Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән:Математика Мектеп: «Ғ.Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі»ММ

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1В Көбейту және бөлу

    Бағдарлама бөлімшелері 1.3 Шамалар және өлшем бірліктер

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сакаева Дарина Есенгельдиновна

    Сынып:3 «В» Қатысқандар саны:20 оқушы

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Аудан. Ауданның өлшем бірліктері / Отбасы құндылықтары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.1.3.1. Ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу.

    3.1.3.2 ұзындық (мм, км)/масса (г, т) /аудан (см², дм², м²)/уақыт (сек) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушы: Ауданы бар нысандарды анықтайды, ауданды өлшеу үшін құралдар мен өлшемдер таңдайды

    Бірқатар оқушылар: Фигураның ауданын палетканың көмегімен анықтайды

    Кейбір оқушылар: Палеткамен жұмыс жасауда, шығармашылық тапсырмаларды орындайды

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийлері

    Ауданның не екенін біледі

    Нысандардың ауданын өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдайды

    Палетканың көмегімен фигураның ауданын таба алады

    Тілдік мақсаттар

    Дағдыларын дамыту:

    Ауданы бар заттар мен фигураларды атау.

    Пәндік лексика және терминология:

    Аудан, палетка, м ²

    Диалогқа пайдалы сөз тіркестер:

    Қандай заттардың (фигуралардың) ауданы бар?

    Ауданды қандай бірліктермен өлшеуге болады?

    Құндылықтарды дарыту

    Сыйластық, ынтымақтастық

    Пәнаралық байланыстар

    ағылшын тілі, қазақ тілі

    АКТ-ны қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта, bilimlang сайттарынан видео

    Алдыңғы білім

    3.2.2.1. Есеп бойынша өрнек құруды үйрену

    Жоспар

    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған сабақ түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут






    8 минут



    Ширату жаттығуы. Психологиялық дайындық

    Good morning! Good morning!

    Good morning to you!

    Good morning, good morning!

    I am glad to see you! (бір-біріне жымиып,алақандарынан ұстап, сәттілік тілейді.)

    Топпен жұмыс: «Мюнстерберг» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды

    ЛптвллвсиормумаоывисятАудан.чстлоололмтлчосимлчсичсиотмлвотмловсиАудантслволоывюломвимчимаимаоиөлшемсиярситсмчоимюлотмла№идлысибірлігімсвпмывмччтсмвимаыворми

    «Аудан. Ауданның өлшем бірлігі» деген сөзді тақырыпты шығарады.

    Интербелсенді тақта







    Интербелсенді тақта, қима қағаздар





    Сабақтың ортасы

    20 минут

















































































    3-4 минут

    ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС

    Белсенді оқыту: Нұсқау беру және айту

    Саралау тәсілі: Дереккөз

    Бағалау критерийлері:

    • Ауданның не екенін айтып, оны палетканың көмегімен анықтайтынын айтады.

    • Фигураның ауданын табу үшін см². дм²,м²–пен өлшеуге болатынын көрсетеді

    • Өшіргіштің ауданы 6 см² тең болатынын айтады

    1-тапсырма. Бейнематериалды көргеннен кейін, мынандай сұрақтарға жауап берсеңіз.

    1. Аудан дегеніміз не?

    2. Фигуралардың ауданын табу үшін қандай құралды қолданамыз?

    3. Ауданды қандай өлшем бірліктерімен өлшеуге болады?

    4. Ауданды қай әріппен белгілейміз?

    5. Өшіргіштің ауданы нешеге тең?

    Дескриптор: Білім алушы:

    - ауданның не екенін айтады

    - фигураның ауданын табу үшін палетка

    қолданатынын анықтайды

    - ауданды см². дм²,м² –пен өлшеуге болатынын

    айтады

    - ауданды S- әрпімен белгілейді

    - өшіргіштің ауданын табады

    КБ: жетондар

    ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС

    Белсенді оқыту. Түсіндіру және сипаттау.

    Саралау тәсілі: Қарқын

    Бағалау критерийлері:

    • Оқушылар амалдардың орындалу ретін түсіндіре отырып, мәнін дұрыс табады.

    • Отбасы құндылықтарына не жататынын анықтайды.

    2-тапсырма. Амалдарды орындап, мәнін тап. Отбасы құндылықтарын анықта

    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

    Дескриптор:

    - амалдардың мәнін дұрыс табады

    - амалдардың орындалу ретін түсіндіреді

    - отбасы құндылықтары не жататынын анықтайды

    ҚБ: «температураны өлшеу»

    ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

    Белсенді оқыту: Зерделеу және зерттеу

    Саралау тәсілі: Тапсырма

    Бағалау критерийлері:

    • Палетканың көмегімен фигуралардың толық, толық емес шаршыларын табады, оның шамамен алынған ауданың есептейді

    3-тапсырма: Фигуралардың ауданын есептеп жаз.

    1 топ: палетканың көмегімен үшбұрыштың ауданың есепте

    2 топ: палетканың көмегімен жүректің ауданың есепте

    3 топ: палетканың көмегімен шеңбердің ауданың есепте

    Толық шаршылар нешеу:___

    Толық емес шарышылар нешеу:___: 2= ___

    Шамамен алынған ауданы: ___+ ___=см²

    Дескриптор: білім алушылар:

    - толық шаршыларды табады.

    - толық емес шаршыларды табады.

    - шамамен алынған ауданды есептейді.

    ҚБ: «от шашу» арқылы бірін бірі бағалайды.

    Өздік жұмыс

    Белсенді оқыту: Бекіту және қолданысқа енгізу

    Саралау тәсілі Қорытынды

    Бағалау критерийлері:

    • І-деңгей.Өрнектердің мәнін дұрыс тауып, м²- пен белгілейді

    • ІІ-деңгей. Амалдарды орындап тізбекті жазғастыра

    • ІІІ-деңгей. Амалдардың орындалу ретін сақтап, шығар

    4-тапсырма. Түрлі деңгейде берілген тасырмаларды орында.

    І- деңгей. Өрнекті есепте,мәнін м² белгіле.

    а) 5м2 + 45 м2 35 м2 :7 35 м2 +29 м2

    ІІ-деңгей. Амалдарды орында

    ІІІ-деңгей. Амалдардың орындалу ретін сақтап, есепте.

    980- (40+30) (1000 -200) -65 458-(25+25)

    508 + 200-1 909 – (404-400) 482+3 -801

    (800-100)-125 200+(505-5)

    Дескриптор:

    І- деңгей

    - өрнектердің мәнін дұрыс табады

    - мәнін м² деп белгілейді

    ІІ-деңгей

    - 1-ші тізбектің жауабын табады

    - 2-ші тізбектің жауабын табады

    ІІІ- деңгей

    - Амалдардың орындалу ретін сақтайды

    - Амалдардың мәнін табады

    ҚБ: сөздік бағалау

    https://onlinemektep.org/schedule/content/platform/regular/24877


    кітаппен жұмыс





















    Кітаппен жұмыс,дәптермен жұмыс

















    Интербелсенді тақта, қима қағаздар, палетка, суреттер






























    Кітаппен жұмыс

    Сабақтың соңы

    3-4 минут

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сакаева Дарина Есенгельдиновна
    20 Қараша 2020
    784
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Аудан. ауданның өлшем бірліктері 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Аудан. ауданның өлшем бірліктері 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары 3 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән:Математика Мектеп: «Ғ.Қайырбеков атындағы №9 орта мектебі»ММ

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1В Көбейту және бөлу

    Бағдарлама бөлімшелері 1.3 Шамалар және өлшем бірліктер

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Сакаева Дарина Есенгельдиновна

    Сынып:3 «В» Қатысқандар саны:20 оқушы

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Аудан. Ауданның өлшем бірліктері / Отбасы құндылықтары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.1.3.1. Ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу.

    3.1.3.2 ұзындық (мм, км)/масса (г, т) /аудан (см², дм², м²)/уақыт (сек) өлшем бірліктерін қолданып өлшеу

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушы: Ауданы бар нысандарды анықтайды, ауданды өлшеу үшін құралдар мен өлшемдер таңдайды

    Бірқатар оқушылар: Фигураның ауданын палетканың көмегімен анықтайды

    Кейбір оқушылар: Палеткамен жұмыс жасауда, шығармашылық тапсырмаларды орындайды

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийлері

    Ауданның не екенін біледі

    Нысандардың ауданын өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдайды

    Палетканың көмегімен фигураның ауданын таба алады

    Тілдік мақсаттар

    Дағдыларын дамыту:

    Ауданы бар заттар мен фигураларды атау.

    Пәндік лексика және терминология:

    Аудан, палетка, м ²

    Диалогқа пайдалы сөз тіркестер:

    Қандай заттардың (фигуралардың) ауданы бар?

    Ауданды қандай бірліктермен өлшеуге болады?

    Құндылықтарды дарыту

    Сыйластық, ынтымақтастық

    Пәнаралық байланыстар

    ағылшын тілі, қазақ тілі

    АКТ-ны қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта, bilimlang сайттарынан видео

    Алдыңғы білім

    3.2.2.1. Есеп бойынша өрнек құруды үйрену

    Жоспар

    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған сабақ түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут






    8 минут



    Ширату жаттығуы. Психологиялық дайындық

    Good morning! Good morning!

    Good morning to you!

    Good morning, good morning!

    I am glad to see you! (бір-біріне жымиып,алақандарынан ұстап, сәттілік тілейді.)

    Топпен жұмыс: «Мюнстерберг» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды

    ЛптвллвсиормумаоывисятАудан.чстлоололмтлчосимлчсичсиотмлвотмловсиАудантслволоывюломвимчимаимаоиөлшемсиярситсмчоимюлотмла№идлысибірлігімсвпмывмччтсмвимаыворми

    «Аудан. Ауданның өлшем бірлігі» деген сөзді тақырыпты шығарады.

