Уақыты
|
Жұмыс түрлері
|
Мұғалімнің рөлі
|
Оқушының рөлі
|
-
мин
|
1.Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық
ахуал.
Жер байлығы көп екен,
Меңгеруді қалайды
Осының бәрін білдірген
Дүниетану сабағы
Шарды жару арқылы топқа
бөліну
|
Мұғалім сабақты бастайды.
Оқушылар топқа бөлінеді.
|
Оқушылардың зейіні сабаққа
аударылады.
1-топ «Қорек»
2-топ «Ауа»
3- топ «Жарық,жылу»
4- топ «Су»
Оқушылар топқа бөлінеді.
|
Тапсырма
-
мин
|
ІІ. Үй тапсырмасы «Ой
қозғау»
1/ «Ыстық орындық» әдісі
|
Мұғалім оқушылардың жауаптарын тексеріп, талдап,
смайликпен бағалап жүреді. Оқушылардың қызығушылығы
артады.
|
Оқушылар өтілген тақырыптар бойынша білімдерін
еске түсіреді, талқылайды, достарына көмектеседі.
|
-
мин
|
ІІІ. « Қызығушылықты ояту. «Миға
шабуыл». Жұмбақ жасыру
а/ Түсі бар көрінбейтін, Бір тұтас бөлінбейтін.
Тынысы ол тіршіліктің Ешқашан желінбейтін /ауа/
б/ Өткен сыныптағы тәжірибие жасау арқылы ауа
тақырыбын еске түсіру. 1-топ: Шарды үрлеп бүйірінен
қысу
2-топ: Допты еденге ұру
3-топ: стаканға су құйып, ауа бар екенін
анықтау. 4-топ: шырақтан жағып, оны банкамен
жабу.
|
Мұғалім оқушылардың ойлау қабілетін
дамытады.
Мұғалім бақылаушы
|
Логикалық ойлау қабілеті дамыған оқушылар
жұмбақты шешеді
Оқушылар тапсырмаларды орындау барысында
өздігінен ізденіп оқытудың нәтижесі талқылайды.
Оқушылар тәжірибені көрсетеді.
|
15 мин
|
ІҮ..« Мағынаны тану»
Жаңа сабақ: «Ауа
және оны қорғау»
а/ ЭО жұмыс.
ә/ Тәжірибе жасау
|
АКТ-ны қолдану
Мұғалім тәжірибені көрсетеді
|
Оқушылар тыңдайды, ауа туралы түсініктері
қалыптасады.
|
2
мин
|
Ү.Сергіту сәті
|
АКТ-ны пайдалану.
|
«Табиғат» туралы өлең айтады.
|
5.
мин
|
ҮІ. Бекіту. Жаңа сабақты түсінгендерін
тексеру. Топтық жұмыс Сурет бойынша 1-топ:
2-топ:
3-топ:
4-топ:
|
Мұғалім сұрақтар қою арқылы ой
тастайды.
а/ Ауаның қандай қасиеттерін
білдік?
ә/ Түтіннің қандай зиянды әсері
бар?
б/ Ғарышта, биік тауда, су астында ауаның
қажеттілігін анықта.
в/ Ауаның қорғау үшін не істеу
керек?
|
.
Әр топ өздеріне берілген тапсырманы
орындайды.
Әр
топ басшысы жылдам әрі нақты жауап береді. Сыни тұрғыдан ойларын
айтады.
|
2
мин
|
ҮІІ. Ой толғаныс.
Бүгінгі сынып бөлмесіндегі ауаның жағдайын айтып
бер.
|
Мұғалім тыңдайды.
|
Әр
бала өз ойын айтады.
|
2
мин
|
ҮІІІ..Рефлексия
|
-Сонымен балалар, бүгінгі сабақта не білдік? Не
ұнады? Не ұнамады?
|
Оқушылар сабақтан алған әсері туралы туралы
жазып, көңіл-күй кестесіне жазады.
|
2мин
|
ІХ.Бағалау
Формативті бағалау / әр тапсырма ,орындалған
сайын смайликтер беру арқылы/
|
.
Жиынтық бағаларын қою
|
.
|
2мин
|
Х.Үйге тапсыма беру.
|
№48-49-бет. Оқу, түсінгендерін айту. Ауа райы
туралы мақал-мәтел жаттау.
|
Оқушылар тапсырманы жазып
алады.
|