Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бағдарлама Информатика
ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБА.
Пән/модуль сипаттамасы: Оқу жұмыс бағдарламасы "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы 5-қосымшасы Техникалық және кәсіптік білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 6 қаңтардағы № 1 бұйрығына (40- қосымша) техника-технологиялық бағыттың "Информатика" пәні бойынша техникалық және кәсіптік білімнің үлгілік оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімінде № 8170 тіркелген). 2020 жылғы 6 сәуірдегі 130 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 24.02.2023 № 47 сәйкес әзірленген. Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында техника-технологиялық бағыт бойынша информатика пәнін меңгеруге 72 сағат, 3 кредит және 1 кредит 24 сағат СӨЖ қарастырылған.
Кредит саны: 3
Кредит саны: 1 Оқу пәнін оқытудың мақсаты "Информатика " – білім алушылардың техника-технологиялық бағытта кәсіби салада заманауи ақпараттық технологиялар мен бағдарламаларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру |
|
Қалыптастырылатын құзіреттіліктер
|
|
Пререквизиттер Математика, физика |
|
Постреквизиттер Алған білімдерін қазіргі заманғы цифрлық тарату жүйелерінде қолдану |
|
Оқытуға қажетті құралдар, жабдықтар Дидактикалық материалдар,оқулықтар, компьютер, мультимедиялық проектор, т.б |
|
Оқытушының байланыс құралдары: ТАӘ: Сопбекова М.Ж. |
тел: 8 7024511027 е-mail: mer.sopbekova@mail.ru |
Семестр бойынша сағаттарды бөлу.
Пән/модульдің коды және атауы |
Модульдегі барлық сағат саны |
оның ішінде |
|||||
1-курс |
2-курс |
3-курс |
|||||
1 семестр |
2 семестр |
3 семестр |
4 семестр |
5 семестр |
6 семестр |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
ЖБП02 |
72 |
|
|
|
|
|
|
Барлығы |
72 |
- |
- |
|
|
|
|
Пән/модуль бойынша оқытуға берілетін жалпы сағат саны |
|
|
|
|
|
|
|
Оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны
№ |
Тараулар/ оқыту нәтижелері |
Тақырыптар / бағалау өлшемдері
|
Барлық сағат саны |
оның ішінде |
Студенттің педагогпен өзіндік жұмысы |
Студенттің өзіндік жұмысы |
Сабақ түрі |
топ |
топ |
|||
Теориялық |
Зертханалық тәжірбиелік
|
Жеке |
Мерзімі |
|
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|
1 БӨЛІМ. ДЕНСАУЛЫҚ ЖӘНЕ ҚАУІПСІЗДІК 4-САҒАТ |
|
|||||||||||
1 |
1) Әртүрлі электрондық құрылғылардың адам ағзасына әсерінен қорғау әдістерін қолдану; 2) желіде пайдаланушының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау;
3) компьютерді қорғау үшін антивирустық бағдарламалық құралды пайдалану. |
1.1. Эргономика және қауіпсіздік. |
4 сағ |
2 |
|
|
|
|
Аралас сабақ |
|
|
|
Тақырып 1.1.1. Жұмыс орнының эргономикасы. Компьютерді пайдаланудың жағымсыз жақтары. |
2 |
|||||||||||
2 |
Тақырып 1.1.2. Вирусқа қарсы қауіпсіздік. Интернеттегі қауіпсіздік және желідегі этикет. |
2 |
|
- |
|
2 |
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
||
Бағалау критерийлері 1) Әртүрлі электрондық құрылғылардың адам ағзасына әсерінен қорғау әдістерін тиімді пайдаланады; 2) қауіпсіз желіні қамтамасыз ету үшін негізгі ережелерді қолданады; 3) компьютеріңізді зиянды бағдарламалардан қорғау үшін антивирустық бағдарламалық құралды пайдаланады.
|
||||||||||||
2 БӨЛІМ АППАРАТТЫҚ ЖӘНЕ БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ. 8-САҒАТ |
|
|||||||||||
3 |
1) Орталық өңдеу блогының құрамдас бөліктерінің функциялары мен жұмыс принципін білу;
2)мобильді құрылғылардың негізгі компоненттерінің сипаттамаларын түсіндіру. |
2.1. Аппараттық құрал. |
2 сағ |
|
|
|
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
|
Тақырып 2.1.1. Аппараттық құрал. |
2 |
|||||||||||
4 |
Тақырып 2.1.2 Мобильді құрылғылардың сипаты және сипаттамалары. |
Аралас сабақ |
|
|
||||||||
Бағалау критерийлері 1) Процессордың жеке бөліктері ретінде функцияларды (басқару блогы), ALC (арифметикалық логикалық блок) және жады регистрін сипаттайды; 2) мобильді құрылғылардың (планшет, телефондар) негізгі құрамдас бөліктерінің сипаттамаларын салыстырады. |
|
|||||||||||
5 |
1) Виртуалды жадтың қолданылуын түсіндіру;
2) нақты мақсаттар үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді таңдауды негіздеу. |
2.2. Бағдарламалық қамтамасыз ету. |
6 сағ |
2 |
- |
|
|
|
Аралас сабақ |
|
|
|
Тақырып 2.1.3. Бағдарламалық қамтамасыз ету. |
2 |
|||||||||||
6 |
Тақырып 2.1.4. Виртуалды машиналар. |
2 |
|
2 |
|
|
|
Аралас сабақ |
|
|
||
7 |
Тақырып 2.1.5. Техника-технологиялық бағытта виртуалды машиналарды қолдану мүмкіндіктері. |
|
|
|
|
2 |
|
Аралас сабақ |
|
|
||
8 |
Тақырып 2.1.6. Техника-технологиялық бағыттағы бағдарламалық қамтамасыз ету мысалдары. |
Жаңа сабақты меңгеру |
|
|
||||||||
Бағалау критерийлері 1) Виртуалды машиналар қалай жұмыс істейтінін сипаттайды; 2) техника- технологиялық бағыттағы бағдарламалық қамтамасыз ету мысалдарын келтіреді. |
||||||||||||
3 БӨЛІМ. МӘЛІМЕТТЕРДІ ҰСЫНУ. 12 САҒАТ |
|
|||||||||||
9 |
1) Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыру. |
3.1. Санау жүйелері. |
2 сағ |
2 |
|
|
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
|
Тақырып 3.1.1. Сандық санау жүйелері. |
2 |
|||||||||||
10 |
Тақырып 3.1.2. Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне ауыстыру. |
2 |
|
2 |
|
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
||
Бағалау критерийлері
|
||||||||||||
11 |
1) Компьютерлік логикалық схемаларда қолданылатын, және\ немесе, кері негізгі элементтерін түсіну;
2) ақиқат кестелерін құруды білу;
3) логикалық схемалар мен өрнектерді құрады; 4) ақпаратқа код беру және қайта код беру. |
3.2. Компьютердің логикалық негіздері. |
8 сағ |
|
|
|
2 |
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
|
12 |
Тақырып 3.2.1. Логикалық амалдар мен өрнектер. |
2 |
||||||||||
13 |
Тақырып 3.2.2. Ақиқат кестесі және оны құру. |
2 |
2 |
|
|
|
|
Аралас сабақ |
|
|
||
14 |
Тақырып 3.2.3. Компьютерлік логиканың элементтері және логикалық схемалар. |
2 |
|
2 |
|
|
|
Аралас сабақ |
|
|
||
15 |
Тақырып 3.2.4. Ақпаратты кодтау. |
2 |
|
|
|
2 |
|
Аралас сабақ |
|
|
||
Бағалау критерийлері 1) Логикалық амалдарды (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) қолданады; 2) берілген логикалық өрнек үшін ақиқат кестелерін құрады; 3) логикалық өрнектерді логикалық схемаларға және керісінше түрлендіреді; 4) Юникод (уникод) және ASCII (ask(i)u) кодтау кестелерін салыстырады. |
||||||||||||
№1 кредит 24 сағат |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
4 БӨЛІМ. АҚПАРАТТЫҚ ПРОЦЕСТЕР МЕН ЖҮЙЕЛЕР. 24-САҒАТ |
|
|||||||||||
16 |
1) Мәліметтер қорының негізгі ұғымдарын сипаттау;
2) бір кестелік мәліметтер қорын жасау;
3) көп кестелі мәліметтер қорын жасау;
4) деректер түрлерін жүйелеу;
5) мәліметтер базасында есептерді, нысандарды, сұраныстарды жасау |
4.1. Мәліметтер базасы. |
8 сағ |
|
2 |
|
|
|
Жаңа сабақты меңгеру |
|
