Ауа. Ауаның құрамы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ауа. Ауаның құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

САБАҚ: Ауа. Ауа құрамы.

Мектеп: «Нұртас Оңдасынов атындағы №5 жалпы білім беру орта мектебі» КММ


КҮНІ: 21.12.2018 ж

Мұғалім: Саттыкличова П.К



СЫНЫП: 7 «А»

Қатыспағандар


Қатысқандар




Сабақ тақырыбы

Ауа. Ауа құрамы.


Осы сабақ мүмкін ететін оқыту мақсаты

7.3.1.1 ауаның құрамын білу;

7.3.1.2 атмосфера ауасын ластанудан қорғаудың мәнін түсіндіру


Сабақ мақсаты

Ауа газдар қоспасы екенін біледі.

Жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді

Жану кезінде атмосфера ауасының ластанатының түсінеді


Бағалау критерийлері

Оқушылар:

- aуаның сапалық және сандық құрамын сәйкестендіре алады;

- ауаның газдар қоспасы екенін түсінеді;

- жану кезінде ауаның барлығы емес, кейбір бөлігі ғана пайдаланылатынын түсінеді;

- жану өнімдерін анықтай алады;

- жану процесіне оттек газы қатысатының түсінеді;

-жұмысқа ғылыми қорытынды жаза алады;

- 7-8 сұраққа дұрыс жауап береді.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен май шамның ауада жану сынақ нәтижелерін ауызша сипаттайды


Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Ауа, ауа құрамы, азот, оттек, көмірқышқыл газы, инертті газдар, көмірсутек, су буы, жалын, күйе, жану, жану өнімдері.


Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

  • Ауа құрамы .... газдардан тұрады.

  • ..... жанған кезде ..... өнімдер түзіледі.

  • ..... бірден өшпейді, ...... тікелей өшер алдында сары түске еніп ......түзіледі, бұл жағдайда стаканның ішкі бөлігі .......... бөленеді.


Пәнаралық байланыс

География.


Құндылықтарды дарыту


Бір-біріне құрмет

Жауапкершілік

Өмір бойы оқу


Жоспар


Жоспарланған мерзімдер

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басталуы








(жалпы 12 минут)

Оқушыларды түгелдеу.

Оқушыларды топқа бөлінеді. «Біз керемет сынып оқушыларымыз»

Кім білгір тапсырмасын оқушылар орындайды.

1.Период дегеніміз не?

2. Изотоптар дегеніміз не?

3. Ядро қандай бөлшектерден тұрады?

4. Қанша периодтық жүйе бар?

5. Периодтық заңды кім, қай жылы ашты?

6. Атомның құрамы қандай?

7. Периодтық кестеде неще период бар?

8. Периодтық кестеде қанша топ бар?

Белсенділік тапсырмасы орындайды.

Бағалау: ынталандыру сөздерімен, смайликтермен бағалау.



Презентация





Ортасы




(жалпы 24 минут)















Жаңа сабақ тақырыбы және мақсаттары айтылады және жаңа сөздер беріледі.

Оқушарды топқа бөліп кітап бойынша тапсырма беріледі.

Ауаны құрамын зерттеу зертханалық жұмысы орындалады.

Ауа құрамын анықтау зертханалық жұмысы


Жұмыс мақсаты: жану процесіне ауаның 1/5 жұмсалатының түсінеді.

Құрал – жабдықтар: пенопластқа бекітілген майшам, су, Петри табақшасы, стақан, сіреңке.

Қауіпсіздік ережесі: Сіріңкемен жұмыс жасағанда сақ болыңыз! Көзілдірік киіңіз!


Жұмыс барысы:

  1. Петри табақшасына су құйып, оның үстіне пенопластқа бекітілген майшамды қойыңыз.

  2. Стақанды 5 бөлікке бөліп, маркермен белгілеңіз.

  3. Майшамды жағыңыз.

  4. Үстінен стаканмен жабыңыз.

Бақылаулар:

Майшам жалынына не болды? _____________________________________________________

Судың көтерілу деңгейіне назар аударыңыз. Себебін түсіндіріңіз.___________________________________________________________________

Жану үшін не қажет?

_____________________________________________________

Стакан не үшін буланды? _____________________________________________________

Жану процессінің өнімдерін атаңыз?

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Неліктен су стақанның 1/5 бөлігіне дейін көтерілді?

_____________________________________________________

Қорытынды:

_____________________________________________________

Оқушыларға жұмыс парағы таратылады. Жұмыс мақсаты, жұмыс барысымен танысады. Жұмыс барысы бойынша жұпта зертханалық жұмыс орындалады.

Оларға стаканмен май шамды жапқан кезде, май шам жалыны баяу өшетінін түсінулеріне мұмкіндік беріледі. Судың көтерілу деңгейіне назар аудару керектігі айтылады. Оқушылар судың деңгейі 1/5 бөлікке көтерілгендігін түсіндіреді.

Оқушылар мұқият бақылап, жаңа сөздерді қолдана отырып өз қорытындыларын жазады.

Нәтижелер сыныппен талқыланады және оқушылардың бастапқы белсенді тапсырма бойынша құрған диаграммасын эксперимент жүзінде анықталған оттектің массалық үлесімен салыстырады.

(Б) Бағалау: бағалау критерийлері бойынша бағаланады.

Cабақ бойынша қорытынды тест тапсырмасы беріледі.



Майшам, шыны, стақандар, шыны бет, петри табақшасы, маркер, сіріңке

Балауыз шаммен тәжірибе үшін оқушыларға арналған жұмысшпарақтары:








Соңы





(жалпы 4 минут)

Кіріктірілген үй тапсырмасы беріледі


Рефлексия

Нені білдім

Не оңай болды

Нені тағы толықтыру керек






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.02.2019
537
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі