Мұғалімдермен амандасып,
зейінді шоғырландыру мақсатында « Шаттық шеңберін» құру. Мұғалімдер
кезекпен өз аттарының басқы әрпінен басталатын сын есімді қосып
айту арқылы өзімізді біраз жігерлендіріп алу. Мысалы
Алмагүл-ақ.
Өлең шумақтарын құрастыру
арқылы 3 топқа бөлінеді.
«Қошақан», «Атамекен»,
«Саржайлау»
«Оқу»
таныстырылымы:
А4 парағына қарындашпен аққала
суретін салу. Топ мүшелері жеке орындау
жұмысы.
Топтар критерийді өздері
құрастырады. Осы критерий арқылы топтар бірін бірі
бағалайды.
Оқыту
мақсаты:
-
Аққаланың түсін атай
алу.
-
Әрбір элементтерін көрсете
білу.
-
Салған суреті айқын болу
керектігін білу.
Табыс
критерийлері:
-
аққаланың түсін айта
аламын.
-
аққала үш бөліктен тұратыны,
қолын, мұрнын, көзін салу керектігін
білемін.
-
пішінін қандай болатынын
білемін.
Бағалау
саласы
|
Дескрипторлар
Егер сұрақты ашпасаңыз -0-ді,
жартылай ашылса- 3-ті, толығымен ашылса
-5
|
Баға
|
Кезеңдері:
Модельдеу кезінде сізге салу
үдірістерінің түсінуді қалыптастыруға нақты пайдалы ақпарат болу
тиіс.
|
0 1 2 3 4
5
|
|
Бейнелер мен
сызбалар:
Олар сіз қайда қарағаныңызды
түсіну үшін анық, хабардар ететін болуы
тиіс
|
0 1 2 3 4
5
|
|
Ақпарат:
Сізге аққаланы қалай
қалыптастыратыны, оларды қайдан табуға болатыны туралы нақты
ақпарат табу қажет.
|
0 1 2 3 4
5
|
|
Жалпы
түсінік:
Сіздің модель- онда пайдалы
ақпарат барма және шынында да оны қолдану жеңіл ме? Бұл оқыту
барысында басқаларға көмектесе ала
ма?
|
0 1 2 3 4
5
|
|
Жалпы
баға
|
|
|
Сіздің моделіңіз қандай
дәрежеге жатады деп санайсыз?
0-5
Үздік
модель!
|
6-10
Тамаша
модель!
|
11-15
Өте жаксы
модель!
|
16-20
Таңғажайып
модель!
|
Осы критерий бойынша алынған
ұпайларыңызға модельдің түрін
анықтаңыз.
ІІ. «Тыңдаушылар философиясы»
стратегиясы
МАН нан оқып, топта талдайды.
МАН
І топ: Бағалаудың маңызы
неде?
ІІтоп Бағалаудың мақсаты
неде?
ІІІ топ Бағалаудың
мәні?
Топ мүшелері орындарында оқып
болған соң, топта талдап, шеңберге тұрып, өз оқығандарын бір біріне
айтады.
Топта өзара
бағаланады.
Топтық
жұмыс
Ықшам сабаққа критерий
құрастыру
ІІІ. «Қар кесегі»
стр.
«Жиынтық бағалау» дегеніміз
не? Сұрағы бойынша пікір талас
жүргізеді.
Жиынтық мәліметтерді білім
беру құралы тұрғысынан пайдалануға бола
ма?
« Қара жәшік» ішіндегі жұмыс
талқыланды.
І топ: Сұрақтардың тиімді
қойылуы
ІІ топ: Оқушымен бірге
критерийлерді талдау.
ІІІ топ: Сыныптасын және өзін
өзі бағалау
Топ: Кері байланысты
қамтамасыз ету.
«Құндық
спектірі»
Қорытынды бағалау үдерісімен
таныстырылым.ББП
Жұп арқылы қорытынды бағалау
үдерісін кестеге түсіру.
(мадақтау
смайлик)
«Тыңдап отырған үштік»
стр.
«Оқушының ынтасын
анықтау»
Хатшы, шешен, тілші сайланып,
оқушының ынтасы жазылады.
(Жұлдызша арқылы
бағалау)
Топтық жұмыс:І. Ықшам
сабақтарын құрастырыу арқылы бағалаудың түрлерін
көрсету.
Тапсырма: « Ақылды оқушы»,
«ұқыпсыз оқушы».
Флипчартты екіге бөліп,
біржартысына «ақылды оқушы», екінші жартысына «ұқыпсыз оқушы» деп
жазып әрқайсына сәйкес ойларын сурет арқылы немесе сөзбен толықтыру
жұмыстарын орындау.
Бағалау
өлшемі:
№
|
өлшемдер
(сұрактар)
|
дескрипторлар
|
ұпай
|
1
|
Мазмұны (тапсырманың мазмұны
ашылды ма?)
|
Толық
ашылды-2
Жартылай
-1
Ашылмады
-0
|
|
2
|
Дәлдік (акпарат дәл
келтірілген бе?)
|
Дәл келтірілген
-2
Жартылай
-1
Дәл емес
-0
|
|
3
|
Негіздеу (қойылған сұрақтардың
жауаптары нақты болды ма?)
|
Нақты-2
Жартылай-1
Нақты емес
-0
|
|
4
|
Талғам (қорғаған флипчарттары
эстетикалық талғамға сай болды ма?)
|
Талғамға сай –
2
Жартылай
-1
Сай емес
-0
|
|
5
|
Жалпы ұпай
саны
|
|
Әр топ берілген уақыт
аралығында дайын болып, оны қорғау жұмыстарын
орындайды.
Бағалау өлшеміне сәйкес топтар
бірін-бірі бағалайды.
Пікір алмасу: Осы оқушылардың
біздің өміріміздегі орны қаншалықты
маңызды?
Әр топ кезекпен талдау жасау,
ортаға салу. Бір-біріне қошемет көрсету. (смайликтер арқылы
бағалау)
Сапалық жиынтық
бағалау:
-
Мұғалімнің ұмтылуға қажетті
келешек мақсаттарын нақты қалыптастыру түсінігі мен
қабілеттігі;
-
мұғалімнің әр түрлі әдістерді
пайдалана білуі;
-
мұғалімдердің әрбірімен тіл
табыса алу қабілеті;
Күн бойынша рефлексия:
«Білемін-білдім-менің сұрақтарым»
Кесте
толтыру
Білемін
|
Білдім
|
Менің
сұрақтарым
|
|
|
|
|