|
Күні: |
|
||
|
Сыныбы: |
1 « » сынып |
||
|
Пәні: |
Сауат ашу |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Б б дыбысы мен әрпі.(3) |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану |
||
|
Жетістік критерийлері |
Барлығы: Б дыбысы мен әрпін атай алады. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылай алады. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Тілдік мақсат |
Табиғат – природа - nature |
||
|
Ойлау деңгейлері: |
Білу, түсіну, қолдану |
||
|
Бағалау критерийлері: |
1. Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады. 2. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады. 3. Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. 4. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут |
Психологиялық дайындық «Шаттық шеңбері» тренингі – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 15 минут |
Тыңдалым. Өткен сабақты пысықтау.
№3. Бірің жаңбыр, бірің бақбақ болып сөйлес. Дескриптор: білім алушы
|
Оқулықпен жұмыс Әріптер Суреттер |
|
|
Сергіту сәті 2 минут |
Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады) Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды) Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) |
|
|
|
Аяқталуы |
№4. Табиғат жайлы білгендеріңді қағаз бетіне түсіріп, оларды қорғауға дайындалыңдар. Дескриптор: білім алушы
Жазылым. Сөздік диктант Баға, бақа, бота, бақбақ, көбелек, асқабақ, сәбіз, бұрыш. Дискриптор: - әріп элементтерін дұрыс салады; - әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады; - жазу жолын сақтайды; - сөзді сауатты, көркем жазады. |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер |
|
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін Тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік Акт-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
Міндеттерді оқып үйренуде суреттер көрсету, әңгімелесу арқылы бірін –бірі қолдап жұмыс істеуін қадағалаймын. Деңгейлік тапсырмалар беріп отырамын. |
Смайликтер арқылы бағалаймын |
АКТ,орыс тілі, дүниетану,ағылшын тілі. |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
|
Тексерілді:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Б дыбысы мен әрпі
Б дыбысы мен әрпі
|
Күні: |
|
||
|
Сыныбы: |
1 « » сынып |
||
|
Пәні: |
Сауат ашу |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Б б дыбысы мен әрпі.(3) |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану |
||
|
Жетістік критерийлері |
Барлығы: Б дыбысы мен әрпін атай алады. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылай алады. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Тілдік мақсат |
Табиғат – природа - nature |
||
|
Ойлау деңгейлері: |
Білу, түсіну, қолдану |
||
|
Бағалау критерийлері: |
1. Әріп элементтерін дұрыс байланыстырып салады. 2. Сөздерді каллиграфиялық талаптарға сай жазады. 3. Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. 4. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Жоспар |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут |
Психологиялық дайындық «Шаттық шеңбері» тренингі – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 15 минут |
Тыңдалым. Өткен сабақты пысықтау.
№3. Бірің жаңбыр, бірің бақбақ болып сөйлес. Дескриптор: білім алушы
|
Оқулықпен жұмыс Әріптер Суреттер |
|
|
Сергіту сәті 2 минут |
Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады) Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды) Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) |
|
|
|
Аяқталуы |
№4. Табиғат жайлы білгендеріңді қағаз бетіне түсіріп, оларды қорғауға дайындалыңдар. Дескриптор: білім алушы
Жазылым. Сөздік диктант Баға, бақа, бота, бақбақ, көбелек, асқабақ, сәбіз, бұрыш. Дискриптор: - әріп элементтерін дұрыс салады; - әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады; - жазу жолын сақтайды; - сөзді сауатты, көркем жазады. |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер |
|
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін Тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік Акт-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
Міндеттерді оқып үйренуде суреттер көрсету, әңгімелесу арқылы бірін –бірі қолдап жұмыс істеуін қадағалаймын. Деңгейлік тапсырмалар беріп отырамын. |
Смайликтер арқылы бағалаймын |
АКТ,орыс тілі, дүниетану,ағылшын тілі. |
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
|
Тексерілді:
шағым қалдыра аласыз