|
|
Тақырып 4.1.1. Үлкен деректер (үлкен деректер). |
|
|||||||||||
17 |
Тақырып 4.1.2. Мәліметтер қорының негізгі түсініктері. Реляциялық мәліметтер базасы. Мәліметтер қорындағы негізгі кілт. |
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
||||||||
18 |
Тақырып 4.1.3. SQL деректер қорын әзірлеу: деректер типтері, бір кестелік және көп кестелік мәліметтер базасы. |
2 |
2 |
|
|
|
|
Оқығанды бекіту сабағы |
|
|
||
19 |
Тақырып 4.1.4. Пішіндер. Есептер. |
2 |
2 |
|
|
|
|
Аралас сабақ |
|
|
||
20 |
Тақырыпы 4.1.5. Құрылымдық сұраныстар: конструкторлық режимде таңдаулы сұраныстарды құру, SQL, веб-беттерде мәліметтер қорымен байланыс. |
|
|
|
|
2 |
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
||
21 |
Тақырып 4.1.6. Техника-технологиялық бағытта деректер қорын құру және пайдалану мысалдары. |
Оқығанды бекіту сабағы |
|
|
||||||||
Бағалау критерийлері 1) "Реляциялық деректер қоры" түсінігін түсіндіреді; 2) өріс, жазба, көрсеткіш анықтамаларын тұжырымдайды 3) көп кестелі мәліметтер қорын жасайды; 4) конструкторды пайдаланып үлгі сұрауды жасайды. 5) Bigdata (bigdata) пайдаланудың оң және теріс аспектілерін бағалайды. |
||||||||||||
22 |
1) Техника-технологиялық салада жасанды интеллект саласында машиналық оқыту және блокчейн технологиясының қолданылуы мен жұмыс істеу принципін түсіндіру;
2) техника-технологиялық бағытта бұлтты технологияларды қолдану |
4.2. Ақпараттық процестер. |
10сағ |
|
|
|
2 |
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
|
Тақырып 4.2.1. Ақпараттық технологияның дамуындағы қазіргі заманғы процестер. Машиналық оқытудың принциптері. Нейрондық желілер. |
2 |
|||||||||||
23 |
Тақырып 4.2.2. Жасанды интеллект. Жасанды интеллектіні қолдану саласы.
|
2 |
2 |
|
|
|
|
Аралас сабақ |
|
|
||
24 |
Тақырып 4.2.3. Техника-технологиялық бағытта жасанды интеллектті қолдану мүмкіндіктері. |
2 |
|
2 |
|
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
||
25 |
Тақырып 4.2.4. Блокчейн технологиясы (блокчейн). |
Аралас сабақ |
|
|
||||||||
26 |
Тақырыпы 4.2.5. Бұлтты технологиялар. Кездесу. Классификация. |
2 |
- |
|
|
2 |
|
Оқығанды бекіту сабағы |
|
|
||
27 |
Тақырып 4.2.6. Бұлтты технология қызметтері. Техника-технологиялық бағытта бұлтты технологияларды қолдану салалары. |
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
||||||||
28 |
Тақырып 4.2.7. Заттардың интернеті. Жұмыс принциптері, даму перспективалары. |
2 |
2 |
|
|
|
|
Аралас сабақ |
|
|
||
Бағалау критерийлері 1) Машиналық оқыту принциптерін, нейрондық желілерді (нейрондар мен синапстарды) түсіндіреді; 2) техника-технологиялық салада жасанды интеллектті пайдалану мүмкіндіктерін сипаттайды; 3) жасанды интеллект әзірлеуде "Мұғаліммен бірге оқу" әдісін қолдану салаларын сипаттайды; 4) техника-технологиялық салада бұлтты технологияларды пайдалану мүмкіндіктерін сипаттайды; 5) жалпыға қолжетімді қолданыстағы файлдарды (мәтіндік құжаттарды, күнтізбелерді, презентацияларды, электрондық кестелерді) пайдалануға, оларды қашықтан және бірлесіп өңдейді; 6) "Заттардың интернеті" жұмыс істеу принциптерін сипаттайды; 7) "Заттар интернетінің" даму болашағын болжайды. |
||||||||||||
29 |
1) электрондық үкімет порталының функцияларын пайдалана отырып, Қазақстандағы цифрландырудың ағымдағы үрдістерін түсіндіру; 2) техника-технологиялық салада көрсетілетін қызметтерді пайдалану. |
4.3. Қазақстандағы цифрландыру. |
6 сағ |
2 |
|
|
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
|
Тақырып 4.3.1. Қазақстандағы цифрландыру процесінің заманауи тенденциялары. Қазақстанның техника-технологиялық бағытын цифрландыру. |
2 |
|||||||||||
30 |
Тақырып 4.3.2. Электрондық цифрлық қолтаңба және сертификат. Мақсаты, қолдану алгоритмі. |
2 |
|
|
|
2 |
|
Оқығанды бекіту сабағы |
|
|
||
31 |
Тақырып 4.3.3. электрондық үкімет порталы. Электрондық үкімет порталында техника-технологиялық салада көрсетілетін қызмет түрлері. Тақырып 4.3.4. цифрлық сауаттылық. Ақпаратты құқықтық қорғау. |
2 |
2 |
- |
|
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
||
32 |
|
|
|
|
|
|
Аралас сабақ |
|
|
|||
Бағалау критерийлері 1) Қазақстандағы цифрландыру үдерісіндегі ағымдағы үрдістерді талдайды; 2) электрондық үкімет порталының техника-технологиялық саласында көрсетілетін қызмет түрлерін пайдаланады; 3) ақпаратты және зияткерлік меншікті қорғау қажеттілігін негіздейді (Қазақстан Республикасының заңдары). |
||||||||||||
№2 кредит 24 сағат |
||||||||||||
5 БӨЛІМ. АҚПАРАТТЫҚ ОБЬЕКТІЛЕРДІ ҚҰРУ ЖӘНЕ ТҮРЛЕНДІРУ. 9-САҒАТ |
|
|||||||||||
33 |
1) Бірінші адамның көрінісі бар 3D панораманы (виртуалды тур) жасау. |
5.1. 3D модельдеу. |
4 сағ |
|
2 |
|
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
|
Тақырып 5.1.1. Виртуалды және толықтырылған шындық. Виртуалды шындықтағы адам. |
2 |
|||||||||||
34 |
Тақырып 5.1.2. VR және AR технологияларын техника-технологиялық салада қолдану. |
Аралас сабақ |
|
|
||||||||
35 |
Тақырып 5.1.3. 3D панорама жасау және (виртуалды саяхат). Тақырып 5.1.4. Техника-технологиялық бағыттағы 3D панорама. |
2 |
|
2 |
|
|
|
Оқығанды бекіту сабағы |
|
|
||
36 |
|
|
|
|
|
|
Оқығанды бекіту сабағы |
|
|
|||
Бағалау критерийлері 1) Виртуалды толықтырылған шындықтың адамның психикалық және физикалық денсаулығына әсерін түсіндіреді; 2) техника-технологиялық салада VR және AR технологияларын қолдану мүмкіндіктерін түсіндіреді; 3) 3D панораманы - виртуалды тур. Жасайды. |
||||||||||||
37 |
1) HTML тегтері арқылы веб-сайтты әзірлеу; 2) веб-беттерді әзірлеу кезінде CSS қолданады; 3) веб-парақшаға мультимедианы ендіру (аудио және бейне); 4) жоба нәтижелерін жариялау және тарату үшін файлдарды пайдалану; 5) веб-сайтты жылжыту әдістерін сипаттау. |
5.2. веб-дизайн. |
4 сағ |
2 |
|
|
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
|
Тақырып 5.2.1. HTML құжаты. Сайттың басты беті. |
2 |
|||||||||||
38 |
Тақырып 5.2.2. Веб-сайт беттерін стильдеу үшін каскадтық стиль кестелерін ( CSS) пайдалану. |
Аралас сабақ |
|
|
||||||||
39 |
Тақырып 5.2.3. Сайтты толтыру (мазмұн). Веб-беттегі мультимедиа. |
2 |
- |
2 |
|
|
|
Оқығанды бекіту сабағы |
|
|
||
40 |
Тақырып 5.2.4. Техника-технологиялық салаға арналған веб-сайт үлгілері мен дизайны. Тақырып 5.2.5. Веб-сайтты жариялау және жылжыту. |
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
||||||||
41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Бағалау критерийлері 1) HTML және CSS тегтерін пайдалана отырып, техника-технологиялық салаға арналған веб-сайтты жасайды. |
||||||||||||
6 БӨЛІМ. ҚОСЫМШАЛАРДЫ ӘЗІРЛЕУ. 12-САҒАТ |
|
|||||||||||
42 |
1) Программалық кодты, функцияларды және процедураларды пайдаланып есепті шешу алгоритмін құру; |
6.1. Алгоритмдеу және бағдарламалау. |
4сағ |
2 |
|
|
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
|
Тақырып 6.1.1. Қолдану функциялары мен процедуралары. |
2 |
|||||||||||
43 |
Тақырып 6.1.2. Файлдармен жұмыс. Жолдар. |
Аралас сабақ |
|
|
||||||||
44 |
Тақырып 6.1.3. Сұрыптау әдістері. |
2 |
|
2 |
|
|
|
Оқығанды бекіту сабағы |
|
|
||
|
Тақырып 6.1.4. Графикалық іздеу алгоритмдері. |
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
||||||||
Бағалау критерийлері 1) Функциялар мен процедураларды пайдаланып программалау тілінде код жазады; 2) практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау алгоритмдерін жүзеге асырады. |
||||||||||||
45 |
1) "Ақылды үй" жобасының сұрыптау алгоритмін құру; 2) қосымшаларды құрастырушы компоненттерін пайдалана отырып, мобильді қосымша интерфейсін жасау. |
6.2. Мобильді қосымшалар. |
6 сағ |
|
|
|
2 |
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
|
Тақырып 6.2.1. Мобильді қрсымшалар. |
2 |
|||||||||||
46 |
Тақырып 6.2.2. Мобильді қосымша интерфейсі. Мобильді қосымшалардың интерфейсіне қойылатын талаптар. |
Аралас сабақ |
|
|
||||||||
47 |
Тақырып 6.2.3. Мобильді осымшаларды құрастырушылар және мобильді қосымшаларды әзірлеу ортасы. |
2 |
2 |
- |
|
|
|
Оқығанды бекіту сабағы |
|
|
||
48 |
Тақырып 6.2.4. Техника-технологиялық салада қолданылатын қосымшаларды әзірлеу. |
2 |
|
|
|
2 |
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
||
49 |
Тақырып 6.2.5. Ақылды үй, смарт үй құрылғыларын басқару бағдарламаларын әзірлеу. |
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
||||||||
Бағалау критерийлері 1) Конструкторда ыңғайлы мобильді қосымша интерфейсін жасайды; 2) смарт үй сенсорларынан деректерді беруді ұйымдастырады; 3) смарт үй құрылғысы басқару бағдарламасы дамытады; 3) техника-технологиялық салада қолданылатын қосымшаны әзірлейді. |
||||||||||||
50 |
1) Startup тұжырымдамасын және краудфандинг платформасының қалай жұмыс істейтінін сипаттау |
6.3. IT іске қосу. |
4 сағ |
2 |
- |
|
|
|
Аралас сабақ |
|
|
|
Тақырып 6.3.1. IT іске қосу. Техника-технологиялық стартапты қалай іске қосу керек. |
2 |
|||||||||||
51 |
Тақырып 6.3.2. Краудфандинг платформасы (краудфандинг). Платформалардың принципі. Тақырып 6.3.3. Жобаны жылжыту және маркетинг. |
Оқығанды бекіту сабағы |
|
|
||||||||
52 |
2
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|||
Бағалау критерийлері 1) Startup тұжырымдамасын сипаттайды; 2) краудфандинг алаңдарының жұмыс істеу принциптерін түсіндіреді; 3) техника--технологиялық сала үшін стартапты қалай алға жылжыту керектігін көрсетеді. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
7 БӨЛІМ. КОМПЬЮТЕРЛІК ЖЕЛІЛЕР ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІК 3-САҒАТ |
|
|||||||||||
53 |
1) Желілік компоненттердің жұмысын сипаттау (желі түйіндері, маршрутизаторлар, коммутаторлар); 2) IP мекенжайларының тіркелуін және қызметтерін, көрсетуді түсіндіру; пайдаланушы ақпаратына қатысты ақпараттық қауіпсіздік шараларын қолдану; 3) пайдаланушы деректерінің әртүрлі қауіпсіздік шараларын қолдану: парольдер, тіркелгілер, аутентификация, биометриялық аутентификация . |
7.1 Желі құрамдастары және қауіпсіздік. |
4 сағ |
|
2 |
|
|
|
Жаңа сабақты түсіндіру |
|
|
|
Тақырып 7.1.1. Компьютерлік желілерді ұйымдастыру. Желі компоненттері. |
2 |
|||||||||||
54 |
Тақырып 7.1.2. IP мекенжайы, DNS, жеке виртуалды желілер. |
Аралас сабақ |
|
|
||||||||
55 |
Тақырып 7.1.3. Ақпараттық қауіпсіздік. Желінің қауіпсіздік шаралары – парольдер, тіркелгілер, аутентификация, биометриялық аутентификация. |
Оқығанды бекіту сабағы |
|
|
||||||||
Бағалау критерийлері 1) IP (i-pi) тіркеуі мен қызметтерін және мекенжайды ұсынуды түсіндіреді; 2) "ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялылық", "тұтастық" және "қолжетімділік" терминдерінің мағынасын, сондай-ақ пайдаланушы ақпаратымен байланысты қауіпсіздік шараларын түсіндіреді; 3) деректерді шифрлау қажеттілігін бағалайды. |
||||||||||||
№3 кредит 24 сағат |
||||||||||||
|
Курстық жоба / жұмыс (егер жоспарланған болса) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Барлығы |
72 |
28 |
24 |
|
20 |
24 |
|
|
|

