"Бағдарлауды үйренеміз" 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Бағдарлауды үйренеміз" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша дүниетану пәнінен 1 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспарын ұсынып отырмын. бастауыш сынып мұғалімдеріне көмегі тиеді деп ойлаймын. Бұл сабақта білім алушы жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтай алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Дүниетану

МЕКТЕП:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2 – бөлім

Бізді қоршаған әлем

КҮНІ:

Мұғалімнің аты жөні:

СЫНЫП: 1

Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Бағдарлауды үйренеміз

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.1.1. жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтау


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: жергілікті белгілер бойынша көкжиек тұстарын анықтайды

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: көкжиек тұстарын анықтауға қажет жергілікті белгілерді ажыратады

Кейбір оқушылар орындай алады: жергілікті белгілерге қарап көкжиек тұстарын табады

Бағалау критерийлері

  • Көкжиек тұстарын анықтауға қажет жергілікті

белгілерді ажыратады.

- Көкжиектің тұстарын жергілікті белгілер не екенін түсінеді

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білу және түсінуолдану

Тілдік мақсаттар





Пәнге қатысты лексика мен терминология

Көкжиек тұстары, жергілікті белгілер


Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

  • Көкжиек және оның тұстары туралы білесің бе?

  • Жергілікті белгілерге қарап көкжиек тұстарын анықтай аласың ба?

  • Көкжиек тұстарын қалай анықтайсың


Құндылықтарды дарыту

  • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау

  • Қарым – қатынас жасау қабілеті

  • Өмір бойы оқуға дайын болу

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану – 1.5.1.1 Түрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіру , 1.5.1.2. Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау

АКТ қолдану дағдылары

Видеоролик, көкжиек тұстарына байланысты слайдтар көру арқылы өз ойларын айтады

Бастапқы білім

Баспана түрлері туралы біледі, өз мекен – жайларын анықтай алады


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин





«Күнбағыс» әдісі Балалар қолдарына күнбағыс макетін алып бір – біріне күлімдеп күнбағысты ұсынады

Топтасу: «Белсенді әріптер» әдісі. Балалар көкжиек тұстары белгіленген әріпті таңдау арқылы топтасады.

Видеоролик тамашалау. Роликті мұқият көріп ,тыңдап тақырып бойынша түсінік қалыптастырады.


Жасанды күнбағыс


көкжиек тұстарының белгілері жазылған кеспе қағаздар

Сабақтың ортасы


30 мин






















Сергіту сәті:

1-тапсырма ТЖ «Қабырға» әдісі

Суреттерге мұқият қараңыз. Белгілері бойынша көкжиектің тұстарын анықтаңыз.

Бос торкөзге көкжиектің тұсының бастапқы әрпін жазыңыз.


Дескриптор:

- суретте бейнеленген белгілердің сипаттамаларын анықтайды;

- жергілікті белгілер бойынша көкжиектің тұстарын табады.

Бағалау.

Топтық тапсырманы бас бармақ арқылы топпен бағалайды.Стикер бағалау парақшасын толтырады


Күркірейді күн-күн,

Терезелер шың – шың

Жауды жаңбыр топ- топ

Шелек –шелек көп – көп

Жон арқаңды тос-тос

Күнбағыс тез өс – өс !!!

2-тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Суретке мұқият қараңыз. Сурет бойынша көкжиектің тұстарын анықтаңыз және әріппен белгілеңіз.


Дескриптор:

- сурет бойынша солтүстікті анықтап, С әрпімен белгілейді;

- сурет бойынша батысты анықтап, Б әрпімен белгілейді;

- сурет бойынша шығысты анықтап, Ш әрпімен белгілейді.

3-Тапсырма: Қолшамды пайдалану арқылы көкжиек тұстарын анықтаңыз. екі оқушы жұптасып бірі қолшамды жағып екіншісі обьект болып, бірге көкжиек бағыттарын анықтайды 7

Зерттеу жұмысы: (Мақсаты: Оқушылар зерттеу арқылы білім қалыптастырады)

Дескриптор: көкжиекті анықтайды

Флипчарт, маркерлер, стикерлер



ҚБ жинақ





















ҚБ жинақ








А4 қағазы, маркерлер, көкжиек тұстарының белгілері жазылған кеспе қағаздар



Жұмыс дәптері











Қолшам



Сабақтың соңы




4-Тапсырма: алынға білімге ықтимал сұрақ әзірлеңіз

ЖЖ «Кафель» әдісі

(Мақсаты: алған білімінен қорытынды шығару және өмірде қолдану)

А4 қағаздар, маркерлер,




Саралау- оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспар-

лайсыз?Қабілеті жоғары оқушы-ларға қандай мін-дет қоюды жоспар-лап отырсыз?


5-Тапсырма: Әр білім алушы көк-жиек тұстарын ай-тып жұпта, топта талқылаңыз.

«Идеялар қоры» әдісі.(Мақсаты: Оқушылардың қажеттілігін қанағат-тандыратын саралау тапсырмалары негі-зінде оқу мақсатына жетуге ықпал жасау)

Дескриптор: -әр білім алушы көк-жиек тұстарын айтады

-жұпта талқылайды

-топта талқылайды


Кезеңдері


Топ

«Қабырға» әдісі

«Ойлан, жұптас, бөліс»

Зерттеу жұмысы

«Кафель» әдісі

«Батыс» тобы

Shape1

Shape2

Shape3

Shape4

«Шығыс»

тобы

Shape5

Shape6

Shape7

Shape8

«Оңтүстік»


Shape9

Shape10 Shape11

Shape12

Shape13

«Солтүстік»


Shape14


Shape15

Shape16



Денсаулық және қауіпсіздік, техникасының сақталуы

Қауіпсіздік ережелерін сақтау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті?Қандайкедергілер

болды?Не сәтті

өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай

өзгерістер енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.

Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау


Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: «Қабырға » әдісі

2: «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.07.2018
3996
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі