К
Круглоозерный жалпы орта
білім
беретін мектебінің ІІ
санатты
дене шынықтыру пәні
мұғалімі
Дене шынықтыру
пәнінен
6
«А» сыныпқа
арналған
сабақ
жосары
Мұғалімнің тегі, аты,
әкесінің аты: Шакиева Айнагул
Жагалтаевна
Күні:
12.03.2016
Бөлім: гимнастика.
Сабақ
тақырыбы: «Аялдамалар бойынша дене
дайындығы жаттығулар кешенін игеру»
Сабақтың
түрі: жаңа материалды
үйрену.
Сабақтың
әдісі: саяхат-сабақ.
Сабақтың мақсаты:
«Аялдамалар
бойынша гимнастикалық жаттығуларды
толық меңгертіп,дене бітімін дұрыс қалыптастыру,негізгі қимылдарды
жетілдіру және акробатика мен жаттығулардың спорт түріне
үйрету;
Сабақтың
міндеттері: жаттығулардың дұрыс орындалуын
міндеттеу;
-
Білімділік:Иілгіштікке,күштілікке,білімділік мақсатын
жетілдіру.
-
Дамытушылық: Ағзаны
дамыту,төзімділік,ептілік, икемділіктерін
дамыту.
-
Тәрбиелік: өзін-өзі басқаруға, өзара
көмек дағдыларына тәрбиелеу.
Өткізу
орны: мектеп
спорт
залы
Құрал -
жабдықтар: 6 секіргіш, 6 шығыршық, 4
гимнастикалық төсеніштер, 2 кг тығыздалған
доп, гимнастикалық
орындықтар.
№
|
Сабақтың
мазмұны
|
Уақыт
мөлшері
|
Әдістемелік
нұсқаулар
|
|
І Дайындық
бөлім
|
7
мин
2 мин
|
Арнайы киімдеріне
сабаққа даярлығына және берілген бұйрықтың орындалуына назар
аудару. Ара қашықтықты сақтау.
|
І
|
Сапқа тұрғызу,
сәлемдесу. Сабаққа қатысқан оқушыларды түгендеу. Қауіпсіздік
ережелерін еске түсіру. Сабақтың мақсатын таныстыру. Саптағы
«Оңға!», «Солға!», «Кері айнал!» «Алаңды айналып алға бас!»
жаттығулары
|
1
|
Жүру бағытында орындалатын
жаттығулар
Алға
жүру:
1.Екі қолды жоғары көтеріп,
аяқтың ұшымен жүру
2.Қол белде өкшемен
жүру.
3.Қол алға соза, жартылай
отырып жүру.
4.Қол тізеде, отырып
жүру, секіру.
|
2
мин
|
Қолды бүкпеу, денені тік
ұстау.
Кеудені тік
ұстау.
Кеуде тік, басты көтеріп
ұстау.
Жоғары
секіру.
|
2
|
Жүгіру бағытында
орындалатын жаттығулары:
1.Жеңіл
жүгіріс
2.Тізені алға көтеріп
жүгіру.
3.Қолды артқа қойып, аяқты
артқа сермей жүгіру.
4.Аяқтың басын алға сілтей
жүгіру.
5.Оң қапталмен қолды алға
айналдыру.
6.Сол қапталмен
қолды артқа айналдыру.
|
3
мин
|
Ара-қашықтық
сақтау.
Тізені алақанға
тигізу.
Аяқты алақанға
жеткізу.
Барынша жоғары
секіріп, қолды толық айналдыру.
|
3
|
Тыныс алу
жаттығулары,сапқа 2 қатарға тұрғызу.
|
|
4
|
Жалпы дамыту
жаттығулары
|
8
мин
|
|
5
|
БҚ қол ұстасып, бір-біріне
қарама-қарсы тұру. Бір қолды екі жаны арқылы жоғары көтеру, сол
аяқты артта ұстау.
2.БҚ
3.Екінші аяқпенен де
осылай жасау.
|
4-6
рет
|
Б арлық
оқушылардың бірдей жасауын қадағалау.
|
6
|
БҚ қолдарын төмен ұстап,
бір-біріне арқаларын беріп тұрады.
1.Сол аяғын ұшымен жанға
қояды, оң қолды жоғары көтеріп, солға
еңкейеді.
2.БҚ Екінші жаққа да
осылай жасау.
|
6-8
рет
|
А яқты бүкпей
түзу жасауын қадағалау.
|
7
|
БҚ Бір-бірінің иықтарынан
ұстап, алға еңкейіп, қарама-қарсы тұрады. Аяқтардың арасы алшақ
ұсталады.
1.Алға қарай серіппелі түрде
еңкею
2.Солға бұрылу.
Екінші жаққа бұрылыс жасай, осылай істеу.
|
6-8
рет
|
А яқты бүкпеу
керек.
|
8
|
БҚ қолдарын жоғары көтеріп
ұстап, бір-біріне арқаларын беріп тұрады.
1.Сол аяқпен ілгері аттау,
артқа шалқаю.
2.БҚ екінші аяқпен
де осылай жасау.
|
8-10
рет
|
Қолдарын жібермеуін
қадағалау.
|
9
|
БҚ Қолдарын шынтақтан іліп
алып, бір-біріне арқаларын беріп тұру.
1.Жартылай
отыру.
2.БҚ
келу.
|
10-12
рет
|
Арқалары түзу болу
керек.
|
10
|
БҚ серіктерінің иығына қолды
салып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады.
1.Сол аяқты алға-оңға қарай
сілтеу.
2.БҚ келу. Екінші
аяқпенде осылай жасау.
|
10-12
рет
|
Аяқтарын түзу
көтеруін қадағалау.
|
ІІ
|
ІІ Негізгі
бөлім
|
25
мин
6
мин
|
Оқушыларға жаттығу
кешендерін түсіндіріп,көрсетіп өту.Шыдамдылық,ептілік,төзімділік
қасиеттерін дамытуға зер салу.
|
|
Оқушыларды 1 сапқа
тұрғызу.Оқушылардың санына қарай 5 немесе 6 топқа
бөлеміз.АЯЛДАМАЛАР белгіленіп тұрады. Қолдарында бағалау
парақтармен жүреді.Бұл аялдамаларда оқушылар екі-екіден
жұмыстанады,уақыт өткеннен кейін бір-бірін бағалайды, бағалау 0-10
балға дейін жүйеленеді.
1- АЯЛДАМА «Шыдамдылық
пресі-Прес»
2
-АЯЛДАМА «Секіргішпен секіру
–Скакалка»
3 -АЯЛДАМА «Күш
дамыту-Отжимание»
4 -АЯЛДАМА «Бұрыш
төзімділігі-Уголок»
5 -АЯЛДАМА
«Шығыршық-Обруч»
6 -АЯЛДАМА «Тығыздалған доп
лақтыру-
Набивной
мяч»
|
1
|
І
топ
1-
АЯЛДАМА «Шыдамдылық
пресі-Прес»
Шыдамдылық пресіне
барады.Гимнастикалық төсеніште бір-бірінің аяқтарын айқастыра
отырып,шалқадан жатып тұрып бір-бірінің алақандарын соғады.Уақыт
аяқталғанан кейін бір-бірін бағалайды.Келесі аялдамаға
ауысады.
|
2
мин
|
Жаттығуларды
қауіпсіздік ережесін сақтап, сыныптасының, мұғалімнің көмегімен
жасауын қадағалау.
|
2
|
ІІ
топ
2
-АЯЛДАМА «Секіргішпен секіру
–Скакалка»
Бұл аялдамада секіргішпен
секіреді.Өздерінің шыдамдылық,төзімділіктерін шыңдайды.Жаттығу
барысында өзінің жұптасының жаттығуды дұрыс орындауына,өзінің дұрыс
жасауына көңіл бөлуі қажет. Уақыт аяқталғанан кейін бір-бірін
бағалайды.Келесі аялдамаға ауысады.
|
2
мин
|
Жаттығулардың дұрыс
орындалуын қадағалау. Сыныптасының көмегімен
жасау.
|
3
|
3ІІІ
топ
3
-АЯЛДАМА «Күш
дамыту-Отжимание»
Бұл аялдамада гимнастикалық
орындықтар қойылады,сол орындық үстінен екі аяқпен келесі жаққа
секіріп түсіп орындыққа қолды тіреп
жазып-бүгеді.
Шыдамдылыққа,ептілікке үйрету
Уақыт аяқталғанан кейін бір-бірін бағалайды.Келесі аялдамаға
ауысады.
|
2
мин
|
Сыныптасының
көмегімен жасау.
|
4
|
ІV
топ
4
-АЯЛДАМА «Бұрыш төзімділігі-Уголок».Бұл
аялдамада оқушылар гимнастикалық орындыққта отырып ,қолды артқа
тіреп аяқты жоғары көтеріп отырады.Өздерінің шыдамдылыққа деген
ерік-жігерін арттыру. Уақыт аяқталғанан кейін бір-бірін
бағалайды.Келесі аялдамаға ауысады.
|
2
мин
|
Жаттығудың дұрыс
орындалуын қадағалау.Аяқтың түзеу көтерілуіне көңіл
бөлу
|
5
|
V
топ
5
–АЯЛДАМА «Сақина- Обруч» Бесінші
аялдамада оқушылар сақинаны белдеріне айналдырады.Айналдыру
барысында шамасы келгенше сақинаны белден түсірмеуі қажет. Уақыт
аяқталғанан кейін бір-бірін бағалайды.
Келесі аялдамаға
ауысады
|
2
мин
|
Сақинаны айналдыру
барысында дұрыс тұру,дұрыс айналдыра білуіне
көмектесу
|
6
|
VІ
топ
6
-АЯЛДАМА «Тығыздалған доп
лақтыру-Набивной мяч». 2 кг допты жұптасымен бір-біріне
лақтырады.Бұл жаттығуда шыдамдылықты талап етеді. Уақыт аяқталғанан
кейін бір-бірін бағалайды.Келесі аялдамаға
ауысады.
|
2
мин
|
Тығыз допты лақтыру
кезіне допты дұрыс қағып алу және дұрыс лақтыруын
қарау.
|
|
ІІІ Қорытынды
бөлім
|
5
мин
|
Бір-бірін
бағалауды,жұбын дұрыс бағалауына көмек
беру.
|
ІІІ
|
Оқушыларды сапқа тұрғызып.
Сабақты қорытындылау.
Бір-біріне бағаны
қалай қойғандығы туралы сұрау.Мадақтау.Жаттығуды дұрс орындаған
оқушыларды мадақтау,жалпы оқушылардың жаттығуды орындауда
жетістікке жетуге болатындығын айтып өту. Қателік жіберген
оқушыларға ескертіп түзеу.
|