Материалдар / Б. Мұқай "Өмірзая" романы 49-тарау.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Б. Мұқай "Өмірзая" романы 49-тарау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі заман салыстыруға бағытталған тапсырмалар қамтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2024
364
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

      Бөлім:

1-бөлім . І бөлім. Кеңістік пен уақыт

Педагогтің аты-жөні

Абдраимова М. Т.

Күні:

26.11.24ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Б. Мұқай «Өмірзая» романы. 49-т

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

11.3.2.1 - көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

Сабақтың мақсаты:

- көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалайды;

-өмір шындығына өз бағасын береді;

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І.Ұйымдастыру


Амандасады





Сабақтың ортасы

ІІ. Жаңа білімді игерту

Үш кейіпкер, үш түрлі тағдыр. Тағдыр ұқсаманымен, олар артынан ерген жалғыз балалары үшін қиындық көреді.

49-тарауды оқып, мазмұндайды.

1. Жындыхана қақпасының алдындағы әке мен баласының әңгімесі

2. Қария 17 желтоқсанда алаңға намыстанып шыққан.

3.Бала әкесін өтірік айтуға мәжбүрлеп тұр.

4. 77 жыл өтірік айтпаған шал, озбырлықты әшкереледі.

5. Аяған тесіктен сығалап Байларовты көрді.

6. Баласы үшін жанпида болған шерменде әке.

1-тапсырма. Әр эпизодтың түйінін ашыңыз.

көркем шығармадағы заман көрінісі

ортақ

Қазіргі заман көрінісі

1. Партияның елге жасаған қиянаты

2 1986 жылдың желтоқсан оқиғасы

3. Шындық жалғанның тасасында қалды.

4. Әкесін саясаттан қорқып жындыханаға тапсырды.

жеке басқа табынушылық

демократияның жоқтығы

биліктің құрығы ұзын .

-қазақты қазақ сатып береді.


2-тапсырма. Ес ақсақалдың көтерген мәселелерін талдаңыздар.

көтерген мәселе

үзінді

нәтижесі

ҰОС да қазақтар көп шығындалды

Үш бірдей бауырыма Росиия жері мәңгілік мекен болған.

ҰОС тарихы қайта жазылуы қажет, орыстардың қазақтарға 2-рет геноцид жасағаны деп жазылуы тиіс.

Қазақты орыс билегісі келді, басынды.

1986ж. Қыздар мен балаларды шырылдатып итке талатты.

Лаззат, Ербол, Қайрат, Сабира құрбан болды.

Семей полигон сынақ алаңы.



Жындыхаға сау адамдардың қамалуы





- сұрақтарға жауап береді.










- көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалайды;
















-кейіпкер сөзінің қолданысын, қызметін талдайды;










;

Дескриптор:

-әр дұрыс жауап 1 ұпай;

барлығы 3 ұпай.









Дескриптор:

  • Салыстыру 4 ұпай.














Дескриптор:

  • Көтерілген мәселе 2;

  • Үзінді 2;

  • Нәтижесі 2;

Барлығы 6 ұпай.

Оқулық «Мектеп»

86 -бет

.

Сабақтың соңы

Рефлексия Сабақтың екі сәтті тұсын ата, бір ұсыныс айту.

Үйге тапсырма хрестоматиядан романның бөліктерін оқу.

Екі жұлдыз, бір тілек.


88-бет



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!