КүніСынып: |
Байжумаева Гулжанат |
Сабақтың тақырыбы | Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.2.9.1 Әріпті тану және ажырату. Дыбыспен сәйкестендіру1.2.1.2 Оқу түрлерін қолдану1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Балық-рыба |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру3 минут | Ертеңгілік шеңберіҚол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы15 минут
|
1.2.9.1 Әріпті тану және ажырату. Дыбыспен сәйкестендіруТыңдалым1.«Б» дыбысы мен әрпімен таныстырамын.2.«Б» дауыссыз екенін , оның сөз басында ортасында келу үлгілерін көрсетіп, таңбасын үйретемін3. «Бақбақ» сөзіне дыбыстық талдау жасатамын.1.2.1.2 Оқу түрлерін қолдануОқылым.Сөздерді хормен тізбейтей оқытуЖеке оқытуБуындық-дыбыстық талдау жасату1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қоюБ дыбысын әдемілеп жазу |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Диалогті оқытуЖұптық жұмыс5 минут | Оқылым1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беруБоран неден жасалады? Мәтінді мәнерлеп оқытуБерілген сұрақтың жауабын сызбаға қарап болжа. Диалогті сыныптасыңмен рөлге бөліп оқы. |
|
Пәнаралық байланыс3 минут |
«Сұрақтар жаңбыры» ойыныАй аттарын атаУақытты анықтауАпта күндері |
|
Жеке жұмыс5 минут | 1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін ажырату«Бақа» және «Балық» сөзіне дыбыстық талдау жасау |
|
Топтық жұмыс8 минут |
Сурет бойынша сөйлем құрастыру.
|
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы2 минут
| Рефлексия
|
Кері байланыс
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |