Материалдар / Азық-түліктердің пайдасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Азық-түліктердің пайдасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қоршаған әлемдегі азық-түліктердің пайдасы туралы түсінік беру, тамақтардың құрамы мен олардың қайдан қалай шығатыны туралы түсіндіру, кез келген тағамның барлығы адамның еңбегімен жасалатынын түсіндіру; ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2020
345
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

«Балапан» II сәбилер тобы

Білім беру саласы: Таным

Оқу іс-әрекеті: Экология негіздері

Тақырыбы: «Азық-түліктердің пайдасы »

Мақсаты: қоршаған әлемдегі азық-түліктердің пайдасы туралы түсінік беру, тамақтардың құрамы мен олардың қайдан қалай шығатыны туралы түсіндіру, кез келген тағамның барлығы адамның еңбегімен жасалатынын түсіндіру; ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Көрнекіліктер: азық-түліктердің суреттері,муляждар.

Әдіс-тәсіл:түсіндіру.сұрақ-жауап.


Әрекеттердің кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Балалардың іс- әрекеті

Ұйымдастырушылық

- оятушылық




  1. Жылулық шеңбер.

Ашық менің жүрегім,

Ылғи күліп жүремін.

Бірге ойнап, бірге жүрер

Достарым көп, білемін!


Балар өлең жолдарын жылы сезімен бірге айтады.

Ұйымдастырушылық - ізденушілік





  1. Балаларға азық-түліктердің

суретін көрсете отырып балаларға түсіндіру.

-Балалар азық-түліктерге не жатады?

-Азық-түлік адамдарға не үшін керек?

-Жақсы тамақтанбаған балалардың

жағдайы қандай болады?

-Таңертең балабақшаға келгенде қандай тамақтар жейміз?

-Ботқа-дәмді және пайдалы тағам,ол біздің мықты болып өсуімізге көмектеседі.

-Балабақшада оны сендерге аспазшы апайлар пісіріп береді.Ал үйімізде кім пісіріп береді?


3.Сергіту сәті.

Нан қиқымын шашпаңдар!

Жерде жатса баспаңдар!

Теріп алып қастерлеп!

Торғайларға тастаңдар!


4. Суреттермен жұмыс.

Азық-түліктердің суреттерін көрсетеді.

-Мынау ненің суреті?

Алма қай өнімге жатады?




5. «Ғажайып дорба » ойыны

Тәрбиеші дорбадан тағамдарды алып балаларға көрсетеді.Балалар тағамдардың түрлерін атайды.




Балалар зейінін салып тыңдайды.


-Нан, айран, сүт, алма, т.б.

-Үлкен болып өсіп, ауырмай жүру үшін.

-Олар көп ауырады, әлсіз болады.

-ботқа,май жағылған нан жейміз


Балалар қимыл қозғалыстарды орындайды.

-үйде анамыз пісіріп береді.









-Алманың.

-Жемістерге




Балалар ойынға атсалысып қатысады

Рефлекстік – түзету

(коррекциялық)



6.Сұрақ-жауап әдісі арқылы балалардың алған білімдерін пысықтайды.

Сұрақтарға жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады.

Күтілетін нәтиже:

Білуі керек: азық-түліктердің келу жолдарын

Игеруі керек: азық-түліктердің пайдасын

Үйрену керек: үлкендердің еңбегін










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!