Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Байқау практика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Қатысқандарсаны:22 |
Қатыспағандар саны:3 |
||||||
Сабақ тақырыбы: |
Қауіпсіздік ережесі. Спринттік жүгіруді жетілдіру |
|||||||
Оқу мақсаты: |
Денсаулыққа қатысты күрделі мәселелерді, техника қауіпсіздігін, денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендетуді түсіну және мұқият сипаттай білу |
|||||||
Сабақ мақсаты: |
1.Білімділік Баскетбол ойынындағы техникалық тәсілдерді нығайту және жетілдіруге арналған арнайы жаттығулар кешенін үйрету. 2.Денсаулық сақтау жылдамдық, қимыл үйлесімділігілі, иеімділік және күш сапаларын дамыту. 3.Тәрбиелеу еңбексүйгіштікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, тәртіпке тарту. |
|||||||
Бағалау критериі |
Қауіпсіздік техникасын біледі. Жүгіру барысында жарақаттан өздерін сақтанырады. Ойында түрліспецификалық қозғалыс әрекеттерін қолданады. |
|||||||
Тілдік мақсат: |
жүгіру-бег-run сөре-старт-start ереже-правила-rule мәре-финиш-finish 30адым-30метр-30meter қауіпсіздік, қауіп-қатер, сөрелік екпін алу, қашықтық бойынша жүгіру, мәреге жету, старт, қадамдау жүгіру, тоқтаусекіру, жерге тусу, лақтыру, астынан, үстінен сызықты баспау, жалауша |
|||||||
Құндылықтарды арттыру: |
Сабақ кезінде оқушылардың бір-біріне деген сенімділігін арттыру. Топта әділ жұмыс жасауғабейімдеу. |
|||||||
Жалпығаламдық тәрбиелеу |
Осы өмірге деген сезімдеріне жауаптылықпен қарау. |
|||||||
Нақты оқу |
Спорттық ойындардағы әрекеттер мен міндеттерді ажыратып, қандай рөлдерді көрсету керектігін үйренеді. |
|||||||
Пән аралық байланыс: |
Физика, Биология, АӘД. |
|||||||
АКТ қолданудағдылар |
Бейнежазбақарау, ғаламтордандопты қабылдау, соққы жасау жазбасынқарау |
|||||||
Алдыңғыбілім |
Жаттығулардың кең ауқымдағы қимылдары мен олардың реттілігін бейімдеу |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
|
Ресурстар |
||||||
Сабақтық басталуы- шақыру 15 минут |
Оқушыларды сапқат ұрғыз усәлемдесу, сабақ мақсаттарымен, жетістік критийлерін таныстыру. Бір орында:оңға, солға, керібұрылу. Жүру:Қолды жоғарык өтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды белге қойып өкшемен жүру. Жартылай отырып жүру. Толық отырып жүру. Жеңіл жүгіріс. Жүріске ауысып, тыны салу жаттығуларынорындау. 1.Жалпы дамыту жаттығулары. Оқушылар шеңбер жасап бір орында тұрып қыздырыну жаттығуларын орындайды. Әр оқушы екіжаттығудан көрсетеді. Жаттығуда қателік жасаса, оқушылар |
Әр жаттығу үшін үлкен бос кеңістік. |
||||||
Сабақтың ортасы - ойлану 60 минут |
Қауіпсіздік ережесін талқылау. Сөреден шығу мен мәреге келу техникаларын видеодан көрсету. Қысқа қашықтыққа жүгіруді көрсету. жүгіру-бег-run сөре-старт-start ереже-правила-rule мәре-финиш-finish 30адым-30метр-30meter
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы: - «Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау; - Кеудені дұрыс ұстап, қолдың дұрыс сілтеу және дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау; - Қол мен аяқты айқастыра кең адымдап және қысқа адымдап жүгірту; Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп біржарым табан санап алып, қолды сөре сызығының үстіне қойып, итерілетін аяқты алдыға қойып, екінші аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, салмақ қолға түсіп тұрады. Жүгіру, спорттық жүгіру – жеңіл атлетиканың негізгі бір түрі. Оның тегіс жерде әр түрлі қашықтыққа Жүгіру (жүгіру жолымен және тас жолмен), кедергілі (барьерлі) Жүгіру (сондай-ақ стипль-чейз), кросс,марафондық сияқты түрлері бар. Археологиялық ескерткіштер жүгірушілер бәсекесінің ежелгі дәуірлерден бастап дамығанын көрсетеді. Біздің заманымыздан.