Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятының көркемдік қуаты.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятының көркемдік қуаты.
Оқушылар «Шұғаның
белгісі»әңгімесінен алынған , қағаз қиындысына жазылған тұрақты
тіркес, көнерген сөз, мақал-мәтелдің сыңарын тауып, бір-бірімен
жұптасады.
топ:
Тұрақты
тіркестер
Жүрегім тас
төбеме шықты –қорқу
Төбесі көкке
тигендей - қуану.
Тілім
байланды – сөйлей алмай қалу..
Шаңымды
аспанға шығарды – ұрысты.
топ:
Көнерген
сөздер
Шаужайлау –
атты тізгінінен тартып, еркіне жібермеу.
Обашық –
тастан ,топырақтан үйіліп жасалған белгі.
Саржан
–циркуль тәрізді бір-екі метрлік жер өлшеу
құралы.
топ:
Мақал
–мәтелдер
Қыз мінезді
келсін,
Ұл өнерлі
келсін.
Жат мінезді
адамнан,
Жаныңдағы ит
артық.
Адамның
құлқы түзелмей,
Өмірдің
қалпы түзелмейді.
Жеке
жұмыс
1.Септікпен
сипаттау (Шұға немесе Әбдірахман)
3. Әріпті
өлең (Шұға)
«Иә немесе
жоқ» әдісі
«Шұғаның белгісі»
хикаяты ат үстінде келе жатқан екі жолаушының әңгімесінен
басталады. (иә)
Зәйкүл Шұғаның ағасы
Ыбырайдың жары. (иә)
Маржанбике Айнабайдың
қызы. (жоқ)
Әбдірахманның әкесі
Қазақбай (иә)
Айнабай Әбдірахманның
байлығына қызығып, қызы Күлзипаны бергісі
келді.(жоқ)
Әбдірахман алғаш рет
Шұғаны өзен жағасында көрді.(жоқ)
Әңгімеде ай аттары
орысша берілген. (иә)
Әбдірахманның үстінен
арызды Айнабай жазды.(иә)
Шұғаның қайтыс болғанын
Қасымға Зәйкүл айтты (жоқ)Айтбай айтты.
«Шұғаның белгісі»
обашығы бұрын «Өгіз сойған» аталған. (иә)
Сабақ
соңында кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі
алынады.
Оқушылар ұсынылған кестеге сай құбылту мен айшықтаудың
түрі, қолданылу мақсатын, автордың стильдік ерекшелігін
бағалайды.
«Тұжырым картасы» арқылы оқушылар берілген тұжырым мен өзі
оқыған шығарманы байланыстыра отырып, автор стиліне баға
береді.
ҚБ
ҚБ
9-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
Қосымша
ақпарат
Ажырату – сіз қалай көбірек
қолдау беруді
жоспарлайсыз?
Басқаларына қарағанда
анағұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырма
бересіз?
Бағалау – оқушылардың оқуын
қалай тексересіз?
Пәнаралық
байланыстар.
525тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз