Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятының көркемдік қуаты.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: қазақ әдебиеті |
Мектеп: «Ұзын-Ата» жалпы орта мектебі |
||||||||||||||||||||||
Мерзімі: 01.02.2023ж. |
Мұғалім: Караходжаева Роза |
||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 9 «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
|||||||||||||||||||||
Бөлім: Адам жанының құпиясы |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятының көркемдік қуаты. |
|||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру; |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Б. Майлин "Шұғаның белгісі" хикаятындағы көркемдегіш құралдардың түрлерін талдап, автор стиліне баға беру. |
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жинақтау |
||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет теориясы, қазақ тілі |
||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексикология мен терминология: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:атастыру,обашық,шаужайлау,саржан, шаңын аспанға шығару,тілі байлану, автор стилі, құбылту мен айшықтау. Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: .қарымды, зарымды, халықтың, дарынды. Талқылауға арналған сұрақтар: - Қазіргі қазақ қыздарының тағдыры Шұғамен салыстырмалы түрде қандай деп ойлайсыз? |
||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
«Шұғаның белгісі» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесі |
||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 минут 7 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару. Оқушылар бір-біріне «Күн» сөзі бар тілек айтады. Топқа бірігу. Оқушылар «Шұға», «Әбдірахман», «Бейімбет» сөздері арқылы үш топқа бірігеді. Үй тапсырмасын пысықтау «Арманда кеткен асыл-ай» тақырыбындағы эсселерін оқыту. Талқылау сұрағы: - Қазіргі қазақ қыздарының тағдыры Шұғамен салыстырмалы түрде қандай деп ойлайсыз? Ой шақыру
Сабақ тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлері белгіленеді. Мағынаны тану. Оқушылар ұсынылған кестеге сай көркемдегіш құралдың түрін, автордың стильдік ерекшелігін бағалайды.
1-топ. Теңеу сөздерді табыңыздар. 2-топ. Эпитетті табыңыздар. 3- топ. Портретті табыңыздар.
|
Оқушылар назары сабаққа аударылды. Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері белгіленеді. |
ҚБ
|
Әдебиет теориясы |
|||||||||||||||||||
20 минут 8 минут Сабақтың соңы 2 минут |
Дескриптор:
ҚБ «Әріптестер» әдісі. Жұптық жұмыс Оқушылар «Шұғаның белгісі»әңгімесінен алынған , қағаз қиындысына жазылған тұрақты тіркес, көнерген сөз, мақал-мәтелдің сыңарын тауып, бір-бірімен жұптасады.
Тұрақты тіркестер Жүрегім тас төбеме шықты –қорқу Төбесі көкке тигендей - қуану. Тілім байланды – сөйлей алмай қалу.. Шаңымды аспанға шығарды – ұрысты.
Көнерген сөздер Шаужайлау – атты тізгінінен тартып, еркіне жібермеу. Обашық – тастан ,топырақтан үйіліп жасалған белгі. Саржан –циркуль тәрізді бір-екі метрлік жер өлшеу құралы.
Мақал –мәтелдер Қыз мінезді келсін, Ұл өнерлі келсін. Жат мінезді адамнан, Жаныңдағы ит артық. Адамның құлқы түзелмей, Өмірдің қалпы түзелмейді. Жеке жұмыс 1.Септікпен сипаттау (Шұға немесе Әбдірахман) 3. Әріпті өлең (Шұға)
«Иә немесе жоқ» әдісі
Сабақ соңында кері байланыс «Жетістік баспалдағы» әдісі алынады. Үй тапсырмасы «Шұғаның белгісі» хикаятынан кейіптеу, метафора, риторикалық сұрауды табу.
|
Оқушылар ұсынылған кестеге сай құбылту мен айшықтаудың түрі, қолданылу мақсатын, автордың стильдік ерекшелігін бағалайды.
«Тұжырым картасы» арқылы оқушылар берілген тұжырым мен өзі оқыған шығарманы байланыстыра отырып, автор стиліне баға береді. |
ҚБ
ҚБ
|
9-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы
|
|||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||
Ажырату – сіз қалай көбірек қолдау беруді жоспарлайсыз? Басқаларына қарағанда анағұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау – оқушылардың оқуын қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыстар. 700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |