Материалдар / Ауа және оны қорғау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ауа және оны қорғау

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен таныстыру. Ауаның қасиеттерін білу. Оқушыларды сыни ойлату арқылы өзіндік пікір қалыптастыру. Оқушылардың тапқырлығын анықтау,оқушылардан сұрақ-жауап арқылы ойлау дағдыларын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
459
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: дүниетану

Күні, уақыты: қараша

Сынып : 3 «а» Оқушылар саны: 19

Сабақтың тақырыбы:

Ауа және оны қорғау

Сабақтың жалпы мақсаты:

Оқушыларды  сабақтың тақырыбымен таныстыру. Ауаның қасиеттерін білу. Оқушыларды сыни ойлату арқылы өзіндік пікір қалыптастыру.  Оқушылардың тапқырлығын анықтау,оқушылардан сұрақ-жауап арқылы ойлау дағдыларын арттыру.

Күтілетін нәтиже

  • Ауаның әр түрлі қасиеттерін біле алады.

  • Тәжірибие жасау арқылы дәлелдей алады..


Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Сыни тұрғыдан ойлау, диалог, оқу үшін бағалау, оқыту үшін бағалау, ,АКТ, «Ыстық орындық» әдісі.

Пәнаралық байланыс:

Әдебиеттік оқу, ,музыка

ресурстар:

Оқулық, слайд, смайлик, шығармашылық тапсырма,АКТ, ЭО, тәжірибие құралдары,

Бағалау түрі:

Формативті бағалау / смайликтер тарату/

Уақыты

Жұмыс түрлері

Мұғалімнің рөлі

Оқушының рөлі


  1. мин

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал.


Жер байлығы көп екен,

Меңгеруді қалайды

Осының бәрін білдірген

Дүниетану сабағы

Шарды жару арқылы топқа бөліну


Мұғалім сабақты бастайды.

Оқушылар топқа бөлінеді.


Оқушылардың зейіні сабаққа аударылады.


1-топ «Қорек»

2-топ «Ауа»

3- топ «Жарық,жылу»

4- топ «Су»

Оқушылар топқа бөлінеді.

Тапсырма

  1. мин

ІІ. Үй тапсырмасы «Ой қозғау»

1/ «Ыстық орындық» әдісі

Рисунок 3

Мұғалім оқушылардың жауаптарын тексеріп, талдап, смайликпен бағалап жүреді. Оқушылардың қызығушылығы артады.

Оқушылар өтілген тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді, талқылайды, достарына көмектеседі.

  1. мин

ІІІ. « Қызығушылықты ояту. «Миға шабуыл». Жұмбақ жасыру а/ Түсі бар көрінбейтін, Бір тұтас бөлінбейтін. Тынысы ол тіршіліктің Ешқашан желінбейтін /ауа/

б/ Өткен сыныптағы тәжірибие жасау арқылы ауа тақырыбын еске түсіру. 1-топ: Шарды үрлеп бүйірінен қысу

Рисунок 4 2-топ: Допты еденге ұру 3-топ: стаканға су құйып, ауа бар екенін анықтау. 4-топ: шырақтан жағып, оны банкамен жабу.





Мұғалім оқушылардың ойлау қабілетін дамытады.





Мұғалім бақылаушы


















Логикалық ойлау қабілеті дамыған оқушылар жұмбақты шешеді



Оқушылар тапсырмаларды орындау барысында өздігінен ізденіп оқытудың нәтижесі талқылайды.



Оқушылар тәжірибені көрсетеді.










15 мин

ІҮ..« Мағынаны тану»

Жаңа сабақ: «Ауа және оны қорғау»

а/ ЭО жұмыс.

ә/ Тәжірибе жасау




АКТ-ны қолдану

Мұғалім тәжірибені көрсетеді



Оқушылар тыңдайды, ауа туралы түсініктері қалыптасады.




2 мин

Ү.Сергіту сәті

АКТ-ны пайдалану.

«Табиғат» туралы өлең айтады.

5. мин

ҮІ. Бекіту. Жаңа сабақты түсінгендерін тексеру. Топтық жұмыс Сурет бойынша 1-топ:





2-топ:

Рисунок 5 3-топ:

4-топ:



Мұғалім сұрақтар қою арқылы ой тастайды.

а/ Ауаның қандай қасиеттерін білдік?

ә/ Түтіннің қандай зиянды әсері бар?

б/ Ғарышта, биік тауда, су астында ауаның қажеттілігін анықта.

в/ Ауаның қорғау үшін не істеу керек?




.

Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды.



Әр топ басшысы жылдам әрі нақты жауап береді. Сыни тұрғыдан ойларын айтады.

2 мин

ҮІІ. Ой толғаныс.

Бүгінгі сынып бөлмесіндегі ауаның жағдайын айтып бер.



Мұғалім тыңдайды.

Әр бала өз ойын айтады.

2 мин

ҮІІІ..Рефлексия

-Сонымен балалар, бүгінгі сабақта не білдік? Не ұнады? Не ұнамады?

Оқушылар сабақтан алған әсері туралы туралы жазып, көңіл-күй кестесіне жазады.




2мин

ІХ.Бағалау

Формативті бағалау / әр тапсырма ,орындалған сайын смайликтер беру арқылы/

. Жиынтық бағаларын қою

.

2мин

Х.Үйге тапсыма беру.

48-49-бет. Оқу, түсінгендерін айту. Ауа райы туралы мақал-мәтел жаттау.

Оқушылар тапсырманы жазып алады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!