Материалдар / Аудан.Шамалар

Аудан.Шамалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Аудан мен шамалар туралы тусінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2020
913
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ортақ тақырып: «Сәулет»

Орта мерзімді жоспар бөлімі:

2 в бөлім – Аудан.Шамалар


Мектеп: «Л.Қылышев атындағы ОЖББМ»КММ

Күні: 05.12.19

Мұғалімнің аты-жөні: Ерекешева Г.А.


Сынып: 3 «А»

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

3.5.1.2. есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын», ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын», ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдаланып,салыстырады;

Оқушылардың басым бөлігі:

есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын», ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдаланып, есеп шығару жолын табады

Кейбір оқушылар:

есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын», ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдаланып,есептер құрастарады

Ерекеше білімді қажет ететін оқушылар:

есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын» ұғымын біледі

Бағалау критерийлері

есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын», ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдаланып, салыстыра алады,

есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын», ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдаланып, есеп шығару жолын таба алады;

есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын», ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдаланып,есептер құрастара алады

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Оқушылар әртүрлі материалдардан жасалған заттарды ажырат алады


Пәндік лексика және терминология:

«бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын», ұзындығы, ені, аудан

Сабақта диалог/жазба үшін қолданылатын тіл:

  • Ауданды қалай табады?

  • Жалпы массаны қалай табады?

Құндылықты дарыту

«Индустрияландыру мен иновациялық негізделген экономикалық өнім»

Құндылықтарды дарыту: жеке, жұптық,топтық жұмыстарды орындау барысында жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану,қазақ тілі

Алдыңғы білім

Жалпы массасы, бір жәшіктің массасы, жәшіктер саны шамаларының өзара байланысы туралы түсінік

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы











5 мин

























5 мин























2 мин

Ширату

«Кіріс билеті»

Қазақстандағы мұзайдындарына кіру үшін билет тағдау арқылы оқушыларды топтарға бөлінеді.

1-топ «Медеу»

2-топ «Алау»

3-топ «Алматы Арена»

Рисунок 3 Рисунок 2


  • Өткенді қайталау мақсатына билеттердің екінші жағында сұрақтар беріледі. Сол сұрақтарға жауап беру арқылы мұзайдындарға барады.

1м=10дм

1см=10мм

1дм=10см

1м=100см

1км=1000м

2см=20мм

1т=10ц

3т=30ц

1т=1000 кг

5000 кг=5т

1кг=1000г

7000г=7 кг

1ц=100кг

900 кг=9 ц

Жалпы массаны қалай табамыз?

Заттың санын қалай табамыз?

Бір заттың массасын қалай табамыз?

Тіктөртбұрыштың аудынын қалай табамыз?

Фигураның периметрін ұалай тамасыз?


Жұптық жұмыс.

Мұзайдындарының жасанды екендігіне тоқталып өту, аудандарының көлемін салыстыру.

- Әр мұз айдыныңы ауданы қанша өсу ретімен жаз

- Барлық мұзайдын сарайларының ауданы қанша?

- Медеу Спорт кешені Алау-жасанды мұз сарайынан неше (м2) артық?


Бағалау критерийі

Дескриптор


Берілген мұзайдындардың ауданының көлемін салыстырады

  • Өсу ретімен жазады

  • Барлық мұзайдын сарайларының ауданы табады;

  • Медеу Спорт кешені Алау-жасанды мұз сарайынан неше (м2) артық екенін табады;


ҚБ: «Бағдаршам»


Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Бүгін сабақтың мақсатымен таныстыру және бағалау критерийлерін құрастырып, анықтау.


3.5.1.2. есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын», ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдалану.


БК формуласы

Оқушылар бағалау критерийлерін БК формуласы бойынша сабаққа қажетті критерийлерді таңдап алады.


-Үлес және бөлшек туралы түсінік қалыптасады;

-есептерді шығаруда «бір заттың массасы», «саны», «жалпы масса», «бір затқа жіберілген шығын», «заттардың саны», «жалпы шығын», ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдаланып, салыстыра алады,

-есептерді шығаруда ұзындығы, ені, ауданы ұғымдарының өзара тәуелділігін пайдаланып, есеп шығару жолын таба алады

-Санның квадраты мен кубын анықтау алады;







Топқа бөлу


Мұзайдындарының суреттері































Топшамалар














Бағдаршам түстері
















Сабақтың ортасы






16 мин


























7 мин


















Топтық жұмыс


770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