Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу


    Бөлім: Атақты тұлғалар



    Сынып: 3 А

    Мектеп: № 9 ЖОББМ КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Тукенова С. К

    Қатысқандар саны: 17

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы

    «Аяулы Жақаң»

    Оқу мақсаттары

    3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау;

    3.2.7.1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық: шығарманы түсініп оқиды, мазмұнын айтады,

    Көптеген оқушылар: кейіпкерге мінездеме береді, мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; әдеби көркемдегіш құралдарды табады.

    Кейбір оқушылар: мәтіндегі көркем сөздерді анықтайды, кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды, іс-әрекеті туралы ойын айтады;

    Бағалау критерийлері

    • мәтінді түсініп оқиды;

    • мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • мәтіннен көркем сөздерді теріп жазады;

    • кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды;

    • кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады;

    • кейіпкерге мінездеме береді.


    Тірек сөздер

    Оқушылар:

    Мәтінді түсініп оқиды. Оқығаны бойынша сұрақтарға жауап бере алады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Молдадан оқу, қағаз-қалам, Дәнеш, жинақы, қайраткер, автор, кейіпкер.

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Берілген шығарма естелікке жатады, өйткені ...

    Құндылықтарды дарыту

    Бұл сабақ академиялық өмір бойы білім алуға ынталандырады, еңбек пен шығармашылық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Ашықтыққа, өмір бойы білім алуды, ұқыптылықты насихаттау.

    Пәнаралық байланыстар

    Кейіпкердің өмірін баяндай алуы барысында дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. Сыныптасын жұмбақтап портретін сипаттап жаза алуы қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болды.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білімді игерулері

    Оқушылар атақты тұлғалар туралы біледі. Бар білімді белсенді ету оқушылар суреттерді пайдаланып, оларды салыстыратын топтық жұмыс арқылы жүзеге асырылады. Кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады, кейіпкерге мінездеме береді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 минут

    Ширату тапсырмасы.

    Оқушыларды ананың баласын сүюінде қолданатын жылы сөздерімен өз таңдаулары бойынша 4 топқа біріктіреміз.

    І топ: Айналайын

    ІІ топ.:Еркем

    ІІІ топ: Ақылдым

    ІҮ топ: Күн-Айым

    Аналарының өздерін қалай жақсы көретінін әңгімелейді.

    Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру.

    Оқушылармен бағалау критерийін құрастыру немесе таныстыру.


    Сөздер жазылған парақша, интербелсенді тақта, қосымша 1

    Слайд 1,2,3








    Сабақтың ортасы

    4-9 минут




















    10-18 минут


















    19-25 минут


























    26-30 минут

















    31-37 минут











    1. 1-тапсырма

    (МК, Ұ) «Болжау» стратегиясына сүйеніп «Оян, қазақ» бейнебаянын көріп, тыңдап бүгінгі күннің сабақ тақырыбына болжам жасайды.

    «Бірге ойланайық» әдісі арқылы мұғалім көмегімен Міржақып туралы не білетінімен ой бөліседі.


    DrawObject2 DrawObject1

    DrawObject3

    DrawObject4

    DrawObject6 DrawObject5



    Үлгі: ақын, жазушы, көсемсөз шебері, ағартушы, Қостанай обл. дүниеге келген, (1885—1935)

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі.

    (Б) оқушылар бірін – бірі смайлик арқылы бағалайды

    2 - тапсырма

    (Ө, Т, МК) «ДЖИГСО» әдісіне сүйеніп мәтінді бөліктерге бөліп түсініп оқиды.

    • мәтін бөліктерімен мазмұндайды;

    • мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • кейіпкерді анықтайды, іс – әрекеті туралы айтады;

    • кейіпкерге мінездеме береді.

    Үлгі сұрақтар: Міржақыпты шешесі Дәнеш қалай өсірген еді? Беліне байлап қоятын жіпті қандай шөптен жасады? Міржақыптың шешесінің түсінде берілген аян қандай еді? Міржақыпты сипатта. Оның алғашқы ұстазы кім? Міржақыптың арманы қандай еді? Алғашқы жарық көрген кітабы қалай аталды?

    «Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі.

    (ҚБ) дескриптор бойынша бағалау.