    Интербелсенді тақта







    Интербелсенді тақта, қима қағаздар





    Сабақтың ортасы

    20 минут

















































































    3-4 минут

    ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС

    Белсенді оқыту: Нұсқау беру және айту

    Саралау тәсілі: Дереккөз

    Бағалау критерийлері:

    • Ауданның не екенін айтып, оны палетканың көмегімен анықтайтынын айтады.

    • Фигураның ауданын табу үшін см². дм²,м²–пен өлшеуге болатынын көрсетеді

    • Өшіргіштің ауданы 6 см² тең болатынын айтады

    1-тапсырма. Бейнематериалды көргеннен кейін, мынандай сұрақтарға жауап берсеңіз.

    1. Аудан дегеніміз не?

    2. Фигуралардың ауданын табу үшін қандай құралды қолданамыз?

    3. Ауданды қандай өлшем бірліктерімен өлшеуге болады?

    4. Ауданды қай әріппен белгілейміз?

    5. Өшіргіштің ауданы нешеге тең?

    Дескриптор: Білім алушы:

    - ауданның не екенін айтады

    - фигураның ауданын табу үшін палетка

    қолданатынын анықтайды

    - ауданды см². дм²,м² –пен өлшеуге болатынын

    айтады

    - ауданды S- әрпімен белгілейді

    - өшіргіштің ауданын табады

    КБ: жетондар

    ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС

    Белсенді оқыту. Түсіндіру және сипаттау.

    Саралау тәсілі: Қарқын

    Бағалау критерийлері:

    • Оқушылар амалдардың орындалу ретін түсіндіре отырып, мәнін дұрыс табады.

    • Отбасы құндылықтарына не жататынын анықтайды.

    2-тапсырма. Амалдарды орындап, мәнін тап. Отбасы құндылықтарын анықта

    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

    Дескриптор:

    - амалдардың мәнін дұрыс табады

    - амалдардың орындалу ретін түсіндіреді

    - отбасы құндылықтары не жататынын анықтайды

    ҚБ: «температураны өлшеу»

    ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

    Белсенді оқыту: Зерделеу және зерттеу

    Саралау тәсілі: Тапсырма

    Бағалау критерийлері:

    • Палетканың көмегімен фигуралардың толық, толық емес шаршыларын табады, оның шамамен алынған ауданың есептейді

    3-тапсырма: Фигуралардың ауданын есептеп жаз.

    1 топ: палетканың көмегімен үшбұрыштың ауданың есепте

    2 топ: палетканың көмегімен жүректің ауданың есепте

    3 топ: палетканың көмегімен шеңбердің ауданың есепте

    Толық шаршылар нешеу:___

    Толық емес шарышылар нешеу:___: 2= ___

    Шамамен алынған ауданы: ___+ ___=см²

    Дескриптор: білім алушылар:

    - толық шаршыларды табады.

    - толық емес шаршыларды табады.

    - шамамен алынған ауданды есептейді.

    ҚБ: «от шашу» арқылы бірін бірі бағалайды.

    Өздік жұмыс

    Белсенді оқыту: Бекіту және қолданысқа енгізу

    Саралау тәсілі Қорытынды

    Бағалау критерийлері:

    • І-деңгей.Өрнектердің мәнін дұрыс тауып, м²- пен белгілейді

    • ІІ-деңгей. Амалдарды орындап тізбекті жазғастыра

    • ІІІ-деңгей. Амалдардың орындалу ретін сақтап, шығар

    4-тапсырма. Түрлі деңгейде берілген тасырмаларды орында.

    І- деңгей. Өрнекті есепте,мәнін м² белгіле.

    а) 5м2 + 45 м2 35 м2 :7 35 м2 +29 м2

    ІІ-деңгей. Амалдарды орында

    ІІІ-деңгей. Амалдардың орындалу ретін сақтап, есепте.

    980- (40+30) (1000 -200) -65 458-(25+25)

    508 + 200-1 909 – (404-400) 482+3 -801

    (800-100)-125 200+(505-5)

    Дескриптор:

    І- деңгей

    - өрнектердің мәнін дұрыс табады

    - мәнін м² деп белгілейді

    ІІ-деңгей

    - 1-ші тізбектің жауабын табады

    - 2-ші тізбектің жауабын табады

    ІІІ- деңгей

    - Амалдардың орындалу ретін сақтайды

    - Амалдардың мәнін табады

    ҚБ: сөздік бағалау

    https://onlinemektep.org/schedule/content/platform/regular/24877


    кітаппен жұмыс





















    Кітаппен жұмыс,дәптермен жұмыс

















    Интербелсенді тақта, қима қағаздар, палетка, суреттер






























    Кітаппен жұмыс

    Сабақтың соңы

    3-4 минут

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Математика Сабақ жоспары 3 сынып
    20.11.2020
    784
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сакаева Дарина Есенгельдиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации