ТҮСІНІК ХАТ.
«
Қиындатылған есептер шешу »
атты қолданбалы курс бағдарламасы 10-11 сыныптарға арналған,
аптасына 1 сағат, жалпы жылдық сағат саны
-34.
Осы бағдарлама бойынша оқытуда оқушылардың жас
ерекшеліктері мен мүмкіндіктері, пәнге деген ұмтылыстары, оны
меңгеру деңгейлері ескеріледі.
Қолданбалы курс өмір өзі талап етіп отырғандай
қолданбалы бағытта оқыту- оқушыларға кәсіптік бағдар
беру.
Бағдарламаның
мақсаты: оқушының теориялық
және практикалық білімін нығайту, өздігінен іздендіре отырып,
шығармашылыққа жетелеу, есеп шығарудың әдіс-тәсілдерін кеңейту
негізінде математикалық материалдарын меңгеруде жағдай туғызу,
пәнге тұрақты қызығушылығын тудыру, ой-өрісін кеңейту, өз бетінше
ойлау жүйесін жетілдіру, реалды өмірде процестерді зерттеу
біліктілік пен дағдыларын қалыптастыру, ойлау қабілеттерін
дамыту.
Міндеттері:
-
есеп шығару әдіс-тәсілдері бойынша
негізгі білімдерін бекіту;
-
есеп типтері мен әдіс-тәсілдері бойынша
білімдерін қалыптастыру;
-
теңдеулерді және өрнектерді шешу
біліктерін қалыптастыру;
-
жеке тұлғаны дамыту факторы ретінде
оқушыларды практикалық іскерлікке баулу.
Бағдарламаға келесі тараулар
еңгізілген:
10- сынып .
Көпмушеліктер-4 сағат.
Элементар функциялардың графигі-2
сағат.
Кіріспе және анализ-4 сағат.
Туынды және оның қолданылуы-4
сағат
Тригонометриялық
функциялар-4сағат.
Алгебралық емес теңдеулерді шешу-6
сағат.
Алгебралық емес теңсіздіктерді
шешу-6сағат.
Геометрия -2сағат.
Қорытынды сынақ алу сабағы-2
сағат.
11 сынып.
Алгебралық өрнектер, теңдеулер мен теңсіздіктер
және олардың жүйелері-7сағат.
Тригонометриялық
функциялар-4сағат.
Математикалық анализ элементтері
-8сағат.
Көрсеткіштік және логарифмдік
функциялар-4сағат.
Сандар және сан тізбектері- 8
сағат.
Геометрия-2 сағат.
Қорытынды сынақ-1 сағат
ҚОЛДАНБАЛЫ КУРС
БАҒДАРЛАМАСЫ.
10 СЫНЫП.
І. Көпмушеліктер-4
сағат.
Екінші және жоғары дәрежелі теңдеулер. Модулі бар
теңдеулер мен теңсідіктер.
ІІ. Элементар функциялардың графигі-2
сағат.
Негізгі функциялар және олардың графиктері
(бөлшек- сызықтық және модулі бар)
ІІІ. Кіріспе және анализ-4
сағат.
Математикалық индукция әдісі. Тамаша
шектер(анықталмағандықтардың негізгі әдістері)
ІV. Туынды және оның қолданылуы-4
сағат.
Туындыны есептеу. Ланграж
теоремасы. Функцияның кризистік нүктелері мен экстремумдары.
Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері.
V. Тригонометриялық
функциялар-4сағат.
Тригонометриялық өрнектер. Кері тригонометриялық
функциялар.
VІ. Алгебралық емес теңдеулерді шешу-6
сағат.
Тригонометриялық
теңдеулер. Көрсеткіштік теңдеулер.
Логарифмдік теңдеулер.
VІІ. Алгебралық емес теңсіздіктерді
шешу-6сағат.
Тригонометриялық
теңсіздіктер. Көрсеткіштік теңсіздіктер.
Логарифмдік теңсіздіктер.
VІІІ. Геометрия
-2сағат.(күрделі есептердің шешу
жолдары)
Планиметрия. Стереометрия.
ІХ. Қорытынды сынақ алу сабағы-2
сағат.
ҚОЛДАНБАЛЫ КУРС
БАҒДАРЛАМАСЫ.
11 СЫНЫП.
І. Алгебралық өрнектер, теңдеулер мен
теңсіздіктер және олардың жүйелері-7сағат.
Алгебралық өрнектерді түрлендіру. Безу теоремасын
қолданып көпмүшені қалдықпен және қалдықсыз бірмүшеге бөлу.
