Гуманитарлы- экономикалық колледж мекемесі
Сабақ жоспары № 18
Поурочный план
Пән Химия
Предмет
|
Топ |
Күні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема курса
Сабақ тақырыбы Азот, фосфор және олардың қосылыстары.
Тема урока
Сабақтың типі: шеберлік пен дағдылар қалыптасуы сабағы
Тип урока:
Сабақтың түрі: аралас
Вид урока:
|
Оқытушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар |
|
|
Базалық құзіреттілік |
Халық шаруашылығында, химия өнеркәсібінде р- элементтердің қоршаған ортаға зиянды, зиянсыз факторлары жөнінде дағдыларын қалыптастырады. |
|
Кәсіптік құзіреттілік |
Қосымша әдебиеттер мен жұмыс жасай алу мен ақпарат көзін таба білу біліктілігі. |
Оқытушылық: Студентттерге бейметалдардың периодтық жүйедегі орны, құрылысы мен олардың ерешеліктерін анықтай отырып, білімдерін жүйелеп, қорытындылау.
о
Сабақ мақсатта-ры
Дамытушылық: Студенттердің қызығуы, ынтасы, қиялы мен қабылдауы сияқты танымдық қабілеттерін дамыту.
тәрбиелік :
воспитательная : қарым-қатынасқа, өз білімін бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақта пайдаланатын әдістер: жеке ,топтық - постер құру
Методы, используемые на уроке:
Сабақтың жабдықталуы:
Оборудование урока:
-
көрнекілік құралдар сызба, трек-сызбалар
наглядные пособия
-
үлестірмелі материалдар кәртішкелер, таратпа материал, постерлерге қағаздар
раздаточный материал
-
оқытудың техникалық құралдары тақта
технические средства обучения
Пәнаралық байланыстар (межпредметные связи):
-
қамтамасыз ететін Физика (физикалық қасиеттері), биология
-
обеспечивающие
-
қамтамасыз етілетін Химия
-
Обеспечиваемые
Әдебиет:
Литература: Н.Нұрахметов, Қ.Бекішев,Н.Заграничная, Г.Абрамова «Химия»10-сын.
Сабақтың мазмұны (содержание урока):
-
Эле-мент
№
Сабақтың элементтері, оқу мәселелері, оқыту әдістері мен формалары
Элементы урока, учебные вопросы, формы и методы обучения
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Ұйымдастырушылық кезең: ( 2 мин)
1.Білім алушылардың сырт бейнесі мен аудитория тазалығына назар.
2.Білім алушылармен танысу.
3.Пән бойынша өтілетін жоспармен таныстыру.
Үй тапсырмасын сұрау.(15мин.)
Өткен тақырыптар бойынша фронтальды сұрау
Тірек білімінің актуализациялық кезеңі
( 3 мин)
1.Қанша бейметалл элемент бар? (22)
2. Бейметаллдардың кристаллдық құрылымындағы атом арасында химиялық байланыс қандай? (Ковалентті полюсті, ковалентті полюссіз).3. Р – элементтерге жататын бейметалдарды атаңдар. (B, C, Si, N, P, As, O,Se,F,Cl,B,I, VIII топ асыл газдар). Р-элементтер IIIА-VIIIA топшала-рын құрайды.
4.Бейметалдардың Менделеевтің периодтық кестесіндегі орнын айтыңдар.
5.Азот туралы не білесіңдер?
6.Фосфор туралы не білесіңдер?
Жаңа тақырыпты игеру: ( 40 мин)
Азот, фосфор және олардың қосылыстары.
Бейнефрагменттерді көрсету
Постерлермен жұмыс
Сабақты бекіту.(15мин)
Тапсырмаларды орындау (химиялық реакцияларды жалғастыру)
Үй тапсырмасын беру (3 мин)
§ 23-24 95-100-бет
Сабақты қорытындылау ( 10мин)
1. Білімдерін бағалау.
2. Сабақты қысқаша қорытындылап аяқтау.
