Күні
Сынып:
|
Байжумаева Гулжанат
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен
әрпі.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.2.9.1 Әріпті тану
және ажырату. Дыбыспен
сәйкестендіру
1.2.1.2 Оқу түрлерін
қолдану
1.2.5.1 Мәтін
иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа
жауап беру
1.3.11.1 Сөйлемді
бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін
қою
1.1.9.1 Сөздегі
дыбыс түрлерін ажырату
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі:
Алған білімді өмірде қолдана
алады.
|
Жетістік
критерийлері
|
Айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені
түсінгенін көрсете алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өнер, ана тілі
сабағы
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба ,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
Балық-рыба
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
3
минут
|
Ертеңгілік
шеңбері
Қол алысып, қәне,
біз,
Достасайық
бәріміз.
Айтарым бар
сендерге,
Тез тұрыңдар
шеңберге.
Қандай жақсы бір
тұру,
Достарменен бір
жүру!
Қандай жақсы дос
болу!
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
|
Шаттық
шебері
|
Сабақтың
ортасы
15
минут
|
1.2.9.1 Әріпті тану және ажырату.
Дыбыспен сәйкестендіру
Тыңдалым
1.«Б» дыбысы мен
әрпімен таныстырамын.
2.«Б» дауыссыз
екенін , оның сөз басында ортасында келу үлгілерін көрсетіп,
таңбасын үйретемін
3. «Бақбақ» сөзіне
дыбыстық талдау жасатамын.
1.2.1.2 Оқу түрлерін
қолдану
Оқылым.
-
Сөздерді хормен
тізбейтей оқыту
-
Жеке
оқыту
-
Буындық-дыбыстық
талдау жасату
1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап
жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін
қою
Б дыбысын әдемілеп
жазу
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
1
минут
|
Қатты нөсер басылды
(жаймен тырсылдатады)
Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн
жасайды)
Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды
(жарты доға жасайды)
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Диалогті
оқыту
Жұптық
жұмыс
5
минут
|
Оқылым
1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша
сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап
беру
Боран неден
жасалады? Мәтінді мәнерлеп
оқыту
Берілген сұрақтың жауабын
сызбаға қарап болжа. Диалогті сыныптасыңмен рөлге бөліп
оқы.
|
|
Пәнаралық
байланыс
3
минут
|
«Сұрақтар
жаңбыры» ойыны
-
Ай аттарын
ата
-
Уақытты
анықтау
-
Апта
күндері
|
|
Жеке
жұмыс
5
минут
|
1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін
ажырату
«Бақа» және «Балық» сөзіне
дыбыстық талдау жасау
|
|
Топтық
жұмыс
8
минут
|
Сурет бойынша сөйлем
құрастыру.
|
Оқулық,
дәптерлер.
|
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Рефлексия
|
Кері
байланыс
|
Дифференциация – оқушыларға
көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру
жоспарыңыз?
|
Пәнаралық
байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы АКТ
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие)
|
Қолдау
көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері
жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады.
(қуанышты, көңілді, көңілсіз,
ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|