Алгебралық теңдеулер(жай, симметриялы, біртекті). Бөлшек-сызықтық,
квадраттық және иррационал теңдеулер мен теңсіздіктер. Модулі бар
теңдеулер мен теңсіздіктер. Сызықтық және сызықтық емес екі және үш
айнымалылы теңдеулер жүйесі.(Гаусәдісі, Крамер
ережесі).
ІІ. Тригонометриялық
функциялар-4сағат.
Тригонометриялық функцияларды түрлендіру.
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер. Кері тригонометриялық
функциялары бар өрнектерді түрлендіру.
ІІІ. Математикалық анализ элементтері
-8сағат.
Дәрежелік, көрсеткіштік, логарифмдік және
тригонометриялық функциялардың туындысы. Күрделі және көбейткіш
көбейтіндінің, қосындының туындылары. Зерттелетін функциялардың
графиктерін салу. Интегралдық кестелер, алмастыру тәсілімен
интегралды табу. Ньютон-Лейбниц формуласын қолдану арқылы
анықталған интегралды табу.Параболалық қисықсызықты трапецияның
ауданын анықталған интеграл арқылы табу.
ІV. Көрсеткіштік және логарифмдік
функциялар-4сағат.
Теңдеулер мен теңсіздіктер.Теңдеулер жүйесі,
алгебрадлық, көрсеткіштік, логарифмдік және тригонометриялық
өрнектер.
V. Сандар және сан тізбектері- 8
сағат.
Арифметикалық және геометриялық тізбектер.
Комплекс сандарға операциялар. Комплекс сандардың алгебралық және
тригонометриялық түрлері. Сан тізбектерінің
шектері.
VІ. Геометрия-2 сағат.
Планиметрия. Стереометрия.
VІІ. Қорытынды сынақ-1
сағат
ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР.
10 СЫНЫП.
-
екінші және жоғары дәрежелі теңдеулерді
шешу;
-
модулі бар теңдеулер мен теңсізідктерді
шешу;
-
графиктер құрастыру;
-
функцияларды зерттеуде туындыны
қолдану;
-
теңдеулер мен теңсіздіктерді
шешу (тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік
);
-
күрделі фигуралардың ауданын таба
білу;
-
стереометриялық есептер шығаруда көлбеу мн оның
проекциясының қасиеттерін қолдану.
11 СЫНЫП.
-
Гаус әдісі мен Крамер ережесін
қолдану арқылы екі және үш айнымалылы теңдеулерді
шешу;
-
Безу теоремасын қолдану арқылы көпмүшені
бірмүшеге бөлу;
-
параболалық қисықсызықты трапецияның ауданын
табуда Ньютон-Лейбниц формуласын қолдану;
-
алгебралық,
тригонометриялық, көрсеткіштік, логарифмдік
теңдеулер мен теңсіздік жүйелерін шешу.
10 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҚОЛДАНБАЛЫ
КУРСТЫҢ
КҮНТІЗБЕЛІК
ЖОСПАРЫ.
АПТАСЫНА -1САҒАТ, БАРЛЫҒЫ-34 САҒАТ.
№
|
Тақырыбы
|
Сағат саны
|
өтілу
мерзімі
|
І. Көпмушеліктер-4
сағат.
|
1
|
Екінші және жоғары
дәрежелі теңдеулер.
|
2
|
|
2
|
Модулі бар теңдеулер
мен теңсідіктер.
|
2
|
|
ІІ. Элементар
функциялардың графигі-2 сағат.
|
3
|
Негізгі функциялар
және олардың графиктері (бөлшек- сызықтық және модулі
бар
|
2
|
|
ІІІ. Кіріспе және
анализ-4 сағат.
|
4
|
Математикалық индукция
әдісі.
|
2
|
|
5
|
Тамаша
шектер(анықталмағандықтардың негізгі әдістері)
|
2
|
|
ІV. Туынды және
оның қолданылуы-4 сағат.
|
6
|
Туындыны
есептеу.
|
1
|
|
7
|
Ланграж
теоремасы.
|
1
|
|
8
|
Функцияның кризистік
нүктелері мен экстремумдары.
|
1
|
|
9
|
Функцияның ең үлкен
және ең кіші мәндері.
|
1
|
|
-
Тригонометриялық
функциялар-4сағат.
|
10
|
Тригонометриялық
өрнектер.
|
2
|
|
11
|
Кері тригонометриялық
функциялар.
|
2
|
|
VІ. Алгебралық емес
теңдеулерді шешу-6 сағат.
|
12
|
Тригонометриялық теңдеулер.
|
2
|
|
13
|
Көрсеткіштік
теңдеулер.
|
2
|
|
14
|
Логарифмдік
теңдеулер.
