Сабақтың
ортасы
|
ІІ. Жаңа
білімді игерту
Шығарманың идеясы: Романда күрес жолындағы азаматтың барлығы да
шейіт болады. Сұмпайылар мен опасыздар ғана қалады. Бірақ халық
рухының өлмегені, елінің әлдебір терең қойнауында жаңа ұрпақ өсіп
келе жатқаны оймен аңдалып, көңілмен ұғылғандай. Роман-трагедияның
ең басты мұраты – отарлық заманның қара түнек зұлматын айғақтау
екен.
16-тарауды оқып,
мазмұндайды.
1. Екі шалдың әңгімесі
2. Профессор Алдиярдың балалық шағында қандай
нәубет болған?
3. Қуат аштықтан қалай аман
қалған?
4. Шал тәубешілігін немен
байланыстырады?
5. Қарияның жалғыз ұл деп отырғаны
кім?
6. Әке көкіреген қарс айыратын қандай уайым
еді?
1-тапсырма.
Әр
эпизодтың түйінін ашыңыз.
эпизод
|
автор идеясы
|
өмір шындығы
|
1. Ақ әскер лаңы. Әке-шешесін киіз үйге қамап
өртеп жіберген.
|
Патша Романов әскері дені казактардың қазақ елін
қорлауын көрсетті.
|
қазақтың отарлау саясаты озбыр түрде
жасалған.
|
2. Жұрттың баласы ашығып, тышқан аулап жан
сақтап.. .Осынау ұлан-байтақ даланы аштық жайлап, қалың жұрт
таңдайға салар бір түйір дән таппай босып
кеткенде...
|
|
|
3. Ұлы Отан соғысын көрген қиямет
ортақ..
|
|
|
4. жалғыз ұлын қорғай
алму...
|
|
|
2-тапсырма. Ашаршылық кезінде
балық аулап аманн қоһқалған Қуат қарияның әкесі Сағынтайдың
тіршілігін қазіргі замынның үйсіз, жұмыссыздарымен
салыстырыңыз.
Ашаршылық
|
Ортақ
|
Бейбіт заман
|
|
теріс саясат
жұмыссыздық
|
|
|
жалақының аздығы
нарықтың үй алуға жиған ақша
жетпеуі
|
|
3-тапсырма.
кейіпкерлер
|
тура
мінездеу
|
жанама
мінездеу
|
Аяған
|
|
|
Қуат
қария
|
|
|
|
-
сұрақтарға жауап береді.
шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен
байланысын анықтайды;
-кейіпкер сөзінің қолданысын, қызметін
талдайды;
-үзіндіні негізге алып,
кейіпкер ұстанымына баға береді;
-бүгінгі заманмен
салыстырады;
-кейіпкерлерді талдау
арқылы автор ұстанымын анықтайды;
|
Дескриптор:
-әр дұрыс жауап 1 ұпай;
барлығы 3 ұпай.
Дескриптор:
Д
ескриптор:
-салыстыру 3
ұпай
Дескриптор:
-талдау
2;
ұстаным 2
барлығы 4
ұпай.
|
Оқулық
«Мектеп»
75-бет
.
|