|
Сабақтың тақырыбы: |
Ауызекі және жазба тілде сөйлеу |
||||||||||
|
Күні:04.09.2018 |
Мұғалім: А.Турысова |
||||||||||
|
Сынып:4в |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Ауызекі сөйлеу жазба тілде сөйлеу туралы түсінік қалыптастыу |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Ауызекі және жазба тілде сөйлеуді жаттығулардың мазмұнын түсінеді. |
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тіл және сөйлеу жайлы түсінік бере отырып,.сөйлеу түрлерінің түрлерін ажырата біледі. |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Өз ойларын жазбаша жаза алады. |
|||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Сөз сөйлем |
||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||||
|
0-3 минут 4-6 минут |
Психологиялық ахуал
Қазақ тілім - өз – тілім – ана
тілім, -Сөйлеу адамға не үшін қажет? -Ал сөйлеудің қандай түрлері бар? Олардың мақсаты |
||||||||||
|
7 – 10 минут 10- 20 минут |
1).
Жексенбіден кейін
________________________ ( жоғарыдан төмен қарай, оңнан солға қарай, солдан оңға қарай қозғалады). |
|
|||||||||
|
20-35 минут |
6 - жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқы. Баланың қуаныш сезімін білдіретін бөлікті көшіріп жаз. 7-жаттығу. Өлеңнен ризалық сезімін білдіретін жолдарды теріп жаз. 8-жаттығу. Ауызша орындау. 9- жаттығу. Ауызша. Жұппен жұмыс. 10-жаттығу. "Мақалдың жалғасын тап" ойыны. |
|
|||||||||
|
Соңы 35-40 минут |
"Мақалдың жалғасын тап" ойыны. 1.Сөз сүйектен өтеді, Таяқ
еттен өтеді. 2.Тіл тас жарады, Тас жармаса , бас жарады. |
|
|||||||||
|
Үйге тапсырма: . Тіл туралы мақал жазу |
|||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
БББ кестесі
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ауызекі және жазба тілде сөйлеу мәдениеті
Ауызекі және жазба тілде сөйлеу мәдениеті
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ауызекі және жазба тілде сөйлеу |
||||||||||
|
Күні:04.09.2018 |
Мұғалім: А.Турысова |
||||||||||
|
Сынып:4в |
Қатысқан: |
Қатыпағандар: |
|||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Ауызекі сөйлеу жазба тілде сөйлеу туралы түсінік қалыптастыу |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Ауызекі және жазба тілде сөйлеуді жаттығулардың мазмұнын түсінеді. |
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тіл және сөйлеу жайлы түсінік бере отырып,.сөйлеу түрлерінің түрлерін ажырата біледі. |
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Өз ойларын жазбаша жаза алады. |
|||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Сөз сөйлем |
||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||||
|
0-3 минут 4-6 минут |
Психологиялық ахуал
Қазақ тілім - өз – тілім – ана
тілім, -Сөйлеу адамға не үшін қажет? -Ал сөйлеудің қандай түрлері бар? Олардың мақсаты |
||||||||||
|
7 – 10 минут 10- 20 минут |
1).
Жексенбіден кейін
________________________ ( жоғарыдан төмен қарай, оңнан солға қарай, солдан оңға қарай қозғалады). |
|
|||||||||
|
20-35 минут |
6 - жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқы. Баланың қуаныш сезімін білдіретін бөлікті көшіріп жаз. 7-жаттығу. Өлеңнен ризалық сезімін білдіретін жолдарды теріп жаз. 8-жаттығу. Ауызша орындау. 9- жаттығу. Ауызша. Жұппен жұмыс. 10-жаттығу. "Мақалдың жалғасын тап" ойыны. |
|
|||||||||
|
Соңы 35-40 минут |
"Мақалдың жалғасын тап" ойыны. 1.Сөз сүйектен өтеді, Таяқ
еттен өтеді. 2.Тіл тас жарады, Тас жармаса , бас жарады. |
|
|||||||||
|
Үйге тапсырма: . Тіл туралы мақал жазу |
|||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
БББ кестесі
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













