2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі.
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі. 9.2.3.1.көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерген: Сабақ жоспары № 14

Пәні: Қазақ әдебиеті

Мектеп: «Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі» КММ

Күні: 11.02.2025 ж

Сынып: 9 Д Мұғалімі: Есенкулова Ж.Д.

Бөлім. Адам жанының құпиясы

Сабақтың тақырыбы

Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлер әлемі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.3.1.көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлығы орындай алады:

"Шұғаның белгісі" хикаятындағы кейіпкерлерді анықтау;

Ойлау дағдыларының деңгейі

  • Қолдану, талдау

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы,музыка.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

- Сәлемдесу

- Оқушыларды түгелдеу

- Сабаққа зейінін аударту

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Қызығушылықты ояту.

Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Шұға-ақ құба, » деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Шұға-талдырмаш» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады.

«Кейіпкерлер есімдері» арқылы стикермен топқа бөлемін

1-топ: Шұға

2-топ: Әбдірахман

3-топ: Есімбек

Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.







Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды.



10 баллдық жүйе бойынша бағалау




Оқулық дәптер

Сабақтың ортасы



20 минут






























10 минут

Мағынаны тану.

Тапсырма. «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп,шығарма идеясын талқылайды:

  • Шығарманың идеясы не?

  • Майлин шығармаларының өмір шындығын суреттеудегі ерекшелегі қандай?

  • Әйелдің арын аяққа басатын ескі әдет-ғұрып шығармада қалай көрініс тапқан?

  • Адам бақыты – жаны қалаған адаммен өмір сүру деген пікірді қалай түсінесіздер?

  • Қазақ қызының тағдыры, бойжеткен трагедиясы шығармада қалай көрінді?

  • Қазіргі қазақ қыздарының тағдыры Шұғамен салыстырмалы түрде қандай деп ойлайсыз?


2-тапсырма: Концептуалдық кестені толтыр:

Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңдер.

Кейіпкер

Автор берген портреттік мінездеме

Кейіпкердің іс-әрекеті

Идеяны ашудағы Кейіпкерге өзіндік баға

Шұға




Әбдірахман




Есімбек




Жолаушы





Қ/Б. «Плюс- минус- қызықты»

3-тапсырма: «Салыстырма кестесі» әдісі:

Кейіпкер

Мінездеме



Бойларында

сен ұнатқан

қасиеттер

Бұл қасиеттер бүгінгі жастарда бар ма?


Жолаушы

Шұға

Әбдірахман






Ой толғау. «Кейіпкермен сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат жазыңыздар.



Оқушылар «Зерделі сұрақ, ұтымды жауап» әдісі арқылы «Шұғаның белгісі» шығармасы бойынша білімдерін жинақтайды, шолу жасайды.











Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілейді.












Кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме жасайды.









«Кейіпкермен сырласу» әдісі арқылы өздеріңізге ұнаған кейіпкерге өз көқарастарыңызды білдіріп, бүгінгі өмірмен байланыстыра хаттың түрлерін пайдаланып, хат жазыңыздар.


Дескриптор:

Жалпы балл-2

1.Сұрақтарға жауап береді

2.Шығарманың идеясын ашады

3. Өз пікірлерін ортаға салады

4.Дәлелдер келтіреді.







Дескриптор:

Жалпы балл-3

Автор берген порттеттік мінездемені жазады;

Кейіпкерлер іс-әрекетін ажырата алады;

Кейіпкерге өзіндік баға береді

Маңыздылығын айқындайды.





Дескриптор:

Жалпы балл-3

Шұғаға тән мінездемені іріктеп жазады;

Әбдірахманға тән мінездемені іріктеп жазады;

Нақты мысалдар арқылы дәлелдейді;

Бүгінгі жастардың әрекетімен салыстыра көрсетеді.

Дескриптор:

Жалпы балл-2

1. Ойын нақты әрі қысқа жеткізеді

2. Өз көқарасын білдіреді

3. Бүгінгі өмірмен байланыстырады.





Б. Майлин «Шұғаның белгісі»

https://www.youtube.com/watch?v=XxVgLpqfCTE








Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс.

Сабақта не қиын болды? Не оңай болды?

Оқушылар стикерге пікір жазып қалдырады.

Мен үшін маңызды бір ақпарат...

Қиындық тудырған тапсырма не сұрақ...

Мен үйрендім не білдім...




Үйге тапсырма

Поэманы тілдік ерекшелігіне қарай талдау.


















12 Ақпан 2025
201
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі