Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы











    Қатысқандарсаны:22

    Қатыспағандар саны:3

    Сабақ тақырыбы:

    Қауіпсіздік ережесі.

    Спринттік жүгіруді жетілдіру

    Оқу мақсаты:

    Денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу


    Сабақ мақсаты:


    1.Білімділік Баскетбол ойынындағы техникалық тәсілдерді нығайту және жетілдіруге арналған арнайы жаттығулар кешенін үйрету.

    2.Денсаулық сақтау жылдамдық, қимыл үйлесімділігілі, иеімділік және күш сапаларын дамыту.

    3.Тәрбиелеу еңбексүйгіштікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, тәртіпке тарту.

    Бағалау критериі


    Қауіпсіздік техникасын біледі. Жүгіру барысында жарақаттан өздерін сақтанырады. Ойында түрліспецификалық қозғалыс әрекеттерін қолданады.

    Тілдік мақсат:

    жүгіру-бег-run

    сөре-старт-start

    ереже-правила-rule

    мәре-финиш-finish

    30адым-30метр-30meter

    қауіпсіздік, қауіп-қатер, сөрелік екпін алу, қашықтық бойынша жүгіру, мәреге жету, старт, қадамдау жүгіру, тоқтаусекіру, жерге тусу, лақтыру, астынан, үстінен сызықты баспау, жалауша

    Құндылықтарды

    арттыру:








    Сабақ кезінде оқушылардың бір-біріне деген сенімділігін арттыру. Топта әділ жұмыс жасауғабейімдеу.

    Жалпығаламдық тәрбиелеу

    Осы өмірге деген сезімдеріне жауаптылықпен қарау.

    Нақты оқу


    Спорттық ойындардағы әрекеттер мен міндеттерді ажыратып, қандай рөлдерді көрсету керектігін үйренеді.

    Пән аралық байланыс:

    Физика, Биология, АӘД.

    АКТ қолданудағдылар

    Бейнежазбақарау, ғаламтордандопты қабылдау, соққы жасау жазбасынқарау


    Алдыңғыбілім

    Жаттығулардың кең ауқымдағы қимылдары мен олардың реттілігін бейімдеу

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері



    Сабақтағы жоспарланғаніс-шаралар


    Ресурстар


    Сабақтық басталуы- шақыру




    15 минут








    Оқушыларды сапқат ұрғыз усәлемдесу, сабақ мақсаттарымен, жетістік критийлерін таныстыру.

    Бір орында:оңға, солға, керібұрылу.

    Жүру:Қолды жоғарык өтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды белге қойып өкшемен жүру.

    Жартылай отырып жүру.

    Толық отырып жүру.

    Жеңіл жүгіріс.

    Жүріске ауысып, тыны салу жаттығуларынорындау.

    1.Жалпы дамыту жаттығулары.

    Оқушылар шеңбер жасап бір орында тұрып қыздырыну жаттығуларын орындайды. Әр оқушы екіжаттығудан көрсетеді. Жаттығуда қателік жасаса, оқушылар


    Әр жаттығу үшін үлкен бос кеңістік.



    Сабақтың ортасы - ойлану



    60 минут








    Қауіпсіздік ережесін талқылау.

    Сөреден шығу мен мәреге келу техникаларын видеодан көрсету.

    Қысқа қашықтыққа жүгіруді көрсету.


    жүгіру-бег-run

    сөре-старт-start

    ереже-правила-rule

    мәре-финиш-finish

    30адым-30метр-30meter



    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

    Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру.

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы:

    - «Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау;

    - Кеудені дұрыс ұстап, қолдың дұрыс сілтеу және дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау;

    - Қол мен аяқты айқастыра кең адымдап және қысқа адымдап жүгірту;

    Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп біржарым табан санап алып, қолды сөре сызығының үстіне қойып, итерілетін аяқты алдыға қойып, екінші аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, салмақ қолға түсіп тұрады.

    Жүгіру, спорттық жүгіру – жеңіл атлетиканың  негізгі бір түрі. Оның тегіс жерде әр түрлі қашықтыққа Жүгіру (жүгіру жолымен және тас жолмен), кедергілі (барьерлі) Жүгіру (сондай-ақ стипль-чейз), кросс,марафондық  сияқты түрлері бар. Археологиялық ескерткіштер жүгірушілер бәсекесінің ежелгі дәуірлерден бастап дамығанын көрсетеді. Біздің заманымыздан.бұрын 776 жылы 1-ші Олимпиялық ойындар бағдарламасында жүгіруден жарыс өткен. Жарыс жолының қашықтығы 192 метр 27 сантиметрге тең болып, ол “стадидром” деп аталған. Яғни, сол кездегі жарыс өткен стадионның жалпы ұзындығына сәйкестеліп алынған. 17 ғасырдың орта кезінен бастап,  Англияда кәсіпқой жүгірушілер пайда болды. Олар көбіне,алыс қашықтықтарда сынға түсті.

    Қазақ халқының ауыз әдебиетінде желаяқтар жарысы туралы аңыз, әңгімелер бұрыннан белгілі. Ереже бойынша жүгіру өнері қазақ топырағына 19 ғасырдың соңына таман жетті. Ресми жарыстар, негізінен 20 ғасырда өтті. Жүгіруден қазақ жастары арасында бірінші болып Ғұсман Қосанов 17-ші Олимпиялық ойындарда (1960, Рим қаласы) 4*100 метрлік эстафеташылар бәсекесінде күміс жүлдегер атанды. Ал қысқа спринттік қашықтыққа жүгіруші Әмин Тұяқов 1966 ж. Еуропа кубогін еншіледі. Сонымен қатар (1966 – 2000 жылдар аралығында), С.Исамбаев, Ә.Байтықов, Е.Жамбылов, Б.Күреңкеев КСРО жарыстарында әр түрлі қашықтықтарда жүгіріп, елеулі табыстарға қол жеткізді. Кедергімен жүгіруден 2000 жылы  О.Шишигина Сидней Олимпиядасының алтын медалін жеңіп алды.

    Дескриптор:

    1. 30 адымдық мәреге белгіленген уақытта келді.

    Аяқ алысы шапшаң.

    Қауіпсіздік ережесі мен жүгіру техникаларын қатаң сақтады.

    1. 30 адымдық мәреге белгіленген уақыттан сәл кешігіп келеді.

    Алғашқы сөреден шығу жылдамдығы баяу.

    30 адымдық мәре сызығына жетпей шаршап келеді.


    1. 30 адымдық жолақ бойы баяу қозғалады.

    Өз жолағынан шығып кетті.

    Физикалық қасиеттері баяу дамыған.




    1. (С,Ф) Топтағы оқушылар бір оқушының басшылық етуімен арнайы жүгіру жаттығуларын орындайды.

    Арнайы жүгіру жаттығуларының кешені.

    1.Өкшеден аяқтың ұшына басып жүгіру

    2. Жамбасты көтеріп жүгіру.

    3. Қол белде,аяқты алға созып жүгіру.

    4. Қол белде, аяқты артқа созып жүгіру.

    5. Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру.

    6. Аяқты қиылыстыра жүгіру.

    7. Сирақты сілтеп жүгіру.

    8. Бір орында секіру

    9. Сол аяқпен секіру

    10. Оң аяқпен секіру

    11.Арқанмен алға қарай бағыттап жүгіру.


    2. Допты меңгеру бір қолмен, екі қолмен ұстауды үйрету. Алаңда ауысу тәсілдері: жүру, жүгіру, секірулер, тоқтаулар, бұрылуларды жетілдіру.

    Допты жүргізуді үйрету:

    Допты бір орында соғу.

    Допты оң қолмен жүргізу.

    Допты сол қолмен жүргізу.

    Оң ,сол қолмен жүргізу.

    Оң жақпен сол қолмен

    Сол жақпен оң қолмен.


    3. Допты бағыт өзгертіп жүргізу.

    Айнала

    Жыланша

    Спорт зал белгісіне сәйкес.


    4. Допты себетке салу.

    Допты жұптасып беру.

    Допты соқпай екі қадам жасап себетке қиғашынан салу.

    Допты жүргізіп екі қадам жасап себетке сол жағынан салу.

    Допты жүргізіп екі қадам жасап себетке оң жағынан салу.

    Допты жүргізіп екі қадам жасап себетке тігіннен салу.


    Дисериптор:

    1. допты жүргізу.

    2. допты әр-бұрыштан шығыршыққа тастау.


    5. (К, Г, Ф) Оқушылар интернет қорларды пайдаланып «Стритбол» ойынының ережелерін іздейді де сол ережелермен танысады. Командаларға бөлініп, баскетбол алаңының жартысында ойнайды. Жеңілдетілген ереже бойынша стритбол ойының ойнау.


    Дискриптор:

    1. жұпта қозғалыс арқылы доп беру.

    2. допты жүргізіп себетке тастау.

    3. айла тәсілдерін қолданады..


    Әр жаттығу үшін үлкен бос кеңістік.



    Ноутбуктар ойын комбинацияларындағы шабуыл мен қорғану тәсілдерін көрсету үшін


    https://www.youtube.com/watch?v=Mdad2Hhxg-A


    Сабақ соңы–рефлексия


    5 мин



    Оқушылар көкіректі демді реттейді, демді ішке алғанда аяқтың ұшымен жүру, демді шығару. Көзді жұму, бүгін жақсы жасаған нәрсе туралы ойлану. Сабақтың жағымды жақтарын белгілеу. Рефлексияжәнебағалау.




    Қосымша ақпарат


    Саралау - Сізнеғұрлымқолдаукөрсетудіқалай іске асырасыз? Сізнеғұрлымқабілеттіоқушыларғақандайміндеттердіқоюдыжоспарлайсыз?

    Бағалау - оқушылардыңң материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруге болады?



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сақтағанов Нұрбек Жолболсынұлы
    26 Мамыр 2023
    365
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Байқау практика

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Байқау практика

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұнайлы ауданы №8 мектепке практикаға өттім Сақтағанов Нұрбек Жолболсынұлы
    Материалдың қысқаша нұсқасы











    Қатысқандарсаны:22

    Қатыспағандар саны:3

    Сабақ тақырыбы:

    Қауіпсіздік ережесі.

    Спринттік жүгіруді жетілдіру

    Оқу мақсаты:

    Денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу


    Сабақ мақсаты:


    1.Білімділік Баскетбол ойынындағы техникалық тәсілдерді нығайту және жетілдіруге арналған арнайы жаттығулар кешенін үйрету.

    2.Денсаулық сақтау жылдамдық, қимыл үйлесімділігілі, иеімділік және күш сапаларын дамыту.

    3.Тәрбиелеу еңбексүйгіштікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, тәртіпке тарту.

    Бағалау критериі


    Қауіпсіздік техникасын біледі. Жүгіру барысында жарақаттан өздерін сақтанырады. Ойында түрліспецификалық қозғалыс әрекеттерін қолданады.

    Тілдік мақсат:

    жүгіру-бег-run

    сөре-старт-start

    ереже-правила-rule

    мәре-финиш-finish

    30адым-30метр-30meter

    қауіпсіздік, қауіп-қатер, сөрелік екпін алу, қашықтық бойынша жүгіру, мәреге жету, старт, қадамдау жүгіру, тоқтаусекіру, жерге тусу, лақтыру, астынан, үстінен сызықты баспау, жалауша

    Құндылықтарды

    арттыру:








    Сабақ кезінде оқушылардың бір-біріне деген сенімділігін арттыру. Топта әділ жұмыс жасауғабейімдеу.

    Жалпығаламдық тәрбиелеу

    Осы өмірге деген сезімдеріне жауаптылықпен қарау.

    Нақты оқу


    Спорттық ойындардағы әрекеттер мен міндеттерді ажыратып, қандай рөлдерді көрсету керектігін үйренеді.

    Пән аралық байланыс:

    Физика, Биология, АӘД.

