Сабақ жоспары
|
САБАҚ: Ауа. Ауа құрамы. |
Мектеп: «Нұртас Оңдасынов атындағы №5 жалпы білім беру орта мектебі» КММ |
|
||||
|
КҮНІ: 21.12.2018 ж |
Мұғалім: Саттыкличова П.К |
|
||||
|
СЫНЫП: 7 «А» |
Қатыспағандар Қатысқандар |
|
|
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Ауа. Ауа құрамы. |
|
||||
|
Осы сабақ мүмкін ететін оқыту мақсаты |
7.3.1.1 ауаның құрамын білу; 7.3.1.2 атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсіндіру |
|
||||
|
Сабақ мақсаты |
Ауа газдар қоспасы екенін біледі. Жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді Жану кезінде атмосфера ауасының ластанатының түсінеді |
|
||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар: - aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады; - ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді; - жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді; - жану өнімдерін анықтай алады; - жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді; -жұмысқа ғылыми қорытынды жаза алады; - 7-8 сұраққа дұрыс жауап береді. |
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен май шамның ауада жану сынақ нәтижелерін ауызша сипаттайды Пәнге қатысты лексика мен терминология: Ауа, ауа құрамы, азот, оттек, көмірқышқыл газы, инертті газдар, көмірсутек, су буы, жалын, күйе, жану, жану өнімдері. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
|
|
||||
|
Пәнаралық байланыс |
География. |
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Бір-біріне құрмет Жауапкершілік Өмір бойы оқу |
|
||||
|
Жоспар |
|
|||||
|
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы
(жалпы 12 минут) |
Оқушыларды түгелдеу. Оқушыларды топқа бөлінеді. «Біз керемет сынып оқушыларымыз» Кім білгір тапсырмасын оқушылар орындайды. 1.Период дегеніміз не? 2. Изотоптар дегеніміз не? 3. Ядро қандай бөлшектерден тұрады? 4. Қанша периодтық жүйе бар? 5. Периодтық заңды кім, қай жылы ашты? 6. Атомның құрамы қандай? 7. Периодтық кестеде неще период бар? 8. Периодтық кестеде қанша топ бар? Белсенділік тапсырмасы орындайды.
Бағалау: ынталандыру сөздерімен, смайликтермен бағалау. |
Презентация |
||||
|
Ортасы (жалпы 24 минут)
|
Жаңа сабақ тақырыбы және мақсаттары айтылады және жаңа сөздер беріледі. Оқушарды топқа бөліп кітап бойынша тапсырма беріледі. Ауаны құрамын зерттеу зертханалық жұмысы орындалады. Ауа құрамын анықтау зертханалық жұмысы Жұмыс мақсаты: жану процесіне ауаның 1/5 жұмсалатының түсінеді. Құрал – жабдықтар: пенопластқа бекітілген майшам, су, Петри табақшасы, стақан, сіреңке. Қауіпсіздік ережесі: Сіріңкемен жұмыс жасағанда сақ болыңыз! Көзілдірік киіңіз! Жұмыс барысы:
Бақылаулар: Майшам жалынына не болды? _____________________________________________________ Судың көтерілу деңгейіне назар аударыңыз. Себебін түсіндіріңіз.___________________________________________________________________ Жану үшін не қажет? _____________________________________________________ Стакан не үшін буланды? _____________________________________________________ Жану процессінің өнімдерін атаңыз? _______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ Неліктен су стақанның 1/5 бөлігіне дейін көтерілді? _____________________________________________________ Қорытынды: _____________________________________________________ Оқушыларға жұмыс парағы таратылады. Жұмыс мақсаты, жұмыс барысымен танысады. Жұмыс барысы бойынша жұпта зертханалық жұмыс орындалады. Оларға стаканмен май шамды жапқан кезде, май шам жалыны баяу өшетінін түсінулеріне мұмкіндік беріледі. Судың көтерілу деңгейіне назар аудару керектігі айтылады. Оқушылар судың деңгейі 1/5 бөлікке көтерілгендігін түсіндіреді. Оқушылар мұқият бақылап, жаңа сөздерді қолдана отырып өз қорытындыларын жазады. Нәтижелер сыныппен талқыланады және оқушылардың бастапқы белсенді тапсырма бойынша құрған диаграммасын эксперимент жүзінде анықталған оттектің массалық үлесімен салыстырады. (Б) Бағалау: бағалау критерийлері бойынша бағаланады. Cабақ бойынша қорытынды тест тапсырмасы беріледі. |
Майшам, шыны, стақандар, шыны бет, петри табақшасы, маркер, сіріңке Балауыз шаммен тәжірибе үшін оқушыларға арналған жұмысшпарақтары:
|
||||
|
Соңы
(жалпы 4 минут) |
Кіріктірілген үй тапсырмасы беріледі Рефлексия Нені білдім Не оңай болды Нені тағы толықтыру керек |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ауа. Ауаның құрамы
