Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ауа-райына қатысты қазақтың танымы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Ауа райына қатысты қазақ халқының танымы |
Күні: |
||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсат. |
7.2.1.1- мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау; 7.4.1.1-жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; |
||||||
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: кесте толтыра алады,сұрақтарға жауап береді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: кесте,диограмма толтыра алады, ереженің ерекшеліктерін ескере отыра тапсырмаларды орындайды Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:жалғау мен шылауларлардың ерекшелігін ескере отыра, дәлелдер келтіре отыра өз ойын жеткізе біледі |
||||||
Бағалау критерийі |
-кесте,диограмма толтырада -жылғалур мен шылаулардың ерекшелігін ескеріп, жазады |
||||||
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер:ауа райы,амалдар,сәуір ,мамыр Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: меніңше, болуы мүмкін,өзгелердің пайымдауынша,аңызда келтірілгендей. |
||||||
Құндылықтармен байланыс |
«Мәңгілік Ел» құндылықтарына сәйкес рухани адамгершілік қасиетті бойларын сіңіре отыра, табиғатты қорғауға баулу. |
||||||
|
|
||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану |
||||||
Алдыңғы оқу |
Қар |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар: |
Ресурстар |
|||||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу.1,2,3,4-ке санап, топқа бөлінеді Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сыныптағы оқушылар «Шаттық шеңбері арқылы» бір-біріне жақсы тілектер айтады. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Голлереяға саяхат» әдісі арқылы оқушыларға қарға байланысты бейне таспа көрсетіледі. Осы арқылы тақырыпты болжайды.Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады.Күтілетін нәтижелер белгіленеді. |
«Шаттық шеңбері» тренингі |
|||||
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану кезеңі. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Берілгені:Мәтінді оқып, кластер әдісімен таныстырады Дескрипторы: - кластер бойынша мәтінді түсіндіре алады ҚБ: «Топты бағалау» 2-тапсырма .Жұптық жұмыс Берілгені: оқылым мәтінінен шылайларды табады,қою әріппен жазылған сөйлемдерге шылай қосып,қайта түрлендіріп жазады Дескрипторы: -шылаулардың ережесін сақтай отыра жаза алады ҚБ «Көршіңді бағала» 4-тапсырма Берілгені:Сөйлемдерге шылаулардың тиістісін қосып,байланыстырып жазу,шылаулар қатысқан 2-3 сөйлеммен қорытындылау Дескрипторы: -шылаулардің ережесін сақтай отырып,мәтінді шылау қатысқан сөйлеммен аяқтай алады ҚБ: «Бас бармақ» |
Оқулық. |
|||||
|
|||||||
Сабақтың соңы |
Рефлекция. «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісімен сабақты бағалайды. Үйге тапсырма: 5-тапсырма |
|
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау : |
Бағалау критерийлері |
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланысы |
|||||
Рефлексия: |
|||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: |
|||||||
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Оқу мақсатына сай әдістерді нақтылып,қолданған дұрыс және оқушылардың деңгейлерін ескеріп отыру керек. |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: Климаттың өзгеру себептері |
Күні: |
||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсат. |
7.4.1.1-жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу; 7.3.3.1. Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім,жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып,графиктік мәтін (шартты белгі,сурет,сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу. |
||||||
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: мәтін құрылым сақтай отыра,сипаттап бере алады Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: шартты белгілер арқылы, мәтінді сипаттап бере алады Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:жалғау мен шылауларлардың ерекшелігін ескере отыра, дәлелдер келтіре отыра өз ойын жеткізе біледі |
||||||
Бағалау критерийі |
-шартты белгілер арқылы түсіндіре алады -жылғалур мен шылаулардың ерекшелігін ескеріп, жазады |
||||||
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер:климат,қоршаған орта,жер Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: меніңше, болуы мүмкін,өзгелердің пайымдауынша,аңызда келтірілгендей. |
||||||
Құндылықтармен байланыс |
«Мәңгілік Ел» құндылықтарына сәйкес рухани адамгершілік қасиетті бойларын сіңіре отыра, табиғатты қорғауға баулу. |
||||||
|
|
||||||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану |
||||||
Алдыңғы оқу |
Ауа райына қатысты қазақ халқының танымы |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар: |
Ресурстар |
|||||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу.1,2,3,4-ке санап, топқа бөлінеді Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сыныптағы оқушылар «Шаттық шеңбері арқылы» бір-біріне жақсы тілектер айтады. Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында «Голлереяға саяхат» әдісі арқылы оқушыларға климатқа байланысты бейне таспа көрсетіледі. Осы арқылы тақырыпты болжайды.Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады.Күтілетін нәтижелер белгіленеді. |
«Шаттық шеңбері» тренингі |
|||||
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану кезеңі. 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Берілгені:Мәтінді оқып, кластер әдісімен таныстырады Дескрипторы: - кластер бойынша мәтінді түсіндіре алады ҚБ: «Топты бағалау» 2-тапсырма .Топтық жұмыс Берілгені: Ф.Оңғарсынованың өлеңін таратып беру, «Аралдың : кеше-бүгін» тақырыбына пікірлесу Дескрипторы: -өз ойларын еркін жеткізе алады ҚБ «Топты бағала» 3-тапсырма Берілгені:деңгейлік тапсырма Дескрипторы: -шылауларды қатыстырып,ауа райына 3 сөйлем жаза алады -сызбамен жұмыс жасай алады ҚБ: «Бас бармақ» 4-тапсырма: суретке ортақ тақырып қою,климаттың өзгеру себептері мен салдарын шылаулар қатыстыра отыра жеткізу Дескрипторы: -тақырып қоя алады -себептер мен салдарын жеткізе алады ҚБ «Мадақтау» |
Оқулық. «Кластер» |
|||||
|
|||||||
Сабақтың соңы |
Рефлекция. «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісімен сабақты бағалайды. Үйге тапсырма: 5-тапсырма |
|
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау :
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |