Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоcпар: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі |
Мектеп: № 56 гимназия Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Күні: 26.09 Сыныбы: 6 -сынып |
Оқушылар саны: 18 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Ауылым-алтын бесігім |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу |
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: күнделікте ауылдағы 3 күні туралы жаза алады; Оқушылардың көпшілігі: күнделіктің 1-2 күнінде ауылда өткізген қызықты оқиғасы туралы жаза алады; Кейбірі: күнделіктің 3-күнінде ата-әжесіне жасаған көмегі туралы жазады. |
|
Бағалау критерийлері |
Күнделік жазудың талаптарын сақтайды |
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік қатысты сөздік қор мен мен терминдер: егінші, шопан, бақташы, тракторшы, кәсіп Талқылауға арналған сұрақтар: Ауылда қандай кәсіп түрлері кездеседі? Ауыл болмаса, қала өмірі бола ма? |
|
Құндылықтарды бағалау Пән аралық байланыс Осыған дейін меңгерілген білім |
Өзара құрмет пен ынтымақтастық өзін-өзі тану Ауылда жүз түрлі жұмыс бар |
Жоспар
-
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дерек
көз
дер
Сабақтың басы
10 минут
Сабақтың ортасы
25 минут
Жазылым
Сабақтың соңы
5 минут
Ұйымдастыру.
Оқушылардың назарларын шоғырландыру
Үй тапсырмасын тексеру
«Кім жылдам?» ойыны арқылы оқушыларға мақалдардың бас жағын оқиды, оқушылар жылдам әрі дұрыс жалғастырады
-
Бейнетің қатты болса,
Татқаның тәтті болар.
-
Еңбегіне қарай өнбегі.
Бейнетсіз рақат жоқ.
1. Күнделік жазу үлгісін көрсетіп, түсіндіру
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Сіз отбасыңызбен қалада тұрасыз. Жазғы демалыс кезінде атаңыз бен әжеңіздің ауылына бардыңыз. Ауылда көрген қызықтарыңыз бен атқарған жұмыстарыңыз туралы 3 күніңізді сипаттап, күнделік жазыңыз.
Дескриптор
Білім алушы
-
күнделікте ауылдағы 3 күні туралы жазады;
-
күнделіктің 1-2 күнінде ауылда өткізген қызықты оқиғасы туралы жазады;
-
күнделіктің 3-күнінде ата-әжесіне жасаған көмегі туралы жазады.
«Ауылда» әнін үнтаспа арқылы тыңдап, қосылып айтады
суреттер
интербелсенді тақта
күнделік
ән
Рефлексия
Үй тапсырмасы
Түрлі смайликтер арқылы рефлексия жасайды.
26-бет, 7-тапсырма (жазбаша).
Түрлі смайликтер
Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Өзін-өзі тану пәнімен байланыстырылады.
Оқушы бойында ынтымақтастық, құрмет дағдылары қалыптасады.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ауылым - алтын бесігім"сабақ жоспары 6 сынып
"Ауылым - алтын бесігім"сабақ жоспары 6 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоcпар: Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі |
Мектеп: № 56 гимназия Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Күні: 26.09 Сыныбы: 6 -сынып |
Оқушылар саны: 18 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Ауылым-алтын бесігім |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу |
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: күнделікте ауылдағы 3 күні туралы жаза алады; Оқушылардың көпшілігі: күнделіктің 1-2 күнінде ауылда өткізген қызықты оқиғасы туралы жаза алады; Кейбірі: күнделіктің 3-күнінде ата-әжесіне жасаған көмегі туралы жазады. |
|
Бағалау критерийлері |
Күнделік жазудың талаптарын сақтайды |
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік қатысты сөздік қор мен мен терминдер: егінші, шопан, бақташы, тракторшы, кәсіп Талқылауға арналған сұрақтар: Ауылда қандай кәсіп түрлері кездеседі? Ауыл болмаса, қала өмірі бола ма? |
|
Құндылықтарды бағалау Пән аралық байланыс Осыған дейін меңгерілген білім |
Өзара құрмет пен ынтымақтастық өзін-өзі тану Ауылда жүз түрлі жұмыс бар |
Жоспар
-
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дерек
көз
дер
Сабақтың басы
10 минут
Сабақтың ортасы
25 минут
Жазылым
Сабақтың соңы
5 минут
Ұйымдастыру.
Оқушылардың назарларын шоғырландыру
Үй тапсырмасын тексеру
«Кім жылдам?» ойыны арқылы оқушыларға мақалдардың бас жағын оқиды, оқушылар жылдам әрі дұрыс жалғастырады
-
Бейнетің қатты болса,
Татқаның тәтті болар.
-
Еңбегіне қарай өнбегі.
Бейнетсіз рақат жоқ.
1. Күнделік жазу үлгісін көрсетіп, түсіндіру
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
Сіз отбасыңызбен қалада тұрасыз. Жазғы демалыс кезінде атаңыз бен әжеңіздің ауылына бардыңыз. Ауылда көрген қызықтарыңыз бен атқарған жұмыстарыңыз туралы 3 күніңізді сипаттап, күнделік жазыңыз.
Дескриптор
Білім алушы
-
күнделікте ауылдағы 3 күні туралы жазады;
-
күнделіктің 1-2 күнінде ауылда өткізген қызықты оқиғасы туралы жазады;
-
күнделіктің 3-күнінде ата-әжесіне жасаған көмегі туралы жазады.
«Ауылда» әнін үнтаспа арқылы тыңдап, қосылып айтады
суреттер
интербелсенді тақта
күнделік
ән
Рефлексия
Үй тапсырмасы
Түрлі смайликтер арқылы рефлексия жасайды.
26-бет, 7-тапсырма (жазбаша).
Түрлі смайликтер
Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.
Өзін-өзі тану пәнімен байланыстырылады.
Оқушы бойында ынтымақтастық, құрмет дағдылары қалыптасады.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
-
шағым қалдыра аласыз













