Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бағдарлама "Қиындатылған есептер шешу"
Материал туралы қысқаша түсінік
10- 11 сыныптарға арналған 1 сағаттық арнайы курс бағдарламасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Қаңтар 2018
780
10 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ТҮСІНІК ХАТ.
Қиындатылған есептер шешу атты қолданбалы курс бағдарламасы 10-11 сыныптарға арналған, аптасына 1 сағат, жалпы жылдық сағат саны -34.
Осы бағдарлама бойынша оқытуда оқушылардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктері, пәнге деген ұмтылыстары, оны меңгеру деңгейлері ескеріледі.
Қолданбалы курс өмір өзі талап етіп отырғандай қолданбалы бағытта оқыту- оқушыларға кәсіптік бағдар беру.
Бағдарламаның мақсаты: оқушының теориялық және практикалық білімін нығайту, өздігінен іздендіре отырып, шығармашылыққа жетелеу, есеп шығарудың әдіс-тәсілдерін кеңейту негізінде математикалық материалдарын меңгеруде жағдай туғызу, пәнге тұрақты қызығушылығын тудыру, ой-өрісін кеңейту, өз бетінше ойлау жүйесін жетілдіру, реалды өмірде процестерді зерттеу біліктілік пен дағдыларын қалыптастыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
есеп шығару әдіс-тәсілдері бойынша негізгі білімдерін бекіту;
есеп типтері мен әдіс-тәсілдері бойынша білімдерін қалыптастыру;
теңдеулерді және өрнектерді шешу біліктерін қалыптастыру;
жеке тұлғаны дамыту факторы ретінде оқушыларды практикалық іскерлікке баулу.
Бағдарламаға келесі тараулар еңгізілген:
10- сынып .
Көпмушеліктер-4 сағат.
Элементар функциялардың графигі-2 сағат.
Кіріспе және анализ-4 сағат.
Туынды және оның қолданылуы-4 сағат
Тригонометриялық функциялар-4сағат.
Алгебралық емес теңдеулерді шешу-6 сағат.
Алгебралық емес теңсіздіктерді шешу-6сағат.
Геометрия -2сағат.
Қорытынды сынақ алу сабағы-2 сағат.
11 сынып.
Алгебралық өрнектер, теңдеулер мен теңсіздіктер және олардың жүйелері-7сағат.
Тригонометриялық функциялар-4сағат.
Математикалық анализ элементтері -8сағат.
Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар-4сағат.
Сандар және сан тізбектері- 8 сағат.
Геометрия-2 сағат.
Қорытынды сынақ-1 сағат
ҚОЛДАНБАЛЫ КУРС БАҒДАРЛАМАСЫ.
10 СЫНЫП.
І. Көпмушеліктер-4 сағат.
Екінші және жоғары дәрежелі теңдеулер. Модулі бар теңдеулер мен теңсідіктер.
ІІ. Элементар функциялардың графигі-2 сағат.
Негізгі функциялар және олардың графиктері (бөлшек- сызықтық және модулі бар)
ІІІ. Кіріспе және анализ-4 сағат.
Математикалық индукция әдісі. Тамаша шектер(анықталмағандықтардың негізгі әдістері)
ІV. Туынды және оның қолданылуы-4 сағат.
Туындыны есептеу. Ланграж теоремасы. Функцияның кризистік нүктелері мен экстремумдары. Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.
V. Тригонометриялық функциялар-4сағат.
Тригонометриялық өрнектер. Кері тригонометриялық функциялар.
VІ. Алгебралық емес теңдеулерді шешу-6 сағат.
Тригонометриялық теңдеулер. Көрсеткіштік теңдеулер. Логарифмдік теңдеулер.
VІІ. Алгебралық емес теңсіздіктерді шешу-6сағат.
Тригонометриялық теңсіздіктер. Көрсеткіштік теңсіздіктер. Логарифмдік теңсіздіктер.
VІІІ. Геометрия -2сағат.(күрделі есептердің шешу жолдары)
Планиметрия. Стереометрия.
ІХ. Қорытынды сынақ алу сабағы-2 сағат.
ҚОЛДАНБАЛЫ КУРС БАҒДАРЛАМАСЫ.
11 СЫНЫП.
І. Алгебралық өрнектер, теңдеулер мен теңсіздіктер және олардың жүйелері-7сағат.
Алгебралық өрнектерді түрлендіру. Безу теоремасын қолданып көпмүшені қалдықпен және қалдықсыз бірмүшеге бөлу. Алгебралық теңдеулер(жай, симметриялы, біртекті). Бөлшек-сызықтық, квадраттық және иррационал теңдеулер мен теңсіздіктер. Модулі бар теңдеулер мен теңсіздіктер. Сызықтық және сызықтық емес екі және үш айнымалылы теңдеулер жүйесі.(Гаусәдісі, Крамер ережесі).
ІІ. Тригонометриялық функциялар-4сағат.
Тригонометриялық функцияларды түрлендіру. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер. Кері тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру.
ІІІ. Математикалық анализ элементтері -8сағат.
Дәрежелік, көрсеткіштік, логарифмдік және тригонометриялық функциялардың туындысы. Күрделі және көбейткіш көбейтіндінің, қосындының туындылары. Зерттелетін функциялардың графиктерін салу. Интегралдық кестелер, алмастыру тәсілімен интегралды табу. Ньютон-Лейбниц формуласын қолдану арқылы анықталған интегралды табу.Параболалық қисықсызықты трапецияның ауданын анықталған интеграл арқылы табу.
ІV. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар-4сағат.
Теңдеулер мен теңсіздіктер.Теңдеулер жүйесі, алгебрадлық, көрсеткіштік, логарифмдік және тригонометриялық өрнектер.
V. Сандар және сан тізбектері- 8 сағат.
Арифметикалық және геометриялық тізбектер. Комплекс сандарға операциялар. Комплекс сандардың алгебралық және тригонометриялық түрлері. Сан тізбектерінің шектері.
VІ. Геометрия-2 сағат.
Планиметрия. Стереометрия.
VІІ. Қорытынды сынақ-1 сағат
ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР.
10 СЫНЫП.
екінші және жоғары дәрежелі теңдеулерді шешу;
модулі бар теңдеулер мен теңсізідктерді шешу;
графиктер құрастыру;
функцияларды зерттеуде туындыны қолдану;
теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу (тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік );
күрделі фигуралардың ауданын таба білу;
стереометриялық есептер шығаруда көлбеу мн оның проекциясының қасиеттерін қолдану.
11 СЫНЫП.
Гаус әдісі мен Крамер ережесін қолдану арқылы екі және үш айнымалылы теңдеулерді шешу;
Безу теоремасын қолдану арқылы көпмүшені бірмүшеге бөлу;
параболалық қисықсызықты трапецияның ауданын табуда Ньютон-Лейбниц формуласын қолдану;
алгебралық, тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздік жүйелерін шешу.
10 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҚОЛДАНБАЛЫ КУРСТЫҢ
КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАРЫ.
АПТАСЫНА -1САҒАТ, БАРЛЫҒЫ-34 САҒАТ.
№
Тақырыбы
Сағат саны
өтілу мерзімі
І. Көпмушеліктер-4 сағат.
1
Екінші және жоғары дәрежелі теңдеулер.
2
2
Модулі бар теңдеулер мен теңсідіктер.
2
ІІ. Элементар функциялардың графигі-2 сағат.
3
Негізгі функциялар және олардың графиктері (бөлшек- сызықтық және модулі бар
2
ІІІ. Кіріспе және анализ-4 сағат.
4
Математикалық индукция әдісі.
2
5
Тамаша шектер(анықталмағандықтардың негізгі әдістері)
2
ІV. Туынды және оның қолданылуы-4 сағат.
6
Туындыны есептеу.
1
7
Ланграж теоремасы.
1
8
Функцияның кризистік нүктелері мен экстремумдары.
1
9
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.
1
Тригонометриялық функциялар-4сағат.
10
Тригонометриялық өрнектер.
2
11
Кері тригонометриялық функциялар.
2
VІ. Алгебралық емес теңдеулерді шешу-6 сағат.
12
Тригонометриялық теңдеулер.
2
13
Көрсеткіштік теңдеулер.
2
14
Логарифмдік теңдеулер.
2
VІІ. Алгебралық емес теңсіздіктерді шешу-6сағат.
15
Тригонометриялық теңсіздіктер
2
16
Көрсеткіштік теңсіздіктер.
2
17
Логарифмдік теңсіздіктер.
2
VІІІ. Геометрия -2сағат.(күрделі есептердің шешу жолдары)
18
Планиметрия.
1
19
Стереометрия.
1
20
Қорытынды сынақ.
2
11 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҚОЛДАНБАЛЫ КУРСТЫҢ
КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАРЫ.
АПТАСЫНА -1САҒАТ, БАРЛЫҒЫ-34 САҒАТ.
№
Тақырыбы
Сағат саны
өтілу мерзімі
І. Алгебралық өрнектер, теңдеулер мен теңсіздіктер
және олардың жүйелері-7сағат.
1
Алгебралық өрнектерді түрлендіру.
1
2
Безу теоремасын қолданып көпмүшені қалдықпен және қалдықсыз бірмүшеге бөлу.
1
3
Алгебралық теңдеулер(жай, симметриялы, біртекті).
1
4
Бөлшек-сызықтық, квадраттық және иррационал теңдеулер мен теңсіздіктер.
2
5
Модулі бар теңдеулер мен теңсіздіктер.
1
6
Сызықтық және сызықтық емес екі және үш айнымалылы теңдеулер жүйесі.(Гаусәдісі, Крамер ережесі).
1
ІІ. Тригонометриялық функциялар-4сағат.
7
Тригонометриялық функцияларды түрлендіру.
2
8
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер.
1
9
Кері тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру.
1
ІІІ. Математикалық анализ элементтері -8сағат.
10
Дәрежелік, көрсеткіштік, логарифмдік және тригонометриялық функциялардың туындысы.
1
11
Күрделі және көбейткіш көбейтіндінің, қосындының туындылары.
1
12
Зерттелетін функциялардың графиктерін салу.
1
13
Интегралдық кестелер, алмастыру тәсілімен интегралды табу.
2
14
Ньютон-Лейбниц формуласын қолдану арқылы анықталған интегралды табу.
2
15
Параболалық қисықсызықты трапецияның ауданын анықталған интеграл арқылы табу.
1
ІV. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар-4сағат
16
Теңдеулер мен теңсіздіктер.
2
17
Теңдеулер жүйесі, алгебрадлық, көрсеткіштік, логарифмдік және тригонометриялық өрнектер.
2
V. Сандар және сан тізбектері- 8 сағат.
18
Арифметикалық және геометриялық тізбектер.
2
19
Комплекс сандарға операциялар.
2
20
Комплекс сандардың алгебралық және тригонометриялық түрлері.
2
21
Сан тізбектерінің шектері.
2
VІ. Геометрия-2 сағат.
22
Планиметрия.
1
23
Стереометрия.
1
24
Қорытынды сынақ
1
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР.
Л.М. Фридман Как научится решать задачи
Н.П. Костриков Задачи повышенной трудности
В.В.Вавилов Математические задачи. Уравнения
инеравенства
А.Н.Шыныбеков Алгебра және анализ бастамалары
А.П.Фихтенгольц Производная и интеграл
М.В.Лурье
Б.И. Александров Решения уравнений
Н.С.Пискунов Дифференциальные и интегральные
исчисления для ВТУЗов
Ю.П.Дудницын
В.К. Смирнова Кванторжурналы №9 1991ж
Математика және физика журналдары
Сарықамыс жалпы орта білім беретін мектеп
Қолданбалы курс бағдарламасы
Қиындатылған есептер шешу
Құрастырушы:
Коробаева Булбул Бекболатовна
2013 жыл
Қиындатылған есептер шешу атты қолданбалы курс бағдарламасы 10-11 сыныптарға арналған, аптасына 1 сағат, жалпы жылдық сағат саны -34.
