Материалдар / «Бағдаршам» әдісін қолдану арұылы білім сапасын арттыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Бағдаршам» әдісін қолдану арұылы білім сапасын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
«Бағдаршам» әдісін қолдану арқылы білім сапасын арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2024
164
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









Shape1



Авторы: Онгарбаева Алмагул Ондасыновн

Жобаның атауы: «Бағдаршам» әдісін қолдану арұылы білім сапасын арттыру

Бағыты: «Шығармашыл толқын» (бастауыш сынып және мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері)

Білім беру ұйымы: «С.Сейфуллин атындағы №29 жалпы білім беретін мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Автордың мекенжайы: Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Жылы-су а/о, С.Сейфуллин ауылы, Қ. Сағырбаев көшесі №1

Электронды адрес: almagul.ongarbaeva@gmail.com



«Бағдаршам» әдісін қолдану арұылы білім сапасын арттыру

Мектепке алғаш келгенімде менде үш сұрақ болды: балаларды қалай қызықтыруға болады, сабақты қалай нәтижелі өткізуге болады және аптаның барлық сабақтарын қалай тиімді дайындауға болады. Бір жыл жұмыс істегеннен кейін менде жақсы идеялар болды, сол идеялар өз жемісін берді. Қазірдің өзінде мен жүзеге асыруға оңай идеяларды ұсына аламын. Олар көп күш жұмсамайды және бірнеше сабақта оқу процесін жеңілдетеді.

Сабақты қалай нәтижелі өткізуге болады Қазіргі мектептерінде классикалық пікір: егер бала үндемей, тыңдаса, онда бәрі жақсы. Бірақ сабақтың өнімділігі үнсіз тыныштығымен емес, оқу нәтижелерін меңгерумен анықталады.

Егер сабақтың соңына дейін ешкім ештеңе есіне түсірмесе, сабақта толық үнсіздіктен не пайда? Тәртіп қарапайым мойынсұнудан әлдеқайда күрделі. Спартандықтар үшін ол бұйрықтарды сөзсіз орындауды ғана қамтыған жоқ. Тіпті әскердегі тәртіп тек үнсіз бағынудан тұрмайды. Ең алдымен, ол басқарылатын болуы керек. Сыныптағы шу мен әбігер әрқашан жаман емес. Шындығында, тіпті сынып ішінде жүгіру де пайдалы болуы мүмкін. Бұл «неге?» Деген сұрақтың жауабына байланысты: неге белгілі бір нәтижелерге қол жеткізгіңіз келеді? Неліктен жұмысыңызды осылай құрылымдайсыз? Сабаққа дайындалған кезде мен өзіме осындай сұрақтарды көп қоямын. Ал мұғалімдерге жақсы бір ұсыныс бере аламын.

  1. Бағдаршам ережесін орнату

Бала кезінен бәріне белгілі сигналдар. Әлемнің кез келген аймағындағы кез келген мектепте кез келген оқушы жол қозғалысы ережелерінің осы негізгі қағидасын түсіндіре алады. Және бұл сабақта қолданылуы керек! Бағдаршам - сыныпта тәртіп орнатудың тамаша идеясы.

Қызыл шам тек мұғалімнің сөйлеп тұрғанын немесе жеке тапсырма орындалып жатқанын білдіреді. Қызыл шам жанғанда оқушылар зейін қойып мұғалімді тыңдайды.

Сары шам – қарым-қатынас жасау және кезекпен жауап беру (мұғалімнің де оқушының сөзін бөлуге құқығы жоқ!) Сары шам жанғанда өтілген жаға сабақ бойынша сұрақ-жауап болады(жартылай еркіндік зонасы)

Жасыл жарық – жұптық немесе топтық жұмыс үшін, бұл нақты қарым-қатынас еркіндігін білдіреді. Жасыл шам жанғанда оқушылар толық еркіндік зонасында өзіндік жұмыс орындайды.

5-6 сабақтан кейін, егер сіз бағдаршамды өзіңіз ұмытпасаңыз, оқушылар мұғалімнің сөзіне бірнеше есе жылдам жауап береді.

Осыған бір сабақ арнаңыз: балалармен қалай жұмыс істеу ыңғайлы болатыны туралы келісіңіз. Ережелер тізімін жасаңыз, бәріне қол қойыңыз және оны кеңсеңіздің кіреберісіне іліп қойыңыз. Бұл олардың және сіздің жайлылық аймағыңыз болады. Оқушылар сіздің хабарламаңызды тез түсінеді: бұл сіздің сыныпта әрқашан қауіпсіз және жайлы аумақ болады.

Сабақтарды ыңғайлы етіңіз

Балаларды мүлдем қорлауға немесе кемсітуге болмайды. Оқушының жеке кеңістігін құрметтеу қажет. Мұғалім өзінің барлық қиындықтарын, жеке эмоцияларын, ашу-ыза мен мұңын сыныптан тыс қалдыруға немесе мұны өз шәкірттеріне шыншылдықпен мойындап, сабақты жақсы уақытқа қалдыруға міндетті. Ол ең алдымен басқалардың сезімін түсініп, жанашырлық таныта білетін адам болуы керек.

Сыныпта бақытты аумақ жасаңыз

Сынып – позитивтің, жарықтың және көңіл көтерудің орны. Осындай атмосфераны құруға бар күш-жігеріңізді салыңыз, сонда оқушылардың өздері сізге келгісі келеді. Олар сізден әрқашан қолдау таба алатыныңызды, сіз бар сыныпта оларға әрқашан сенімді болатынын, агрессия мен ашуға орын жоқ екенін біледі. Тіпті кішігірім жетістіктерді, соның ішінде өз жетістіктеріңізді де көтермелеңіз. Сіз шахматта қиын деңгейде компьютерді жеңе алдыңыз ба? Балаларға айтыңыз! Кеше біз достарымызбен кафеде тамаша уақыт өткіздік – сол жақсы көңіл-күймен және сезіммен бөлісіңіз. Олар сізге үлгі ретінде қарап, сіздің ашықтығыңызды, шынайылығыңызды және достық қарым-қатынасыңызды үйлестіруге тырысады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!