Материалдар / Ауданды өлшеу . Квадрат дециметр және квадрат метр

Ауданды өлшеу . Квадрат дециметр және квадрат метр

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарын құрғанда оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру мақсатында түрлі интербелсенді әдістерді іздестіру ұстаздардың күнделікті жұмысы.Түрлі сайттан авторлардың сабақтарын салыстыра отырып өзіне керектіні алып, сабақты тиімді әдістермен өзкізуді жоспарлайды.Мұғалім үшін оқушылармен тығыз байланысқа түсіп,оқушының белсене сабаққа қатысуын көру бір бақыт деп санаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
448
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән:МатематикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Қонарбаева Гүлзат
Сынып: 3Қатысқандар:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Ауданды өлшеу . Квадрат дециметр және квадрат метр
Сабақ мақсаттарыТура және жанама түрде тұжырымдалған қатынастармен байланысты есептерді шешуді және салыстыруды бекітеді, кестелік көбейту мен бөлуді қайталайды.


Дескриптор
1.Көбейту мен бөлуді тексерудің үлгісін көрсету.2.Көбейтуді қосумен алмастыра білу .3. Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру.
Бағалау критерийлері1.Көбейтінді,бөліндінің мәнін таба алады;2.Көбейтінділерді бірдей қосылғыштармен алмастыра алады;3.Кері есеп құрастыра алады.
Тілдік мақсаттар*көбейтінді, көбейткіш,бөлінді, бөлінгіш, бөлгіш.арттыру,кеміту
Құндылықтарды дарытуӨмір бойы білім алу
Пәнаралық байланыстардүниетану.
РесурстарОқулық,топтық тапсырмалар,кері байланыс
Әдіс – тәсілдерТүсіндіру, сұрақ-жауап,рефлексия
Алдыңғы меңгерілген білім Қайталау.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы0-2 минут









1. Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық:Оқушылар топта тұрып бір-біріне сәттілік тілейді.1,2,3 Сынып іші тып-тынышЖалқаулықты тастаймызЖаңа сабақ бастаймызСабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.Ка













Сабақтың ортасы3-32 минут









































Сергіту сәті































Кім жылдам?

7-ге, 8-ге, 9-ға есе арттыруМысалы:











Мағынаны тану

№1 1-топ 2-топ 3-топШ:4*2=8 Ж:8 т.ш Ш:60:3=20 Ж:20 мин Ш:9*2=18 Ж:18 м Ш:4*2=8 Ж:8 т.ш Ш:60:3=20 Ж:20 мин Ш:18:2=9 Ж:9

№2 1-топ2-топ 3-топ4*6=24 9*4=36 3*6=18 5*6=30 5*20=100 8*2=16 (48+12):6=10 (36-27):3=3 (24+16):8=5 80-7*8=245*7+65=10090-6*9=36

№3 1-топ 2-топ3- топ Р=2+2+2+2 Р= 4см*4Р=6•4Р=8 (см) Р=16смР=24 см №4 1-топ 2-топ3- топ74:9=8 (қалд.2) 65:9=7 (қалд.2) 85:9=9 (қалд.4)125см=1м2дм5см 540см=5м4дм 42дм=4м2дм

№6.Теңдеулерді шеш: 1-топ 2-топ 3- топх:100=9 800:а=8 с:10=70 у*6=600 в:5=100 400:х=100













А4 форматындағы ақ қағаз





Оқулықпен жұмыс



Жұмыс дәптері























Сабақтыңсоңы32-37 минутДиас ағаш кесуге әкесіне көмектесті.Әрбір бөренені олар 5бөлікке бөлді.Олар арамен бір кесіп түсіруге 5мин уақыт жұмсады.4бөренені арамен кесуге оларға қанша уақыт керек болады?
Бағалау

3 минут
РефлексияБағалау парағын толтыру.Денсаулықжәне қауіпсіздіктехникасының сақталуы



Үйге тапсырма№5,7, 86бет














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