Осы бағдарлама бойынша оқытуда оқушылардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктері, пәнге деген ұмтылыстары, оны меңгеру деңгейлері ескеріледі.
Қолданбалы курс өмір өзі талап етіп отырғандай қолданбалы бағытта оқыту- оқушыларға кәсіптік бағдар беру.
Бағдарламаның мақсаты: оқушының теориялық және практикалық білімін нығайту, өздігінен іздендіре отырып, шығармашылыққа жетелеу, есеп шығарудың әдіс-тәсілдерін кеңейту негізінде математикалық материалдарын меңгеруде жағдай туғызу, пәнге тұрақты қызығушылығын тудыру, ой-өрісін кеңейту, өз бетінше ойлау жүйесін жетілдіру, реалды өмірде процестерді зерттеу біліктілік пен дағдыларын қалыптастыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
есеп шығару әдіс-тәсілдері бойынша негізгі білімдерін бекіту;
есеп типтері мен әдіс-тәсілдері бойынша білімдерін қалыптастыру;
теңдеулерді және өрнектерді шешу біліктерін қалыптастыру;
жеке тұлғаны дамыту факторы ретінде оқушыларды практикалық іскерлікке баулу.
Бағдарламаға келесі тараулар еңгізілген:
10- сынып .
Көпмушеліктер-4 сағат.
Элементар функциялардың графигі-2 сағат.
Кіріспе және анализ-4 сағат.
Туынды және оның қолданылуы-4 сағат
Тригонометриялық функциялар-4сағат.
Алгебралық емес теңдеулерді шешу-6 сағат.
Алгебралық емес теңсіздіктерді шешу-6сағат.
Геометрия -2сағат.
Қорытынды сынақ алу сабағы-2 сағат.
11 сынып.
Алгебралық өрнектер, теңдеулер мен теңсіздіктер және олардың жүйелері-7сағат.
Тригонометриялық функциялар-4сағат.
Математикалық анализ элементтері -8сағат.
Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар-4сағат.
Сандар және сан тізбектері- 8 сағат.
Геометрия-2 сағат.
Қорытынды сынақ-1 сағат
ҚОЛДАНБАЛЫ КУРС БАҒДАРЛАМАСЫ.
10 СЫНЫП.
І. Көпмушеліктер-4 сағат.
Екінші және жоғары дәрежелі теңдеулер. Модулі бар теңдеулер мен теңсідіктер.
ІІ. Элементар функциялардың графигі-2 сағат.
Негізгі функциялар және олардың графиктері (бөлшек- сызықтық және модулі бар)
ІІІ. Кіріспе және анализ-4 сағат.
Математикалық индукция әдісі. Тамаша шектер(анықталмағандықтардың негізгі әдістері)
ІV. Туынды және оның қолданылуы-4 сағат.
Туындыны есептеу. Ланграж теоремасы. Функцияның кризистік нүктелері мен экстремумдары. Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.
V. Тригонометриялық функциялар-4сағат.
Тригонометриялық өрнектер. Кері тригонометриялық функциялар.
VІ. Алгебралық емес теңдеулерді шешу-6 сағат.
Тригонометриялық теңдеулер. Көрсеткіштік теңдеулер. Логарифмдік теңдеулер.
VІІ. Алгебралық емес теңсіздіктерді шешу-6сағат.
Тригонометриялық теңсіздіктер. Көрсеткіштік теңсіздіктер. Логарифмдік теңсіздіктер.
VІІІ. Геометрия -2сағат.(күрделі есептердің шешу жолдары)
Планиметрия. Стереометрия.
ІХ. Қорытынды сынақ алу сабағы-2 сағат.
ҚОЛДАНБАЛЫ КУРС БАҒДАРЛАМАСЫ.
