Материалдар / "Азаматтың арманы"

"Азаматтың арманы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бас әріптен жазылатын сөздер туралы түсінікті кеңейтеді.Мәтіннің негізгі идеясын ашға дағдыланады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
375
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы2-сабақ Азаматтың арманы

МақсатыБас әріптен жазылатын сөздер туралы түсінікті кеңейтеді.Мәтіннің негізгі идеясын ашға дағдыланады
Күтілетін нәтижеОқушылар тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл,Салыстыру кестесі, Жиго,Эссе
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Сабақ барысыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі















Тренинг
Барлық оқушыны ортаға шығарып «Шаттық шеңбер» деген топ құрғызамын.. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындығын түсіндіремін.Сәлемдесу





ТүгендеуТопқа бөлу. Топқа бөлу үшін оқушыларды санатамын.Яғни 1,2,3 3-топқа бөлінеді.
Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне жылы сөздер айтады.

Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.Оқушылар шеңбер болып тұрған бойда 1,2,3 деп санап топқа сандары арқылы бөлінеді.
Білу Миға шабуыл

Кім жылдам Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі,

Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы сұрақтарға жауп беру:1 Бас әріптен басталып жазылатын қандай сөздерді  білесіңдер?2 Әріптер қалай жазылады?3 Неше әріп бар?Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да,топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.

ТүсінуБайлықпен ақыл » Постермен өткен тақырыпты қорғау

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғатуКісі аттарын жалғастыр»ойынын ойнайық1 топ: Қапшағай ненің аты?2 топ: Алматы ненің аты?3 топ: Медеу ненің аты?Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуПостер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды
ҚолдануЖигсо пайдалану Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау
ТалдауСалыстыру кестесіОқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдатуӘр топқа салыстыру парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді

ЖинақтауКітапен жұмысТоптарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдауМына тақырыпты ТалдауОйын: «Кім тапқыр?»Қанат, Марат екеуі,  Қамшы өре  аладыТалғат,Талап екеуі,  Тамаша ән салады.Самат, Сағат екеуі,Төгілтіп күй шертеді.Бабақ, Барақ екеуі,   Біледі көп ертегі.Балаларды өнерлі,   Есептеп көр, сен енді! (8)(Балалардың атын атап бер). Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.
БағалауБағалау шкаласы мен бағалау парақтарын таратуӘр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керекӘр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
РефлексияЕкі жұлдыз , бір тілекСтикерлерді толтыруОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесін толтыруОқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін, ұсыныс, тілектерін жазады.
Үйге тапсырмаАзаматтың арманы »тақырыбына кітапша , альбом жасау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