бұрын 776 жылы 1-ші Олимпиялық ойындар бағдарламасында жүгіруден жарыс өткен. Жарыс жолының қашықтығы 192 метр 27 сантиметрге тең болып, ол “стадидром” деп аталған. Яғни, сол кездегі жарыс өткен стадионның жалпы ұзындығына сәйкестеліп алынған. 17 ғасырдың орта кезінен бастап, Англияда кәсіпқой жүгірушілер пайда болды. Олар көбіне,алыс қашықтықтарда сынға түсті. Қазақ халқының ауыз әдебиетінде желаяқтар жарысы туралы аңыз, әңгімелер бұрыннан белгілі. Ереже бойынша жүгіру өнері қазақ топырағына 19 ғасырдың соңына таман жетті. Ресми жарыстар, негізінен 20 ғасырда өтті. Жүгіруден қазақ жастары арасында бірінші болып Ғұсман Қосанов 17-ші Олимпиялық ойындарда (1960, Рим қаласы) 4*100 метрлік эстафеташылар бәсекесінде күміс жүлдегер атанды. Ал қысқа спринттік қашықтыққа жүгіруші Әмин Тұяқов 1966 ж. Еуропа кубогін еншіледі. Сонымен қатар (1966 – 2000 жылдар аралығында), С.Исамбаев, Ә.Байтықов, Е.Жамбылов, Б.Күреңкеев КСРО жарыстарында әр түрлі қашықтықтарда жүгіріп, елеулі табыстарға қол жеткізді. Кедергімен жүгіруден 2000 жылы О.Шишигина Сидней Олимпиядасының алтын медалін жеңіп алды.
1. (С,Ф) Топтағы оқушылар бір оқушының басшылық етуімен арнайы жүгіру жаттығуларын орындайды. Арнайы жүгіру жаттығуларының кешені. 1.Өкшеден аяқтың ұшына басып жүгіру 2. Жамбасты көтеріп жүгіру. 3. Қол белде,аяқты алға созып жүгіру. 4. Қол белде, аяқты артқа созып жүгіру. 5. Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру. 6. Аяқты қиылыстыра жүгіру. 7. Сирақты сілтеп жүгіру. 8. Бір орында секіру 9. Сол аяқпен секіру 10. Оң аяқпен секіру 11.Арқанмен алға қарай бағыттап жүгіру. 2. Допты меңгеру бір қолмен, екі қолмен ұстауды үйрету. Алаңда ауысу тәсілдері: жүру, жүгіру, секірулер, тоқтаулар, бұрылуларды жетілдіру. Допты жүргізуді үйрету: Допты бір орында соғу. Допты оң қолмен жүргізу. Допты сол қолмен жүргізу. Оң ,сол қолмен жүргізу. Оң жақпен сол қолмен Сол жақпен оң қолмен. 3. Допты бағыт өзгертіп жүргізу. Айнала Жыланша Спорт зал белгісіне сәйкес. 4. Допты себетке салу. Допты жұптасып беру. Допты соқпай екі қадам жасап себетке қиғашынан салу. Допты жүргізіп екі қадам жасап себетке сол жағынан салу. Допты жүргізіп екі қадам жасап себетке оң жағынан салу. Допты жүргізіп екі қадам жасап себетке тігіннен салу. Дисериптор: 1. допты жүргізу. 2. допты әр-бұрыштан шығыршыққа тастау. 5. (К, Г, Ф) Оқушылар интернет қорларды пайдаланып «Стритбол» ойынының ережелерін іздейді де сол ережелермен танысады. Командаларға бөлініп, баскетбол алаңының жартысында ойнайды. Жеңілдетілген ереже бойынша стритбол ойының ойнау. Дискриптор: 1. жұпта қозғалыс арқылы доп беру. 2. допты жүргізіп себетке тастау. 3. айла тәсілдерін қолданады.. |
Әр жаттығу үшін үлкен бос кеңістік.
Ноутбуктар ойын комбинацияларындағы шабуыл мен қорғану тәсілдерін көрсету үшін
https://www.youtube.com/watch?v=Mdad2Hhxg-A
|
||||||
Сабақ соңы–рефлексия 5 мин |
Оқушылар көкіректі демді реттейді, демді ішке алғанда аяқтың ұшымен жүру, демді шығару. Көзді жұму, бүгін жақсы жасаған нәрсе туралы ойлану. Сабақтың жағымды жақтарын белгілеу. Рефлексияжәнебағалау. |
|
||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Бағалау - оқушылардыңң материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруге болады?
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |