Сабақтың
басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Сәлемдесу
- Оқушыларды
түгелдеу
- Сабаққа зейінін
аударту
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Қызығушылықты
ояту.
Оқушылар үлкен шеңберге тұрып,
«Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер қандай
деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма
жіпті келесі оқушыға «Шұға-ақ құба, » деп айтып лақтырады. Жіпті
қағып алған оқушы «Шұға-талдырмаш» деп бір-бірінің айтқанын
қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты
меңгертуге жол салынады.
«Кейіпкерлер есімдері» арқылы
стикермен топқа бөлемін
1-топ:
Шұға
2-топ:
Әбдірахман
3-топ:
Есімбек
Сабақтың
тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Оқушылар үлкен
шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын
ойнайды.
|
10 баллдық жүйе бойынша
бағалау
|
Оқулық
дәптер
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
10
минут
|
Мағынаны
тану.
Тапсырма. «Зерделі сұрақ,
ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын
талқылайды:
-
Шығарманың идеясы
не?
-
Майлин шығармаларының өмір
шындығын суреттеудегі ерекшелегі
қандай?
-
Әйелдің арын аяққа басатын
ескі әдет-ғұрып шығармада қалай көрініс
тапқан?
-
Адам бақыты – жаны қалаған
адаммен өмір сүру деген пікірді қалай
түсінесіздер?
-
Қазақ қызының тағдыры,
бойжеткен трагедиясы шығармада қалай
көрінді?
-
Қазіргі қазақ қыздарының
тағдыры Шұғамен салыстырмалы түрде қандай деп
ойлайсыз?
2-тапсырма: Концептуалдық
кестені толтыр:
Кестені толтырып,
кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын
белгілеңдер.
Кейіпкер
|
Автор берген портреттік
мінездеме
|
Кейіпкердің
іс-әрекеті
|
Идеяны ашудағы Кейіпкерге
өзіндік баға
|
Шұға
|
|
|
|
Әбдірахман
|
|
|
|
Есімбек
|
|
|
|
Жолаушы
|
|
|
|
Қ/Б. «Плюс- минус-
қызықты»
3-тапсырма: «Салыстырма кестесі»
әдісі:
Кейіпкер
|
Мінездеме
|
Бойларында
сен
ұнатқан
қасиеттер
|
Бұл қасиеттер бүгінгі жастарда
бар ма?
|
Жолаушы
Шұға
Әбдірахман
|
|
|
|
Ой
толғау. «Кейіпкермен сырласу» әдісі
арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды білдіріп,
бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат
жазыңыздар.
|
Оқушылар «Зерделі
сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы «Шұғаның белгісі» шығармасы
бойынша білімдерін жинақтайды, шолу
жасайды.
Кестені толтырып,
кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын
белгілейді.
Кейіпкерлерге
салыстырмалы мінездеме
жасайды.
«Кейіпкермен
сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз
көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың
түрлерін пайдаланып, хат
жазыңыздар.
|
Дескриптор:
Жалпы
балл-2
1.Сұрақтарға жауап
береді
2.Шығарманың идеясын
ашады
3. Өз пікірлерін ортаға
салады
4.Дәлелдер
келтіреді.
Дескриптор:
Жалпы
балл-3
Автор берген порттеттік
мінездемені жазады;
Кейіпкерлер іс-әрекетін
ажырата алады;
Кейіпкерге өзіндік баға
береді
Маңыздылығын
айқындайды.
Дескриптор:
Жалпы
балл-3
Шұғаға тән
мінездемені іріктеп
жазады;
Әбдірахманға тән
мінездемені іріктеп
жазады;
Нақты мысалдар арқылы
дәлелдейді;
Бүгінгі жастардың әрекетімен
салыстыра көрсетеді.
Дескриптор:
Жалпы
балл-2
1. Ойын нақты әрі қысқа
жеткізеді
2. Өз көқарасын
білдіреді
3. Бүгінгі өмірмен
байланыстырады.
|
Б. Майлин «Шұғаның
белгісі»
https://www.youtube.com/watch?v=XxVgLpqfCTE
|