, Алдармын...» Сахналау |
4 |
|
21 |
Еңбек етсең ерінбей... Әңгімелесу |
2 |
|
22 |
Еңбекпен тапқан тиын. Сахналау |
4 |
|
23 |
Еңбек туралы мақал мәтел жарысы |
2 |
|
24 |
Қызықты санамақтар |
2 |
|
25 |
«Жалқаулықты жек көрем». Эссе жазу |
2 |
|
26 |
«Жалқаубек». Сахналау |
4 |
|
27 |
«Фантастикалық жорамал» |
2 |
|
28 |
Сөздер тізбегі «Пойыз» ойыны |
2 |
|
29 |
«Кім болам?» шығарма жазу. |
2 |
|
3-сыныпқа арналған «Маржан сөз» тіл дамыту үйірмесінің тақырыптық күнтізбелік жоспары. Аптасына 2 сағаттан 68 сағат
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 |
Арнау тілек өлеңдер |
2 |
|
2 |
Сұрамақтар |
2 |
|
3 |
Төрт түлік жырлары |
2 |
|
4 |
Өтірік өлеңдер |
2 |
|
5 |
Өтірік өлеңдер құрастыру |
2 |
|
6 |
Мазақтама өлеңдер |
2 |
|
7 |
ұйқас өлеңдер құрастыру |
2 |
|
8 |
Мазмұндама |
2 |
|
9 |
«Жаңылтпаш айт жыңылмай» |
2 |
|
10 |
«Жұмабақтар еліне саяхат» |
2 |
|
11 |
Мақал-мәтелдер туралы түсінік |
2 |
|
12 |
Шығарма |
2 |
|
13 |
Айтыс туралы түсінік |
2 |
|
14 |
Ұл мен қыз айтысы |
2 |
|
15 |
Ертегі туралы түснік. Ертегі және оның түрлері |
2 |
|
16 |
Ертегі құрастыру |
2 |
|
17 |
Ертегілер оқу |
2 |
|
18 |
Ертегілер сахналау |
2 |
|
19 |
Аңыздар туралы түсінік |
2 |
|
20 |
Әңгімелер туралы түсінік |
2 |
|
21 |
Мысалдар туралы түсінік |
2 |
|
22 |
Мазмұндама |
2 |
|
23 |
Шешендік сөздер туралы түсінік |
2 |
|
24 |
Шешендік сөздер оқу мен түсіну үш би туралы мағұлмат |
2 |
|
25 |
Үш би туралы түсінің |
2 |
|
26 |
Төле бидің төрелігі |
2 |
|
27 |
Қаз дауысты Қазбек би |
2 |
|
28 |
Әйтеке бидің айтқандары |
2 |
|
29 |
Жиренше шешеннің сөздері |
2 |
|
30 |
Ұлағатты сөздер |
2 |
|
31 |
Көркем сөздерді мәнерлеп оқу |
2 |
|
32 |
Шығарма |
2 |
|
33 |
«Табиғат аясына саяхат» Көргенін сипаттау |
2 |
|
34 |
Жыл бойы өткенді қортындылау |
2 |
|
4-сыныпқа арналған «Маржан сөз» тіл дамыту үйірмесінің тақырыптық күнтізбелік жоспары. Аптасына 2 сағаттан 68 сағат
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 |
«Менің жазғы демалысым» шығарма жазу |
2 |
|
2 |
Мәтін туралы не білеміз ? |
2 |
|
3 |
Түріне қарай мәтін құрастыру, мәнерлеп оқып үйрену. |
2 |
|
4 |
«Мен пір тұтатын - Өр тұлға» Оралхан Бөкей туралы ой толғау. Жазу айтып үйрену. |
2 |
|
5 |
Орлахан Бөкейдің «Бес тиын» шығармасын оқу |
2 |
|
6 |
«Қарттарым – асыл қызынам» Кездесу, әңгімелесу |
2 |
|
7 |
«Ақылшым – ұстазым» шығармалар оқу, өлеңдер жаттау |
2 |
|
8 |
«Өлең сөздің патшасы» Ұлы ақындармен олардың өлеңдеріңн туралы мәліметтер беру, оқыту. Зерттеу жұмысына ұсыныстар беру. |
2 |
|
9 |
Өлеңнің ұқсастығы мен айырмашылығы – талдау жүргізуге үйрену |
2 |
|
10 |
Өлеңді мазмұнына қарай әңгімлеуге үйрену |
2 |
|
11 |
Өлеңді жалғастыр. Қалаған тақырыбыңа өлең құрастыр |
2 |
|
12 |
Ана тіліндегі теориялық түсініктермен жұмыс. Монолог, диалог, суреттеу, әсірелеу |
2 |
|
13 |
«Ертегілер елінде» қазақ ертегілерін оқу |
2 |
|
14 |
Ертегіні көрінеске айналдыру |
2 |
|
15 |
«Қазақ ертегілерінің маңызы» зерттеу жұмысы жүргізуге үйрену |
2 |
|
16 |
Ертегі құрастыру |
2 |
|
17 |
Бабалар сөзі – дананың көзі. Мақал – мәтел, нақыл сөздер, тыйым сөздер, шешендік сөздер туралы түсінік жұмыстары |
2 |
|
18 |
Мақал мәтел мағынасын ашу |
2 |
|
19 |
Шешендік сөздердің мәні |
2 |
|
20 |
Абайдың төрт мезгілге арналған өлеңдерін жаттау, мәнерлеп оқу |
2 |
|
21 |
Абай өлеңдерін жаттау, жинақтау. Абай оқуына қатысуға дайндық жасау |
2 |
|
22 |
Суреттеу |
2 |
|
23 |
Портрет жасау |
2 |
|
24 |
Менің досым. Мінездеме беру |
2 |
|
25 |
Бата түрлері. Жаттау |
2 |
|
26 |
1001 мақал, 101 жұмбақ ойыны |
2 |
|
27 |
Өз ата-анаңа не тілейсің қағаз бетіне түсір, мәнерлеп оқы |
2 |
|
28 |
Әдеби шығармаларды мәнерлеп айту |
2 |
|
29 |
«Сүйемін ана тілін» Шығарма |
2 |
|
30 |
«Отан – ортақ үйіміз» Мәнерлеп оқу |
2 |
|
31 |
Тіл өнер сайысы |
2 |
|
32 |
«Тапқыр болсаң тауып көр» |
2 |
|
33 |
Тыйым сөздер |
2 |
|
34 |
Қорытынды сабақ |
2 |
|
Орал хан Бөкей атындағы № 44 лицей КММ
1-4 сыныпқа арналған тіл дамыту үйірмесі
«Маржан сөз»
Жетекшісі: Садыкова Кульмира Сагымовна
2018-2019 оқу жылы