Материалдар / "Ауылда жүз түрлі жұмыс бар" сабақ жоспары 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ауылда жүз түрлі жұмыс бар" сабақ жоспары 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
3117
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоcпар: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі

Мектеп: № 56 гимназия


Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: 25.09

Сыныбы: 6 -сынып

Оқушылар саны: 18

Қатысқандар: Қатыспағандар:




Сабақтың тақырыбы

Ауылда жүз түрлі жұмыс бар



Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.4.5.1 - жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: суреттер бойынша сөз тіркестер құрайды

Оқушылардың көпшілігі: суреттердің көмегімен ауыл мен қаланың айырмашылығы туралы жазбаша мәтін құрай алады

Кейбірі: мәтіндегі сөздерге тәуелдік, септік жалғауларын үндестік заңын ескеріп жалғай алады

Бағалау критерийлері

  • Жазбаша мәтінді орфографиялық нормаға сай жазады

  • Қосымша жалғауда үндестік заңын ескереді

Тілдік мақсаттар

Пәндік қатысты сөздік қор мен мен терминдер:

егінші, шопан, бақташы, тракторшы, кәсіп

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ауылда қандай кәсіп түрлері кездеседі?

Ауыл болмаса, қала өмірі бола ма?

Құндылықтарды

бағалау


Пән аралық байланыс


Осыған дейін меңгерілген білім

Өзара құрмет пен ынтымақтастық


өзін-өзі тану


Сәдібектің бағы



Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дерек

көз

дер

Сабақтың басы

10 минут



Сабақтың ортасы

25 минут










Жазылым















Сабақтың соңы

5 минут

Ұйымдастыру.

Оқушылардың назарларын шоғырландыру

Үй тапсырмасын тексеру

«Туған жер қандай тамаша!» тақырыбында ой бөлісу

1. Жаңа сөздерді түсіндіру (суреттер арқылы)

  • Суреттен қандай кәсіп иелерін көріп тұрсыңдар?

  • Ауылда кездесетін тағы қандай кәсіп түрлерін білесіңдер?

3-тапсырма. Берілген мақал-мәтелдерді оқып, мағынасын түсіндіріңдер.

  • Бейнетің қатты болса,

Татқаның тәтті болар.


  • Еңбегіне қарай өнбегі.


  • Бейнетсіз рақат жоқ.

Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Тапсырма. Берілген суреттер бойынша ауыл мен қала айырмашылығы туралы жазбаша мәтін құраңыз. Мәтінде тәуелдік, септік жалғауларын дұрыс қолданыңыз.

Суреттер тақарыптары: 1.Ауыл көрінісі

2.Қала көрінісі

3.Ауылдың балалары

4.Қаланың балалары

5.Ауылдағы демалыс

6.Қаладағы демалыс

Дескриптор

Білім алушы

  • суреттердің көмегімен ауыл мен қаланың айырмашылығы туралы жазбаша мәтін құрайды;

  • мәтіндегі сөздерге тәуелдік, септік жалғауларын үндестік заңын ескеріп жалғайды.

4-тапсырма. Ауылдағы еңбек түрлерін атап, кластерді толтырыңдар.





суреттер








интербелсенді тақта





суреттер
















кластер


Рефлексия


Үй тапсырмасы


Түрлі смайликтер арқылы рефлексия жасайды.

25-бет, 3-тапсырма (ауызша).

Түрлі смайликтер

Қосымша ақпарат


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Кері байланыс, қолпаштау

Өзін-өзі тану пәнімен байланыстырылады.

Оқушы бойында ынтымақтастық, құрмет дағдылары қалыптасады.


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!