Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән

    Химия

    Мұғалім

    Төлеуова Г.Қ.

    Сынып

    9

    Бөлім

    Бейметалдар және олардың маңызды қосылыстары

    Тақырып

    Азот қышқылы және оның қосылыстары

    Оқу мақсаттары

    9.1.4.7 – азот қышықылының молекулалық, формулаларын білу және атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін түсіндіру;

    9.2.1.18 – азоттан азот қышқылын алудың реакция теңдеуін құрастыру;

    9.2.1.19 – азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиетін зерттеу;

    Сабақ мақсаты

    • Азот қышықылының молекулалық формуласын және атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін сипаттау, азоттан азот қышқылын алу теңдеуін құрастыру;

    • Азот қышқылының қасиеттеріне сүйене отырып, реакция теңдеулерін жазу;

    • Азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиетін болжау, зерттеу;

    Тілдік мақсат

    Азот қышқылы, аммиак, индикатор, «патша сұйықтығы»

    Азот қышқылы - өткір иісі бар түссіз сұйықтық, күшті қышқыл;

    «Патша сұйықтығы» - 1:3 көлемдік қатынаста азот қышқылы мен тұз қышқылының қоспасы;

    Зертханада азот қышқылын калий мен натрий нитратына концентрлі күкірт қышқылымен әсер ету арқылы алады

    Күтілетін нәтиже

    • Азот қышықылы атомдары арасындағы химиялық байланыстың түзілуіне сүйене отырып, молекулалық формуласын жазу, азоттан азот қышқылын алу теңдеуін құрастыру; Физикалық қасиеттерін сипаттау;

    • Азот қышқылының қасиеттеріне негізделген реакция теңдеулерін жазу;

    • Азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін болжау, зерттей алу;

    Бағалау критерийлері

    • Азот қышықылы атомдары арасындағы химиялық байланыстың түзілуіне сүйене отырып, молекулалық формуласын жаза алады, азоттан азот қышқылын алу теңдеуін құрастырады; Физикалық қасиеттерін сипаттайды;

    • Азот қышқылының қасиеттеріне негізделген реакция теңдеулерін жазады;

    • Азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін болжайды, зерттейді;

    Құндылықтарды дарыту

    Қазақстандағы орналасқан азот қышқылының кен орындары туралы айтылғанда «Мәңгілік Ел» идеясын іске асырудың «Индустрияландыру және инновацияларға негізделген экономикалық өсу» құндылығы іске асырылады;

    Ашықтық. Барлық іс-әрекеттер мен талқылаулар ашық түрде жүреді, өз білгендерін өзге достарымен ашық бөліседі;

    Құрмет. Сабақ барысындағы іс-әрекеттер өзара құрмет ұстанымы негізінде жүзеге асады, бір-бірінің пікірін құрметтеп, оларды соңына дейін тыңдайды, өз ойларын еркін айта алады;

    Өмір бойы білім алу. Алған білім мен біліктері, дағдылары олардың өмірлік білім алуына, қолданылуына негіз болады;

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта арқылы презентация көрсетіледі;

    Bilimland сайты арқылы қосымша мәлімет алады;

    Сілтеме:

    • http://www.rgrb.de/index.php?id=13621&option=com_rg&task=item сілтемесі арқылы қызықты мәлімет беріледі

    • https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/9-synyp/azot-qyshqyly-nitrattar сілтеме арқылы бейнежазба көрсетіледі

    • https://howlingpixel.com/i-kk/Азот_қышқылы

    • https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/9-synyp/azot-qyshqyly-nitrattar

    топтық жұмыста көмекші құрал ақпарат ретінде

    • https://quizlet.com/414708201/Химия-9-сынып-Азот-қышқылы-flash-cards/?new бекіту тапсырмаларын орындайды

    Пән аралық байланыс

    Физика, биология

    Бастапқы білім

    Азоттың қасиеттерін, табиғаттағы азот айналымын және аммиактың алынуын, қасиеттерін біледі;

    Сабақ кезеңдері

    Жоспарланған іс әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин
















    3-8 мин






































    8-10 мин




    (М) Сәлемдесу. Өткен сабақты еске түсіру. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілеу!


    №

    Сұрақ

    Жауап

    1

    Азоттың сутекті қосылысы

    а) N2

    2

    Азоттың (IV) оксиді қандай газ.

    ә)NO

    3

    Азоттың тұз түзбейтін оксиді қандай газ

    б)N2O,NO,N2O3,NO2,N2O5

    4

    Ауада таралуы 78%

    в)NH4OH

    5

    Атмосферада найзағай ойнағанда түзілетін оксид

    г)Mg3N

    6

    Ауада тотығатын оксид.

    д)HNO3

    7

    Магний азотпен әрекеттесіп түзіледі

    е)қоңыр улы газ

    8

    Азот оксиді сумен әрекеттесіп, не түзеді.

    ж)түссіз газ

    9

    Азоттың бірнеше оксидтері бар

    з)азот(II) оксиді

    10

    Әлсіз негіздік қасиет көрсетеді

    и)NH3

    Жауабы: 1и, 2e, 3ж, 4а, 5з, 6ә, 7г, 8д, 9б, 10в

    «Жұмбағы бар қорап» әдісі.

    Мұғалім: Сабақты проблемалық сұрақты шешу арқылы бастап көрейік. 1935 жылы әлемдік Нобель сыйлығы неміс ұлтының ұлттық социализмге қарсы пацифист Карл фон Осецке берілгеннен кейін ұлтшыл Неміс билігі елде Нобель сыйлығын алуға және тағып жүруге тыйым салды. Ұлттық қуғын сүргінге ұшырағандардың қатарында неміс физиктері Джеймс Франк пен Макс фон Лауэ өз алтын медальдарын Нильс Борға сақтауға сеніп тапсырды.

    Физик, Нобель сыйлығының лауреаты Бордың Капенгегендегі теориялық физика институты сол жылдары бірнеше неміс физиктеріне қуғын сүргіннен пана болды. Бірақ қауіп 1940 жылы сәуірдегі Данияға туғаннан кейін қауіп Бордың өзіне де төне бастады. Басқа жерге көшіру мүмкін болмады, себебі Германияда шекара аса тексерілетін. Көмекке венгер химигі Дьердь де Хевеши келді. Ол Борға медальдарды ерітуге ұсыныс жасады. Бірақ медальдар алтыннан жасалғандықтан еріту мүмкін еместей көрінді. Дегенмен Хевеши еріту жолын тапты. Германия солдаттары Бордың институтын тексеру барысында ешқандай медаль таппады. Медальдар соғыс біткенше Хевеши ұсынған сұйықтықта болды

    Мұғалім: Бұл сұйықтық қандай сұйықтық деп ойлайсыңдар?

    Оқушы: Патша сұйықтығы

    Мұғалім: Дұрыс айтасыңдар, бұл сұйықтық қандай сұйықтық, оның құрамы қандай

    Оқушы: Тұз қышқылы мен азот қышқылының қоспасы

    Мұғалім: Нақтырақ айтсақ

    Оқушы: 1:3 көлемдік қатынаста HNO3 : HCl қоспасы

    Мұғалім: Бұл екі қышқылдың ішінде оттекті қышқыл қайссысы?

    Оқушы: Азот қышқылы

    Мұғалім: Бүгінгі тақырып не туралы болады деп ойлайсыңдар?

    Оқушы: Азот қышқылы және оның қасиеттері

    (К)(Оқушылардың жауабын нақтылау мақсатында бейнежазба көрсетіледі)

    Бүгінгі сабақта:

    • Азот қышқылының құрылысы және алынуы мен танысамыз

    • Басқа қышқылдармен ортақ қасиеттерін білетін боламыз

    (С),(М) (Оқушылармен бірге сабақтың тақырыбы нақтыланады, оқу мақсаттарын, табыс критерийлері мен күтілетін нәтиже анықталады;Топқа бірігу жолы түсіндіріледі)







    http://www.rg-rb.de/index

    .php?id =13621&

    option =com _rg&task=item











    https://bilimland.kz/kk /subject/ximiya/9-synyp/azot-qyshqyly-nitrattar






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Төлеуова Гүлфаруз Қуанышбекқызы
    18 Қараша 2020
    1005
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Азот қышқылы және оның қосылыстары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Азот қышқылы және оның қосылыстары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    кез келген мұғалімге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән

    Химия

    Мұғалім

    Төлеуова Г.Қ.