    АКТ қолданудағдылар

    Бейнежазбақарау, ғаламтордандопты қабылдау, соққы жасау жазбасынқарау


    Алдыңғыбілім

    Жаттығулардың кең ауқымдағы қимылдары мен олардың реттілігін бейімдеу

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері



    Сабақтағы жоспарланғаніс-шаралар


    Ресурстар


    Сабақтық басталуы- шақыру




    15 минут








    Оқушыларды сапқат ұрғыз усәлемдесу, сабақ мақсаттарымен, жетістік критийлерін таныстыру.

    Бір орында:оңға, солға, керібұрылу.

    Жүру:Қолды жоғарык өтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды белге қойып өкшемен жүру.

    Жартылай отырып жүру.

    Толық отырып жүру.

    Жеңіл жүгіріс.

    Жүріске ауысып, тыны салу жаттығуларынорындау.

    1.Жалпы дамыту жаттығулары.

    Оқушылар шеңбер жасап бір орында тұрып қыздырыну жаттығуларын орындайды. Әр оқушы екіжаттығудан көрсетеді. Жаттығуда қателік жасаса, оқушылар


    Әр жаттығу үшін үлкен бос кеңістік.



    Сабақтың ортасы - ойлану



    60 минут








    Қауіпсіздік ережесін талқылау.

    Сөреден шығу мен мәреге келу техникаларын видеодан көрсету.

    Қысқа қашықтыққа жүгіруді көрсету.


    жүгіру-бег-run

    сөре-старт-start

    ереже-правила-rule

    мәре-финиш-finish

    30адым-30метр-30meter



    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.

    Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру.

    Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы:

    - «Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау;

    - Кеудені дұрыс ұстап, қолдың дұрыс сілтеу және дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау;

    - Қол мен аяқты айқастыра кең адымдап және қысқа адымдап жүгірту;

    Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп біржарым табан санап алып, қолды сөре сызығының үстіне қойып, итерілетін аяқты алдыға қойып, екінші аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, салмақ қолға түсіп тұрады.

    Жүгіру, спорттық жүгіру – жеңіл атлетиканың  негізгі бір түрі. Оның тегіс жерде әр түрлі қашықтыққа Жүгіру (жүгіру жолымен және тас жолмен), кедергілі (барьерлі) Жүгіру (сондай-ақ стипль-чейз), кросс,марафондық  сияқты түрлері бар. Археологиялық ескерткіштер жүгірушілер бәсекесінің ежелгі дәуірлерден бастап дамығанын көрсетеді. Біздің заманымыздан.бұрын 776 жылы 1-ші Олимпиялық ойындар бағдарламасында жүгіруден жарыс өткен. Жарыс жолының қашықтығы 192 метр 27 сантиметрге тең болып, ол “стадидром” деп аталған. Яғни, сол кездегі жарыс өткен стадионның жалпы ұзындығына сәйкестеліп алынған. 17 ғасырдың орта кезінен бастап,  Англияда кәсіпқой жүгірушілер пайда болды. Олар көбіне,алыс қашықтықтарда сынға түсті.

    Қазақ халқының ауыз әдебиетінде желаяқтар жарысы туралы аңыз, әңгімелер бұрыннан белгілі. Ереже бойынша жүгіру өнері қазақ топырағына 19 ғасырдың соңына таман жетті. Ресми жарыстар, негізінен 20 ғасырда өтті. Жүгіруден қазақ жастары арасында бірінші болып Ғұсман Қосанов 17-ші Олимпиялық ойындарда (1960, Рим қаласы) 4*100 метрлік эстафеташылар бәсекесінде күміс жүлдегер атанды. Ал қысқа спринттік қашықтыққа жүгіруші Әмин Тұяқов 1966 ж. Еуропа кубогін еншіледі. Сонымен қатар (1966 – 2000 жылдар аралығында), С.Исамбаев, Ә.Байтықов, Е.Жамбылов, Б.Күреңкеев КСРО жарыстарында әр түрлі қашықтықтарда жүгіріп, елеулі табыстарға қол жеткізді. Кедергімен жүгіруден 2000 жылы  О.Шишигина Сидней Олимпиядасының алтын медалін жеңіп алды.

    Дескриптор:

    1. 30 адымдық мәреге белгіленген уақытта келді.

    Аяқ алысы шапшаң.

    Қауіпсіздік ережесі мен жүгіру техникаларын қатаң сақтады.

    1. 30 адымдық мәреге белгіленген уақыттан сәл кешігіп келеді.

    Алғашқы сөреден шығу жылдамдығы баяу.

    30 адымдық мәре сызығына жетпей шаршап келеді.


    1. 30 адымдық жолақ бойы баяу қозғалады.

    Өз жолағынан шығып кетті.

    Физикалық қасиеттері баяу дамыған.




    1. (С,Ф) Топтағы оқушылар бір оқушының басшылық етуімен арнайы жүгіру жаттығуларын орындайды.

    Арнайы жүгіру жаттығуларының кешені.

    1.Өкшеден аяқтың ұшына басып жүгіру

    2. Жамбасты көтеріп жүгіру.

    3. Қол белде,аяқты алға созып жүгіру.

    4. Қол белде, аяқты артқа созып жүгіру.

    5. Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру.

    6. Аяқты қиылыстыра жүгіру.

    7. Сирақты сілтеп жүгіру.

    8. Бір орында секіру

    9. Сол аяқпен секіру

    10. Оң аяқпен секіру

    11.Арқанмен алға қарай бағыттап жүгіру.


    2. Допты меңгеру бір қолмен, екі қолмен ұстауды үйрету. Алаңда ауысу тәсілдері: жүру, жүгіру, секірулер, тоқтаулар, бұрылуларды жетілдіру.

    Допты жүргізуді үйрету:

    Допты бір орында соғу.

    Допты оң қолмен жүргізу.

    Допты сол қолмен жүргізу.

    Оң ,сол қолмен жүргізу.

    Оң жақпен сол қолмен

    Сол жақпен оң қолмен.


    3. Допты бағыт өзгертіп жүргізу.

    Айнала

    Жыланша

    Спорт зал белгісіне сәйкес.


    4. Допты себетке салу.

    Допты жұптасып беру.

    Допты соқпай екі қадам жасап себетке қиғашынан салу.

    Допты жүргізіп екі қадам жасап себетке сол жағынан салу.

    Допты жүргізіп екі қадам жасап себетке оң жағынан салу.

    Допты жүргізіп екі қадам жасап себетке тігіннен салу.


    Дисериптор:

    1. допты жүргізу.

    2. допты әр-бұрыштан шығыршыққа тастау.


    5. (К, Г, Ф) Оқушылар интернет қорларды пайдаланып «Стритбол» ойынының ережелерін іздейді де сол ережелермен танысады. Командаларға бөлініп, баскетбол алаңының жартысында ойнайды. Жеңілдетілген ереже бойынша стритбол ойының ойнау.


    Дискриптор:

    1. жұпта қозғалыс арқылы доп беру.

    2. допты жүргізіп себетке тастау.

    3. айла тәсілдерін қолданады..


    Әр жаттығу үшін үлкен бос кеңістік.



    Ноутбуктар ойын комбинацияларындағы шабуыл мен қорғану тәсілдерін көрсету үшін


    https://www.youtube.com/watch?v=Mdad2Hhxg-A


    Сабақ соңы–рефлексия


    5 мин



    Оқушылар көкіректі демді реттейді, демді ішке алғанда аяқтың ұшымен жүру, демді шығару. Көзді жұму, бүгін жақсы жасаған нәрсе туралы ойлану. Сабақтың жағымды жақтарын белгілеу. Рефлексияжәнебағалау.




    Қосымша ақпарат


    Саралау - Сізнеғұрлымқолдаукөрсетудіқалай іске асырасыз? Сізнеғұрлымқабілеттіоқушыларғақандайміндеттердіқоюдыжоспарлайсыз?

    Бағалау - оқушылардыңң материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруге болады?



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дінтану Ашық сабақ 6 сынып
    26.05.2023
    365
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сақтағанов Нұрбек Жолболсынұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации