Материалдар / Ауада ұшу. Су көлігі.

Ауада ұшу. Су көлігі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
1069
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТақырыбыАуада ұшу. Су көлігі.Мектебі№1 ЖОББ
Күні

Мұғалім есіміЖумазова А.Т.
Сынып Қатысты:Қатыспағаны:
Сабақтың оқу мақсатыАуада ұшу туралы ұғым қалыптастыру
Күтілетін нәтижеАуа шарының құрылысын біледі


Ау шарларын ұшыру үшін не қажет екенін біледі


Шар-зондтардың мақсатын біледі
Түйінді идеяДирижабль туралы ақпараттанады
Қолданылған құралдарАудио-видео материалдар,дидактикалық материалдар, электрондық оқулық
ТапсырмаларТоптық, жеке, жұптық жұмыс
Сабақтың барысы:Ұйымдастыру бөлімі, тұсаукесер, жаңа сабақ, бекіту, қорытынды
Кезеңдері, уақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
I.Ұйымдастырубөлімі(3 мин)-амандасады-психологиялық ахуал орнатады-сабақтың мақсатын жариялайды;- түрлі-түсті дөңгелекшелерді таңдату арқылы топқа бөледі-тақырыппен сабақ барысымен таныстырады-амандасу,-кезекшілік қызметтерін атқарады,-оқу құралдарын дайындайды-тақтаны сабаққа даярлайды
II.Тұсаукесер (15 мин)Алдыңғы тақырып:
  • Денелердің жүзу шарттарын тұжырымдаңдар.
  • Сұйық ішінде жүзіп жүрген денеге әрекет ететін ығыстырушы күштің шамасы неге тең?
  • Дененің тығыздығы сұйықтың тығыздығынан артық болса, дене сұйықта жүзіп жүре ме, әлде батып кете ме?
  • Дененің тығыздығы сұйықтың тығыздығынан кем болса, дене сұйықта жүзіп жүре ме, әлде батып кете ме?
  • Ареометр деген не?
  • Оның құрылысы мен жұмыс істеу принципі туралы айтып беріңдер.
  • Лактометрлер деген не?










  • Өз еріктерімен сұраққа жауап береді1.Егер денеге әрекет етуші ауырлық күші мен архимед күшіне тең болса, онда дене сұйықтың кез келген жерінде тепе-теңдік қалпын сақтай алады Егер ауырлық күші архимед күшінен кем болса, онда дене сұйықтың бетіне көтеріледі.Егер дене сұйық бетінде жүзіп жүрсе, дененің сұйыққа батқан бөлігінің көлемі сұйық пен материалы тығыздықтарының арақатысына байланысты болады2.3.жүзеді 4.батады5.сұйықтықтың тығ.анықтайтын құрал6.1-шыны құты 2-металл кесектері3-жіңішке түтікше4-шкала.7.Сүттің майлылығын анықтайтын құрал?
    III.Жаңа сабақ( 15 мин)Мультик көрсетіледі. Балалар не көрдік? Ол туралы не білесіңдер? Ауа шары 1-ші рет осыдан 200 жыл бұрын Францияның Аноне деген кішкене қалашығында ұшырылды. Ағайынды Монгольфьелер ойлап тапқан бұл ауа шарымен қой, әтеш, үйрек ұшырылды. Алғашқы аспан кезушілер Жерге ойдағыдай оралған. Алғашқы ауа шарлары бізді қоршаған ауа тығыздығынан жеңілірек жылытылған ауамен толтырылатын. Кейінірек шарлар жылытылған ауамен де, сутегі, гелий сияқты ауадан жеңіл газдармен де толтырыла бастады. Үлкен биіктіктерге ұшырылатын аэростаттарға газ аз мөлшерде толтырылады. Жоғары көтерілу кезінде сыртқы қысымның азаюы есебінен мұндай шарлардың қабығы ашылып жайыла бастайды. Қазіргі кезде көптеген зерттеу станциялары ауа шар-зондтарын ұшырады. Олар атмосфера құрамын, тығыздығын, температурасын,желдің жылдамдығы туралы ақпараттарды радиохабар арқылы жеткізіп отырады. Ауа шарының құрылысы:1-қабық немесе баллон2-аспалы жүйе3-адам отыратын орын.Ауада қалқып жүрген шарға ығыстырылған ауаның салмағына тең архимед күші әрекет етеді. Бұл күш тік жоғары бағытталған. Шарға әрекет ететін ауырлық күші шарды төмен қарай тартады. Осы күштердің айырымынан көтеруші күш пайда болады:1783 жылы ағайынды Монгольфьелер үлкен қағаз шар ойлап тапты. Шардың астына жанған спирті бар ыдыс қойды.Шар жанған ауамен толып, биіктікке көтерілді. Ұшу аппараттарының бір түрі –дирижабльдер. Дирижабль қозғалтқыш айналдыратын пропеллердің көмегімен қозғалады. Оны басқаруға болады. Басты жетістігі –үлкен жүк көтергіштігі1-тапсырма:мозаиканы құрастырып тапсырманы орындау керек1 топ-Ауа шары 2 топ- дирижабль3 топ- гелий шарыПрактикалық жұмыс: баклашкаға бекітілген шар ыссы суға салып жылы ауаның жоғары көтерілетінін көрсетуСұрақтарға жауап бередіТақырыптың атын жазып алады

  • Дәптерлеріне керек ақпараттарды түртіп алады
  • Тыңдайды
  • Білімдерін толықтырады




























  • IV. Жаңа сабақты бекіту(7 мин) Шарларды таңдап сұраққа жауап беру
  • Неліктен ауа шарлары жылытылған ауамен, сутегімен немесе гелиймен толтырылады?
  • Ауа шарының көтерілу биіктігі қалай реттеледі?
  • Не себептен аэростаттарға газ жартылай ғана тотырылады?
  • Шар-зондтар қандай мақсатпен ұшырылады?
  • Дирижабль қандай мағынаны білдіреді?
  • Ауа шарын ойлап тапқан кімдер?
  • Алғашқы ауа шарымен ұшқандар кім?


  • 1.себебі олардың тығыздығы жеңіл2.жоғары көтеру үшін арнайы салынған жүктерден босатылады. Төмен түсу үшін ішіндегі ауаны кішкене босатады немесе жылыту тоқтатылады.3. Жоғары көтерілу кезінде сыртқы қысымның азаюы есебінен мұндай шарлардың қабығыашылып жайыла бастайды.4. Олар атмосфера құрамын, тығыздығын, температурасын,желдің жылдамдығы туралы ақпараттарды радиохабар арқылы жеткізіп отырады. 5.француз тіл –басқармалы6,ағайынды монгольфьелер7.әтеш,қой,үйрек

    V.Қорытынды. Үйге тапсырма (5 мин)

    Рефлексия. Үйге:Ауада ұшу
    Қай деңгейде жүргендерін көрсетеді стикермен.Үй тапсырмасын жазып алады



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