|
2
|
|
VІІ. Алгебралық
емес теңсіздіктерді шешу-6сағат.
|
15
|
Тригонометриялық
теңсіздіктер
|
2
|
|
16
|
Көрсеткіштік
теңсіздіктер.
|
2
|
|
17
|
Логарифмдік
теңсіздіктер.
|
2
|
|
VІІІ. Геометрия -2сағат.(күрделі есептердің шешу жолдары)
|
18
|
Планиметрия.
|
1
|
|
19
|
Стереометрия.
|
1
|
|
20
|
Қорытынды
сынақ.
|
2
|
|
11 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН ҚОЛДАНБАЛЫ
КУРСТЫҢ
КҮНТІЗБЕЛІК
ЖОСПАРЫ.
АПТАСЫНА -1САҒАТ, БАРЛЫҒЫ-34 САҒАТ.
№
|
Тақырыбы
|
Сағат саны
|
өтілу
мерзімі
|
І. Алгебралық
өрнектер, теңдеулер мен теңсіздіктер
және олардың
жүйелері-7сағат.
|
1
|
Алгебралық өрнектерді
түрлендіру.
|
1
|
|
2
|
Безу теоремасын
қолданып көпмүшені қалдықпен және қалдықсыз бірмүшеге
бөлу.
|
1
|
|
3
|
Алгебралық
теңдеулер(жай, симметриялы, біртекті).
|
1
|
|
4
|
Бөлшек-сызықтық,
квадраттық және иррационал теңдеулер мен теңсіздіктер.
|
2
|
|
5
|
Модулі бар теңдеулер
мен теңсіздіктер.
|
1
|
|
6
|
Сызықтық және сызықтық
емес екі және үш айнымалылы теңдеулер жүйесі.(Гаусәдісі, Крамер
ережесі).
|
1
|
|
ІІ.
Тригонометриялық функциялар-4сағат.
|
7
|
Тригонометриялық
функцияларды түрлендіру.
|
2
|
|
8
|
Тригонометриялық
теңдеулер мен теңсіздіктер.
|
1
|
|
9
|
Кері тригонометриялық
функциялары бар өрнектерді түрлендіру.
|
1
|
|
ІІІ. Математикалық
анализ элементтері -8сағат.
|
10
|
Дәрежелік,
көрсеткіштік, логарифмдік және тригонометриялық функциялардың
туындысы.
|
1
|
|
11
|
Күрделі және көбейткіш
көбейтіндінің, қосындының туындылары.
|
1
|
|
12
|
Зерттелетін
функциялардың графиктерін салу.
|
1
|
|
13
|
Интегралдық кестелер,
алмастыру тәсілімен интегралды табу.
|
2
|
|
14
|
Ньютон-Лейбниц
формуласын қолдану арқылы анықталған интегралды табу.
|
2
|
|
15
|
Параболалық
қисықсызықты трапецияның ауданын анықталған интеграл арқылы
табу.
|
1
|
|
ІV. Көрсеткіштік
және логарифмдік функциялар-4сағат
|
16
|
Теңдеулер мен
теңсіздіктер.
|
2
|
|
17
|
Теңдеулер жүйесі,
алгебрадлық, көрсеткіштік, логарифмдік және тригонометриялық
өрнектер.
|
2
|
|
V. Сандар және сан
тізбектері- 8 сағат.
|
18
|
Арифметикалық және
геометриялық тізбектер.
|
2
|
|
19
|
Комплекс сандарға
операциялар.
|
2
|
|
20
|
Комплекс сандардың
алгебралық және тригонометриялық түрлері.
|
2
|
|
21
|
Сан тізбектерінің
шектері.
|
2
|
|
VІ. Геометрия-2
сағат.
|
22
|
Планиметрия.
|
1
|
|
23
|
Стереометрия.
|
1
|
|
24
|
Қорытынды
сынақ
|
1
|
|
ҚОЛДАНЫЛҒАН
ӘДЕБИЕТТЕР.
-
Л.М. Фридман «Как научится решать
задачи»
-
Н.П. Костриков «Задачи повышенной
трудности»
-
В.В.Вавилов «Математические задачи.
Уравнения
инеравенства»
-
А.Н.Шыныбеков «Алгебра және анализ
бастамалары»
-
А.П.Фихтенгольц «Производная и
интеграл»
-
М.В.Лурье
Б.И. Александров «Решения
уравнений»
-
Н.С.Пискунов «Дифференциальные и
интегральные
исчисления для
ВТУЗов»
-
Ю.П.Дудницын
В.К. Смирнова «Квантор»журналы №9
1991ж
-
Математика және физика
журналдары