Ауа. Ауаның құрамы
Сабақ жоспары
|
САБАҚ: Ауа. Ауа құрамы. |
Мектеп: «Нұртас Оңдасынов атындағы №5 жалпы білім беру орта мектебі» КММ |
|
||||
|
КҮНІ: 21.12.2018 ж |
Мұғалім: Саттыкличова П.К |
|
||||
|
СЫНЫП: 7 «А» |
Қатыспағандар Қатысқандар |
|
|
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Ауа. Ауа құрамы. |
|
||||
|
Осы сабақ мүмкін ететін оқыту мақсаты |
7.3.1.1 ауаның құрамын білу; 7.3.1.2 атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсіндіру |
|
||||
|
Сабақ мақсаты |
Ауа газдар қоспасы екенін біледі. Жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді Жану кезінде атмосфера ауасының ластанатының түсінеді |
|
||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар: - aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады; - ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді; - жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді; - жану өнімдерін анықтай алады; - жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді; -жұмысқа ғылыми қорытынды жаза алады; - 7-8 сұраққа дұрыс жауап береді. |
|
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен май шамның ауада жану сынақ нәтижелерін ауызша сипаттайды Пәнге қатысты лексика мен терминология: Ауа, ауа құрамы, азот, оттек, көмірқышқыл газы, инертті газдар, көмірсутек, су буы, жалын, күйе, жану, жану өнімдері. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
|
|
||||
|
Пәнаралық байланыс |
География. |
|
||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Бір-біріне құрмет Жауапкершілік Өмір бойы оқу |
|
||||
|
Жоспар |
|
|||||
|
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Басталуы
(жалпы 12 минут) |
Оқушыларды түгелдеу. Оқушыларды топқа бөлінеді. «Біз керемет сынып оқушыларымыз» Кім білгір тапсырмасын оқушылар орындайды. 1.Период дегеніміз не? 2. Изотоптар дегеніміз не? 3. Ядро қандай бөлшектерден тұрады? 4. Қанша периодтық жүйе бар? 5. Периодтық заңды кім, қай жылы ашты? 6. Атомның құрамы қандай? 7. Периодтық кестеде неще период бар? 8. Периодтық кестеде қанша топ бар? Белсенділік тапсырмасы орындайды.
Бағалау: ынталандыру сөздерімен, смайликтермен бағалау. |
Презентация |
||||
|
Ортасы (жалпы 24 минут)
|
Жаңа сабақ тақырыбы және мақсаттары айтылады және жаңа сөздер беріледі. Оқушарды топқа бөліп кітап бойынша тапсырма беріледі. Ауаны құрамын зерттеу зертханалық жұмысы орындалады. Ауа құрамын анықтау зертханалық жұмысы Жұмыс мақсаты: жану процесіне ауаның 1/5 жұмсалатының түсінеді. Құрал – жабдықтар: пенопластқа бекітілген майшам, су, Петри табақшасы, стақан, сіреңке. Қауіпсіздік ережесі: Сіріңкемен жұмыс жасағанда сақ болыңыз! Көзілдірік киіңіз! Жұмыс барысы:
Бақылаулар: Майшам жалынына не болды? _____________________________________________________ Судың көтерілу деңгейіне назар аударыңыз. Себебін түсіндіріңіз.___________________________________________________________________ Жану үшін не қажет? _____________________________________________________ Стакан не үшін буланды? _____________________________________________________ Жану процессінің өнімдерін атаңыз? _______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ Неліктен су стақанның 1/5 бөлігіне дейін көтерілді? _____________________________________________________ Қорытынды: _____________________________________________________ Оқушыларға жұмыс парағы таратылады. Жұмыс мақсаты, жұмыс барысымен танысады. Жұмыс барысы бойынша жұпта зертханалық жұмыс орындалады. Оларға стаканмен май шамды жапқан кезде, май шам жалыны баяу өшетінін түсінулеріне мұмкіндік беріледі. Судың көтерілу деңгейіне назар аудару керектігі айтылады. Оқушылар судың деңгейі 1/5 бөлікке көтерілгендігін түсіндіреді. Оқушылар мұқият бақылап, жаңа сөздерді қолдана отырып өз қорытындыларын жазады. Нәтижелер сыныппен талқыланады және оқушылардың бастапқы белсенді тапсырма бойынша құрған диаграммасын эксперимент жүзінде анықталған оттектің массалық үлесімен салыстырады. (Б) Бағалау: бағалау критерийлері бойынша бағаланады. Cабақ бойынша қорытынды тест тапсырмасы беріледі. |
Майшам, шыны, стақандар, шыны бет, петри табақшасы, маркер, сіріңке Балауыз шаммен тәжірибе үшін оқушыларға арналған жұмысшпарақтары:
|
||||
|
Соңы
(жалпы 4 минут) |
Кіріктірілген үй тапсырмасы беріледі Рефлексия Нені білдім Не оңай болды Нені тағы толықтыру керек |
|
||||
шағым қалдыра аласыз















