I
Ұйымдастыру
кезеңі
Сынып оқушыларына жағымды
ахуал туғызу.
Топқа бөлу( табиғат
бейнеленген суреттер арқылы топтастыру)
Үй тапсырмасын
сұрау
1. Масштаб дегеніміз
не? 2.
Масштабтың неше түрі
бар?
3.
Атаулы масштабты сандық
масштабқа қалай айналдырамыз?
4.Масштабты қай жерлерде
пайдаланамыз?
5.
Өлшеудің қандай түрлерін
білесің?
6.
Масштаб немістің қандай
сөзінен шыққан?
7. План деген
не?
II
Топтық
жұмыс
Азимутты табуға арналған
тапсырмаларды постер арқылы қорғау.
І топ: Азимутты пайдаланғанда
қолданылатын қарапайымшартты белгілердің
қажеттілігі.
ІІ топ: Бағдарлаудың адам
өмірінде маңызы.
ІІІ топ: Көкжиек тұстарын
анықтау.
Топтарда өзара
бағалау
«Өзін-өзі және топтағы мүшелерді
бағалау»
ІІІ. Жеке
жұмыс
«Тез
жауап»
Оқушылар иә немесе жоқ арқылы
жауап береді. 1. Жер бетіндегі не
картадан азимутты анықтау үшін компосты пайдалануға бола ма?
(иә) 2.
Негізгі бағыттардың маңызы
қандай,керек пе ? (иә) 3.
Бағдарлаудың табиғатпен
байланысы бар ма?
(иә) 4.
Темірқазық тек оңтүстікті
көрсете ме ? (жоқ) 5.
270 0 шығысты бағытты
көрсетеді ме? (жоқ) 6.
Азимут неміс сөзі ме?
(жоқ)
ІҮ. Жұптық
жұмыс
«Компоспен
саяхат»
1.
Көкжиек тұстарының
дұрыс-бұрыстығын анықтау,бір бағанға дұрысын,бір бағанға бұрысын
жинау.
Б-А=2700,С.Ш-А=1350,О-А=1850,О.Б-А=1500.Ш-А=900,С-А=3600,О-А=1800.
2.
Қымбатты жас дос! Маған
өздеріңнің көмектерің қажет болып тұр. Менің тобым жылы жаққа
аттанды.Қанатым сынып, мен ілесе алмадым.Қыс болса келіп
қалды,көмекке келмесеңдер, жағдайым қиын.Үйрек балапаны
А=1000 500метр жүріп,көпірге
келесіңдер,одан әрі 500 жолмен жалғыз бұтаға
дейін,2250 метр жүресіңдер,ең соңында
800 жарға дейін 1500 метр
қашықтықты жүріп өтсеңдер,алдарыңнан жар кездеседі.Мен сонда
паналап жүрмін. (Азимутты
анықтаңдар)
3.
Сызба бойынша көкжиек
тұстарының азимутын анықты.
А(СШ)=90:2=450
А(ОШ)=90+45 =1350
А(ОБ)=180+45= 2250
А(СБ)= 270+45
=3150
Ү. Топ басшыларымен (спикер)
жұмыс
«Кім жылдам?»
Әр топ басшылары
өздері құрастырған азимут бағыттарымен жүргізілген жұмыстарын
қорғайды.
Смайликтер арқылы
бағалау
Рефлексия, кері байланыс
Сабақтан алған әсері мен ұсынысын
жазады.
Үйге
тапсырма: §оқу
|
Оқушылар табиғат бейнеленген
суреттер арқылы үш топқа бөлініп өз үстелдерінің басына
жиналады
Кез-келген
топтан оқушы шығып сұрақтарға жауап
береді
Топтаса отырып, ойланады,
талқылайды. Топ мүшелері өз тапсырмаларын
қорғайды
Топтар өзара
бағаланады.
Әр оқушы жеке жұмыс
жасайды.
Жұптық жұмыс
жасайды
Топ спикері өз
тапсырмасын қорғайды
|