Оқытушы қолы: ________________ Балыкбаева А.С.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Азот, фосфор және олардың қосылыстары" тақырыбына сабақ жоспары
"Азот, фосфор және олардың қосылыстары" тақырыбына сабақ жоспары
Гуманитарлы- экономикалық колледж мекемесі
Сабақ жоспары № 18
Поурочный план
Пән Химия
Предмет
|
Топ |
Күні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема курса
Сабақ тақырыбы Азот, фосфор және олардың қосылыстары.
Тема урока
Сабақтың типі: шеберлік пен дағдылар қалыптасуы сабағы
Тип урока:
Сабақтың түрі: аралас
Вид урока:
|
Оқытушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар |
|
|
Базалық құзіреттілік |
Халық шаруашылығында, химия өнеркәсібінде р- элементтердің қоршаған ортаға зиянды, зиянсыз факторлары жөнінде дағдыларын қалыптастырады. |
|
Кәсіптік құзіреттілік |
Қосымша әдебиеттер мен жұмыс жасай алу мен ақпарат көзін таба білу біліктілігі. |
Оқытушылық: Студентттерге бейметалдардың периодтық жүйедегі орны, құрылысы мен олардың ерешеліктерін анықтай отырып, білімдерін жүйелеп, қорытындылау.
о
Сабақ мақсатта-ры
Дамытушылық: Студенттердің қызығуы, ынтасы, қиялы мен қабылдауы сияқты танымдық қабілеттерін дамыту.
тәрбиелік :
воспитательная : қарым-қатынасқа, өз білімін бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақта пайдаланатын әдістер: жеке ,топтық - постер құру
Методы, используемые на уроке:
Сабақтың жабдықталуы:
Оборудование урока:
-
көрнекілік құралдар сызба, трек-сызбалар
наглядные пособия
-
үлестірмелі материалдар кәртішкелер, таратпа материал, постерлерге қағаздар
раздаточный материал
-
оқытудың техникалық құралдары тақта
технические средства обучения
Пәнаралық байланыстар (межпредметные связи):
-
қамтамасыз ететін Физика (физикалық қасиеттері), биология
-
обеспечивающие
-
қамтамасыз етілетін Химия
-
Обеспечиваемые
Әдебиет:
Литература: Н.Нұрахметов, Қ.Бекішев,Н.Заграничная, Г.Абрамова «Химия»10-сын.
Сабақтың мазмұны (содержание урока):
-
Эле-мент
№
Сабақтың элементтері, оқу мәселелері, оқыту әдістері мен формалары
Элементы урока, учебные вопросы, формы и методы обучения
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Ұйымдастырушылық кезең: ( 2 мин)
1.Білім алушылардың сырт бейнесі мен аудитория тазалығына назар.
2.Білім алушылармен танысу.
3.Пән бойынша өтілетін жоспармен таныстыру.
Үй тапсырмасын сұрау.(15мин.)
Өткен тақырыптар бойынша фронтальды сұрау
Тірек білімінің актуализациялық кезеңі
( 3 мин)
1.Қанша бейметалл элемент бар? (22)
2. Бейметаллдардың кристаллдық құрылымындағы атом арасында химиялық байланыс қандай? (Ковалентті полюсті, ковалентті полюссіз).3. Р – элементтерге жататын бейметалдарды атаңдар. (B, C, Si, N, P, As, O,Se,F,Cl,B,I, VIII топ асыл газдар). Р-элементтер IIIА-VIIIA топшала-рын құрайды.
4.Бейметалдардың Менделеевтің периодтық кестесіндегі орнын айтыңдар.
5.Азот туралы не білесіңдер?
6.Фосфор туралы не білесіңдер?
Жаңа тақырыпты игеру: ( 40 мин)
Азот, фосфор және олардың қосылыстары.
Бейнефрагменттерді көрсету
Постерлермен жұмыс
Сабақты бекіту.(15мин)
Тапсырмаларды орындау (химиялық реакцияларды жалғастыру)
Үй тапсырмасын беру (3 мин)
§ 23-24 95-100-бет
Сабақты қорытындылау ( 10мин)
1. Білімдерін бағалау.
2. Сабақты қысқаша қорытындылап аяқтау.
Оқытушы қолы: ________________ Балыкбаева А.С.
шағым қалдыра аласыз