11 СЫНЫП.
І. Алгебралық өрнектер, теңдеулер мен теңсіздіктер және олардың жүйелері-7сағат.
Алгебралық өрнектерді түрлендіру. Безу теоремасын қолданып көпмүшені қалдықпен және қалдықсыз бірмүшеге бөлу. Алгебралық теңдеулер(жай, симметриялы, біртекті). Бөлшек-сызықтық, квадраттық және иррационал теңдеулер мен теңсіздіктер. Модулі бар теңдеулер мен теңсіздіктер. Сызықтық және сызықтық емес екі және үш айнымалылы теңдеулер жүйесі.(Гаусәдісі, Крамер ережесі).
ІІ. Тригонометриялық функциялар-4сағат.
Тригонометриялық функцияларды түрлендіру. Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер. Кері тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру.
ІІІ. Математикалық анализ элементтері -8сағат.
Дәрежелік, көрсеткіштік, логарифмдік және тригонометриялық функциялардың туындысы. Күрделі және көбейткіш көбейтіндінің, қосындының туындылары. Зерттелетін функциялардың графиктерін салу. Интегралдық кестелер, алмастыру тәсілімен интегралды табу. Ньютон-Лейбниц формуласын қолдану арқылы анықталған интегралды табу.Параболалық қисықсызықты трапецияның ауданын анықталған интеграл арқылы табу.
ІV. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар-4сағат.
Теңдеулер мен теңсіздіктер.Теңдеулер жүйесі, алгебрадлық, көрсеткіштік, логарифмдік және тригонометриялық өрнектер.
V. Сандар және сан тізбектері- 8 сағат.
Арифметикалық және геометриялық тізбектер. Комплекс сандарға операциялар. Комплекс сандардың алгебралық және тригонометриялық түрлері. Сан тізбектерінің шектері.
VІ. Геометрия-2 сағат.
Планиметрия. Стереометрия.
VІІ. Қорытынды сынақ-1 сағат
ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР.
10 СЫНЫП.
екінші және жоғары дәрежелі теңдеулерді шешу;
модулі бар теңдеулер мен теңсізідктерді шешу;
графиктер құрастыру;
функцияларды зерттеуде туындыны қолдану;
теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу (тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік );
күрделі фигуралардың ауданын таба білу;
стереометриялық есептер шығаруда көлбеу мн оның проекциясының қасиеттерін қолдану.
11 СЫНЫП.
Гаус әдісі мен Крамер ережесін қолдану арқылы екі және үш айнымалылы теңдеулерді шешу;
Безу теоремасын қолдану арқылы көпмүшені бірмүшеге бөлу;
параболалық қисықсызықты трапецияның ауданын табуда Ньютон-Лейбниц формуласын қолдану;
алгебралық, тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер мен теңсіздік жүйелерін шешу.
10 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҚОЛДАНБАЛЫ КУРСТЫҢ
КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАРЫ.
АПТАСЫНА -1САҒАТ, БАРЛЫҒЫ-34 САҒАТ.
№
Тақырыбы
Сағат саны
өтілу мерзімі
І. Көпмушеліктер-4 сағат.
1
Екінші және жоғары дәрежелі теңдеулер.
2
2
Модулі бар теңдеулер мен теңсідіктер.
2
ІІ. Элементар функциялардың графигі-2 сағат.
3
Негізгі функциялар және олардың графиктері (бөлшек- сызықтық және модулі бар
2
ІІІ. Кіріспе және анализ-4 сағат.
4
Математикалық индукция әдісі.
2
5
Тамаша шектер(анықталмағандықтардың негізгі әдістері)
2
ІV. Туынды және оның қолданылуы-4 сағат.
6
Туындыны есептеу.
1
7
Ланграж теоремасы.
1
8
Функцияның кризистік нүктелері мен экстремумдары.
1
9
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.
1
Тригонометриялық функциялар-4сағат.
10
Тригонометриялық өрнектер.
2
11
Кері тригонометриялық функциялар.
2
VІ. Алгебралық емес теңдеулерді шешу-6 сағат.
12
Тригонометриялық теңдеулер.
2
13
Көрсеткіштік теңдеулер.
2
14
Логарифмдік теңдеулер.
2
VІІ. Алгебралық емес теңсіздіктерді шешу-6сағат.
15
Тригонометриялық теңсіздіктер
2
16
Көрсеткіштік теңсіздіктер.
2
17
Логарифмдік теңсіздіктер.
2
VІІІ. Геометрия -2сағат.(күрделі есептердің шешу жолдары)
18
Планиметрия.
1
19
Стереометрия.
1
20
Қорытынды сынақ.
2
11 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҚОЛДАНБАЛЫ КУРСТЫҢ
КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАРЫ.
АПТАСЫНА -1САҒАТ, БАРЛЫҒЫ-34 САҒАТ.
№
Тақырыбы
Сағат саны
өтілу мерзімі
І. Алгебралық өрнектер, теңдеулер мен теңсіздіктер
және олардың жүйелері-7сағат.
1
Алгебралық өрнектерді түрлендіру.
1
2
Безу теоремасын қолданып көпмүшені қалдықпен және қалдықсыз бірмүшеге бөлу.
1
3
Алгебралық теңдеулер(жай, симметриялы, біртекті).
1
4
Бөлшек-сызықтық, квадраттық және иррационал теңдеулер мен теңсіздіктер.
2
5
Модулі бар теңдеулер мен теңсіздіктер.
1
6
Сызықтық және сызықтық емес екі және үш айнымалылы теңдеулер жүйесі.(Гаусәдісі, Крамер ережесі).
1
ІІ. Тригонометриялық функциялар-4сағат.
7
Тригонометриялық функцияларды түрлендіру.
2
8
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер.
1
9
Кері тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру.
1
ІІІ. Математикалық анализ элементтері -8сағат.
10
Дәрежелік, көрсеткіштік, логарифмдік және тригонометриялық функциялардың туындысы.
1
11
Күрделі және көбейткіш көбейтіндінің, қосындының туындылары.
1
12
Зерттелетін функциялардың графиктерін салу.
1
13
Интегралдық кестелер, алмастыру тәсілімен интегралды табу.
2
14
Ньютон-Лейбниц формуласын қолдану арқылы анықталған интегралды табу.
2
15
Параболалық қисықсызықты трапецияның ауданын анықталған интеграл арқылы табу.
1
ІV. Көрсеткіштік және логарифмдік функциялар-4сағат
16
Теңдеулер мен теңсіздіктер.
2
17
Теңдеулер жүйесі, алгебрадлық, көрсеткіштік, логарифмдік және тригонометриялық өрнектер.
2
V. Сандар және сан тізбектері- 8 сағат.
18
Арифметикалық және геометриялық тізбектер.
2
19
Комплекс сандарға операциялар.
2
20
Комплекс сандардың алгебралық және тригонометриялық түрлері.
2
21
Сан тізбектерінің шектері.
2
VІ. Геометрия-2 сағат.
22
Планиметрия.
1
23
Стереометрия.
1
24
Қорытынды сынақ
1
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР.
Л.М. Фридман Как научится решать задачи
Н.П. Костриков Задачи повышенной трудности
В.В.Вавилов Математические задачи. Уравнения
инеравенства
А.Н.Шыныбеков Алгебра және анализ бастамалары
А.П.Фихтенгольц Производная и интеграл
М.В.Лурье
Б.И. Александров Решения уравнений
Н.С.Пискунов Дифференциальные и интегральные
исчисления для ВТУЗов
Ю.П.Дудницын
В.К. Смирнова Кванторжурналы №9 1991ж
Математика және физика журналдары
Сарықамыс жалпы орта білім беретін мектеп
Қолданбалы курс бағдарламасы
Қиындатылған есептер шешу
Құрастырушы:
Коробаева Булбул Бекболатовна
2013 жыл
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)