    Сынып

    9

    Бөлім

    Бейметалдар және олардың маңызды қосылыстары

    Тақырып

    Азот қышқылы және оның қосылыстары

    Оқу мақсаттары

    9.1.4.7 – азот қышықылының молекулалық, формулаларын білу және атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін түсіндіру;

    9.2.1.18 – азоттан азот қышқылын алудың реакция теңдеуін құрастыру;

    9.2.1.19 – азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиетін зерттеу;

    Сабақ мақсаты

    • Азот қышықылының молекулалық формуласын және атомдар арасындағы химиялық байланыстардың түзілуін сипаттау, азоттан азот қышқылын алу теңдеуін құрастыру;

    • Азот қышқылының қасиеттеріне сүйене отырып, реакция теңдеулерін жазу;

    • Азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиетін болжау, зерттеу;

    Тілдік мақсат

    Азот қышқылы, аммиак, индикатор, «патша сұйықтығы»

    Азот қышқылы - өткір иісі бар түссіз сұйықтық, күшті қышқыл;

    «Патша сұйықтығы» - 1:3 көлемдік қатынаста азот қышқылы мен тұз қышқылының қоспасы;

    Зертханада азот қышқылын калий мен натрий нитратына концентрлі күкірт қышқылымен әсер ету арқылы алады

    Күтілетін нәтиже

    • Азот қышықылы атомдары арасындағы химиялық байланыстың түзілуіне сүйене отырып, молекулалық формуласын жазу, азоттан азот қышқылын алу теңдеуін құрастыру; Физикалық қасиеттерін сипаттау;

    • Азот қышқылының қасиеттеріне негізделген реакция теңдеулерін жазу;

    • Азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін болжау, зерттей алу;

    Бағалау критерийлері

    • Азот қышықылы атомдары арасындағы химиялық байланыстың түзілуіне сүйене отырып, молекулалық формуласын жаза алады, азоттан азот қышқылын алу теңдеуін құрастырады; Физикалық қасиеттерін сипаттайды;

    • Азот қышқылының қасиеттеріне негізделген реакция теңдеулерін жазады;

    • Азот қышқылының басқа қышқылдармен жалпы ортақ қасиеттерін болжайды, зерттейді;

    Құндылықтарды дарыту

    Қазақстандағы орналасқан азот қышқылының кен орындары туралы айтылғанда «Мәңгілік Ел» идеясын іске асырудың «Индустрияландыру және инновацияларға негізделген экономикалық өсу» құндылығы іске асырылады;

    Ашықтық. Барлық іс-әрекеттер мен талқылаулар ашық түрде жүреді, өз білгендерін өзге достарымен ашық бөліседі;

    Құрмет. Сабақ барысындағы іс-әрекеттер өзара құрмет ұстанымы негізінде жүзеге асады, бір-бірінің пікірін құрметтеп, оларды соңына дейін тыңдайды, өз ойларын еркін айта алады;

    Өмір бойы білім алу. Алған білім мен біліктері, дағдылары олардың өмірлік білім алуына, қолданылуына негіз болады;

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта арқылы презентация көрсетіледі;

    Bilimland сайты арқылы қосымша мәлімет алады;

    Сілтеме:

    • http://www.rgrb.de/index.php?id=13621&option=com_rg&task=item сілтемесі арқылы қызықты мәлімет беріледі

    • https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/9-synyp/azot-qyshqyly-nitrattar сілтеме арқылы бейнежазба көрсетіледі

    • https://howlingpixel.com/i-kk/Азот_қышқылы

    • https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/9-synyp/azot-qyshqyly-nitrattar

    топтық жұмыста көмекші құрал ақпарат ретінде

    • https://quizlet.com/414708201/Химия-9-сынып-Азот-қышқылы-flash-cards/?new бекіту тапсырмаларын орындайды

    Пән аралық байланыс

    Физика, биология

    Бастапқы білім

    Азоттың қасиеттерін, табиғаттағы азот айналымын және аммиактың алынуын, қасиеттерін біледі;

    Сабақ кезеңдері

    Жоспарланған іс әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин
















    3-8 мин






































    8-10 мин




    (М) Сәлемдесу. Өткен сабақты еске түсіру. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілеу!


    №

    Сұрақ

    Жауап

    1

    Азоттың сутекті қосылысы

    а) N2

    2

    Азоттың (IV) оксиді қандай газ.

    ә)NO

    3

    Азоттың тұз түзбейтін оксиді қандай газ

    б)N2O,NO,N2O3,NO2,N2O5

    4

    Ауада таралуы 78%

    в)NH4OH

    5

    Атмосферада найзағай ойнағанда түзілетін оксид

    г)Mg3N

    6

    Ауада тотығатын оксид.

    д)HNO3

    7

    Магний азотпен әрекеттесіп түзіледі

    е)қоңыр улы газ

    8

    Азот оксиді сумен әрекеттесіп, не түзеді.

    ж)түссіз газ

    9

    Азоттың бірнеше оксидтері бар

    з)азот(II) оксиді

    10

    Әлсіз негіздік қасиет көрсетеді

    и)NH3

    Жауабы: 1и, 2e, 3ж, 4а, 5з, 6ә, 7г, 8д, 9б, 10в

    «Жұмбағы бар қорап» әдісі.

    Мұғалім: Сабақты проблемалық сұрақты шешу арқылы бастап көрейік. 1935 жылы әлемдік Нобель сыйлығы неміс ұлтының ұлттық социализмге қарсы пацифист Карл фон Осецке берілгеннен кейін ұлтшыл Неміс билігі елде Нобель сыйлығын алуға және тағып жүруге тыйым салды. Ұлттық қуғын сүргінге ұшырағандардың қатарында неміс физиктері Джеймс Франк пен Макс фон Лауэ өз алтын медальдарын Нильс Борға сақтауға сеніп тапсырды.

    Физик, Нобель сыйлығының лауреаты Бордың Капенгегендегі теориялық физика институты сол жылдары бірнеше неміс физиктеріне қуғын сүргіннен пана болды. Бірақ қауіп 1940 жылы сәуірдегі Данияға туғаннан кейін қауіп Бордың өзіне де төне бастады. Басқа жерге көшіру мүмкін болмады, себебі Германияда шекара аса тексерілетін. Көмекке венгер химигі Дьердь де Хевеши келді. Ол Борға медальдарды ерітуге ұсыныс жасады. Бірақ медальдар алтыннан жасалғандықтан еріту мүмкін еместей көрінді. Дегенмен Хевеши еріту жолын тапты. Германия солдаттары Бордың институтын тексеру барысында ешқандай медаль таппады. Медальдар соғыс біткенше Хевеши ұсынған сұйықтықта болды

    Мұғалім: Бұл сұйықтық қандай сұйықтық деп ойлайсыңдар?

    Оқушы: Патша сұйықтығы

    Мұғалім: Дұрыс айтасыңдар, бұл сұйықтық қандай сұйықтық, оның құрамы қандай

    Оқушы: Тұз қышқылы мен азот қышқылының қоспасы

    Мұғалім: Нақтырақ айтсақ

    Оқушы: 1:3 көлемдік қатынаста HNO3 : HCl қоспасы

    Мұғалім: Бұл екі қышқылдың ішінде оттекті қышқыл қайссысы?

    Оқушы: Азот қышқылы

    Мұғалім: Бүгінгі тақырып не туралы болады деп ойлайсыңдар?

    Оқушы: Азот қышқылы және оның қасиеттері

    (К)(Оқушылардың жауабын нақтылау мақсатында бейнежазба көрсетіледі)

    Бүгінгі сабақта:

    • Азот қышқылының құрылысы және алынуы мен танысамыз

    • Басқа қышқылдармен ортақ қасиеттерін білетін боламыз

    (С),(М) (Оқушылармен бірге сабақтың тақырыбы нақтыланады, оқу мақсаттарын, табыс критерийлері мен күтілетін нәтиже анықталады;Топқа бірігу жолы түсіндіріледі)







    http://www.rg-rb.de/index

    .php?id =13621&

    option =com _rg&task=item











    https://bilimland.kz/kk /subject/ximiya/9-synyp/azot-qyshqyly-nitrattar






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Химия Сабақ жоспары 9 сынып
    18.11.2020
    1005
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Төлеуова Гүлфаруз Қуанышбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации