Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
«Балапан» II сәбилер тобы
Білім беру саласы: Таным
Оқу іс-әрекеті: Экология негіздері
Тақырыбы: «Азық-түліктердің пайдасы »
Мақсаты: қоршаған әлемдегі азық-түліктердің пайдасы туралы түсінік беру, тамақтардың құрамы мен олардың қайдан қалай шығатыны туралы түсіндіру, кез келген тағамның барлығы адамның еңбегімен жасалатынын түсіндіру; ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Көрнекіліктер: азық-түліктердің суреттері,муляждар.
Әдіс-тәсіл:түсіндіру.сұрақ-жауап.
|
Әрекеттердің кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Ұйымдастырушылық - оятушылық |
Ашық менің жүрегім, Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап, бірге жүрер Достарым көп, білемін! |
Балар өлең жолдарын жылы сезімен бірге айтады. |
|
Ұйымдастырушылық - ізденушілік |
суретін көрсете отырып балаларға түсіндіру. -Балалар азық-түліктерге не жатады? -Азық-түлік адамдарға не үшін керек? -Жақсы тамақтанбаған балалардың жағдайы қандай болады? -Таңертең балабақшаға келгенде қандай тамақтар жейміз? -Ботқа-дәмді және пайдалы тағам,ол біздің мықты болып өсуімізге көмектеседі. -Балабақшада оны сендерге аспазшы апайлар пісіріп береді.Ал үйімізде кім пісіріп береді? 3.Сергіту сәті. Нан қиқымын шашпаңдар! Жерде жатса баспаңдар! Теріп алып қастерлеп! Торғайларға тастаңдар! 4. Суреттермен жұмыс. Азық-түліктердің суреттерін көрсетеді. -Мынау ненің суреті? Алма қай өнімге жатады? 5. «Ғажайып дорба » ойыны Тәрбиеші дорбадан тағамдарды алып балаларға көрсетеді.Балалар тағамдардың түрлерін атайды. |
Балалар зейінін салып тыңдайды. -Нан, айран, сүт, алма, т.б. -Үлкен болып өсіп, ауырмай жүру үшін. -Олар көп ауырады, әлсіз болады. -ботқа,май жағылған нан жейміз Балалар қимыл қозғалыстарды орындайды. -үйде анамыз пісіріп береді. -Алманың. -Жемістерге Балалар ойынға атсалысып қатысады |
|
Рефлекстік – түзету (коррекциялық) |
6.Сұрақ-жауап әдісі арқылы балалардың алған білімдерін пысықтайды. |
Сұрақтарға жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: азық-түліктердің келу жолдарын
Игеруі керек: азық-түліктердің пайдасын
Үйрену керек: үлкендердің еңбегін
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Азық-түліктердің пайдасы
Азық-түліктердің пайдасы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
«Балапан» II сәбилер тобы
Білім беру саласы: Таным
Оқу іс-әрекеті: Экология негіздері
Тақырыбы: «Азық-түліктердің пайдасы »
Мақсаты: қоршаған әлемдегі азық-түліктердің пайдасы туралы түсінік беру, тамақтардың құрамы мен олардың қайдан қалай шығатыны туралы түсіндіру, кез келген тағамның барлығы адамның еңбегімен жасалатынын түсіндіру; ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Көрнекіліктер: азық-түліктердің суреттері,муляждар.
Әдіс-тәсіл:түсіндіру.сұрақ-жауап.
|
Әрекеттердің кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
|
Ұйымдастырушылық - оятушылық |
Ашық менің жүрегім, Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап, бірге жүрер Достарым көп, білемін! |
Балар өлең жолдарын жылы сезімен бірге айтады. |
|
Ұйымдастырушылық - ізденушілік |
суретін көрсете отырып балаларға түсіндіру. -Балалар азық-түліктерге не жатады? -Азық-түлік адамдарға не үшін керек? -Жақсы тамақтанбаған балалардың жағдайы қандай болады? -Таңертең балабақшаға келгенде қандай тамақтар жейміз? -Ботқа-дәмді және пайдалы тағам,ол біздің мықты болып өсуімізге көмектеседі. -Балабақшада оны сендерге аспазшы апайлар пісіріп береді.Ал үйімізде кім пісіріп береді? 3.Сергіту сәті. Нан қиқымын шашпаңдар! Жерде жатса баспаңдар! Теріп алып қастерлеп! Торғайларға тастаңдар! 4. Суреттермен жұмыс. Азық-түліктердің суреттерін көрсетеді. -Мынау ненің суреті? Алма қай өнімге жатады? 5. «Ғажайып дорба » ойыны Тәрбиеші дорбадан тағамдарды алып балаларға көрсетеді.Балалар тағамдардың түрлерін атайды. |
Балалар зейінін салып тыңдайды. -Нан, айран, сүт, алма, т.б. -Үлкен болып өсіп, ауырмай жүру үшін. -Олар көп ауырады, әлсіз болады. -ботқа,май жағылған нан жейміз Балалар қимыл қозғалыстарды орындайды. -үйде анамыз пісіріп береді. -Алманың. -Жемістерге Балалар ойынға атсалысып қатысады |
|
Рефлекстік – түзету (коррекциялық) |
6.Сұрақ-жауап әдісі арқылы балалардың алған білімдерін пысықтайды. |
Сұрақтарға жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: азық-түліктердің келу жолдарын
Игеруі керек: азық-түліктердің пайдасын
Үйрену керек: үлкендердің еңбегін
шағым қалдыра аласыз