    • мәтінді түсініп оқиды;

    • мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды;

    • кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады;

    • кейіпкерге мінездеме береді.

    3-тапсырма

    (МК, ЖЖ) «Тұлғаны таны» әдісіне сүйеніп Міржақыпқа сипаттама береді және оның портреті суреттелген жолдарды мәтіннен тауып оқиды.


    Сыртқы түр-әлпеті:

    Денесі -денесі тығыршықтай жұмыр

    Бойы - Бойы аласалау

    Киімі - Киімі таза, жинақы

    Қимылы - Қимылы шапшаң

    Ерекшелігі - Үздік оқуы,өжеттігі, ізденімпаздығы

    Автордың көзқарасы, ойы - Ұран салып халқын өнер-білімге шақырды; елінің терезесі теңеліп, іргелі ел болуын көксеген; патша үкіметіне қарсылық білдірген

    Осы әдіспен «Жұмбақ портрет» ойыны арқылы сыныптасының портретін дәптеріне сипаттап жазады.Олар сипаттаған оқушыны табады.

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Оқушылар бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге немесе өз идеяларын айтуға үйренеді. Мәтін құрастыруда кейбір топтарға мұғалім қолдау көрсетеді.

    (Б) оқушылар бірін – бірі бағдаршам арқылы бағалайды.

    4 - тапсырма

    (МК, Ө)

    «Төңкерілген пирамида» әдісімен М. Дулатұлы туралы әңгімелейді.

    DrawObject7

    Өсиетті орындау



    Ақынның өсиеті



    Сенімді ақтау



    Ананың өсиеті





    СDrawObject8 аралау. Тапсырма бойынша жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушы мен қабілеті жоғары оқушылар жұптасады. Оқ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тукенова Сарсенкул Кайлашовна
    29 Қараша 2020
    719
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Аяулы Жақаң

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Аяулы Жақаң

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу


    Бөлім: Атақты тұлғалар



    Сынып: 3 А

    Мектеп: № 9 ЖОББМ КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Тукенова С. К

    Қатысқандар саны: 17

    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы

    «Аяулы Жақаң»

    Оқу мақсаттары

    3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау;

    3.2.7.1 мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық: шығарманы түсініп оқиды, мазмұнын айтады,

    Көптеген оқушылар: кейіпкерге мінездеме береді, мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; әдеби көркемдегіш құралдарды табады.

    Кейбір оқушылар: мәтіндегі көркем сөздерді анықтайды, кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды, іс-әрекеті туралы ойын айтады;

    Бағалау критерийлері

    • мәтінді түсініп оқиды;

    • мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • мәтіннен көркем сөздерді теріп жазады;

    • кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды;

    • кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады;

    • кейіпкерге мінездеме береді.


    Тірек сөздер

    Оқушылар:

    Мәтінді түсініп оқиды. Оқығаны бойынша сұрақтарға жауап бере алады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Молдадан оқу, қағаз-қалам, Дәнеш, жинақы, қайраткер, автор, кейіпкер.

    Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    Берілген шығарма естелікке жатады, өйткені ...

    Құндылықтарды дарыту

    Бұл сабақ академиялық өмір бойы білім алуға ынталандырады, еңбек пен шығармашылық және топта жұмыс істеу, жауапкершілік және көшбасшылық құндылықтарын дамытуға бағыталған. Ашықтыққа, өмір бойы білім алуды, ұқыптылықты насихаттау.

    Пәнаралық байланыстар

    Кейіпкердің өмірін баяндай алуы барысында дүниетану пәнімен байланыс пайда болады. Сыныптасын жұмбақтап портретін сипаттап жаза алуы қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болды.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Алдыңғы білімді игерулері

    Оқушылар атақты тұлғалар туралы біледі. Бар білімді белсенді ету оқушылар суреттерді пайдаланып, оларды салыстыратын топтық жұмыс арқылы жүзеге асырылады. Кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады, кейіпкерге мінездеме береді.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 минут

    Ширату тапсырмасы.

    Оқушыларды ананың баласын сүюінде қолданатын жылы сөздерімен өз таңдаулары бойынша 4 топқа біріктіреміз.

    І топ: Айналайын

    ІІ топ.:Еркем

    ІІІ топ: Ақылдым

    ІҮ топ: Күн-Айым

    Аналарының өздерін қалай жақсы көретінін әңгімелейді.

    Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру.

    Оқушылармен бағалау критерийін құрастыру немесе таныстыру.


    Сөздер жазылған парақша, интербелсенді тақта, қосымша 1

    Слайд 1,2,3








    Сабақтың ортасы

    4-9 минут




















    10-18 минут


















    19-25 минут


























    26-30 минут

















    31-37 минут











    1. 1-тапсырма

    (МК, Ұ) «Болжау» стратегиясына сүйеніп «Оян, қазақ» бейнебаянын көріп, тыңдап бүгінгі күннің сабақ тақырыбына болжам жасайды.

    «Бірге ойланайық» әдісі арқылы мұғалім көмегімен Міржақып туралы не білетінімен ой бөліседі.


    DrawObject2 DrawObject1

    DrawObject3

    DrawObject4

    DrawObject6 DrawObject5



    Үлгі: ақын, жазушы, көсемсөз шебері, ағартушы, Қостанай обл. дүниеге келген, (1885—1935)

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі.

    (Б) оқушылар бірін – бірі смайлик арқылы бағалайды

    2 - тапсырма

    (Ө, Т, МК) «ДЖИГСО» әдісіне сүйеніп мәтінді бөліктерге бөліп түсініп оқиды.

    • мәтін бөліктерімен мазмұндайды;

    • мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • кейіпкерді анықтайды, іс – әрекеті туралы айтады;

    • кейіпкерге мінездеме береді.

    Үлгі сұрақтар: Міржақыпты шешесі Дәнеш қалай өсірген еді? Беліне байлап қоятын жіпті қандай шөптен жасады? Міржақыптың шешесінің түсінде берілген аян қандай еді? Міржақыпты сипатта. Оның алғашқы ұстазы кім? Міржақыптың арманы қандай еді? Алғашқы жарық көрген кітабы қалай аталды?

    «Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Тапсырманы орындау кезінде бірін-бірі тыңдап, толықтырады. Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсетіледі.

    (ҚБ) дескриптор бойынша бағалау.

    • мәтінді түсініп оқиды;

    • мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

    • кейіпкердің мінез-құлқының өзгеру себебін анықтайды;

    • кейіпкердің іс-әрекеті туралы ойын айтады;

    • кейіпкерге мінездеме береді.

    3-тапсырма

    (МК, ЖЖ) «Тұлғаны таны» әдісіне сүйеніп Міржақыпқа сипаттама береді және оның портреті суреттелген жолдарды мәтіннен тауып оқиды.


    Сыртқы түр-әлпеті:

    Денесі -денесі тығыршықтай жұмыр

    Бойы - Бойы аласалау

    Киімі - Киімі таза, жинақы

    Қимылы - Қимылы шапшаң

    Ерекшелігі - Үздік оқуы,өжеттігі, ізденімпаздығы

    Автордың көзқарасы, ойы - Ұран салып халқын өнер-білімге шақырды; елінің терезесі теңеліп, іргелі ел болуын көксеген; патша үкіметіне қарсылық білдірген

    Осы әдіспен «Жұмбақ портрет» ойыны арқылы сыныптасының портретін дәптеріне сипаттап жазады.Олар сипаттаған оқушыны табады.

    Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Оқушылар бірге жұмыс жасап, ақпаратты іздеуге немесе өз идеяларын айтуға үйренеді. Мәтін құрастыруда кейбір топтарға мұғалім қолдау көрсетеді.

    (Б) оқушылар бірін – бірі бағдаршам арқылы бағалайды.

    4 - тапсырма

    (МК, Ө)

    «Төңкерілген пирамида» әдісімен М. Дулатұлы туралы әңгімелейді.

    DrawObject7

    Өсиетті орындау



    Ақынның өсиеті



    Сенімді ақтау



    Ананың өсиеті





    СDrawObject8 аралау. Тапсырма бойынша жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі. Қабілеті төмен оқушы мен қабілеті жоғары оқушылар жұптасады. Оқ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    29.11.2020
    719
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тукенова Сарсенкул Кайлашовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации