Материалдар / "Ауылым - алтын бесігім"сабақ жоспары 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ауылым - алтын бесігім"сабақ жоспары 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
3926
16 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоcпар: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі

Мектеп: № 56 гимназия


Мұғалімнің аты-жөні:

Күні: 26.09

Сыныбы: 6 -сынып

Оқушылар саны: 18

Қатысқандар: Қатыспағандар:




Сабақтың тақырыбы

Ауылым-алтын бесігім



Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: күнделікте ауылдағы 3 күні туралы жаза алады;

Оқушылардың көпшілігі: күнделіктің 1-2 күнінде ауылда өткізген қызықты оқиғасы туралы жаза алады;

Кейбірі: күнделіктің 3-күнінде ата-әжесіне жасаған көмегі туралы жазады.

Бағалау критерийлері

Күнделік жазудың талаптарын сақтайды

Тілдік мақсаттар

Пәндік қатысты сөздік қор мен мен терминдер:

егінші, шопан, бақташы, тракторшы, кәсіп

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ауылда қандай кәсіп түрлері кездеседі?

Ауыл болмаса, қала өмірі бола ма?

Құндылықтарды

бағалау


Пән аралық байланыс


Осыған дейін меңгерілген білім

Өзара құрмет пен ынтымақтастық


өзін-өзі тану


Ауылда жүз түрлі жұмыс бар



Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дерек

көз

дер

Сабақтың басы

10 минут



Сабақтың ортасы

25 минут










Жазылым






Сабақтың соңы

5 минут

Ұйымдастыру.

Оқушылардың назарларын шоғырландыру

Үй тапсырмасын тексеру

«Кім жылдам?» ойыны арқылы оқушыларға мақалдардың бас жағын оқиды, оқушылар жылдам әрі дұрыс жалғастырады

  • Бейнетің қатты болса,

Татқаның тәтті болар.

  • Еңбегіне қарай өнбегі.

Бейнетсіз рақат жоқ.

1. Күнделік жазу үлгісін көрсетіп, түсіндіру


Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

Сіз отбасыңызбен қалада тұрасыз. Жазғы демалыс кезінде атаңыз бен әжеңіздің ауылына бардыңыз. Ауылда көрген қызықтарыңыз бен атқарған жұмыстарыңыз туралы 3 күніңізді сипаттап, күнделік жазыңыз.

Дескриптор

Білім алушы

  • күнделікте ауылдағы 3 күні туралы жазады;

  • күнделіктің 1-2 күнінде ауылда өткізген қызықты оқиғасы туралы жазады;

  • күнделіктің 3-күнінде ата-әжесіне жасаған көмегі туралы жазады.

«Ауылда» әнін үнтаспа арқылы тыңдап, қосылып айтады




суреттер








интербелсенді тақта






күнделік





ән


Рефлексия


Үй тапсырмасы


Түрлі смайликтер арқылы рефлексия жасайды.

26-бет, 7-тапсырма (жазбаша).

Түрлі смайликтер

Қосымша ақпарат


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Кері байланыс, қолпаштау

Өзін-өзі тану пәнімен байланыстырылады.

Оқушы бойында ынтымақтастық, құрмет дағдылары қалыптасады.


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!