"Ауылым - алтын бесігім"сабақ жоспары 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ауылым - алтын бесігім"сабақ жоспары 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоcпар: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі

Мектеп: № 56 гимназия


Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: 26.09

Сыныбы: 6 -сынып

Оқушылар саны: 18

Қатысқандар: Қатыспағандар:




Сабақтың тақырыбы

Ауылым-алтын бесігім



Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: күнделікте ауылдағы 3 күні туралы жаза алады;

Оқушылардың көпшілігі: күнделіктің 1-2 күнінде ауылда өткізген қызықты оқиғасы туралы жаза алады;

Кейбірі: күнделіктің 3-күнінде ата-әжесіне жасаған көмегі туралы жазады.

Бағалау критерийлері

Күнделік жазудың талаптарын сақтайды

Тілдік мақсаттар

Пәндік қатысты сөздік қор мен мен терминдер:

егінші, шопан, бақташы, тракторшы, кәсіп

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ауылда қандай кәсіп түрлері кездеседі?

Ауыл болмаса, қала өмірі бола ма?

Құндылықтарды

бағалау


Пән аралық байланыс


Осыған дейін меңгерілген білім

Өзара құрмет пен ынтымақтастық


өзін-өзі тану


Ауылда жүз түрлі жұмыс бар



Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дерек

көз

дер

Сабақтың басы

10 минут



Сабақтың ортасы

25 минут










Жазылым






Сабақтың соңы

5 минут

Ұйымдастыру.

Оқушылардың назарларын шоғырландыру

Үй тапсырмасын тексеру

«Кім жылдам?» ойыны арқылы оқушыларға мақалдардың бас жағын оқиды, оқушылар жылдам әрі дұрыс жалғастырады

  • Бейнетің қатты болса,

Татқаның тәтті болар.

  • Еңбегіне қарай өнбегі.

Бейнетсіз рақат жоқ.

1. Күнделік жазу үлгісін көрсетіп, түсіндіру


Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Сіз отбасыңызбен қалада тұрасыз. Жазғы демалыс кезінде атаңыз бен әжеңіздің ауылына бардыңыз. Ауылда көрген қызықтарыңыз бен атқарған жұмыстарыңыз туралы 3 күніңізді сипаттап, күнделік жазыңыз.

Дескриптор

Білім алушы

  • күнделікте ауылдағы 3 күні туралы жазады;

  • күнделіктің 1-2 күнінде ауылда өткізген қызықты оқиғасы туралы жазады;

  • күнделіктің 3-күнінде ата-әжесіне жасаған көмегі туралы жазады.

«Ауылда» әнін үнтаспа арқылы тыңдап, қосылып айтады




суреттер








интербелсенді тақта






күнделік





ән


Рефлексия


Үй тапсырмасы


Түрлі смайликтер арқылы рефлексия жасайды.

26-бет, 7-тапсырма (жазбаша).

Түрлі смайликтер

Қосымша ақпарат


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Кері байланыс, қолпаштау

Өзін-өзі тану пәнімен байланыстырылады.

Оқушы бойында ынтымақтастық, құрмет дағдылары қалыптасады.


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.10.2018
4109
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі